Niks hopelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..
morgenochtend afspraak bij de huisarts .. hopelijk vandaag m'n laatste pakje shag gekocht![]()
Nee, niet van m'n scheen, maar m'n rechterknie deed wel een beetje vervelend. Maar als gezegd: ik kijk het nog even aan, anders maar eens advies inwinnen bij Starshoequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef GotC het volgende:
Lekker hoor Vik, heb je weer mooi gedaan!Geen last dus?
Ik snap de moeite met motiverenMoet nu voor 19 min lesje naar buiten.
Dat had ik vorige week ook, heeft een week geduurd voor ik weer normaal schoenen aankonquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Dafuq, ik heb echt last van die kloteblaar
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...
Achter de kwiwi's aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
Irritant!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Blaren zijn hipquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef GotC het volgende:
Wat is dat toch met die blaren de laatste tijd bij iedereen! Lijkt wel een trend
Ik vrees dat de kwiwi's nog niet zo hard gaan dat ze voorop kunnenquote:
Phew, blij dat ik 1x een blaartje heb gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blaren zijn hipAls je ze niet gehad hebt, hoor je niet bij de klup.
telt een blaar in je handpalm ook mee?? of alleen als je ze op je enkels hebt zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha! Een blaar heb ik al gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweestquote:
Zo giet datquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ha! Een blaar heb ik al gehadDoorgeprikt en niks geen last meer van daarna.
quote:
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.
Ik ga alquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is alweer een nieuw topic. Sjonge jonge, wanneer moet ik dit allemaal bijlezen?.
Ga eens lopen, GotC!
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze veters
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |