Ik wilde het niet zeggen, vanwegen ieder zijn smaak.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Ki Bo Bae, Zuid Koreaanse boogschieter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu live op channel 2 te zien: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik ben verliefd
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:46 schreef Thas het volgende:
Heb je Japan trouwens ook nog gezien vandaag? Kawanaka![]()
[ afbeelding ]
Geen goede foto's van te vinden voor de rest
Die Francesca is wel een toppertje jaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Francesca Piccinini (ITA, volleybal)
[ afbeelding ]
Casey Eastham (AUS, hockey)
Nee had het niet gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 02:46 schreef Thas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je Japan trouwens ook nog gezien vandaag? Kawanaka![]()
[ afbeelding ]
Geen goede foto's van te vinden voor de rest
ook vanwege haar kont?quote:
Mooie reet inderdaad. Hebben de meeste sprinsters. Sprinters ook, maar daar val ik niet op.quote:
Kon het niet wat meer naar beneden?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:20 schreef Stezo het volgende:
[ afbeelding ]
Ronda Rousey
Oud-judoka met een bronzen medaille. Tegenwoordig is ze Strikeforce kampioen (hoogste niveau vrouwen MMA).
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:00 schreef HupDuitslandHup het volgende:
ik bedoel deze Zoe Smith
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenFoto is eigenlijk nog te weinig eer voor haar. Bij de BBC zag ze er leuk uit, ook toen ze geïnterviewd werd direct na haar sportprestatie. In de studio zit er natuurlijk al weer wat make up op.
Oke ik had het niet gezien,ik heb direct een reactie gezet maar ja ik vond haar een lekker ding bij BBCquote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je mijn post van even hiervoor nou had gelezenFoto is eigenlijk nog te weinig eer voor haar. Bij de BBC zag ze er leuk uit, ook toen ze geïnterviewd werd direct na haar sportprestatie. In de studio zit er natuurlijk al weer wat make up op.
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:17 schreef HupDuitslandHup het volgende:
[..]
Oke ik had het niet gezien,ik heb direct een reactie gezet maar ja ik vond haar een lekker ding bij BBC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |