Halloquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:52 schreef Karina het volgende:
In navolging van het topic met de lekkerste EK spelers, post hier de lekkerste Olympiėrs:
[ afbeelding ]
Louis Smith (Engelse turner)
Meer van behaarde benen. Echt geil is dat.quote:
quote:
Ik kan je vertellen dat dit echt een ongelofelijke flapdrol is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Karina het volgende:
Giuseppe Lanzone (Amerikaanse roeier)
[ afbeelding ]
Dan moet hij gewoon zijn mond houden en alleen mooi zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit echt een ongelofelijke flapdrol is.
Wat een mooie combinatie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:08 schreef Malahide het volgende:
Koji Time!
Half Japanner, half Roemeen, Olympisch kampioen hamerslingeren 2004, de huidige wereldkampioen, built like a brick shithouse... Koji Murofushi, dames en heren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAYUM.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Karina het volgende:
Aldo Montano (Italiaanse schermer):
[ afbeelding ]
Clemente Russo (Italiaanse bokser)
[ afbeelding ]
Giuseppe Lanzone (Amerikaanse roeier)
[ afbeelding ]
Cadée en Smith zijn geplaatst.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Rutger Smith heeft wel een lekker koppie (discuswerper)
[ afbeelding ]
Nog een discuswerper, Eric Cadée
[ afbeelding ]
Geloof dat het nog niet zeker is of zij geplaatst zijn trouwens.
En NOG een discuswerper, Robert Harting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij vrouwen kijken toch ook naar de vrouwen? Wat is het probleemquote:Op zondag 1 juli 2012 22:56 schreef Rumille het volgende:
Kunnen we het mannen en vrouwen topic niet splitsen? Weinig zin om steeds tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij vrouwen kijken toch ook naar de vrouwen? Wat is het probleem
In de kleedkamer houdt je je ogen dicht?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Post dan zelf wat lekkere wijvenquote:Op maandag 2 juli 2012 01:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, weinig zin om tegen die halfnaakte mannen aan te kijken
Zwemmen wel, maar dat komt omdat die sport me interesseert.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Post dan zelf wat lekkere wijvenEn je kijkt dan zeker ook niet naar zwemmen of worstelen tijdens de OS?
Minder lullen meer plaatjes postenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zwemmen wel, maar dat komt omdat die sport me interesseert.
Snap je 't nou gewoon niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |