Zo, zoquote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu, Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te zien. Mooi jong ventje die uitgroeit tot een hunk.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu, Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iew wat staat daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet verkeerd, hij ziet er wel erg jong uit voor zijn leeftijd, OF dit is een oude foto, hij is 25
[ afbeelding ]
Alleen die tattoo moet weg.
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben geen kunstschaatsfan, maar soms blijk ik gewoon even kijken vanwege het prachtige commentaar van Joan Haanappel.
Anky doet voor de zevende keer mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Derya Büyükuncu[/url], Turkse zwemmer, alweer zijn 6de Spelen(record volgens mij)![]()
Dat is dan de bonus, bovenop echt vakwerk. Ik vind haar stem ook prettig en dat is persoonlijk, maar volgens mij produceert ze uitsluitend volzinnen in volledig correct Nederlands, en dat vloeiend en in de sfeer van de betreffende kuur. Ik denk serieus dat zij al geruime tijd de beste sportcommentator van Nederland is.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]Zo heerlijk cynisch. Ria Stalman had dat ook.
Was. Gestopt. Nu is het Hans van Zetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan de bonus, bovenop echt vakwerk. Ik vind haar stem ook prettig en dat is persoonlijk, maar volgens mij produceert ze uitsluitend volzinnen in volledig correct Nederlands, en dat vloeiend en in de sfeer van de betreffende kuur. Ik denk serieus dat zij al geruime tijd de beste sportcommentator van Nederland is.
Je hoopt op een onderwatermomentjequote:Op zondag 29 juli 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
Ik zie hem net in het publiek bij het synchroon zwemmen, daarom nog maar een keertje, Tom Daley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |