Nee, niet van m'n scheen, maar m'n rechterknie deed wel een beetje vervelend. Maar als gezegd: ik kijk het nog even aan, anders maar eens advies inwinnen bij Starshoequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef GotC het volgende:
Lekker hoor Vik, heb je weer mooi gedaan!Geen last dus?
Ik snap de moeite met motiverenMoet nu voor 19 min lesje naar buiten.
Dat had ik vorige week ook, heeft een week geduurd voor ik weer normaal schoenen aankonquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Dafuq, ik heb echt last van die kloteblaar
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
En dan hopen dat het geen pijn meer doet...
Achter de kwiwi's aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
O RLY??Ik was net van plan a la RD te gaan rennen. Met alleen stropdas om.
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Maar even wat langer rusten, heb nog 3 lessen van Evy en ik hoef "pas" op 30 juni de 5km te kunnen lopen. Zaterdag of zondag weer lopen dus.
Irritant!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
Blaren zijn hipquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef GotC het volgende:
Wat is dat toch met die blaren de laatste tijd bij iedereen! Lijkt wel een trend
Ik vrees dat de kwiwi's nog niet zo hard gaan dat ze voorop kunnenquote:
Phew, blij dat ik 1x een blaartje heb gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blaren zijn hipAls je ze niet gehad hebt, hoor je niet bij de klup.
telt een blaar in je handpalm ook mee?? of alleen als je ze op je enkels hebt zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha! Een blaar heb ik al gehadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweestquote:
Zo giet datquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ha! Een blaar heb ik al gehadDoorgeprikt en niks geen last meer van daarna.
quote:
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Hmpf, komt vast wel goed. Desnoods flink afplakken.
Ik ga alquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is alweer een nieuw topic. Sjonge jonge, wanneer moet ik dit allemaal bijlezen?.
Ga eens lopen, GotC!
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit al een heuze blaarpleister van Hansaplast op. Maar het doet steeds meer pijn... En ik zit nog een uur op m'n werk + uur reistijd, dus ik moet tot 9 uur wachten tot m'n schoenen uit kunnen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze veters
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt gelijk. het IS gewoon m'n laatste pakje geweest
Met scouting vaak zat blaren gehad, tot blaren aan toequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snel, ga lopen met slechte schoenen en sokken
En je had roze letters!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ging ook in zwart-zwart
(kort broekje, shirt van Golden Ten)
Precies de reden dat ik zometeen ga lopen in plaats van morgenochtend...quote:
Heb je oordoppen in ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga al!
Ga in zwart-zwart, steekt lekker af met m'n knalroze veters
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretjequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmm flink onstsmetten en laten luchten als je thuis bent. Dat zou moeten helpen ipv de hele dag in schoenen
Zou het bijna meenemen daarvoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je oordoppen in ?Eens kijken of dat peptalk werkt
Heb je hem wel geprikt en ontsmet danquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ontsmetten en laten drogen heb ik vanmorgen al gedaan. Zonder blaarpleister kon ik helemaal geen schoenen aan en een blaarpleister eraf halen voor ie er zelf afvalt is euh... geen pretje![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het bijna meenemen daarvoorMaar loop met Garmin lieverd
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heb je hem wel geprikt en ontsmet dan
Ik denk dat ie een pruillipje bedoeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Wtf is een prutlip trouwensZie gelijk een puslip voor me..
En gelukkig had je witte sokken aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keer
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.quote:
"Speciale blaarpleisters (colloïdpleister, Compeed, Hansaplast, Second skin) hebben als nadeel dat ze vrij dik zijn en daardoor tijdens het lopen de druk verhogen op een plek waarop toch al veel druk wordt uitgeoefend."quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteraard, heb alleen maar witte loopsokken.
M'n X-socks helemaal vies
Zolang ze maar naadloos zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef STING het volgende:
Weer eens dikke hardloopsokken kopen is eigenlijk geen slecht idee.
Zit een anti tenenkaas laagje in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is nou het voordeel van "echte" hardloopsokken?
Minder kans op blarenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is nou het voordeel van "echte" hardloopsokken?
Ach juist ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minder kans op blaren
Moet alleen wel je schoen heel zijn van binnen![]()
Er zit een gat in de "voering" van m'n schoen, waardoor ik een blaar gelopen heb... Dat schuurt namelijk toch, ondanks goede sokken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ach juist ja.
Hoezo heel zijn? Anders trek je je sok kapot, of...?
Ach so. Dat is mooi klote dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zit een gat in de "voering" van m'n schoen, waardoor ik een blaar gelopen heb... Dat schuurt namelijk toch, ondanks goede sokken.
Mehquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Zonder dat je het merkt je voordeursleutel verliezen tijdens het hardlopen
yay!!quote:Hem weer terugvinden!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Zonder dat je het merkt je voordeursleutel verliezen tijdens het hardlopen![]()
Hem weer terugvinden!
Ja, auw. Nou ja, het zal wel goed komen. Als ik van 't weekend maar weer kan lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ach so. Dat is mooi klote dan.Sterkte.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Hem weer terugvinden!
Ik heb hem in mijn broekzak of mijn voorzakjequote:
Gewoon blijven ademen en stampenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Nero22 het volgende:
Jap, ik ga nu voor training 2. Hopelijk strand ik dit keer niet ergens halverwege de geplande route...
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef Yuki het volgende:
Extra sleutelbosje in klein zakje in m'n loopbroekje. Die kan zowel boven m'n kont als, idd heel charmant, aan de voorkant zitten.
Je hebt de hardloop prestaties van de mannen in je regio een beetje opgekrikt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen.._!
Oeiquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kreeg al blikken vanwege mijn hardlooprok en moest toen ook nog mijn fietssleutel uit de voorzak vissen.._!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Is dat een bobbel in je rokje of ben je blij me te zien
"Vrouw"quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou ik dan toch wegrennen hoor...
Gelukkig kan ik er ook bovenaf bijquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei
Heel sexy op straat, je rokje omhoog doen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
Is dat een bobbel in je rokje of ben je blij me te zien
't is wel een stuk drukker jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt de hardloop prestaties van de mannen in je regio een beetje opgekrikt?
Dat dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij een vrouw zou ik dan toch wegrennen hoor...
Hier moet ik je 100% gelijk in geven, heb vroeger heel fanatiek gefiest en dat kost minumum10x meer..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mm, hoe duur zijn andere sporten? Alles behalve de schoenen kun je 'on the cheap' doen...
Haha, ik moest er net aan denken nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Maraca het volgende:
Tevens hoop ik dat dat het enige is wat ik opkrik
Ieks! Ik leef met je mee...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is gescheurd vanmorgen, voor de tweede keer
Hele sok onder het bloed
Daarna ontsmet, goed laten drogen en toen blaarpleister erop.
Held!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:20 schreef robdriessen het volgende:
Hem weer terugvinden!
Waarom zou je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:25 schreef Nero22 het volgende:
Jap, ik ga nu voor training 2. Hopelijk strand ik dit keer niet ergens halverwege de geplande route...
Wat heeft ie gemaakt dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:46 schreef mosselmossel het volgende:
* mosselmossel kan dus fucking lekker koken
/end mededeling
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
* DJMO garmin en endomondo aanslingert en naar buiten gaat
Asperges met zelfgemaakte bieslooksaus met ham en ei en gebakken aardappeltjes. Aardbeien toe.quote:
Thxquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:48 schreef DJMO het volgende:
* DJMO garmin en endomondo aanslingert en naar buiten gaat
En alles is al op zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Asperges met zelfgemaakte bieslooksaus met ham en ei en gebakken aardappeltjes. Aardbeien toe.
Waar moet ik heen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De aardbeien worden nu opgegeten. Dus dan moet je snel zijn.
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, toch hardgelopen in plaats van gesnelwandeld
Ik snap je wel hoor! Denk je lekker goedkoop te kunnen gaan hardlopen word je om de oren geslagen met advies om vooral meer dan ¤100,- uit te geven...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Hier moet ik je 100% gelijk in geven, heb vroeger heel fanatiek gefiest en dat kost minumum10x meer..
Ach ja, binnen een paar maanden heb je bijv. de sportschool er al weer uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor! Denk je lekker goedkoop te kunnen gaan hardlopen word je om de oren geslagen met advies om vooral meer dan ¤100,- uit te geven...
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef STING het volgende:
Maar goed, also going to hit the road. Tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |