Met scouting vaak zat blaren gehad, tot blaren aan toequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snel, ga lopen met slechte schoenen en sokken
En je had roze letters!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ging ook in zwart-zwart
(kort broekje, shirt van Golden Ten)
Precies de reden dat ik zometeen ga lopen in plaats van morgenochtend...quote:
Heb je oordoppen in ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze veters
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretjequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenen
Zou het bijna meenemen daarvoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je oordoppen in ?Eens kijken of dat peptalk werkt
Heb je hem wel geprikt en ontsmet danquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretje![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het bijna meenemen daarvoorMaar loop met Garmin lieverd
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je hem wel geprikt en ontsmet dan
Ik denk dat ie een pruillipje bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
En gelukkig had je witte sokken aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keer
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.quote:
"Speciale blaarpleisters (colloïdpleister, Compeed, Hansaplast, Second skin) hebben als nadeel dat ze vrij dik zijn en daardoor tijdens het lopen de druk verhogen op een plek waarop toch al veel druk wordt uitgeoefend."quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.
M'n X-socks helemaal vies
Zolang ze maar naadloos zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef STING het volgende:
Weer eens dikke hardloopsokken kopen is eigenlijk geen slecht idee.
Zit een anti tenenkaas laagje in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is nou het voordeel van "echte" hardloopsokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |