quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:19 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antonija Misura basketbal Kroatië
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef SeLang het volgende:
Ik kijk normaal nooit sport maar ik zit me te verbazen over de grote hoeveelheid vrouwelijk schoon die ik voorbij zie komen op de OS
Misschien ligt het aan mijn leeftijd
Toch maar wat vaker sport kijken dan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:39 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Julia Rohde, Duitsland.
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Marta Menegatti(Beachvolleybal, Italië)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een beschuitje mee etenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even terug naar de foto, lette niet op haar rug, maar ik gok dat het zand is of aan de kwaliteit van de foto ligtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie meid, maar heeft ze nou een streep haar op haar rug?
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Doet Michelle enkele mee?
http://vimeo.com/45784191]
Hoe kon ik hier eerder overheen kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:24 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Australisch synchroonzwemmenteam.
Je vriendin is nu aan het schietenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Ki Bo Bae, Zuid Koreaanse boogschieter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu live op channel 2 te zien: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik ben verliefd
Getrouwd met ex-PSVer en international Piet Wildschut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Turnster Jeanette van Ravenstijn uit Veldhoven werd verkozen tot "Miss Olympische Spelen 1976" in Montreal.
[ afbeelding ]
effe kijken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen Victoria!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |