Minimaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En moet minimaal 1 stukje roze bevatten
Nou toevallig liep ik gisteren slecht omdat ik te snel na het eten ging. Verder gaat het wel weer, alleen is het tempo relatief laag vergeleken met een half jaar geleden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je nog steeds last van het niet lekker kunnen lopen?
Kut he. Het leidt altijd zo af van het echte doel. Jammer dat er mensen zijn die het nodig hebben om hun eigen falen te maskeren door aan anderen hun stoelpoten te zagen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt als mijn dag! Maar dan na 12 jaar werkervaring
Laat je voor schoenen adviseren in een speciaalzaak. Voor de rest kun je het zo gek maken als je zelf wilt ( of nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.
[/que]
Prijs voor goeie schoenen?
-kleding?
Dan sparen. Kleding maakt echt geen bal uit, maar schoenen zijn zo verschrikkelijk belangrijk. Kans op blessures is gewoon groter met slechte schoenen en dat is zondequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Mmn lijkt iets te duur voor mij...
Wellicht even toevoegen aan de OPquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
haha bedanktquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
Ja. En dat niemand beslissingen durft te nemen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou toevallig liep ik gisteren slecht omdat ik te snel na het eten ging. Verder gaat het wel weer, alleen is het tempo relatief laag vergeleken met een half jaar geleden.
[..]
Kut he. Het leidt altijd zo af van het echte doel. Jammer dat er mensen zijn die het nodig hebben om hun eigen falen te maskeren door aan anderen hun stoelpoten te zagen.
/jaloersquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Mountain Warehouse heeft ook nog 's Sale!
+1quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan sparen. Kleding maakt echt geen bal uit, maar schoenen zijn zo verschrikkelijk belangrijk. Kans op blessures is gewoon groter met slechte schoenen en dat is zonde
Goh die mod powers worden voor de rest ook niet misbruiktquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef GotC het volgende:
[..]
+1
Enige wat je nodig hebt zijn schoenen. Geen duur sportschoolabo of wat dan ook: Schoenen
http://www.mountainwareho(...)e=&colour=&s=&page=0quote:
Misbruiken? Waardevolle tips manquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goh die mod powers worden voor de rest ook niet misbruikt
Mm, hoe duur zijn andere sporten? Alles behalve de schoenen kun je 'on the cheap' doen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Mmn lijkt iets te duur voor mij...
Dat laatste jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houden)
Ik zag bij run2day al allemaal leuke felgekleurde kledingquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Qua investering is het eigenlijk een goedkope sport (als je je in weet te houden)
Now you're talking!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Mountain Warehouse heeft ook nog 's Sale!
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
VS, en daar zal het zo'n 15 graden zijn, dus perfect!
daar zeg je me wat...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.mountainwareho(...)e=&colour=&s=&page=0
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of die etalage pop had gewoon enorm dikke tepels
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Straks intervallen, BAM!! (heb me toch een spierpijn, dus ben erg benieuwd hoe het zal gaan).
quote:
'k ben net omgekleed, nog wel half uurtje wachten voor ik ga .. het is hier stralend weer en lekker warm iigquote:
Heerlijk dat korte werk. Enige wat ontbreekt is een stopwatchquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef Wiehoe het volgende:
Intervallen vind ik echt verschrikkelijk. Gisteren met een vier weeks schema begonnen waar gelukkig maar 1 interval in zit.
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
Wat zal ik eens aandoen..Het waait, maar is zonnig..hmm
Gewoon weggooien. Niet meer doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..
morgenochtend afspraak bij de huisarts .. hopelijk vandaag m'n laatste pakje shag gekocht![]()
Waarom die laatste nog gekocht? Als je het echt wil, gooi je het gewoon wegquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ga in capri / korte mouw. 4km rustig aan ..
morgenochtend afspraak bij de huisarts .. hopelijk vandaag m'n laatste pakje shag gekocht![]()
Goeden truuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Zo, herstelloopje zit er weer op en het ging alweer wat beter dan gisteren. Had echt moeite mezelf te motiveren me om te kleden voor slechts 3 km
. Had me voorgenomen 8 min/km te lopen en dat is gelukt. Heb een truucje ontdekt: als ik door m'n neus kan ademen loop ik met een pace van 8 min/km en als ik dat niet kan, loop ik dus te snel. Heb praktisch de hele tijd door m'n neus geademd. En ik voel me altijd zo'n sloompie als ik de deur uitga voor een herstelloopje, maar als ik eenmaal aan het lopen ben, boeit het me niets meer
.
Nu even koelen en dan maar even eten maken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Zo, herstelloopje zit er weer op en het ging alweer wat beter dan gisteren. Had echt moeite mezelf te motiveren me om te kleden voor slechts 3 km
. Had me voorgenomen 8 min/km te lopen en dat is gelukt. Heb een truucje ontdekt: als ik door m'n neus kan ademen loop ik met een pace van 8 min/km en als ik dat niet kan, loop ik dus te snel. Heb praktisch de hele tijd door m'n neus geademd. En ik voel me altijd zo'n sloompie als ik de deur uitga voor een herstelloopje, maar als ik eenmaal aan het lopen ben, boeit het me niets meer
.
Nu even koelen en dan maar even eten maken.
stond er bij het boodschappen doen eigenlijk niet eens bij stil, zo zit het in de routine. maar goed, als ik morgen een aanvalsplan heb, kan ik dat pakje altijd doorschuiven naar m'n manquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom die laatste nog gekocht? Als je het echt wil, gooi je het gewoon wegKan je alvast wennen.
Kleren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:50 schreef GotC het volgende:
Wat zal ik eens aandoen..Het waait, maar is zonnig..hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |