Halloquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:52 schreef Karina het volgende:
In navolging van het topic met de lekkerste EK spelers, post hier de lekkerste Olympiërs:
[ afbeelding ]
Louis Smith (Engelse turner)
Meer van behaarde benen. Echt geil is dat.quote:
quote:
Ik kan je vertellen dat dit echt een ongelofelijke flapdrol is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Karina het volgende:
Giuseppe Lanzone (Amerikaanse roeier)
[ afbeelding ]
Dan moet hij gewoon zijn mond houden en alleen mooi zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit echt een ongelofelijke flapdrol is.
Wat een mooie combinatie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:08 schreef Malahide het volgende:
Koji Time!
Half Japanner, half Roemeen, Olympisch kampioen hamerslingeren 2004, de huidige wereldkampioen, built like a brick shithouse... Koji Murofushi, dames en heren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAYUM.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Karina het volgende:
Aldo Montano (Italiaanse schermer):
[ afbeelding ]
Clemente Russo (Italiaanse bokser)
[ afbeelding ]
Giuseppe Lanzone (Amerikaanse roeier)
[ afbeelding ]
Cadée en Smith zijn geplaatst.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Rutger Smith heeft wel een lekker koppie (discuswerper)
[ afbeelding ]
Nog een discuswerper, Eric Cadée
[ afbeelding ]
Geloof dat het nog niet zeker is of zij geplaatst zijn trouwens.
En NOG een discuswerper, Robert Harting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij vrouwen kijken toch ook naar de vrouwen? Wat is het probleemquote:Op zondag 1 juli 2012 22:56 schreef Rumille het volgende:
Kunnen we het mannen en vrouwen topic niet splitsen? Weinig zin om steeds tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij vrouwen kijken toch ook naar de vrouwen? Wat is het probleem
In de kleedkamer houdt je je ogen dicht?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Post dan zelf wat lekkere wijvenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Zwemmen wel, maar dat komt omdat die sport me interesseert.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Post dan zelf wat lekkere wijvenEn je kijkt dan zeker ook niet naar zwemmen of worstelen tijdens de OS?
Minder lullen meer plaatjes postenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zwemmen wel, maar dat komt omdat die sport me interesseert.
Snap je 't nou gewoon niet?
quote:
Ik krijg zo'n zin .. in de OS!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Malahide het volgende:
Mogen potentiële Olympiërs voor over vier jaar ook?
Geen dank, heren.
On 15 July 2012, Jenneke finished fifth in the 2012 IAAF World Junior Championships 100 metres hurdles. After the competition, a video on her 100 metres hurdles time trial taken during the heats race, which was subsequently posted on a video social networking site, raised her profile around the world. Jenneke even received an offer to pose for nude photos from Sex.com in exchange for a "sizable donation" to the Australian Sports Commission (ASC).quote:
Lijkt mij een hele spontane, leuke meid!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
On 15 July 2012, Jenneke finished fifth in the 2012 IAAF World Junior Championships 100 metres hurdles. After the competition, a video on her 100 metres hurdles time trial taken during the heats race, which was subsequently posted on a video social networking site, raised her profile around the world. Jenneke even received an offer to pose for nude photos from Sex.com in exchange for a "sizable donation" to the Australian Sports Commission (ASC).
Doet trouwens niet mee, Sally Pearson wel op dat onderdeel.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ken haar neefjequote:Op woensdag 25 juli 2012 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Ranomi Kromowidjojo (Zwemster)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Speelde wel nog goed vandaag, vond dat vrouwenvoetbal nog aardig niveau hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:19 schreef Lastpost het volgende:
Alex Morgan (Voetbal, VS)
[ afbeelding ]
Geblesseerd afgehaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 06:29 schreef SanAnt het volgende:
Blanka Vla¨ić
Hoogspringster uit Kroatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En langer dan 2 meter. Dat zijn echt gebeeldhouwde granieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Rutger Smith heeft wel een lekker koppie (discuswerper)
[ afbeelding ]
Mooi, niet zo gemaakt als Sjarapova.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:37 schreef Waaghals het volgende:
Caroline Wozniacki
Ben niet zo van de blondjes normaal, maar deze is wel leuk
[ afbeelding ]
Moet het persé van nu zijn ? Ik zag ook iets voor de toekomst.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Karina, sexy zwemmer uit het verleden Mark Foster.
Mooi en coolquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Franziska van Almsick
Winnaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:25 schreef DeLuna het volgende:
Zsuzsanna Jakabos, zwemster uit Hongarije:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is engquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:08 schreef TLC het volgende:
Jwala Gutta, Indiaans badmintonster
[ afbeelding ]
Voor mij iets te veel beharing. Maar iedereen natuurlijk zijn of haar ding.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind dat India best mooie vrouwen heeft
opgelostquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij iets te veel beharing. Maar iedereen natuurlijk zijn of haar ding.
Eens. Ze viel me gister ook al opquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Neslihan Darnel, Turkse volleybalster
Wat zag ze gisteren ongelooflijk mooi uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe lang is ze ? Lijkt wel 1 meter 90.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. Ze viel me gister ook al op
1.85quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe lang is ze ? Lijkt wel 1 meter 90.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
Edwin Jongejans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor alleen dames kun je hier kijken Wie vindt jij het meest sexy vrouwelijke olympische sporters. om nu nog te splitsen is een beetje lastigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Wilskracht het volgende:
Idee om dit splitsen in een mannen of vrouwen topic?
Daphne Jongejansquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
Edwin Jongejans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wilde ik ook posten, maar niet zo heel veel leuks van haar te vinden, behalve die inderdaadquote:
Verder niks idd. Geen lelijke meid. Maar het is alweer 20 jaar geleden. Tegenwoordig zitten de fotografen in je nachtkastje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wilde ik ook posten, maar niet zo heel veel leuks van haar te vinden, behalve die inderdaad
Nadeel van dat laatste is dat ze je ook op je mindere momenten fotograferen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder niks idd. Geen lelijke meid. Maar het is alweer 20 jaar geleden. Tegenwoordig zitten de fotografen in je nachtkastje.
Ik heb er explicitere foto's van gezien. Die mogen alleen in KPD. Het raakte met ruzie uit tussen haar en het Italiaanse zwemvriendje. Vriendje had nog een paar foto's. Enkele spelonken in heuvelachtig gebied. Ze scheert niet alleen haar oksels. Draagt in de buitenlucht geen groot badpak.. En ze zegt geen nee als iemand vraagt of ze graag aan een lollie zuigt.quote:
http://forum.fok.nl/topic/1831106quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er explicitere foto's van gezien. Die mogen alleen in KPD.
Ik zou niet weten waar ik ze kan vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1831106
Post ze daar dan even
Ja die heb ik ook gezien maar deze kan wel door de Ballotage-commissiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er explicitere foto's van gezien. Die mogen alleen in KPD. Het raakte met ruzie uit tussen haar en het Italiaanse zwemvriendje. Vriendje had nog een paar foto's. Enkele spelonken in heuvelachtig gebied. Ze scheert niet alleen haar oksels. Draagt in de buitenlucht geen groot badpak.. En ze zegt geen nee als iemand vraagt of ze graag aan een lollie zuigt.
Jammer... er zijn niet zo heel veel foto's van naakte sporters meer te vinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik ze kan vinden.
Gelukt. Enjoy the service.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1831106
Post ze daar dan even
http://forum.fok.nl/topic/1831106/3/25#114768271quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien maar deze kan wel door de Ballotage-commissie
Ik zie niksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukt. Enjoy the service.
http://forum.fok.nl/topic/1831106/3/25#114768271
En nu ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie niksEn dan bedoel ik niet: ik zie geen kleding
Duurde even, komt al wat tevoorschijn.
Ik had alle leuke vlaggendragers van gisteren even moeten opschrijvenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef Malahide het volgende:
Tommy Ramos, turner uit Puerto Rico![]()
[ afbeelding ]
En ik heb geen zin om die 3459 topics over de opening terug te lezen. Dus goed de oogjes openhouden de komende twee wekenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had alle leuke vlaggendragers van gisteren even moeten opschrijvenIk weet er echt geen eentje meer.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om die 3459 topics over de opening terug te lezen. Dus goed de oogjes openhouden de komende twee weken.
Tip van Malahide: schoonspringersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]Nee precies. Tussen de turners en zwemmers zitten meestal wel wat leukerds.
Ja Thomas Daley, maar die is een beetje jongquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Malahide het volgende:
[..]
Tip van Malahide: schoonspringers.
18 dus het mag eindelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Thomas Daley, maar die is een beetje jong
Ja best lekker inderdaad, maar ik voel me nu wel viesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
18 dus het mag eindelijk(foei Mal)
[ afbeelding ]
Ik wel ook best mooie vrouwen zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht, dit is een topic voor mij.. huh wat geopend door Karina?
En toen zag ik dudes...
Kunnen we niet een los mannen en vrouwen topic maken?
Verder goed topic Karina
Lekker vies. Ook zo'n fijn schoonspringexemplaar uit het recente verleden, Alexandre Despatiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:04 schreef Karina het volgende:
Ja best lekker inderdaad, maar ik voel me nu wel vies
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht, dit is een topic voor mij.. huh wat geopend door Karina?
En toen zag ik dudes...
Kunnen we niet een los mannen en vrouwen topic maken?
Verder goed topic Karina
Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegen
Joh, ik zat maar te trollen, ik kan het mannelijke lichaam zeker waarderenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Malahide het volgende:
[..]![]()
Leer het mannelijk lichaam waarderen, zou ik zeggen. En post ons eruit!
Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Greg Louganis, van vroeger
Nou, dat ging door merg en beenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Franziska van Almsick
Ja. Louganis stootte zijn kanis, ik kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....
Hier gaat het vooral om het "lekker" niet zozeer om het goed atleet zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef cap het volgende:
Meer actiefoto's ipv de vooropgezette "kijk mij eens mooi zijn" foto's zou leuk zijn. Atleten zijn prachtig, vooral als ze doen waar ze goed in zijn.
Misschien weet je zelf een mooi voorbeeld om hier te posten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef cap het volgende:
Snap ik, maar ik vind die mensen op hun mooist als ze niet heel druk bezig zijn "mooi" proberen te zijn maar als ze bezig zijn te doen zijn waar ze goed in zijn. Vind die door een fotograaf bedachte, geposeerde, optimaal belichte en geretoucheerde foto's veel minder mooi dan een foto waarin iemand op het juiste moment gevangen is zonder dat ie bezig is met poseren. Kwestie van smaak natuurlijk.
Echt lekker vind ik ze er niet uitzien, maar wat je zei, smaken verschillenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef cap het volgende:
Ja hoor, bijvoorbeeld wat Hollands Glorie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marin is toch dat naar mannetje van Manaudou en Pelligrini?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Luca Marin komt net voorbijzwemmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe foto's ook!
We zijn hier gewoon lekker oppervlakkig en kijken alleen naar het uiterlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Marin is toch dat naar mannetje van Manaudou en Pelligrini?
Lellikerd, als man zijnde zie ik al dat dat niks isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
Karina zoek Marcel Nguyen eens op. Lijkt je dat wat?
Ik ben verliefdquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef ZaZoe het volgende:
Darya Klishina (verspringen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Malahide het volgende:
Mogen potentiële Olympiërs voor over vier jaar ook?
Geen dank, heren.
Nou niet verkeerd, hij ziet er wel erg jong uit voor zijn leeftijd, OF dit is een oude foto, hij is 25quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef debeterebob het volgende:
Karina zoek Marcel Nguyen eens op. Lijkt je dat wat?
Wat een held, 6e Olympische Spelen en tegenwoordig voorzitter van de Bulgaarse turnbond. En inmiddels een silver foxquote:
Is dat een springruiter of zo? Of doet hij aan pistoolschieten? Ik ben nog afgetrainder dan dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
We zijn hier gewoon lekker oppervlakkig en kijken alleen naar het uiterlijk![]()
Christian Sprenger
[ afbeelding ]
Haar zus is nog veel lekkerder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:29 schreef SanAnt het volgende:
Blanka Vla¨ić
Hoogspringster uit Kroatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Zo, zoquote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu, Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te zien. Mooi jong ventje die uitgroeit tot een hunk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu, Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iew wat staat daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet verkeerd, hij ziet er wel erg jong uit voor zijn leeftijd, OF dit is een oude foto, hij is 25
[ afbeelding ]
Alleen die tattoo moet weg.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben geen kunstschaatsfan, maar soms blijk ik gewoon even kijken vanwege het prachtige commentaar van Joan Haanappel.
Anky doet voor de zevende keer mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu[/url], Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
Dat is dan de bonus, bovenop echt vakwerk. Ik vind haar stem ook prettig en dat is persoonlijk, maar volgens mij produceert ze uitsluitend volzinnen in volledig correct Nederlands, en dat vloeiend en in de sfeer van de betreffende kuur. Ik denk serieus dat zij al geruime tijd de beste sportcommentator van Nederland is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]Zo heerlijk cynisch. Ria Stalman had dat ook.
Was. Gestopt. Nu is het Hans van Zetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan de bonus, bovenop echt vakwerk. Ik vind haar stem ook prettig en dat is persoonlijk, maar volgens mij produceert ze uitsluitend volzinnen in volledig correct Nederlands, en dat vloeiend en in de sfeer van de betreffende kuur. Ik denk serieus dat zij al geruime tijd de beste sportcommentator van Nederland is.
Je hoopt op een onderwatermomentjequote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem net in het publiek bij het synchroon zwemmen, daarom nog maar een keertje, Tom Daley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde het niet zeggen, vanwegen ieder zijn smaak.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Ki Bo Bae, Zuid Koreaanse boogschieter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu live op channel 2 te zien: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik ben verliefd
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:46 schreef Thas het volgende:
Heb je Japan trouwens ook nog gezien vandaag? Kawanaka![]()
[ afbeelding ]
Geen goede foto's van te vinden voor de rest
Die Francesca is wel een toppertje jaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Francesca Piccinini (ITA, volleybal)
[ afbeelding ]
Casey Eastham (AUS, hockey)
Nee had het niet gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 02:46 schreef Thas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je Japan trouwens ook nog gezien vandaag? Kawanaka![]()
[ afbeelding ]
Geen goede foto's van te vinden voor de rest
ook vanwege haar kont?quote:
Mooie reet inderdaad. Hebben de meeste sprinsters. Sprinters ook, maar daar val ik niet op.quote:
Kon het niet wat meer naar beneden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:20 schreef Stezo het volgende:
[ afbeelding ]
Ronda Rousey
Oud-judoka met een bronzen medaille. Tegenwoordig is ze Strikeforce kampioen (hoogste niveau vrouwen MMA).
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef HupDuitslandHup het volgende:
ik bedoel deze Zoe Smith
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenFoto is eigenlijk nog te weinig eer voor haar. Bij de BBC zag ze er leuk uit, ook toen ze geïnterviewd werd direct na haar sportprestatie. In de studio zit er natuurlijk al weer wat make up op.
Oke ik had het niet gezien,ik heb direct een reactie gezet maar ja ik vond haar een lekker ding bij BBCquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenFoto is eigenlijk nog te weinig eer voor haar. Bij de BBC zag ze er leuk uit, ook toen ze geïnterviewd werd direct na haar sportprestatie. In de studio zit er natuurlijk al weer wat make up op.
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
Oke ik had het niet gezien,ik heb direct een reactie gezet maar ja ik vond haar een lekker ding bij BBC
Excuses. Ik twijfelde al, vond hem onder Jan Zelesny. Dacht dat het misschien een vroege foto van hem was. Ach, hij is niet lelijk.quote:
Voor mij ook, alhoewel ik toen wel jong was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Gabriela Sabatini (ik was fan vroeger)
[ afbeelding ]
Die is mooi met een perfect lichaam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Ineta Radevica, Letland, verspringen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vonden ze bij playboy ook. Maar die kan men wel zelf vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is mooi met een perfect lichaam.
Ik vind het maar niks. Komt door die typische gelaatstrekken denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Ineta Radevica, Letland, verspringen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Komt door die typische gelaatstrekken denk ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
tsja, als je die lelijke turkenkoppen gewend bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ondertitels niet lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
tsja, als je die lelijke turkenkoppen gewend bent
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
maar wel met een avatar van de turkse vlag rondlopen
En ze kan ook nog geweldig voetballen!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Alex Morgan, damesvoetbal:
[ afbeelding ]
Wat wil een man nog meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
En ze kan ook nog geweldig voetballen!!!!
Veel leuker dan die aandachtshoer Hope Solo (ook al is die zeker niet lelijk).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Alex Morgan, damesvoetbal:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel leuker dan die aandachtshoer Hope Solo (ook al is die zeker niet lelijk).
Hallo zeg. Leuke pakjes ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Australisch synchroonzwemmenteam.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antonija Misura basketbal Kroatië
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef SeLang het volgende:
Ik kijk normaal nooit sport maar ik zit me te verbazen over de grote hoeveelheid vrouwelijk schoon die ik voorbij zie komen op de OS
Misschien ligt het aan mijn leeftijd
Toch maar wat vaker sport kijken dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Julia Rohde, Duitsland.
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Marta Menegatti(Beachvolleybal, Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even terug naar de foto, lette niet op haar rug, maar ik gok dat het zand is of aan de kwaliteit van de foto ligtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Doet Michelle enkele mee?
http://vimeo.com/45784191]
Hoe kon ik hier eerder overheen kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Australisch synchroonzwemmenteam.
Je vriendin is nu aan het schietenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Ki Bo Bae, Zuid Koreaanse boogschieter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu live op channel 2 te zien: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik ben verliefd
Getrouwd met ex-PSVer en international Piet Wildschut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Turnster Jeanette van Ravenstijn uit Veldhoven werd verkozen tot "Miss Olympische Spelen 1976" in Montreal.
[ afbeelding ]
effe kijken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Victoria!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |