Ìk ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lasa "Oranje tompouce op een broodje haring"
Ew...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik lasa "Oranje tompouce op een broodje haring"
waarbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef Rebubbled het volgende:
Kilo eraf sinds ik hierbij ben gegaan! Woopwoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik blijkbaar inderdaad (gezien jouw woorden nu erg op de zijne lijken), alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zich daar bij naar voelen. Ik heb altijd het idee dat ik een soort "sociaal project" ben (mensen gaan met me om omdat iemand het moet doen), en dat is volgens hem helemaal niet waar. Ik wil gewoon niet lastig zijn (en misschien ook mensen hun oordeel voor zijn). Het maakt ook allemaal niet uit, ik had niet zoveel moeten drinken, want hij maakt zich volgens mij zorgen om mij en dat wil ik niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij wilde die vriend je alleen maar duidelijk maken dat er heel veel mensen zoveel om je geven dat je ze pijn doet elke keer dat je jezelf weer zo gigantisch de grond instampt. En je doet het weer! Je biedt nog excuses aan ook en denkt nu dat je zijn avond hebt verpesten als je nu sorry tegen mij zegt dan ga ik je wurgen omdat je dingen niet goed leest!
Dat is balenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef summer2bird het volgende:
*zucht*
Nog steeds 79.0 kg.
Al een paar weken zo
En veel maagzuur wat omhoog komt, slechte stoelgang, buikpijn.
Ik drink zo'n 2 liter extra op een dag.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is balenDrink je wel voldoende en verdeel je de maaltijden wel genoeg over de dag?
Ik kom met het forumcliché nu. Als je hier vaak last van hebt kun je beter even naar de huisarts gaan, want rondlopen met nare klachten is nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik drink zo'n 2 liter extra op een dag.
En ik verdeel mijn maaltijden vaak zo:
O
T
L
A
T
In een soort egoïsme denk je dat niemand je leuk kan vinden omdat jij jezelf niet leuk vindt. Nou, dat heb je overduidelijk verkeerd en er zijn wel degelijk mensen die om je geven. Jij moet alleen eens om jezelf gaan geven. En hou op met te denken voor anderen. Gewoon aannemen wat ze zeggen is een stuk beleefder.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat doe ik blijkbaar inderdaad (gezien jouw woorden nu erg op de zijne lijken), alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zich daar bij naar voelen. Ik heb altijd het idee dat ik een soort "sociaal project" ben (mensen gaan met me om omdat iemand het moet doen), en dat is volgens hem helemaal niet waar. Ik wil gewoon niet lastig zijn (en misschien ook mensen hun oordeel voor zijn). Het maakt ook allemaal niet uit, ik had niet zoveel moeten drinken, want hij maakt zich volgens mij zorgen om mij en dat wil ik niet.
Vanochtend had ik hem een e-mail gestuurd met de vraag of hij wilde dat ik donderdag niet naar toneel kom en vrijdag onze afspraak zou afzeggen, alleen hij zei dat dat de enige manier zou zijn waar ik ruzie mee kon veroorzaken.
Volgens mij is het goed dat je niet altijd weet wat mensen echt van je denken
Mwah, ik vind het niet zoveel waard om de huisarts daarmee lastig te vallenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kom met het forumcliché nu. Als je hier vaak last van hebt kun je beter even naar de huisarts gaan, want rondlopen met nare klachten is nergens voor nodig.
Volgens mij ziet het er namelijk goed uit wat je daar neer zet.
Als ik last van mijn maag heb wil ik wel eens jasmijnthee met wat kamille drinken, misschien het proberen waard? (maar ik geef toe dat ik voor elk wereldprobleem thee zou adviseren)
Duizelig ben ik nu bijna niet meer sinds ik gestopt ben met wat medicijnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef Sarabi het volgende:
summer2bird jij was toch ook diegene die last had van duizelingen/flauwvallen? Misschien slim om inderdaad een keertje naar de dokter te gaan met zoveel klachten.
Je hebt zeker gelijk. Alleen ik was me er absoluut niet bewust van (ik dacht dat het voornamelijk een beetje zelfspot is gecombineerd met graag gastvrij en zo willen zijn. Voorbeeld: ik had een keer een groep mensen te eten en ik had gewoon een vga gemaakt en ik voelde me daar verschrikkelijk schuldig over en maakte daar dus mijn excuses en zo voor. Alleen het blijkt zo te zijn geweest dat iedereen dat heel erg origineel en tof vond, omdat de meesten dit sinds ze uit huis gingen niet meer hebben gegeten en pasta/rijst/couscous/salades toch altijd bij anderen al op het menu stonden).quote:Op zondag 10 juni 2012 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een soort egoïsme denk je dat niemand je leuk kan vinden omdat jij jezelf niet leuk vindt. Nou, dat heb je overduidelijk verkeerd en er zijn wel degelijk mensen die om je geven. Jij moet alleen eens om jezelf gaan geven. En hou op met te denken voor anderen. Gewoon aannemen wat ze zeggen is een stuk beleefder.
Ik kende iemand die oprecht leuk was. En ze kon alleen maar slecht over haarzelf praten en zichzelf onderuit halen. Dat ze zich niet kon voorstellen dat ik haar leuk vond blah die blah. Ik heb wel eens gezegd dat dat eigenlijk een soort belediging naar mij toe was, want waarom zou ik omgaan met iemand die ik niet leuk vind? Ik ben geen charitatieve instelling die haar tijd gaat verdoen met stomme mensen. Einde van het liedje? Dit absoluut leuke meisje kreeg haar selffulfilling prophecy omdat ik dat gezeik over hoe stom ze wel niet was helemaal beu was. Niet omdat ik haar stom vond. Maar dat zal ze nu wel denken, vrees ik
Waarom denk je anders dat die man/vrouw daar zit? Om koffie te leuten en euthanasie op mensen die wel "echt wat hebben"?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet zoveel waard om de huisarts daarmee lastig te vallen
Ik probeer het eerst zelf op te lossen.
Hij krijgt er geen cent meer omquote:Op zondag 10 juni 2012 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom denk je anders dat die man/vrouw daar zit? Om koffie te leuten en euthanasie op mensen die wel "echt wat hebben"?
Kom op, gewoon gaan. Anders verdient die man/vrouw ook geen droog brood en jij hebt klachten.
*zucht*quote:Op zondag 10 juni 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij krijgt er geen cent meer omAlleen maar drukker.
Kijk dit is al beter, komt overeen met wat ik bedoelquote:Op zondag 10 juni 2012 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar als het maar blijft aanhouden is een bezoek aan de HA wel een logische stap
Nee, het 'Het Geheim van Slanke Mensen'. Nog weer een boek.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
klinkt goed BE, maar zit jij dan bij een facebookgroepje die allemaal iets met Beck doen dan ofzo?
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een beetje ziekigjes. Voel me compleet onfit en wazig en was vanmorgen ineens![]()
![]()
3 kilo
![]()
![]()
zwaarder dan gisteren, dus ik hou ook nog eens van alles vast... Ik overweeg me ziek te melden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |