Checkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant.

ja check.. Maar er komt een moment dat de weegschaal gaat dalen, dat moment was vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:39 schreef helicopter het volgende:
Ik zit wel enorm op een platteau... ben al 2 maanden vrijwel niets afgevallen. Da's echt irritant.

Het is wat ingewikkelderquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie in zo'n situatie is wel dat je kunt doen of je neus bloedt en wanneer ze dan zeggen "Nou, poeh, naar, maar na dit contract ist klaar." jij kunt zeggen "Eeeuh dat maak IK wel uit he."

Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelderIk heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.

Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe het precies zit, zou ik voor je moeten uitzoeken... Maar, op een bepaald moment heb je recht op een contract met het werkelijk aantal uren dat je draait.

hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder naar gekeken, want ik draai al minstens 4-5 jaar vééél meer dan de uren op mijn contract.

Als ik sta ingepland en ben ziek dan krijg ik die dag ziektegeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:46 schreef Sjeen het volgende:
hoe zit het als je ziek bent, houden ze zich dan aan de uren die je daadwerkelijk werkt of aan de contracturen?

Dus je hebt een vast contract voor weinig uur. Je hebt daarna een tijdelijk contract gekregen voor meer uur? En dit contract is meermaals gewijzigd qua lengte?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wat ingewikkelderIk heb binnen hetzelfde bedrijf al een vast contract voor hééél weinig uren per maand. Ik heb daar 24 uur per week bovenop middels tijdelijke contracten. Pffff, geen flauw idee hoe dat juridisch zit.

En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens 3 verschillende banen hier

Het zijn ook 3 verschillende loonschalenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Rebubbled het volgende:
En hoeveel verschillen die qua inhoudt? Hoe is dit vastgelegd?

Nee, heb ik niet, Sjeenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Isa, heb je een rechtsbijstandverzekering? Die zoeken zulke dingen ook voor je uit.

Jammer...quote:

Ik heb nog nooit het vak van huisarts geambieerdquote:

PM een optie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef Rebubbled het volgende:
Ik studeer momenteel rechten, dus ik kan het voor je uitzoeken. Ik heb dan alleen wel wat meer details nodig en ik weet niet of alle dieetdames daarop zitten te wachten.

PM zeker een optie. Maar het is aan Isabeau. Misschien wil ze dat allemaal helemaal niet delen of vind ze het wel goed zo. Kan ook natuurlijk! Niets ergs aan.quote:

hoe lang wordt je ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nou volgens mij is de kogel door de kerk en word ik een jaar verlengd.

quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nou volgens mij is de kogel door de kerk en word ik een jaar verlengd.

echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?quote:

Mijn lijf geeft aan dat het 2 uur geleden is dat ik eten heb gehad, trek dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt honger of omdat het bijna lunchtijd is zeg maar?
Want ik dacht dat het niet goed is om echt honger te hebben
ik moet van mijn dieetmadam zo veel eten dat het mijn neus uit komt eigenlijken kreeg nog op mijn kop omdat ik te weinig eet

Oeh dat zou fijn zijn, een centimeter of 10 erbij doet wonderen voor je bmi!quote:

op een vast contract hopen in deze tijden is zeer naiefquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef helicopter het volgende:
SQ, mag ik je feliciteren, of hoopte je eigenlijk op een vast contract?

Wat wil je kan je doe je ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb dus sinds deze maand een vast contract en ik zoek al 2 jaar naar iets anders

Weinig, veel, weinig, ghihihihi!quote:

Feli! *proost*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden![]()

Feliquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Thanks y'all! Daar gaan de goede voornemens

Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
whoei, confirmation van HR is ook binnen. Ik ben een happy camper. Daar moet op gedronken worden![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |