Ik krijg zo'n zin .. in de OS!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef Malahide het volgende:
Mogen potentiėle Olympiėrs voor over vier jaar ook?
Geen dank, heren.

On 15 July 2012, Jenneke finished fifth in the 2012 IAAF World Junior Championships 100 metres hurdles. After the competition, a video on her 100 metres hurdles time trial taken during the heats race, which was subsequently posted on a video social networking site, raised her profile around the world. Jenneke even received an offer to pose for nude photos from Sex.com in exchange for a "sizable donation" to the Australian Sports Commission (ASC).quote:

Lijkt mij een hele spontane, leuke meid!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
On 15 July 2012, Jenneke finished fifth in the 2012 IAAF World Junior Championships 100 metres hurdles. After the competition, a video on her 100 metres hurdles time trial taken during the heats race, which was subsequently posted on a video social networking site, raised her profile around the world. Jenneke even received an offer to pose for nude photos from Sex.com in exchange for a "sizable donation" to the Australian Sports Commission (ASC).
Doet trouwens niet mee, Sally Pearson wel op dat onderdeel.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik ken haar neefjequote:Op woensdag 25 juli 2012 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Ranomi Kromowidjojo (Zwemster)
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Speelde wel nog goed vandaag, vond dat vrouwenvoetbal nog aardig niveau hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:19 schreef Lastpost het volgende:
Alex Morgan (Voetbal, VS)
[ afbeelding ]

Geblesseerd afgehaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 06:29 schreef SanAnt het volgende:
Blanka VlaØić
Hoogspringster uit Kroatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En langer dan 2 meter. Dat zijn echt gebeeldhouwde granieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Rutger Smith heeft wel een lekker koppie (discuswerper)
[ afbeelding ]

Mooi, niet zo gemaakt als Sjarapova.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:37 schreef Waaghals het volgende:
Caroline Wozniacki
Ben niet zo van de blondjes normaal, maar deze is wel leuk
[ afbeelding ]

Moet het persé van nu zijn ? Ik zag ook iets voor de toekomst.quote:

quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Karina, sexy zwemmer uit het verleden Mark Foster.
 Lekker.
 Lekker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |