Voor mij ook, alhoewel ik toen wel jong was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Gabriela Sabatini (ik was fan vroeger)
[ afbeelding ]
Die is mooi met een perfect lichaam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Ineta Radevica, Letland, verspringen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vonden ze bij playboy ook. Maar die kan men wel zelf vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is mooi met een perfect lichaam.
Ik vind het maar niks. Komt door die typische gelaatstrekken denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Ineta Radevica, Letland, verspringen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Komt door die typische gelaatstrekken denk ik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
tsja, als je die lelijke turkenkoppen gewend bentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ondertitels niet lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:13 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
tsja, als je die lelijke turkenkoppen gewend bent
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
maar wel met een avatar van de turkse vlag rondlopen
En ze kan ook nog geweldig voetballen!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Alex Morgan, damesvoetbal:
[ afbeelding ]
Wat wil een man nog meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
En ze kan ook nog geweldig voetballen!!!!
Veel leuker dan die aandachtshoer Hope Solo (ook al is die zeker niet lelijk).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:15 schreef boekenplank het volgende:
Alex Morgan, damesvoetbal:
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel leuker dan die aandachtshoer Hope Solo (ook al is die zeker niet lelijk).
Hallo zeg. Leuke pakjes ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Australisch synchroonzwemmenteam.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antonija Misura basketbal Kroatië
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef SeLang het volgende:
Ik kijk normaal nooit sport maar ik zit me te verbazen over de grote hoeveelheid vrouwelijk schoon die ik voorbij zie komen op de OS
Misschien ligt het aan mijn leeftijd
Toch maar wat vaker sport kijken dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Julia Rohde, Duitsland.
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Marta Menegatti(Beachvolleybal, Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even terug naar de foto, lette niet op haar rug, maar ik gok dat het zand is of aan de kwaliteit van de foto ligtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Doet Michelle enkele mee?
http://vimeo.com/45784191]
Hoe kon ik hier eerder overheen kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Australisch synchroonzwemmenteam.
Je vriendin is nu aan het schietenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Ki Bo Bae, Zuid Koreaanse boogschieter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu live op channel 2 te zien: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik ben verliefd
Getrouwd met ex-PSVer en international Piet Wildschut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Turnster Jeanette van Ravenstijn uit Veldhoven werd verkozen tot "Miss Olympische Spelen 1976" in Montreal.
[ afbeelding ]
effe kijken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Victoria!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |