SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Ja doei.![]()
Het was behoorlijk pittig welquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:45 schreef GotC het volgende:
Goed gedaan debsterrGoed vol kunnen houden?
maar het helpt wel, die "persoonlijke" coach.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Fijn is dat he?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was behoorlijk pittig welmaar het helpt wel, die "persoonlijke" coach.
Gewoon lekker de minuutjes volhouden, afstand+snelheid komt vanzelf
![]()
![]()
Oh, route verkeerd gemeten. 1,8 ongeveer in les 1!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
+1quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn is dat he?Gewoon lekker de minuutjes volhouden, afstand+snelheid komt vanzelf
Goed gedaan Debsterr! Staar je echter niet blind op je afstand in het begin. Kunnen volhouden is the key here!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Welkom
Laat dat boompje staan , schuif gezellig aan voor beverstraat, voor beverstraaaaaat![]()
![]()
Waar zouden we zijn zonder de vrolijke noot van onze eigen Dr. Sexy!![]()
![]()
quote:dan koelt het een beetje af!
Lichtjes, maar 't wordt minder, denk dat ik het rond 6 uur (onze tijdquote:) ga proberen.
Ja doei.![]()
Oh Lies, ik moest nog even reageren op je! Nog 1,5 week, even volhouden meid.. Ga je nog die MRI laten doen? En super dat je toch je collega gaat aanmoedigen ondanks dat je zelf niet kan![]()
![]()
![]()
Thanks! Nee zal ik zeker niet doen, was eigenlijk al verbaasd hierover want heb echt geprobeerd rustig tempo te houden (en mijn kuiten vonden dat ook nodig) en had niet het gevoel dat ik dit had afgelegd zeg maar. Gelukkig lange benen dus dat compenseert voor de snelheid haha, maak je toch nog meters!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
+1
Goed gedaan Debsterr! Staar je echter niet blind op je afstand in het begin. Kunnen volhouden is the key here!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Pfff, lekker lopen zou wel fijn zijn na, wederom, een kutdag op m'n werk. Na 22 jaar werkervaring vind ik de politieke steekspelletjes nog steeds vervelend... ondanks dat ik er best goed in ben als het nodig is.![]()
Bah, nare praktijken zijn datquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, lekker lopen zou wel fijn zijn na, wederom, een kutdag op m'n werk. Na 22 jaar werkervaring vind ik de politieke steekspelletjes nog steeds vervelend... ondanks dat ik er best goed in ben als het nodig is.
Ga je straks een rondje lopen, om ff alles eruit te gooien? (ondanks dat je gister al had gelopen)
![]()
Thanks!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef GotC het volgende:
Oh Lies, ik moest nog even reageren op je! Nog 1,5 week, even volhouden meid.. Ga je nog die MRI laten doen? En super dat je toch je collega gaat aanmoedigen ondanks dat je zelf niet kan![]()
![]()
Ik heb eerlijk gezegd ook een beetje moeite met meelezen hier![]()
Ik wil zo graag nl. !
Het einde is in zicht... inderdaad laat ik denk ik even een mri maken. Eitje , zo geregeld![]()
Ga haar gewoon aanmoedigen en haar spullen bewaken , kan zij zich richten op het lopen!![]()
De OP lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef beverstraat het volgende:
Iemand wat tips voor een 20jarige veginnende loper?
Ja doei.![]()
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef beverstraat het volgende:
Iemand wat tips voor een 20jarige veginnende loper?![]()
Die 1.8 km, was dat met precies volgens het schema te lopen/wandelen? Dan weet ik ongeveer hoe groot m'n rondje morgen moet zijn![]()
![]()
Goede schoenen kopen die bij je voeten passenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef beverstraat het volgende:
Iemand wat tips voor een 20jarige veginnende loper?bij voorkeur van een hardloopspeciaalzaak
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tot hoelang blijft het licht? TomTom zegt 40min file over een stuk van 45min. Huu![]()
Dit is exact de reden dat ik 's morgens hardloop
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wel leuk dat er ineens zoveel nieuwe beginners zijn![]()
Hopen dat ze niet stoppen wanneer de winter weer begint.![]()
Nee, beter van niet. Ben nog steeds een beetje verkouden enzo, dus rust is handiger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Bah, nare praktijken zijn dat
Ga je straks een rondje lopen, om ff alles eruit te gooien? (ondanks dat je gister al had gelopen)
![]()
richting 22.30 toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
Tot hoelang blijft het licht? TomTom zegt 40min file over een stuk van 45min. Huu![]()
Dit is exact de reden dat ik 's morgens hardloop![]()
![]()
[quote]Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.
[/que]
Prijs voor goeie schoenen?
-kleding?You Only Live Onces![]()
Morgenvroeg weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Zometeen les 29 van de 36Kan me niet voorstellen dat ik over 2 weken een uur kan lopen. Of 10 km.
Ben wel benieuwd, licht gespannen zelfs, voor de les.. Hoog tempo, wel kleine stukjes..mmm.![]()
No Snow, No Problem!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Hopen dat ze niet stoppen wanneer de winter weer begint.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Tot een uur of 10 is het nog licht genoeg om goed te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
![]()
Oooowwh. Dan blijf ik nog even op kantoorquote:
Ik in ieder geval niet, zit het grootste deel van de winter in de warmtequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Hopen dat ze niet stoppen wanneer de winter weer begint.![]()
![]()
Verstandig. Heb je nog steeds last van het niet lekker kunnen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, beter van niet. Ben nog steeds een beetje verkouden enzo, dus rust is handiger.![]()
Klinkt als mijn dag! Maar dan na 12 jaar werkervaringquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, lekker lopen zou wel fijn zijn na, wederom, een kutdag op m'n werk. Na 22 jaar werkervaring vind ik de politieke steekspelletjes nog steeds vervelend... ondanks dat ik er best goed in ben als het nodig is.
F means you're fucked![]()
Prijs is niet te zeggen, hangt af van welk type schoen het beste bij je voeten past. Maar houd rekening met EUR 100. (Het kan vriezen, het kan dooien)quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.
[/que]
-kleding?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Prijs is inderdaad volgende tip. Ga naar een goede hardloopzaak waar ze je schoenen kunnen aanmeten. Als je geluk hebt meten ze je een goedkoop paar aan, pech natuurlijk iets duurder.. maar de schoen moet bij je passen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[/que]
-kleding?
Kleding maakt minder uit waar je het koopt.![]()
Tussen de 100-130 euro heb je schoenen die aangemeten zijn via videoanalyse bij een hardloopspeciaalzaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[..]
[/que]
-kleding?
Kleding...tsja, kan je zo goedkoop/duur maken als je zelf wilKan v/d Lidl/Action, kan ook van Nike.
![]()
En moet minimaal 1 stukje roze bevattenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Tussen de 100-130 euro heb je schoenen die aangemeten zijn via videoanalyse bij een hardloopspeciaalzaak.
Kleding...tsja, kan je zo goedkoop/duur maken als je zelf wilKan v/d Lidl/Action, kan ook van Nike.
Mmn lijkt iets te duur voor mij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prijs is niet te zeggen, hangt af van welk type schoen het beste bij je voeten past. Maar houd rekening met EUR 100. (Het kan vriezen, het kan dooien)
You Only Live Onces![]()
Kijk! waar ga je heen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, zit het grootste deel van de winter in de warmte![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]
Minimaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En moet minimaal 1 stukje roze bevattenMag ook evt erop getekend worden.
![]()
Nou toevallig liep ik gisteren slecht omdat ik te snel na het eten ging. Verder gaat het wel weer, alleen is het tempo relatief laag vergeleken met een half jaar geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je nog steeds last van het niet lekker kunnen lopen?Kut he. Het leidt altijd zo af van het echte doel. Jammer dat er mensen zijn die het nodig hebben om hun eigen falen te maskeren door aan anderen hun stoelpoten te zagen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als mijn dag! Maar dan na 12 jaar werkervaring![]()
Laat je voor schoenen adviseren in een speciaalzaak. Voor de rest kun je het zo gek maken als je zelf wilt ( of nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[..]
[/que]
-kleding?) Voor schoenen gaat het richting de ¤100,- of iets meer. Zeker als je net begint is de rest niet zo belangrijk, kun je gaan kopen als je besloten hebt dat je hardlopen leuk vindt...
![]()
Dan sparen. Kleding maakt echt geen bal uit, maar schoenen zijn zo verschrikkelijk belangrijk. Kans op blessures is gewoon groter met slechte schoenen en dat is zondequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Mmn lijkt iets te duur voor mij...
Wellicht even toevoegen aan de OPquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]Ik wil dat info ook kunnen posten!
Beter van niet, dan zou ik alles in [info] posten![]()
![]()
haha bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]
You Only Live Onces![]()
Ja. En dat niemand beslissingen durft te nemen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou toevallig liep ik gisteren slecht omdat ik te snel na het eten ging. Verder gaat het wel weer, alleen is het tempo relatief laag vergeleken met een half jaar geleden.
[..]
Kut he. Het leidt altijd zo af van het echte doel. Jammer dat er mensen zijn die het nodig hebben om hun eigen falen te maskeren door aan anderen hun stoelpoten te zagen.F means you're fucked![]()
/jaloersquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Mountain Warehouse heeft ook nog 's Sale!![]()
+1quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan sparen. Kleding maakt echt geen bal uit, maar schoenen zijn zo verschrikkelijk belangrijk. Kans op blessures is gewoon groter met slechte schoenen en dat is zonde
Enige wat je nodig hebt zijn schoenen. Geen duur sportschoolabo of wat dan ook: Schoenen![]()
![]()
Goh die mod powers worden voor de rest ook niet misbruiktquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]![]()
![]()
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef GotC het volgende:
[..]
+1
Enige wat je nodig hebt zijn schoenen. Geen duur sportschoolabo of wat dan ook: Schoenen)
http://www.mountainwareho(...)e=&colour=&s=&page=0quote:Misbruiken? Waardevolle tips manquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goh die mod powers worden voor de rest ook niet misbruikt
Ja doei.![]()
Mm, hoe duur zijn andere sporten? Alles behalve de schoenen kun je 'on the cheap' doen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Mmn lijkt iets te duur voor mij...![]()
![]()
Dat laatste jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houden)
![]()
Daarom beginnen zoveel mensen met hardlopen: Het is 1x een investering en dan ben je klaar. Crisis enzo![]()
![]()
Ik zag bij run2day al allemaal leuke felgekleurde kledingquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houden)
![]()
![]()
Now you're talking!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Mountain Warehouse heeft ook nog 's Sale!![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VS, en daar zal het zo'n 15 graden zijn, dus perfect!Rondreis of in een staat?
![]()
daar zeg je me wat...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.mountainwareho(...)e=&colour=&s=&page=0veel plezier, maar dat zal wel lukken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of die etalage pop had gewoon enorm dikke tepels![]()
![]()
Straks intervallen, BAM!! (heb me toch een spierpijn, dus ben erg benieuwd hoe het zal gaan).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Intervallen vind ik echt verschrikkelijk. Gisteren met een vier weeks schema begonnen waar gelukkig maar 1 interval in zit.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Straks intervallen, BAM!! (heb me toch een spierpijn, dus ben erg benieuwd hoe het zal gaan).quote:Toppers, succes !
![]()
![]()
'k ben net omgekleed, nog wel half uurtje wachten voor ik ga .. het is hier stralend weer en lekker warm iigquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heerlijk dat korte werk. Enige wat ontbreekt is een stopwatchquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef Wiehoe het volgende:
Intervallen vind ik echt verschrikkelijk. Gisteren met een vier weeks schema begonnen waar gelukkig maar 1 interval in zit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
Wat zal ik eens aandoen..Het waait, maar is zonnig..hmm
morgenochtend afspraak bij de huisarts .. hopelijk vandaag m'n laatste pakje shag gekocht![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gewoon weggooien. Niet meer doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..
morgenochtend afspraak bij de huisarts .. hopelijk vandaag m'n laatste pakje shag gekocht![]()
![]()
![]()
Waarom die laatste nog gekocht? Als je het echt wil, gooi je het gewoon wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan je alvast wennen.
![]()
Zo, herstelloopje zit er weer op en het ging alweer wat beter dan gisteren. Had echt moeite mezelf te motiveren me om te kleden voor slechts 3 km
. Had me voorgenomen 8 min/km te lopen en dat is gelukt. Heb een truucje ontdekt: als ik door m'n neus kan ademen loop ik met een pace van 8 min/km en als ik dat niet kan, loop ik dus te snel. Heb praktisch de hele tijd door m'n neus geademd. En ik voel me altijd zo'n sloompie als ik de deur uitga voor een herstelloopje, maar als ik eenmaal aan het lopen ben, boeit het me niets meer
.
Nu even koelen en dan maar even eten maken.
Niet meer actief op Fok!![]()
Goeden truuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Zo, herstelloopje zit er weer op en het ging alweer wat beter dan gisteren. Had echt moeite mezelf te motiveren me om te kleden voor slechts 3 km
. Had me voorgenomen 8 min/km te lopen en dat is gelukt. Heb een truucje ontdekt: als ik door m'n neus kan ademen loop ik met een pace van 8 min/km en als ik dat niet kan, loop ik dus te snel. Heb praktisch de hele tijd door m'n neus geademd. En ik voel me altijd zo'n sloompie als ik de deur uitga voor een herstelloopje, maar als ik eenmaal aan het lopen ben, boeit het me niets meer
.
![]()
Eet smakelijk vast
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
stond er bij het boodschappen doen eigenlijk niet eens bij stil, zo zit het in de routine. maar goed, als ik morgen een aanvalsplan heb, kan ik dat pakje altijd doorschuiven naar m'n manquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom die laatste nog gekocht? Als je het echt wil, gooi je het gewoon wegKan je alvast wennen.
die is toch niet van plan om mee te stoppen dus
Lekker hoor Vik, heb je weer mooi gedaan!Geen last dus?
Ik snap de moeite met motiverenMoet nu voor 19 min lesje naar buiten.
![]()
Kleren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
Wat zal ik eens aandoen..Het waait, maar is zonnig..hmm
Ja doei.![]()
Niks hopelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
Dafuq, ik heb echt last van die kloteblaar
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee, niet van m'n scheen, maar m'n rechterknie deed wel een beetje vervelend. Maar als gezegd: ik kijk het nog even aan, anders maar eens advies inwinnen bij Starshoequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef GotC het volgende:
Lekker hoor Vik, heb je weer mooi gedaan!Geen last dus?
Ik snap de moeite met motiverenMoet nu voor 19 min lesje naar buiten.
.
Nu iig drie dagen rust, dat is ook wel weer prettig.
Dat had ik vorige week ook, heeft een week geduurd voor ik weer normaal schoenen aankonquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...Ik haat blaren...
![]()
Achter de kwiwi's aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...![]()
Irritant!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...
Ik had er gisteren last van, maar nu niet. Weer een pleister + sporttape opgeplakt. Maar goed, vandaag liep ik 3 en gisteren 7, dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk.
Blaren zijn hipquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef GotC het volgende:
Wat is dat toch met die blaren de laatste tijd bij iedereen! Lijkt wel een trendAls je ze niet gehad hebt, hoor je niet bij de klup.
Ik vrees dat de kwiwi's nog niet zo hard gaan dat ze voorop kunnenquote:
Zo, even m'n kleren aandoen om te gaan snelwandelen.. Heb toch wel wat spierpijn van gisteren.![]()
Phew, blij dat ik 1x een blaartje heb gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blaren zijn hipAls je ze niet gehad hebt, hoor je niet bij de klup.
![]()
![]()
telt een blaar in je handpalm ook mee?? of alleen als je ze op je enkels hebt zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
ik had letterlijk een gat in m'n hand
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ha! Een blaar heb ik al gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doorgeprikt en niks geen last meer van daarna.
![]()
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweestquote:
Oh dit is alweer een nieuw topic. Sjonge jonge, wanneer moet ik dit allemaal bijlezen?.
Ga eens lopen, GotC!
Zo giet datquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ha! Een blaar heb ik al gehadDoorgeprikt en niks geen last meer van daarna.
quote:Hihihi
![]()
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.
Ik ga alquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is alweer een nieuw topic. Sjonge jonge, wanneer moet ik dit allemaal bijlezen?.
Ga eens lopen, GotC!!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze veters![]()
![]()
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze vetersik ging ook in zwart-zwart
(kort broekje, shirt van Golden Ten)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweest![]()
![]()
![]()
Met scouting vaak zat blaren gehad, tot blaren aan toequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snel, ga lopen met slechte schoenen en sokkenJaaa hiken is fijn
![]()
![]()
En je had roze letters!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ging ook in zwart-zwart
(kort broekje, shirt van Golden Ten)
Ik ga wel in capri. Korte broek doe ik wel weer bij -10kg![]()
![]()
Precies de reden dat ik zometeen ga lopen in plaats van morgenochtend...quote:
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Heb je oordoppen in ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze vetersEens kijken of dat peptalk werkt
![]()
![]()
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretjequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenen![]()
Zou het bijna meenemen daarvoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je oordoppen in ?Eens kijken of dat peptalk werkt
Maar loop met Garmin lieverd
![]()
![]()
Heb je hem wel geprikt en ontsmet danquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het bijna meenemen daarvoorMaar loop met Garmin lieverd
*prutlip*
![]()
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je hem wel geprikt en ontsmet dan
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik denk dat ie een pruillipje bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
![]()
![]()
En gelukkig had je witte sokken aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keer
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.![]()
![]()
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.quote:
M'n X-socks helemaal vies
"Speciale blaarpleisters (colloïdpleister, Compeed, Hansaplast, Second skin) hebben als nadeel dat ze vrij dik zijn en daardoor tijdens het lopen de druk verhogen op een plek waarop toch al veel druk wordt uitgeoefend."quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.
M'n X-socks helemaal vies
Blaren
![]()
![]()
Zolang ze maar naadloos zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef STING het volgende:
Weer eens dikke hardloopsokken kopen is eigenlijk geen slecht idee.![]()
![]()
Zit een anti tenenkaas laagje in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is nou het voordeel van "echte" hardloopsokken?![]()
Minder kans op blarenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is nou het voordeel van "echte" hardloopsokken?
Moet alleen wel je schoen heel zijn van binnen![]()
Ach juist ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minder kans op blaren
Moet alleen wel je schoen heel zijn van binnen![]()
Hoezo heel zijn? Anders trek je je sok kapot, of...?
It's funny
Er zit een gat in de "voering" van m'n schoen, waardoor ik een blaar gelopen heb... Dat schuurt namelijk toch, ondanks goede sokken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ach juist ja.
Hoezo heel zijn? Anders trek je je sok kapot, of...?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zonder dat je het merkt je voordeursleutel verliezen tijdens het hardlopen![]()
Hem weer terugvinden!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ach so. Dat is mooi klote dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit een gat in de "voering" van m'n schoen, waardoor ik een blaar gelopen heb... Dat schuurt namelijk toch, ondanks goede sokken.Sterkte.
It's funny
Mehquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Zonder dat je het merkt je voordeursleutel verliezen tijdens het hardlopenyay!!quote:Hem weer terugvinden!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Hem weer terugvinden!
It's funny
Ja, auw. Nou ja, het zal wel goed komen. Als ik van 't weekend maar weer kan lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ach so. Dat is mooi klote dan.Sterkte.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Hem weer terugvinden!![]()
Heb er zelf een extra grote ring om en draag mijn sleutel gewoon in mijn knuistje![]()
![]()
Ik ga maar eens naar huis_! Nog een uur in de auto en dan hardlopen
Jap, ik ga nu voor training 2. Hopelijk strand ik dit keer niet ergens halverwege de geplande route...
It's funny
Ik heb hem in mijn broekzak of mijn voorzakjequote:(héél charmant *ahem*)
Extra sleutelbosje in klein zakje in m'n loopbroekje. Die kan zowel boven m'n kont als, idd heel charmant, aan de voorkant zitten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Gewoon blijven ademen en stampenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Nero22 het volgende:
Jap, ik ga nu voor training 2. Hopelijk strand ik dit keer niet ergens halverwege de geplande route...![]()
![]()
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
Extra sleutelbosje in klein zakje in m'n loopbroekje. Die kan zowel boven m'n kont als, idd heel charmant, aan de voorkant zitten._!
Je hebt de hardloop prestaties van de mannen in je regio een beetje opgekrikt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen.._!
![]()
![]()
Oeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen.._!
Heel sexy op straat, je rokje omhoog doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Is dat een bobbel in je rokje of ben je blij me te zien
Bij een vrouw zou ik dan toch wegrennen hoor...
"Vrouw"quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou ik dan toch wegrennen hoor...![]()
![]()
Gelukkig kan ik er ook bovenaf bijquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei
Heel sexy op straat, je rokje omhoog doenNiks optillen dus
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Is dat een bobbel in je rokje of ben je blij me te zien.
't is wel een stuk drukker jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt de hardloop prestaties van de mannen in je regio een beetje opgekrikt?![]()
Tevens hoop ik dat dat het enige is wat ik opkrikVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou ik dan toch wegrennen hoor...![]()
![]()
Hier moet ik je 100% gelijk in geven, heb vroeger heel fanatiek gefiest en dat kost minumum10x meer..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mm, hoe duur zijn andere sporten? Alles behalve de schoenen kun je 'on the cheap' doen...You Only Live Onces![]()
Haha, ik moest er net aan denken nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Maraca het volgende:
Tevens hoop ik dat dat het enige is wat ik opkrik![]()
![]()
Ieks! Ik leef met je mee...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keer
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.![]()
![]()
Held!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Hem weer terugvinden!![]()
![]()
Waarom zou je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Nero22 het volgende:
Jap, ik ga nu voor training 2. Hopelijk strand ik dit keer niet ergens halverwege de geplande route...![]()
![]()
Wat heeft ie gemaakt dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
* mosselmossel kan dus fucking lekker koken
/end mededeling![]()
* DJMO garmin en endomondo aanslingert en naar buiten gaat
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
* DJMO garmin en endomondo aanslingert en naar buiten gaat![]()
Asperges met zelfgemaakte bieslooksaus met ham en ei en gebakken aardappeltjes. Aardbeien toe.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thxquote:
Normaal vind ik blaren niet zo'n probleem, maar nu is het wel pijnlijk
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
* DJMO garmin en endomondo aanslingert en naar buiten gaatZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En alles is al op zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Asperges met zelfgemaakte bieslooksaus met ham en ei en gebakken aardappeltjes. Aardbeien toe.
Waar moet ik heen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De aardbeien worden nu opgegeten. Dus dan moet je snel zijn.
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, toch hardgelopen in plaats van gesnelwandeld![]()
![]()
Ik snap je wel hoor! Denk je lekker goedkoop te kunnen gaan hardlopen word je om de oren geslagen met advies om vooral meer dan ¤100,- uit te geven...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Hier moet ik je 100% gelijk in geven, heb vroeger heel fanatiek gefiest en dat kost minumum10x meer..![]()
Ach ja, binnen een paar maanden heb je bijv. de sportschool er al weer uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor! Denk je lekker goedkoop te kunnen gaan hardlopen word je om de oren geslagen met advies om vooral meer dan ¤100,- uit te geven...![]()
![]()
Zo met wat vertraging alsnog weg. Zonder Mr.Mo, die gaat het eten voorbereiden.
Stomme nutsbedrijven, zijn ook overal hetzelfde!
Ja doei.![]()
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
Maar goed, also going to hit the road. Tot zo![]()
Kwiwi..zou wel echt je rustdagen aanhouden als beginner zijndeRust is even belangrijk als het lopen. Je lichaam moet kunnen herstellen om beter te worden. Plus, overbelasting heb je binnen no time als beginner zijnde.
Ik lijk verdorie wel moeder overste met al m'n waarschuwingen![]()
![]()
Ja ging wel goedquote:Het is jammer dat ik nu wedstrijdtempo moest lopen, en ik dit dus echt never nooit een wedstrijd lang volhoud
Effe stats checken![]()
![]()
Het is met zo'n trainingscoach, dus op tijd. Altijd moeilijk in te schatten waar je nou gaat eindigen.quote:
Nu kwam ik met mijn cooling down weer precies voor mijn deur uit!
Veel hardlopers nu buiten trouwens! Ik denk dat ik er wel 10+ heb gezien. Incl. 2 mooie jongedames.
It's funny
Oke mamaquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef GotC het volgende:
Kwiwi..zou wel echt je rustdagen aanhouden als beginner zijndeRust is even belangrijk als het lopen. Je lichaam moet kunnen herstellen om beter te worden. Plus, overbelasting heb je binnen no time als beginner zijnde.
Ik lijk verdorie wel moeder overste met al m'n waarschuwingen![]()
Morgen kan ik sowieso al niet, dus een verplichte rustdag![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke mama![]()
Morgen kan ik sowieso al niet, dus een verplichte rustdagHet is al goed kind.
Ik bedoel het wel goed!
![]()
O ja, nu weet ik weer wat ik nog wilde vertellen: ik ging bijna op m'n gezicht omdat ik weggleed over een dikke naaktslak![]()
![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef GotC het volgende:
[..]Het is al goed kind.
Ik bedoel het wel goed!
![]()
![]()
Maar dan is het toch ook geen wedstrijdtempo? Wedstrijdtempo is toch de beste tijd die je hebt neergezet tijdens een wedstrijd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja ging wel goedHet is jammer dat ik nu wedstrijdtempo moest lopen, en ik dit dus echt never nooit een wedstrijd lang volhoud
Effe stats checken
Wat was het wedstrijdtempo trouwens?
Plus: niet meteen te negatief. Als het goed is, houd je dit tempo wel steeds langer vol.Niet meer actief op Fok!![]()
Naaktslakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
O ja, nu weet ik weer wat ik nog wilde vertellen: ik ging bijna op m'n gezicht omdat ik weggleed over een dikke naaktslak![]()
![]()
Als ik ergens mijn enkel nog eens op verzwik is het wel door die naaktslakken.It's funny
http://www.endomondo.com/workouts/ssmBkyztHwoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe ging je les? Hoe ging je les?
http://connect.garmin.com/activity/186252573
Niet geheel ontevreden. Wel m'n 1e 2 intervallen te snel gedaan voor tempo 3, maargoed. Vond t warm en daardoor best pittig!
![]()
drie rondjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/ssmBkyztHwo
Niet geheel ontevreden. Wel m'n 1e 2 intervallen te snel gedaan voor tempo 3, maargoed. Vond t warm en daardoor best pittig!
Hoe moet ik dat lezen
.
Ze zaten vandaag op 1 stuk echt overalquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Naaktslakken.![]()
Als ik ergens mijn enkel nog eens op verzwik is het wel door die naaktslakken.Smerige dingen.
![]()
M'n wedstrijdtempo ligt om en nabij 7:00. Maarrr...ben wel benieuwd naar zondag. Eindelijk een wedstrijd met een voorbereidingquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dan is het toch ook geen wedstrijdtempo? Wedstrijdtempo is toch de beste tijd die je hebt neergezet tijdens een wedstrijd?
Wat was het wedstrijdtempo trouwens?
Plus: niet meteen te negatief. Als het goed is, houd je dit tempo wel steeds langer vol.Ipv net 2 weken weer beetje opbouwend.
Denk dat m'n tempo daar weleens anders eruit kan zien..
Dat is wel waarMoet gewoon tevreden zijn!
![]()
Ah, je hebt 16 minuten met een tempo van 6.38 min/km gelopen? Dat was dus wedstrijdtempo?.
Je hebt verder wel ongeveer net zo hard als ik gelopen vandaag.
Had m'n warming up en cooling down ook nog ff gemetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
drie rondjes?Hoe moet ik dat lezen
.
De 2e (2.42 km) is m'n les geweest.
Tempo 1= dribbelpas
Tempo 2= joggen
Tempo 3= matig tempo
Tempo 4= Wedstrijdtempo
Tempo 5= Sprint
Nu moest ik:
4 min tempo 3
2 min sportief wandelen
3 min tempo 3
2 min sportief wandelen
2 min tempo 4
2 min sportief wandelen
1 min tempo 4![]()
is wel zo hoor. Ik moet straks ook intervallen en als ik die tijden daarbij zie denk ik omg, maar eerst is het maar 3 x 10, een week later 3 x 15 etc. Ooit ben je met de eerste les begonnen en dacht je ook niet ooit 5 km te kunnen lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n wedstrijdtempo ligt om en nabij 7:00. Maarrr...ben wel benieuwd naar zondag. Eindelijk een wedstrijd met een voorbereidingIpv net 2 weken weer beetje opbouwend.
Denk dat m'n tempo daar weleens anders eruit kan zien..
Dat is wel waarMoet gewoon tevreden zijn!
.
Was wel incl wandelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
Ah, je hebt 16 minuten met een tempo van 6.38 min/km gelopen? Dat was dus wedstrijdtempo?.
Je hebt verder wel ongeveer net zo hard als ik gelopen vandaag.
Kan je nagaan, mijn gemiddelde tempo bij een pittige les is jouw herstelloopje tempo![]()
![]()
Hoe bepaal je die tempo's? Met hartslagmeter of heb je je tempo bepaald op basis van je wedstrijdtempo op de 5? Of gewoon op gevoel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Had m'n warming up en cooling down ook nog ff gemetenDe 2e (2.42 km) is m'n les geweest.
Tempo 1= dribbelpas
Tempo 2= joggen
Tempo 3= matig tempo
Tempo 4= Wedstrijdtempo
Tempo 5= Sprint
Nu moest ik:
4 min tempo 3
2 min sportief wandelen
3 min tempo 3
2 min sportief wandelen
2 min tempo 4
2 min sportief wandelen
1 min tempo 4.
Vragen, vragen.
M'n eten duurt lang.
Boeiendquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Was wel incl wandelen
Kan je nagaan, mijn gemiddelde tempo bij een pittige les is jouw herstelloopje tempo. Mijn wedstrijdtempo ligt dan weer nog niet eens op het herstellooptempo van bijvoorbeeld rd
.
Gevoel voornamelijk, of Yurquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bepaal je die tempo's? Met hartslagmeter of heb je je tempo bepaald op basis van je wedstrijdtempo op de 5? Of gewoon op gevoel?.
Vragen, vragen.
M'n eten duurt lang.
. Hij is mijn haas. Ik check het wel altijd erna even, maar ik heb eigenlijk geen zin om tijdens het lopen continu naar m'n horloge te moeten kijken
. Plus, die geeft nog wel een mild vertekend beeld helaas..
Hartslagmeter..tsjaIk ben al blij dat m'n gemiddelde HRM 183 was dit keer! Gelukkig dipt het wel netjes mee elk wandelstuk..
![]()
Ziet er toch prima uit? Ik had die les al omcirkeld als zware lesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/ssmBkyztHwo
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja hoor, ben eindelijk thuis, komt het met bakken uit de lucht
Truequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boeiend. Mijn wedstrijdtempo ligt dan weer nog niet eens op het herstellooptempo van bijvoorbeeld rd
.
Al was m'n gemiddelde nu wel 6:39, tijdens de loopstukken zat het meer rond de 5:00 - 5:30.
Nu nog bedenken wat ik vrijdag ga lopen![]()
![]()
Met het lichte schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik vanochtend niet ging lopen
Het regende, dus ik heb me weer lekker omgedraaid
Over een 45 minuten ga ik wel
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Is wel een lekkere! Eventjes de beentjes helemaal los laten gaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ziet er toch prima uit? Ik had die les al omcirkeld als zware les![]()
![]()
Maar dat is 11/12 km/uquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
True
Al was m'n gemiddelde nu wel 6:39, tijdens de loopstukken zat het meer rond de 5:00 - 5:30.
Nu nog bedenken wat ik vrijdag ga lopen. Dat is supersnel man.
Het zijn ook ' Gods Creatures'quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zaten vandaag op 1 stuk echt overalSmerige dingen.
![]()
maar inderdaad minder leuk bij hardlopen...![]()
Watjequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef justmattie het volgende:
Met het lichte schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik vanochtend niet ging lopen
Het regende, dus ik heb me weer lekker omgedraaid![]()
.
Was je ook gegaan als het nog steeds had geregend?quote:Over een 45 minuten ga ik wel
Hoe noem je ze?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Het zijn ook ' Gods Creatures'![]()
maar inderdaad minder leuk bij hardlopen...![]()
It's funny
Boks ouwe..quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ga morgen wel
Te snelquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is 11/12 km/u. Dat is supersnel man.
![]()
Als dat m'n wedstrijdtempo was..!
Heb jij nog tips voor wat ik vrijdag kan lopen?
En wat ga je eten?![]()
![]()
Ach... niet naar anderen kijken. Als ik zie wat anderen lopen wordt ik depressiefquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Was wel incl wandelen
Kan je nagaan, mijn gemiddelde tempo bij een pittige les is jouw herstelloopje tempo![]()
Gewoon lekker lopen!![]()
Kind, kom hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, ben eindelijk thuis, komt het met bakken uit de lucht![]()
![]()
Absoluut waarquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach... niet naar anderen kijken. Als ik zie wat anderen lopen wordt ik depressief![]()
Gewoon lekker lopen!Als het maar lekker voelt en pijnloos gaat: Best
Hoe ga je trouwens weer opbouwen Lies? Minuutjes weer enzo?![]()
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Te snel![]()
Als dat m'n wedstrijdtempo was..!
Heb jij nog tips voor wat ik vrijdag kan lopen?
En wat ga je eten?. Denk dat 9,5 à 10 km per uur realistischer is?
Ehm, je hebt toch een schema? Dan kun je toch zien wat je vrijdag gaat lopen?
Sushi btw, maar ze zijn wat later. Sjonge en dan moet ik nog douchen en dan alweer naar bed. M'n leven bestaat alleen maar uit werken, hardlopen en slapen atm
.
Daarom ben ik blij dat ik gisteren ben gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef justmattie het volgende:
Trouwens, vanmiddag in de post, eindelijk een passend hardlooprokje van hardlooprokjes.nl:
Staat super
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wauwquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik gisteren ben gegaan.
Trouwens, vanmiddag in de post, eindelijk een passend hardlooprokje van hardlooprokjes.nl:
[ afbeelding ]
Staat super
Sexy!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super
Je zult veel bekijks hebben onderweg![]()
.
Schaam je!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef justmattie het volgende:
Succes zometeen![]()
Wat zijn jullie allemaal leuk trouwens![]()
.
Dit is het ultieme feel good topic.
Wauw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super
Daar doe ik het niet voor, word ik alleen maar zenuwachtig vanquote:Er zit een shortje onder, dus het valt wel mee
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh meid, ik ben met 9 km/u dolblijquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Denk dat 9,5 à 10 km per uur realistischer is?
Ehm, je hebt toch een schema? Dan kun je toch zien wat je vrijdag gaat lopen?.
Ja, al was het niet dat ik dagen heb verwisseld. Renate wil di-do-weekend. Ik deed: ma-wo-?-weekend. Heb ook weer geen zin in 3 volle dagen niets.
Misschien 4 km op superrustig tempo..![]()
* Nero22 approvesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super
It's funny
Dan moet je vooral een rokje aantrekkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor, word ik alleen maar zenuwachtig vanEr zit een shortje onder, dus het valt wel mee
.
Wow!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super![]()
![]()
Jij zou hetzelfde hebben gedaanquote:
Wordt het niet meer droog volgens Buienradar? Hier is het al een paar uur droog en dat blijft ook zoquote:
Leuke outfitquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super![]()
Nu jullie het over die rokjes hebben... Zondag heb ik zo'n 5/6 dames gezien met een hardlooprokje. Het komt in Friesland ook al op
Hoezo bedenken? Wat zegt je schema?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
True
Nu nog bedenken wat ik vrijdag ga lopen
En SEMTEX!! Toffe outfit!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[X] Hot-Chick-Alert met mooie sportkleren!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat superZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij toch ook?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
Waarom zijn wij (als ik mezelf ertoe mag rekenen) eigenlijk zo leuk?
![]()
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.
Ja doei.![]()
Wij zijn lievquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
meestal that is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niets, pas in het weekend lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoezo bedenken? Wat zegt je schema?
En SEMTEX!! Toffe outfit!!En gezien zondag die Ladiesrun is..
![]()
What she said ^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
Dat je dat nog moet vragenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Waarom zijn wij (als ik mezelf ertoe mag rekenen) eigenlijk zo leuk?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 20:37:48 ]![]()
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Niets, pas in het weekend lopenEn gezien zondag die Ladiesrun is..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.Balen MoBlo! Morgen weer een kans?
Bahquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
Lekkere douchen, joggingpak aan, bak thee en *plof* op de bank
Volgende keer zal het top gaan!![]()
Maar je bent wel gegaan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
/beateveryoneonthecouch![]()
ja kak, hij is gewoon lekker luchtig, voor straks als het warm wordtquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral een rokje aantrekken.
en ook praktisch/fijn voor niet hardlopen, denk ik
Dat!quote:
Lief, supportive en grappig.
Balen, Mo! Ik kan me zó goed voorstellen hoe dat voelt. Volgende keer beter
.
He gadverdamme.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
It's funny
Hoeft idd niet perse, maar 3 dagen rust.. Mehquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?Maar idd, misschien stukje joggen.
/eigenwijs![]()
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Absoluut waarAls het maar lekker voelt en pijnloos gaat: Best
Hoe ga je trouwens weer opbouwen Lies? Minuutjes weer enzo?![]()
Volgende keer beter! Je bent iig gegaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
Feel good topic indeed, bedankt voor de kussiekroel
Boh. Echt, voortaan ga ik er tegenopzien en geen zin hebben, want dan valt 't namelijk altijd mee![]()
Ja doei.![]()
Balenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.maar laat t je goede humeur niet verpesten
volgende keer gaat beter
Staat je goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super... hoef ik niet te doen.
![]()
Ik weet niet zo goed wanneer ik of we weer gaan lopen. Morgenavond ga ik fitnessen. Vrijdag is de meneer volleyballen en zaterdag moeten we weg. Zondag heeft de meneer nog een voetbaltoernooi.
Dus we moeten of zaterdagochtend gaan, of ik ga zondag alleen. Maar vind samen juist zo gezellig![]()
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.Ik ga je zeker volgen, ben erg nieuwsgierig hoe het zal gaan! Ik durf eigenlijk te wedden dat je binnen no time weer op 10 km/u zit
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
![]()
Of een lange wandeling? Al is het daar wat wisselvallig voor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeft idd niet perse, maar 3 dagen rust.. MehMaar idd, misschien stukje joggen.
/eigenwijs
Lekker naar t strand of zoAl is dat, als je in Den Haag woont, vast niet meer zo bijzonder
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?.
Volgende keer gaat het des te beterquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Feel good topic indeed, bedankt voor de kussiekroel
Boh. Echt, voortaan ga ik er tegenopzien en geen zin hebben, want dan valt 't namelijk altijd mee![]()
soms gaat het nu eenmaal kut
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo welquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef justmattie het volgende:
Wordt het niet meer droog volgens Buienradar? Hier is het al een paar uur droog en dat blijft ook zo
Jammer moblo!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?.
Vooral met zo'n hardlooptornado in huis aka Yur![]()
Verstandig! Hopelijk ga je weer lekker. Even bijten nog. Kun je!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kom hier lopen, met mij. Want hier is het droogquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo wel
Ik weet!! Ik zit ook alleen maar hier omdat ik niet mag hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?.
gisteren al geweest en zulks. En dan smst mn moeder ook nog heel jolig dat ze is wezen rennen... Zucht...
Waar is hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom hier lopen, met mij. Want hier is het droog
Moet je opschieten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo wel
It's funny
Gewoon vergeten... volgende keer beter!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet!! Ik zit ook alleen maar hier omdat ik niet mag hoorgisteren al geweest en zulks. En dan smst mn moeder ook nog heel jolig dat ze is wezen rennen... Zucht...
*knuf*
Morgen weer lekker! Wat ga je lopen?![]()
![]()
quote:
Niet echt motiverend dit ja
quote:_! Geen wonder dat het daar droog is. Dat is het freaking buitenland.
Je loopt de Ladiesrun toch zondag? De 5 of vergis ik me? Morgen of vrijdag een lekker loopje , niet te snel maar een paar korte versnellinkjes misschien? Met de nadruk op kort...dat wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Niets, pas in het weekend lopenEn gezien zondag die Ladiesrun is..
![]()
Hohohohoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:45 schreef Maraca het volgende:
[..]_! Geen wonder dat het daar droog is. Dat is het freaking buitenland.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: