quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht, dit is een topic voor mij.. huh wat geopend door Karina?
En toen zag ik dudes...
Kunnen we niet een los mannen en vrouwen topic maken?
Verder goed topic Karina
 Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen.
 Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen. 

Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen.

quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegen
 Niet doorscrollen dan.
 Niet doorscrollen dan.

quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kom ik ook voor, maar als je dan een stijfje hebt en je komt opeens van die half naakte mannen tegen

. En post ons eruit!
. En post ons eruit!

Joh, ik zat maar te trollen, ik kan het mannelijke lichaam zeker waarderenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Leer het mannelijk lichaam waarderen, zou ik zeggen. En post ons eruit!
 ik zit ook vaak in het bodybuild topic dus
 ik zit ook vaak in het bodybuild topic dus  

Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Karina het volgende:
[..]Er staan ook al zat vrouwen tussen hoor. Dus ga je gang zou ik zeggen.
[ afbeelding ]
Greg Louganis, van vroeger

Nou, dat ging door merg en beenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....
 . En die trieste hysterie (uit onwetendheid toen nog, dat wel) later omdat hij hiv-positief bleek en zijn bloed in het water was gekomen.
. En die trieste hysterie (uit onwetendheid toen nog, dat wel) later omdat hij hiv-positief bleek en zijn bloed in het water was gekomen.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Franziska van Almsick

Ja. Louganis stootte zijn kanis, ik kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat hij met zijn hoofd tegen de plank klapte....

Hier gaat het vooral om het "lekker" niet zozeer om het goed atleet zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef cap het volgende:
Meer actiefoto's ipv de vooropgezette "kijk mij eens mooi zijn" foto's zou leuk zijn. Atleten zijn prachtig, vooral als ze doen waar ze goed in zijn.
 Al gaat dat vaak samen zoals je ziet.
 Al gaat dat vaak samen zoals je ziet.

Misschien weet je zelf een mooi voorbeeld om hier te posten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef cap het volgende:
Snap ik, maar ik vind die mensen op hun mooist als ze niet heel druk bezig zijn "mooi" proberen te zijn maar als ze bezig zijn te doen zijn waar ze goed in zijn. Vind die door een fotograaf bedachte, geposeerde, optimaal belichte en geretoucheerde foto's veel minder mooi dan een foto waarin iemand op het juiste moment gevangen is zonder dat ie bezig is met poseren. Kwestie van smaak natuurlijk.

Echt lekker vind ik ze er niet uitzien, maar wat je zei, smaken verschillenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef cap het volgende:
Ja hoor, bijvoorbeeld wat Hollands Glorie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Marin is toch dat naar mannetje van Manaudou en Pelligrini?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Luca Marin komt net voorbijzwemmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe foto's ook!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |