Goede schoenen kopen die bij je voeten passenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef beverstraat het volgende:
Iemand wat tips voor een 20jarige veginnende loper?
Nee, beter van niet. Ben nog steeds een beetje verkouden enzo, dus rust is handiger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Bah, nare praktijken zijn dat
Ga je straks een rondje lopen, om ff alles eruit te gooien? (ondanks dat je gister al had gelopen)
richting 22.30 toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
Tot hoelang blijft het licht? TomTom zegt 40min file over een stuk van 45min. Huu![]()
Dit is exact de reden dat ik 's morgens hardloop![]()
Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
Morgenvroeg weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
Tot hoelang blijft het licht? TomTom zegt 40min file over een stuk van 45min. Huu![]()
No Snow, No Problem!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Wel leuk dat er ineens zoveel nieuwe beginners zijn![]()
Hopen dat ze niet stoppen wanneer de winter weer begint.
Tot een uur of 10 is het nog licht genoeg om goed te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Maraca het volgende:
Oooowwh. Dan blijf ik nog even op kantoorquote:
Ik in ieder geval niet, zit het grootste deel van de winter in de warmtequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Wel leuk dat er ineens zoveel nieuwe beginners zijn![]()
Hopen dat ze niet stoppen wanneer de winter weer begint.
Verstandig. Heb je nog steeds last van het niet lekker kunnen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, beter van niet. Ben nog steeds een beetje verkouden enzo, dus rust is handiger.
Klinkt als mijn dag! Maar dan na 12 jaar werkervaringquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Pfff, lekker lopen zou wel fijn zijn na, wederom, een kutdag op m'n werk. Na 22 jaar werkervaring vind ik de politieke steekspelletjes nog steeds vervelend... ondanks dat ik er best goed in ben als het nodig is.
Prijs is niet te zeggen, hangt af van welk type schoen het beste bij je voeten past. Maar houd rekening met EUR 100. (Het kan vriezen, het kan dooien)quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.
[/que]
Prijs voor goeie schoenen?
-kleding?
Prijs is inderdaad volgende tip. Ga naar een goede hardloopzaak waar ze je schoenen kunnen aanmeten. Als je geluk hebt meten ze je een goedkoop paar aan, pech natuurlijk iets duurder.. maar de schoen moet bij je passen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Goede schoenen en beginnen met een beginnerschema. Evy is wel geliefd onder velen hier.
[/que]
-kleding?
Tussen de 100-130 euro heb je schoenen die aangemeten zijn via videoanalyse bij een hardloopspeciaalzaak.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef beverstraat het volgende:
[..]
[/que]
-kleding?
En moet minimaal 1 stukje roze bevattenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Tussen de 100-130 euro heb je schoenen die aangemeten zijn via videoanalyse bij een hardloopspeciaalzaak.
Kleding...tsja, kan je zo goedkoop/duur maken als je zelf wilKan v/d Lidl/Action, kan ook van Nike.
Mmn lijkt iets te duur voor mij...quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prijs is niet te zeggen, hangt af van welk type schoen het beste bij je voeten past. Maar houd rekening met EUR 100. (Het kan vriezen, het kan dooien)
Kijk! waar ga je heen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, zit het grootste deel van de winter in de warmte
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Voor beverstraat:
[info]Protip: bij twijfel altijd even poepen vóór het lopen.[/info]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |