* Nero22 approvesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik gisteren ben gegaan.
Trouwens, vanmiddag in de post, eindelijk een passend hardlooprokje van hardlooprokjes.nl:
[ afbeelding ]
Staat super
Dan moet je vooral een rokje aantrekkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor, word ik alleen maar zenuwachtig vanEr zit een shortje onder, dus het valt wel mee
Wow!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Trouwens, vanmiddag in de post, eindelijk een passend hardlooprokje van hardlooprokjes.nl:
[ afbeelding ]
Staat super
Jij zou hetzelfde hebben gedaanquote:
Wordt het niet meer droog volgens Buienradar? Hier is het al een paar uur droog en dat blijft ook zoquote:
Leuke outfitquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super
Hoezo bedenken? Wat zegt je schema?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
True
Al was m'n gemiddelde nu wel 6:39, tijdens de loopstukken zat het meer rond de 5:00 - 5:30.
Nu nog bedenken wat ik vrijdag ga lopen
[X] Hot-Chick-Alert met mooie sportkleren!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat super
Jij toch ook?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal leuk trouwens![]()
.
Dit is het ultieme feel good topic.
Wij zijn lievquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
Niets, pas in het weekend lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoezo bedenken? Wat zegt je schema?
En SEMTEX!! Toffe outfit!!
What she said ^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Waarom zijn wij (als ik mezelf ertoe mag rekenen) eigenlijk zo leuk?
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Niets, pas in het weekend lopenEn gezien zondag die Ladiesrun is..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.
Bahquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dat ging niet lekker. Had 't eigenlijk meteen bij weglopen al door, maar toch nog zo'n 2,5km doorgelopen, daarna echt opgegeven en in stukjes naar huis gedribbeld.
Spieren wilden niet meewerken, het was súper warm en benauwd in de zon en het was algehele misère eigenlijk. Jammer, want ik had me er zó op verheugd. Ben ook in één klap chagerijnig nu
Bah.
Maar je bent wel gegaan!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
ja kak, hij is gewoon lekker luchtig, voor straks als het warm wordtquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral een rokje aantrekken.
Dat!quote:
He gadverdamme.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
Hoeft idd niet perse, maar 3 dagen rust.. Mehquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil je tussendoor nog lopen dan? Volgens mij hoeft dat niet per se dan toch? Behalve een stukje joggen?
Ik denk dat aan de hand van de mri ik het weer op ga pakken. Voor het stoppen zat ik op 10km in een uur. Ik ga gewoon een paar mini lessen van Renate er tussenuit pikken. Iets van 3x3/4' op een heel rustig tempo en dan kijken hoe het gaat. Voel ik iets wat niet hoort: stoppen. Gaat het goed dan hink/stap/spring ik door het schema van Renate.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Absoluut waarAls het maar lekker voelt en pijnloos gaat: Best
Hoe ga je trouwens weer opbouwen Lies? Minuutjes weer enzo?
Volgende keer beter! Je bent iig gegaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |