Balenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.
Staat je goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik gisteren ben gegaan.
Trouwens, vanmiddag in de post, eindelijk een passend hardlooprokje van hardlooprokjes.nl:
[ afbeelding ]
Staat super
Verstandigquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal leuk trouwens![]()
.
Dit is het ultieme feel good topic.
Of een lange wandeling? Al is het daar wat wisselvallig voor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeft idd niet perse, maar 3 dagen rust.. MehMaar idd, misschien stukje joggen.
/eigenwijs
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?
Volgende keer gaat het des te beterquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Feel good topic indeed, bedankt voor de kussiekroel
Boh. Echt, voortaan ga ik er tegenopzien en geen zin hebben, want dan valt 't namelijk altijd mee![]()
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo welquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef justmattie het volgende:
Wordt het niet meer droog volgens Buienradar? Hier is het al een paar uur droog en dat blijft ook zo
Jammer moblo!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.
^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?.
Verstandig! Hopelijk ga je weer lekker. Even bijten nog. Kun je!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.
Kom hier lopen, met mij. Want hier is het droogquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo wel
Ik weet!! Ik zit ook alleen maar hier omdat ik niet mag hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe moeilijk het is om niet te mogen lopen?.
Waar is hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom hier lopen, met mij. Want hier is het droog
Moet je opschieten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, als het nog droog blijft dan ga ik zo wel
Gewoon vergeten... volgende keer beter!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet!! Ik zit ook alleen maar hier omdat ik niet mag hoorgisteren al geweest en zulks. En dan smst mn moeder ook nog heel jolig dat ze is wezen rennen... Zucht...
quote:
quote:
Je loopt de Ladiesrun toch zondag? De 5 of vergis ik me? Morgen of vrijdag een lekker loopje , niet te snel maar een paar korte versnellinkjes misschien? Met de nadruk op kort...dat wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Niets, pas in het weekend lopenEn gezien zondag die Ladiesrun is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |