SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5 - 1
25-3-2012 - Ajax - PSV , 2 - 0
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo , 2 - 0
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 2 - 1
14-4-2012 - PSV - AZ , 3 - 2
22-4-2012 - PSV - NEC , 2 - 1
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV , 1 - 3
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag , 5 - 0
6-5-2012 - Excelsior - PSV , 1 - 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 3
08-04-2012 - PSV - Heracles , 3 - 0
1. Dries Mertens - 21
2. Ola Toivonen - 18
3. Tim Matavz - 11
4. Georgino Wijnaldum - 9
5. Jeremain Lens - 9
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Tja, it's a dirty job....quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef rubbereend het volgende:
valt nog niks tegen dat de open deur in post 4 wordt ingetrapt
de kleine meisjes die fan zijn van PSV net zo'n droom bieden dat ze ooit in een PSV shirt spelen? Verder trekt het damesvoetbal best aardig publiek inmiddels en begint het te lopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:46 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is nou precies het nut van zo'n vrouwenteam? Geld levert het niet op, dus wat dan? Laten zien dat je een moderne mvo bent?
Ik geloof dat ze inderdaad wel al een paar vrouwen hadden aangetrokken....quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Gaat PSV nu ook alle dames teams leegkopen net als Ajax? Of mag Toivonen meedoen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze inderdaad wel al een paar vrouwen hadden aangetrokken....
Maar ik vind het een kansloos initiatief. Wat moet je er maa? Leuk voor langen waar het voetbal sowieso onderontwikkeld is, maar het mannenvoetbal is natuurlijk de enige echte tak waar mensen in geïnteresseerd zijn. Vrouwensport is het leuk van dat het er is, maar feitelijk een soort van gehandicaptensport. Het laat niet zien waar een mens toe in staat is. Ik geloof dat een gemiddelde mannelijke sporter de prestaties heeft van vrouwen die in de top spelen. Die Serena en Venus Williams en werden enkele jaren geleden toch ook helemaal weggeslagen door een simpele tennisser?
Volgens mij ging het juist slechter?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kleine meisjes die fan zijn van PSV net zo'n droom bieden dat ze ooit in een PSV shirt spelen? Verder trekt het damesvoetbal best aardig publiek inmiddels en begint het te lopen.
Trekt nauwelijks publiek, niemand kijkt er naar op tv ook. Bij ADO zit er meestal zo'n 1000 man op de tribune, en daar is het vrouwenvoetbal het populairst. Bij de andere clubs zit er nog minder.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kleine meisjes die fan zijn van PSV net zo'n droom bieden dat ze ooit in een PSV shirt spelen? Verder trekt het damesvoetbal best aardig publiek inmiddels en begint het te lopen.
Het Nederlands dameselftal heeft nog een keer een wedstrijd gespeeld en verloren van onze lokale B1 jochies. Maar je moet het ook niet vergelijken met mannen voetbal, net zoals zaalvoetbal anders is dan veldvoetbal. Fysiek is het anders, en de keepsters kunnen niet bij de lat dus elke pisboogbal vlak onder de lat zit er in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze inderdaad wel al een paar vrouwen hadden aangetrokken....
Maar ik vind het een kansloos initiatief. Wat moet je er maa? Leuk voor langen waar het voetbal sowieso onderontwikkeld is, maar het mannenvoetbal is natuurlijk de enige echte tak waar mensen in geïnteresseerd zijn. Vrouwensport is het leuk van dat het er is, maar feitelijk een soort van gehandicaptensport. Het laat niet zien waar een mens toe in staat is. Ik geloof dat een gemiddelde mannelijke sporter de prestaties heeft van vrouwen die in de top spelen. Die Serena en Venus Williams en werden enkele jaren geleden toch ook helemaal weggeslagen door een simpele tennisser?
54.000 kijkers. Dat is maar iets meer dan het dubbele aantal kijkers van teletekst-tv van gisterennacht 06:03quote:Sinds dit tv-seizoen zendt RTL ook vrouwenvoetbal uit. Niet eerder was deze sport op televisie te volgen. De kijkcijfers laten nog te wensen over. Afgelopen zaterdag keken er 54.000 mensen naar de vrouwenwedstrijden. "Je kunt niet verwachten dat het heel snel op de kaart staat. Wij hopen dat het fors gaat aantrekken", zegt RTL-woordvoerder Jaap Paulsen in het AD. "Je moet niet vergeten dat de televisierechten veel goedkoper zijn dan bij de eredivisie voor mannen", zegt hij over de commerciële aantrekkelijkheid ervan.
Ook bij de Eredivisie Vrouwen zijn ze nog niet helemaal content met de belangstelling op televisie. "We hadden ook niet
verwacht een enorm kijkcijferkanon te zijn", zegt manager eredivisie
vrouwen Janssens. "Maar de cijfers mogen nog wel wat hoger. Binnenkort
brainstormen we met de perschefs van alle clubs over de manier waarop we het
televisieprogramma extra onder de aandacht kunnen brengen."
Het vrouwenvoetbal wordt uitgezonden op RTL 8, terwijl RTL 7 officieus bekendstaat als de sportzender van RTL. Daar kun je op hetzelfde tijdstip kijken naar programma's als Transportwereld en Gek op Wielen.
Het is inderdaad gewoon geen topsportquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hetzelfde als bijvoorbeeld de vrouwelijke Tour de France, die wordt niet eens uitgezonden op tv omdat de interesse 0,0 is, totaal niet aantrekkelijk om naar te kijken zelfde met vrouwenvoetbal. Wij kijkers willen atleten zien die zichzelf tot het uiterste drijven, extremen. En het verschil tussen mannen en vrouwen op het gebied van sportieve prestaties zijn nu eenmaal enorm. Elke tennisser uit de top 100 kan van de nummer een vrouw winnen, het verschil is te groot.
Ik zie geen filmpje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:42 schreef ZeeOtter het volgende:
Nieuwe shirt is uitgekomen, http://psv.hyves.nl/ zie filmpje.
Hij is weg.quote:
bestaat er een vrouwelijke tour de france danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Scarface88 het volgende:
Het is hetzelfde als bijvoorbeeld de vrouwelijke Tour de France, die wordt niet eens uitgezonden op tv omdat de interesse 0,0 is, totaal niet aantrekkelijk om naar te kijken zelfde met vrouwenvoetbal. Wij kijkers willen atleten zien die zichzelf tot het uiterste drijven, extremen. En het verschil tussen mannen en vrouwen op het gebied van sportieve prestaties zijn nu eenmaal enorm. Elke tennisser uit de top 100 kan van de nummer een vrouw winnen, het verschil is te groot.
Ik vind het mooi. Echt dat Brabantse gevoel weer terug op het tenue.quote:
Ik vind het tenminste duidelijk nu met de rugnummers. Met rood-witten strepen en zwarte tekst werd het nogal onduidelijk.quote:
Dat wordt afgewisseld. Het ene jaar wordt het thuisshirt vervangen, het jaar erop het uitshirt. Aanstaand seizoen heeft PSV dus nog het huidige uittenue.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overmorgen ff bestellen.
Komt er nou ook een nieuw uitshirt? Het shirt is toen aangekondigd als 2011/2012. Marketingtechnisch lijkt ieder seizoen een nieuw uitshirt ook wel handig. Het huidige shirt is echter nog te koop en niet in de aanbieding. Of zouden het restjes zijn?
Ik weet trouwens alleen nog niet goed wat ik moet doen met de maat. Ik draag eigenlijk altijd L, maar vond het uitshirt wat aan de lange kant. Hoop dat deze wat beter valt.
Voor honderdjarig bestaan komen er 2 nieuwe shirts.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat wordt afgewisseld. Het ene jaar wordt het thuisshirt vervangen, het jaar erop het uitshirt. Aanstaand seizoen heeft PSV dus nog het huidige uittenue.
Thuisshirt ziet er trouwens weer goed uit!
Is niet zeker, maar Thijsslegers had dat verwacht en er zou dan ook 100jarige logo erop komen.quote:
PSV heeft helemaal geen interesse in Cabral joh, verzin je dat gewoon zelf? We hebben genoeg aanvallers.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Cabral en Leerdam in belangstelling PSV. Leerdam zijn ze al concreet om geworden.
Hebben jullie iig. Een betere speler aan dan Wijnaldum.... Vind het jammer als hij weggekocht wordt, al kunnen we de miljoenen goed gebruiken.
Cabral wordt de nieuwe faalaankoop door PSV als ze het doorzetten. Een slechtere speler liep er sinds Wijnaldum niet rond bij Feyenoord.
Matige speler? Lol. Beste man van Feyenoord na Ahmadi, Clasie en Guidetti.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft helemaal geen interesse in Cabral joh, verzin je dat gewoon zelf? We hebben genoeg aanvallers.
Leerdam zie ik liever ook niet komen, matige speler.
Vlaar, De Vrij, Bakkal en Mulder zijn wel beter lijkt me. Maar vertel eens, waarom verzin je zelf dingen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Matige speler? Lol. Beste man van Feyenoord na Ahmadi, Clasie en Guidetti.
Hoeveel heb jij nou gezien van Feyenoord? De Vrij was zelfs een tijdje zijn basisplaats kwijt, Mulder blunderde VEEL dit seizoen aan het begin en tegen o.a. Ajax thuis.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vlaar, De Vrij, Bakkal en Mulder zijn wel beter lijkt me. Maar vertel eens, waarom verzin je zelf dingen?
Noem PSV gewoon zoals ze heten of blijf weg hier.quote:
Ik denk dat weinig Feyenoorders het met je eens zijn, maar als je dat denkt moet je dat mooi denken. Maar wanneer ga je nou antwoord geven op mijn vraag? Je blijft hem maar ontwijken, zwak hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij nou gezien van Feyenoord? De Vrij was zelfs een tijdje zijn basisplaats kwijt, Mulder blunderde VEEL dit seizoen aan het begin en tegen o.a. Ajax thuis.
Vlaar was ook niet geweldig begin van het seizoen. Bakkal alleen tweede seizoenshelft en in toppers goed...
Nee, Leerdam is de belangrijkste man geweest na Guidetti, Clasie en Ahmadi (EVT. Nog Bakkal wegens de BELANGRIJKHEID van zijn goals). Elke persoon die dat ontkent snapt niets van voetbal en hoe het renderen van Ahmadi grotendeels te danken was omdat hij Leerdam in zijn rug had.
Dan denk je verkeerd. Meerdere kranten schreven ook over het belang van Leerdam. Sowieso is je argumentatie nogal afwezig, i.t.t. Wat ik doe (redenen geven waarom de rest, over het hele seizoen gezien, minder was).quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig Feyenoorders het met je eens zijn, maar als je dat denkt moet je dat mooi denken. Maar wanneer ga je nou antwoord geven op mijn vraag? Je blijft hem maar ontwijken, zwak hoor.
Waar staat de interesse van PSV in Cabral dan? Ik kan het nergens vinden namelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd. Meerdere kranten schreven ook over het belang van Leerdam. Sowieso is je argumentatie nogal afwezig, i.t.t. Wat ik doe (redenen geven waarom de rest, over het hele seizoen gezien, minder was).
En ik ga niet in op trolletjes met de opmerking "verzin je weer dingen".
AD op papier van vandaag. Is een gerucht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waar staat de interesse van PSV in Cabral dan? Ik kan het nergens vinden namelijk.
Als het zo is, waar ik dus niet van uitga, is het een hele hele hele slechte zet van PSV.
Mulder vond ik een dramatische keeper, maar heeft zich dit seizoen goed ontwikkelt. Bakkal is erg belangrijk geweest qua doelpunten, Vlaar is idd vooral in de tweede seizoenshelft goed geweest. Maar naar mijn mening overall nog altijd een beter seizoen gehad dan Leerdam. Ook De Vrij vind ik veel talentvoller.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd. Meerdere kranten schreven ook over het belang van Leerdam. Sowieso is je argumentatie nogal afwezig, i.t.t. Wat ik doe (redenen geven waarom de rest, over het hele seizoen gezien, minder was).
En ik ga niet in op trolletjes met de opmerking "verzin je weer dingen".
quote:'PSV wil Leerdam halen, beweging rondom Cabral'
Een jaar na Georginio Wijnaldum komt mogelijk ook Kelvin Leerdam voor de keuze te staan of hij Feyenoord wil verruilen voor PSV. Volgens Voetbal International staat de naam van de 21-jarige Leerdam op een lijstje in Eindhoven, naast de namen van Gianni Zuiverloon en Ronnie Stam. PSV is zoekende naar een waardig opvolger van Stanislav Manolev. De optie in zijn contract werd gelicht, maar dat deed PSV vooral om een transfervrije aftocht van de Bulgaar te voorkomen.
Leerdam debuteerde in het seizoen 2008/09 in de hoofdmacht van Feyenoord en speelde sindsdien 85 duels in het eerste elftal. Het contract van Leerdam in Rotterdam-Zuid loopt nog tot volgend jaar zomer door. Of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend. PSV lijkt in elk geval belangstelling te hebben.
Behalve Leerdam kan er overigens nóg een speler weggaan bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad weet dat clubs zich verzamelen rond Jerson Cabral. “Er is beweging rondom Jerson. Natuurlijk luisteren we naar de clubs die zich officieel melden. Als trainer Roland Koeman ze nodig denkt te hebben om Champions League te bereiken, zou dat zomaar kunnen”, zegt technisch directeur Martin van Geel over zowel Cabral als Leerdam.
Ik heb het AD hier liggen en het staat er niet in. Je valt opnieuw door de mand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
AD op papier van vandaag. Is een gerucht.
Heb je de Rotterdam versie in Eindhoven?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb het AD hier liggen en het staat er niet in. Je valt opnieuw door de mand.
Ik woon niet in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je de Rotterdam versie in Eindhoven?
Je bent scheel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beweging rondom Cabral, maar er staat niks over PSV bij.
Er staat in de laatste alinea toch niks over PSV? Je kan niet lezen man. Of je bent te dom, dat kan natuurlijk ook nog.quote:
Eerste alinea misschien?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er staat in de laatste alinea toch niks over PSV? Je kan niet lezen man. Of je bent te dom, dat kan natuurlijk ook nog.
Leer begrijpend lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er staat in de laatste alinea toch niks over PSV? Je kan niet lezen man. Of je bent te dom, dat kan natuurlijk ook nog.
Het is gewoon een nieuwsbericht over twee spelers van Feyenoord die ze samenvoegen. PSV heeft interesse in Leerdam, en er is beweging rondom Cabral. Staat niets over PSV in wat met hem te maken heeft.quote:
Het staat er ook gewoon niet. Dat willen de Feyenoorders graag, dat begrijp ik ook wel. Helaas voor hun gaat het niet gebeuren.quote:
Klopt maar was dus in het begin vrij kut. Leerdam was het hele seizoen sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mulder vond ik een dramatische keeper, maar heeft zich dit seizoen goed ontwikkelt.
Klopt maar voor de rest vrij onzichtbaar. In het Feyenoordtopic was het - vanwege zijn doelpunten - de vraag wie beter was: Leerdam of Bakkal. Twijfelgeval dus, wat ik al aangaf.quote:Bakkal is erg belangrijk geweest qua doelpunten,
Foutieve conclusie. Vlaar zakte meermaals door het ijs, Leerdam gee één wedstrijd dit seizoen. Conclusie: Leerdam > Vlaar.quote:Vlaar is idd vooral in de tweede seizoenshelft goed geweest. Maar naar mijn mening overall nog altijd een beter seizoen gehad dan Leerdam.
Je moet de hypothese niet veranderen. De vraag was wie de belangrijkste spelers voor Feyenoord zijn geweest. De Vrij is een tijdje zelfs zijn basisplaats kwijt geweest omdat BMI het voortreffelijk deed. Leerdam stond elke wedstrijd in het veld. Dat betekent dus dat Leerdam automatisch belangrijker kon zijn voor Feyenoord (en dat ook is geweest).quote:Ook De Vrij vind ik veel talentvoller.
Ik ga hier niet nog een keer op in. Lees het papieren AD voor je "LEUGENS" begint te gillen.quote:Maar jij bent wel erg hypocriet. Je verwijt het De_Kromme de hele tijd dat hij dingen verzint over Feyenoord en dan ga je huilie huilie doen. Nu verzin je zelf ook dingen zonder bron en dan mag het wel. Lachwekkend zeg.
Er werd toch om een bron gevraagd aangaande de geruchten. Die geef ik.quote:
Geen goede bron dus, want er staat niks over Cabral en PSV. Probeer het nog eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd toch om een bron gevraagd aangaande de geruchten. Die geef ik.
Nee, er werd een bron gevraag aangaande de geruchten Cabral naar PSV. Die geef je dus niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd toch om een bron gevraagd aangaande de geruchten. Die geef ik.
Het staat wel in de Rotterdamse editie van het AD. Ga nou maar eens goed zoeken, ik ga het niet uitspellen voor je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het staat er ook gewoon niet. Dat willen de Feyenoorders graag, dat begrijp ik ook wel. Helaas voor hun gaat het niet gebeuren.
Het is toch alleen Leerdam die in de belangstelling staat bij PSV? Cabral zie ik niet naar PSV gaan. Al weet je het nooit met Brands, een DVD'tje van Feyenoord - Roda en hij is verkocht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geen goede bron dus, want er staat niks over Cabral en PSV. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Niet veel, maar kom dan geen onjuiste beweringen maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Oke dan is Leerdam beter dan hun joh, wat boeit mij het.
Dan heb ik vervelend nieuws voor jequote:Ik ga me niet druk maken over dat cluppie van je. Ik vind Leerdam een hele matige speler die ik niet bij PSV hoef te zien.
Tijd voor een brilletje.quote:En nogmaals het staat niet in het AD. Leer lezen.
HMF zei net ook Cabralquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch alleen Leerdam die in de belangstelling staat bij PSV? Cabral zie ik niet naar PSV gaan. Al weet je het nooit met Brands, een DVD'tje van Feyenoord - Roda en hij is verkocht.
Dat geloof ik dus niet, anders het het allang op verschillende sites gestaan en dat is dus niet het geval. Ook op het FN wordt er niks over gepost en als PSV echt interesse had dan had er daar echt wel gestaan. Die worden namelijk helemaal gek als de naam PSV valt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het staat wel in de Rotterdamse editie van het AD. Ga nou maar eens goed zoeken, ik ga het niet uitspellen voor je.
Dat is dus reden één. Maar vraag even aan Arie (die spotter), die heeft dus geruchten dat één van de geïntereseerde clubs in Cabral PSV is. Ook RKC schijnt interesse hebben getoond (lol, wut?) en een Engelse club, al weet ik niet meer welke.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch alleen Leerdam die in de belangstelling staat bij PSV? Cabral zie ik niet naar PSV gaan. Al weet je het nooit met Brands, een DVD'tje van Feyenoord - Roda en hij is verkocht.
Je zegt net zelf nog dat ik scheel ben omdat ik in het nieuwsbericht niet zie staan dat PSV interesse heeft in Cabral. Nu gaat het opeens over Leerdam. Je komt niet echt sterk over moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht sowieso dat het over Leerdam ging. Over Cabral heb ik ook niks gelezen. Zag verder ook nog geen bron staan in dit topic.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zegt net zelf nog dat ik scheel ben omdat ik in het nieuwsbericht niet zie staan dat PSV interesse heeft in Cabral. Nu gaat het opeens over Leerdam. Je komt niet echt sterk over moet ik zeggen.
Jij quote mij op de vorige pagina wanneer ik zeg dat ik het van Cabral en PSV niet zie staan. Jouw reactie: 'ben je scheel?'quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht sowieso dat het over Leerdam ging. Over Cabral heb ik ook niks gelezen. Zag verder ook nog geen bron staan in dit topic.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij quote mij op de vorige pagina wanneer ik zeg dat ik het van Cabral en PSV niet zie staan. Jouw reactie: 'ben je scheel?'
Je dacht dus zelf ook dat het er stond.
Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Wat lul je nou man. Ik dacht dat er om een bron werd gevraagd aangaande het Leerdam verhaal.
Zo voortreffelijk dat Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback haalt. Wat heeft ie het toch goed gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Tompsv12: jij bent dus niet blij als Leerdam naar PSV komt, terwijl hij in de verdediging van Feyenoord voortreffelijk heeft gevoetbald dit seizoen? Dit terwijl de PSV-verdediging zo lek als een mandje was?
Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.
Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.
Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het ergens erg vreemd. Leerdam is onderdeel geweest van de sterkste Nederlandse verdediging van dit seizoen. Dat is een rare conclusie, want Feyenoord had meer tegendoelpunten dan Ajax en AZ, right?
Ware het niet dat Leerdam geschorst was in de wedstrijd tegen Groningen, die met 6-0 verloren was. Opvallend was hoe vaak Dani Fernandez COMPLEET kapot gespeeld werd, op de plek waar Leerdam normaal staat.
Alleen díé wedstrijd liet zien hoe belachelijk goed Leerdam eigenlijk is op RB, terwijl het zijn plek niet eens is. Die jongen heeft de minste tegendoelpunten van de eredivisie om zijn oren gekregen uitgemeten naar het aantal doelpunten.
Als je zó'n speler niet eens wilt als PSV supporter, dan zie je het écht verkeerd hoor. ZEKER met jullie verdediging (NOFI, maar die was DRAMA dit seizoen).
Wat jij wilt pikkie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.
Leerdam is van nature geen rechtsback en speelt ook liever op het middenveld. En het halen Janmaat is altijd goed: een talentvolle back die de concurrentie aangaat met de huidige backs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
Dubbele bezetting is wel handig he. Als je dan een ervaren transfervrije jongen uit de eigen jeugdopleiding kan halen, waarom niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
Maar hij doet het daar toch zo geweldig en is volgens HMF een van de betere. Dan hoef je toch geen nieuwe speler te halen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leerdam is van nature geen rechtsback en speelt ook liever op het middenveld.
Zie editquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar hij doet het daar toch zo geweldig en is volgens HMF een van de betere. Dan hoef je toch geen nieuwe speler te halen?
Kap met zeggen dat ik 'je vragen loop te ontwijken'. Het is heel simpel:quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mokotjo en Schenkeveld kunnen daar toch ook spelen, wil je 4 spelers voor 1 positie hebben?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dubbele bezetting is wel handig he. Als je dan een ervaren transfervrije jongen uit de eigen jeugdopleiding kan halen, waarom niet?
Schenkeveld is een pure centrale verdediger, Mokotjo een middenvelder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mokotjo en Schenkeveld kunnen daar toch ook spelen, wil je 4 spelers voor 1 positie hebben?
Kunnen daar wel gewoon spelen bij een blessure of schorsing van Leerdam. Het aantrekken van Janmaat is dus overbodig als Leerdam zo geweldig is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Schenkeveld is een pure centrale verdediger, Mokotjo een middenvelder.
Mokotjo is een middenvelder (die tegen Ajax en tegen Heerenveen GEWELDIG als rechtsback speelde, met....... Jawel, LEERDAM als uitblinker op het middenveldquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mokotjo en Schenkeveld kunnen daar toch ook spelen, wil je 4 spelers voor 1 positie hebben?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kunnen daar wel gewoon spelen bij een blessure of schorsing van Leerdam. Het aantrekken van Janmaat is dus overbodig als Leerdam zo geweldig is.
Reageer hier nou eerst maar eens op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kap met zeggen dat ik 'je vragen loop te ontwijken'. Het is heel simpel:
1) Leerdam WIL niet op de RB-positie komend seizoen. Hij komt NIET op het middenveld want daar hebben we Ahmadi
2) Leerdam gaat weg bij Feyenoord, hij tekende al lang niet bij en Van Geel móét daar een oplossing voor verzinnen.
3) Met de 45 wedstrijden die Feyenoord komend jaar speelt is een dubbele bezetting op elke positie noodzakelijk.
Ga nou eens INHOUDELIJK in op mijn punten, want je wordt gewoon keihard voor schut gezet.
Ja, ze kunnen daar spelen, daar is alles mee gezegd. Vlaar kan ook op rechtsback, die wordt daar toch ook niet neergezetquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kunnen daar wel gewoon spelen bij een blessure of schorsing van Leerdam. Het aantrekken van Janmaat is dus overbodig als Leerdam zo geweldig is.
Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen? Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan? Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kap met zeggen dat ik 'je vragen loop te ontwijken'. Het is heel simpel:
1) Leerdam WIL niet op de RB-positie komend seizoen. Hij komt NIET op het middenveld want daar hebben we Ahmadi
2) Leerdam gaat weg bij Feyenoord, hij tekende al lang niet bij en Van Geel móét daar een oplossing voor verzinnen.
3) Met de 45 wedstrijden die Feyenoord komend jaar speelt is een dubbele bezetting op elke positie noodzakelijk.
Ga nou eens INHOUDELIJK in op mijn punten, want je wordt gewoon keihard voor schut gezet.
Op het FN vinden ze Mokotjo allemaal geweldig en op het middenveld is al helemaal geen ruimte voor hem met Clasie, El Ahmadi, Immers, Goossens, Vormer en Vilhena. Kan die toch prima als back-up voor de rechtsback gebruikt worden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mokotjo is een middenvelder (die tegen Ajax en tegen Heerenveen GEWELDIG als rechtsback speelde, met....... Jawel, LEERDAM als uitblinker op het middenveld), Schenkeveld een pure Centrale Verdediger.
Jochie, je snapt niets van voetbal en al helemaal niets van Feyenoord zo te zien. Waarom proberen de grote heren de les te lezen?
Subsidiecentjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen? Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan? Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?
Sterk argument. Mokotjo komt er op het middenveld helemaal niet maar aan de pas volgend seizoen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen daar spelen, daar is alles mee gezegd. Vlaar kan ook op rechtsback, die wordt daar toch ook niet neergezet
Lees het fucking nieuws eens. "Omdat het zijn positie niet is". "Omdat hij op het middenveld wil voetballen". Wat interesseren zijn motieven me nou?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen?
Daar gaat hij ongetwijfeld over zeiken ja. Maar dat is ons probleem niet. Waarom hij naar PSV zal willen? Omdat hij denkt daar wel op het middenveld te kunnen spelen misschien. Zou nog een goede middenvelder voor jullie zijn ook: speelde tegen AZ, Heerenveen en Ajax érg goed op het middenveld.quote:Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan?
Als je dalijk CL of EL speelt en lang wil meedoen in de beker en de competitie, heb je niets aan 'uit nood'. Het gaat om spelers die daar HOREN te spelen, die daar góéd zijn.quote:Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?
Dit seizoen ook al niet. Boeiend, zit 'ie toch lekker op de bank. Het is geen rechtsback, punt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sterk argument. Mokotjo komt er op het middenveld helemaal niet maar aan de pas volgend seizoen.
Leerdam ook niet. Leerdam wil ook niet op RB en tekent daarom niet bij bij Feyenoord.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sterk argument. Mokotjo komt er op het middenveld helemaal niet maar aan de pas volgend seizoen.
Ik zou Janmaat ook halen hoor, had hem ook graag bij PSV gezien. HMF vindt Leerdam echter zo geweldig dat het vrij onnodig is om Janmaat te halen als je Mokotjo ook nog achter de hand hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Subsidiecentjes?
Daarnaast hadden jullie toch ook Pieters al, waarom dan Willems kopen? Je moet zorgen voor voldoende breedte/continuïteit in de selectie en buitenkansjes zoals Janmaat/Willems niet laten lopen.
Dat kunnen we het gerucht dat Leerdam naar PSV gaat ook als onzin bestempelen, want bij PSV hebben we op het middenveld ook genoeg spelers en zal die rechtsback worden. Maar dat wilt ie niet, dus dan zal ie niet naar PSV komen als ik jou moet geloven. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leerdam ook niet. Leerdam wil ook niet op RB en tekent daarom niet bij bij Feyenoord.
Ben je nou echt zo langzaam van begrip?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zou Janmaat ook halen hoor, had hem ook graag bij PSV gezien. HMF vindt Leerdam echter zo geweldig dat het vrij onnodig is om Janmaat te halen als je Mokotjo ook nog achter de hand hebt.
Ik vind het ook zonde dat hij weggaat bij Feyenoord maar het is geen aderlating, juist doordat Janmaat er is voor de backpositie en Vormer voor het middenveld. Ik denk sowieso dat PSV veel plezier zou beleven aan Leerdam, veel meer dan aan Wijnaldum. (ook qua transferwaarde later)quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zou Janmaat ook halen hoor, had hem ook graag bij PSV gezien. HMF vindt Leerdam echter zo geweldig dat het vrij onnodig is om Janmaat te halen als je Mokotjo ook nog achter de hand hebt.
Dat zit er dik in dat hij bij jullie niet op het middenveld komt ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kunnen we het gerucht dat Leerdam naar PSV gaat ook als onzin bestempelen, want bij PSV hebben we op het middenveld ook genoeg spelers en zal die rechtsback worden.
Hij wil het liefst op het middenveld ja. Maar zijn geuitte beweegredenen waren dat het contract van Feyenoord niet genoeg betaalde.quote:Maar dat wilt ie niet, dus dan zal ie niet naar PSV komen als ik jou moet geloven.
quote:Gelukkig maar.
Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde dat hij weggaat bij Feyenoord maar het is geen aderlating, juist doordat Janmaat er is voor de backpositie en Vormer voor het middenveld. Ik denk sowieso dat PSV veel plezier zou beleven aan Leerdam, veel meer dan aan Wijnaldum. (ook qua transferwaarde later)
... Hutchinson is een middenvelder apie-ragebolquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.
Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat hij bij jullie niet op het middenveld komt ja.
[..]
Hij wil het liefst op het middenveld ja. Maar zijn geuitte beweegredenen waren dat het contract van Feyenoord niet genoeg betaalde.
[..]"Gelukkig maar, een van de beste rechtsbacks van Nederland afgelopen seizoen komt niet naar mijn club, waar alleen maar mongolen voetballen in de verdediging".
En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.
Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Hutchinson is een middenvelder apie-ragebol. Die speelde niet veel wedstrijden op de RB, over het algemeen was dat onze Bulgaarse vriend
.
Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lagquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
Leerdam wil op het middenveld spelen, lijkt me daarom sterk dat hij bij PSV wel rechtsback gaat lopen. Al is het daar wel een Rotterdamse enclave aan het worden natuurlijk, bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding.
getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.
Denk niet dat dat echt het probleem was. Leerdam maakt al tijdenlang een probleem over de rechtsback positie. Al durfde hij tegen Been wel z'n muil los te trekken en tegen de KGB natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lag. Lijkt me een onzinreden maar wie weet. Ik zie hem echt wel voor een miljoen per jaar op RB gaan lopen bij PSV.
Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja
Ik was serieusquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.
Van der Wiel was het hele jaar geblesseerd, was dit seizoen niet beter dus. Van Rhijn is een groter talent maar heeft nog genoeg foutjes gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?
Yep, Brandsie helpt ons geheel uit de brand (quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.
Wat??quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer dan niet grappig te zijn als je de discussie niet volgt.
Van der Wiel heeft genoeg gespeeld en ik heb ook niet gezegd dat het alleen over dit seizoen gaat. Als je niet wilt toegeven dat hij beter is dan Leerdam heb je een plaat voor je kop. Van Rhijn heeft helemaal geen fouten gemaakt, iig niet die ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van der Wiel was het hele jaar geblesseerd, was dit seizoen niet beter dus. Van Rhijn is een groter talent maar heeft nog genoeg foutjes gemaakt.
Of Janmaat beter is ligt eraan, het zou zich moeten uitwijzen op de trainingen. In het Feyenoordtopic is er een grote discussie geweest wie beter was, de meningen waren ongeveer 50/50 verdeelt. Ik zelf was groter fan van Janmaat.
Hutchinson is een aardige voetballer, maar speelde 10 wedstrijden op RB. Feyenoord had Leerdam meer dan 25 wedstrijden op die plek: in geen van de wedstrijden maakte hij een fout.
Ajax stond voor de winterstop ook wel een keer 6e, wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Jullie stonden 6e en toen hij rb ging spelen werden jullie alsnog 3e, dat is toch een prachtige prestatie dan?
Dat Ajax beter is is niet mijn puntquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax stond voor de winterstop ook wel een keer 6e, wat is je punt?
Ik vind hem niet echt een opvallende speler, maar wellicht is dat juist een uitstekende eigenschap voor een back.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.
Oke, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is is niet mijn punt
Maar dat die hutchinsson het gewoon goed deed
Daar ging het al de hele tijd over flapdrolquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft genoeg gespeeld en ik heb ook niet gezegd dat het alleen over dit seizoen gaat.
Volgens mij speelde alledrie dit seizoen voor het eerst bij Feyenoord een heel seizoen lang. Over welk seizoen gaat het dan in godsnaam?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Matige speler? Lol. Beste man van Feyenoord na Ahmadi, Clasie en Guidetti.
Wiel is ongetwijfeld beter dan Leerdam, is dan ook een stukje verder in zijn ontwikkeling hé. Dat maakt niet dat Leerdam dit jaar beter gepresteerd heeft dan Van der Wiel. Pwnt.quote:Als je niet wilt toegeven dat hij beter is dan Leerdam heb je een plaat voor je kop. Van Rhijn heeft helemaal geen fouten gemaakt, iig niet die ik me kan herinneren.
Dat valt nog maar te bezien. Sowieso heb je meer aan Leerdam (iets met 'jonge speler', 'geen buiten-EU salaris' en 'hoge transferwaarde').quote:Hutchinson speelde er niet het hele sizoen nee, maar dan kan die nog wel beter zijn dan Leerdam..
Denk niet dat Leerdam en Hutchinson veel voor elkaar onderdoen. Beiden een beetje gemankeerde backs die liever ergens anders spelen. Met als enige verschil dat zo een Hutchinson een buiten EU salaris vangt. Maargoed, geld over de balk smijten is het nieuwe credo in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt een opvallende speler, maar wellicht is dat juist een uitstekende eigenschap voor een back.
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is is niet mijn punt
Maar dat die hutchinsson het gewoon goed deed
Ja en dit bedoelde ik dus met zelfs wanneer ik serieus ben denken ze hier dat je trolltquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.. Je zegt verdomme iets positiefs over de speler (dankzij hem gingen jullie van de 6e naar de 3e plek), krijg je een "als je de discussie niet volgt rot dan op" om je oren
.
'getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja' leek in eerste instantie niet echt positief, eerder negatief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.. Je zegt verdomme iets positiefs over de speler (dankzij hem gingen jullie van de 6e naar de 3e plek), krijg je een "als je de discussie niet volgt rot dan op" om je oren
.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
HMF ben je nou zo geil om te discussiëren dat je zelfs met je eigen in discussie gaat?
Oke volgende keer ga ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja' leek in eerste instantie niet echt positief, eerder negatief.
Je leek nogal sarcastisch met je 'deed ie het prachtig'quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dit bedoelde ik dus met zelfs wanneer ik serieus ben denken ze hier dat je trollt
Ongelooflijk
Je kan wel blijven doorgaan met hoe geweldig je Leerdam vindt, daar ben ik het niet mee eens en ga ik het ook nooit mee eens worden. IK vind Hutchinson, Van Rhijn, Van der Wiel en Janmaat beter. Dat jij dat niet vindt laten we dan maar zo. Een normale discussie valt er toch niet te voeren met jou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar ging het al de hele tijd over flapdrol
[..]
Volgens mij speelde alledrie dit seizoen voor het eerst bij Feyenoord een heel seizoen lang. Over welk seizoen gaat het dan in godsnaam?.
[..]
Wiel is ongetwijfeld beter dan Leerdam, is dan ook een stukje verder in zijn ontwikkeling hé. Dat maakt niet dat Leerdam dit jaar beter gepresteerd heeft dan Van der Wiel. Pwnt.
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Sowieso heb je meer aan Leerdam (iets met 'jonge speler', 'geen buiten-EU salaris' en 'hoge transferwaarde').
Leer mensen eerst eens een beetje kennen voor je als een hysterische vrouw gaat blaten in dat geval.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je leek nogal sarcastisch met je 'deed ie het prachtig'
Niet heel vreemd dat ik daar dan op reageer lijkt me.
Ga jij nou bepalen waar ik wel en niet mag komen? Het moet niet gekker worden joh. Debiel dat je er rondloopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer mensen eerst eens een beetje kennen voor je als een hysterische vrouw gaat blaten in dat geval.
Maar laat me je waarschuwen: verneuk de slowchat niet. Het is niet lullig bedoelt, maar PSV'ers hadden daar in het verleden nogal een handje van. Nu het leuk loopt kan je gezellig meedoen, maar houd de sfeer zoals hij is en ga niet overal om zitten calimero'en. Stevenmac die me daar een teringmongooltje noemt wordt gewoon als normaal gezien, net als ik hem pest met zijn wijf die uitgewoond werd door twee homofiele negers met piemels ter grootte van de euromast.
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga jij nou bepalen waar ik wel en niet mag komen? Het moet niet gekker worden joh. Debiel dat je er rondloopt.
Dat bepaal ik ook wel zelf. Is hij de baas van de slowchat ofzo? Tering zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doen
Leuk voor je. Je blijft maar niet in gaan op posts. Jammer zeg. Je bent net Wilders: we roepen wat wij vinden: de argumenten van anderen horen we niet eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan wel blijven doorgaan met hoe geweldig je Leerdam vindt, daar ben ik het niet mee eens en ga ik het ook nooit mee eens worden. IK vind Hutchinson, Van Rhijn, Van der Wiel en Janmaat beter.
discussiequote:Dat jij dat niet vindt laten we dan maar zo. Een normale discussie valt er toch niet te voeren met jou.
Ik heb hier niets verkeerd gedaan. Geen enkele reden waarom ik een ban zou krijgen. Sterker nog: ik durf te wedden dat GGMM mijn gedrag in dit topic vandaag een pluim en een sticker geeft, en de opmerking 'ga zo door'.quote:Let maar op, dadelijk moet GGMM je weer helpen nadat je een ban hebt gekregen.
Ik nodig hem zelfs letterlijk uit in de slowchat en geef hem adviezen mee hoe hij zich níét moet gedragen omdat dat niet gewaardeerd wordt. On-ge-lo-fe-lijk, en wederom een bevestiging van de mening die hier al maanden heerst over PSV'ers.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doen
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk voor je. Je blijft maar niet in gaan op posts. Jammer zeg. Je bent net Wilders: we roepen wat wij vinden: de argumenten van anderen horen we niet eens.
[..]
discussie
Uitspraak: dɪsˈkʏsi de -woord (vrouwelijk) discussies Zelfst. Naamw. gesprek waarbij iedereen zijn mening geeft over een bepaald onderwerp.
Vreemd... Ik heb op een of andere manier het gevoel dat ik dat zojuist een uur lang heb gedaan.
Jij kan niet hebben dat je gewoon een andere mening toebedeeld bent (die nogal zwak is) en dat je nogal afgemaakt wordt. Jammer joh.
[..]
Ik heb hier niets verkeerd gedaan. Geen enkele reden waarom ik een ban zou krijgen. Sterker nog: ik durf te wedden dat GGMM mijn gedrag in dit topic vandaag een pluim en een sticker geeft, en de opmerking 'ga zo door'.
Niet zo piepen: het is precies het gedrag waar andere forumusers zich zo aan ergeren: PSV'ers die niet om kunnen gaan met de mening van anderen en daarom maar gaan piepen als onze grote eendenvriend met een eierhoed op zijn hoofd.
Ja, die adviezen van jou moet ik natuurlijk wel aannemen. Jouw gedrag is namelijk zo geweldig, daar kan ik zeker nog wat van leren. Bedankt man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik nodig hem zelfs letterlijk uit in de slowchat en geef hem adviezen mee hoe hij zich níét moet gedragen omdat dat niet gewaardeerd wordt. On-ge-lo-fe-lijk, en wederom een bevestiging van de mening die hier al maanden heerst over PSV'ers.
Wat dat betreft vind ik Geo4kant een fijne vent.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke volgende keer ga ik zeggen
Jullie werden alsnog 3e maar dat heeft niks met die prutser te maken
Je doet heel veel aannames die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.
Heerenveen had een beter ticket gehad als ze hadden gewonnen van Feyenoord. Heerenveen kwam zelfs nog op voorsprong.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.
Wat een lange tekst man, kan dat niet in wat minder woorden. Ik zeg dat hij je heeft geholpen, maakt niet uit in welke vorm. Dat is dus ook gewoon gebeurd als ik je verhaal lees. Na al dat provoceren hier en in andere topics vind ik 1 week (?) vrij kort moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je doet heel veel aannames die nergens op gebaseerd zijn.
- De ban was terecht, de lengte onterecht
- GGMM heeft mij niet laten bannen, noch laten unbannen
- GGMM heeft enkel de DM's die ik hem stuurde met daarin argumentatie waarom de lengte van de ban onredelijk was doorgestuurd aan de Forumadmin die mij gebanned heeft
- Dit heeft hij gedaan op mijn verzoek, aangezien ik zelf niet via mail in contact wilde treden met de FA. De FA wilde niet met mij in gesprek per DM, en dus was GGMM 'middleman'.
- Kortom: GGMM heeft NIETS gedaan om mij 'vrij te pleiten', dat heb ik zelf gedaan. Hij was alleen de 'messenger'.
Spreek je dus niet uit over zaken waar je tótáál geen kennis van hebt. Dus bijvoorbeeld over mijn bans en unbans, en over voetbal, kun je beter je mond houden.
Verder is GGMM een topvent die op mij een positieve invloed heeft. Af en toe heb ik hele felle discussies met die gozer gehad, zowel via DM als via het Forum. En weet je wat? Ook al zijn we het lang niet met elkaar eens, heb ik aan GGMM een onwijs leuke vent leren kennen, voor wie ik ontzettend veel respect heb. Nooit de confrontatie ontlopen, zoveel mogelijk (oogluikend) toestaan en niet als een herr-stalin over het forum regeren.
Wees blij met een vent met GGMM en waag het niet om over zijn objectiviteit te oordelen. Het feit dat een groot Ajaxfan zijn tijd en energie stopt in een Feyenoorder op de manier hoe hij het doet (en dan heb ik het niet over een unban, maar over gesprekken over van alles en nog wat), bewijst dat er geen objectievere mod op dit forum rondloopt dán GGMM.
Nogmaals, je oordeelt weer zonder van de hoed en de rand te wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een lange tekst man, kan dat niet in wat minder woorden. Ik zeg dat hij je heeft geholpen, maakt niet uit in welke vorm. Dat is dus ook gewoon gebeurd als ik je verhaal lees. Na al dat provoceren hier en in andere topics vind ik 1 week (?) vrij kort moet ik zeggen.
Er staat ook een vraagteken achter, lezen blijft een kunst. Hoelang was je ban dan? 2 weken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, je oordeelt weer zonder van de hoed en de rand te weten.
Gast, houd gewoon op.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er staat ook een vraagteken achter, lezen blijft een kunst. Hoelang was je ban dan? 2 weken?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is GGMM een topvent die op mij een positieve invloed heeft. Af en toe heb ik hele felle discussies met die gozer gehad, zowel via DM als via het Forum. En weet je wat? Ook al zijn we het lang niet met elkaar eens, heb ik aan GGMM een onwijs leuke vent leren kennen, voor wie ik ontzettend veel respect heb. Nooit de confrontatie ontlopen, zoveel mogelijk (oogluikend) toestaan en niet als een herr-stalin over het forum regeren.
Wees blij met een vent met GGMM en waag het niet om over zijn objectiviteit te oordelen. Het feit dat een groot Ajaxfan zijn tijd en energie stopt in een Feyenoorder op de manier hoe hij het doet (en dan heb ik het niet over een unban, maar over gesprekken over van alles en nog wat), bewijst dat er geen objectievere mod op dit forum rondloopt dán GGMM.
Dat was in voorgaande jaren altijd zo ja. Maar toen werden de shirts ook gepresenteerd als bijv. 2009-2011, terwijl het vorige thuisshirt als 2011-2012 gepresenteerd isquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat wordt afgewisseld. Het ene jaar wordt het thuisshirt vervangen, het jaar erop het uitshirt. Aanstaand seizoen heeft PSV dus nog het huidige uittenue.
Thuisshirt ziet er trouwens weer goed uit!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Ik wil ook een halen maar ik wacht liever op die 100 jaar shirts. Dan koop ik gewoon de thuis en uitshirtquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Shirt, bedrukt met Bommel, en broekje besteld. En krijg als het goed is nog een gratis bal erbij ook. Joepie de poepie
Serieus, ze maken reclame om merchandising te verkopen?quote:
Ik prefereer dit boven die nichterige modeshows van jouw clubquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, ze maken reclame om merchandising te verkopen?
Slim natuurlijk, maar och och als je op die manier al aan extra verkopen moet komen, dan gaat het niet helemaal goed in de clubbeleving...
Wat een sukkel ben jij ook zegquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Slim natuurlijk, maar och och als je op die manier al aan extra verkopen moet komen, dan gaat het niet helemaal goed in de clubbeleving...
quote:PSV alsnog bijna akkoord met toptalent: 'Zijn er voor tachtig procent uit'
PSV en Memphis Depay gaan alsnog tot een akkoord komen over een nieuw contract. Bij de eerste onderhandelingsronden wisten beide partijen elkaar niet te vinden, maar volgens zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior staan de zaken er nu anders voor. “De onderhandelingen verlopen constructief”, laat hij woensdag optekenen in Voetbal International.
Het is de bedoeling dat Depay, die nu nog tot medio 2014 op de loonlijst staat, zijn contract met twee jaar zal verlengen. “Memphis wil de beste speler van PSV worden. Dat is zijn belangrijkste doelstelling. We zijn er voor ongeveer tachtig procent uit”, zegt Ploegsma in het weekblad.
De aanvaller debuteerde het voorbije seizoen in de hoofdmacht van PSV, waarna hij tot elf officiële optredens kwam. Daarin was hij goed voor vijf treffers. De achttienjarige Moordrechter maakte bij tijd en wijlen veel indruk en zou in de belangstelling staan van onder meer Schalke 04
Dat wordt niet gebruikt als officiële promo. Was op een van de supportersavonden. Niet dat jullie weten wat dat zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik prefereer dit boven die nichterige modeshows van jouw club_____!!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
Willems toch... Zo op de foto gaan in Auschwitz
[ afbeelding ]
Het is gewoon een presentatie om zoveel mogelijk van die lapjes stof te kunnen verkopen, praatjesmaker. Doe niet alsof je achterlijk bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wordt niet gebruikt als officiële promo. Was op een van de supportersavonden. Niet dat jullie weten wat dat zijn!
Serieus, een RECLAME maken om merchandising te slijten, laat zien dat er weinig merkbetrokkenheid is vanuit de consument (jullie dus). Geeft dus weer dat het niet zo goed gaat in de clubbeleving van het Eindhovense-en-omstrekenvolk.
Hij gaat dus niet als reclame uitgezonden worden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon een presentatie om zoveel mogelijk van die lapjes stof te kunnen verkopen, praatjesmaker. Doe niet alsof je achterlijk bent.
Want dan zou het minder reclame worden voor de nieuwe kit dan die modeshow van Feyenoord met 800 fotografen en pom-pommeisjes? Je roept ook maar wat, hè?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij gaat dus niet als reclame uitgezonden worden?
Denk dat ik die ook gaat halen. Maar vond het na het uitshirt vorig jaar gehaald te hebben wel weer eens tijd voor een thuisshirt. Loop nu nog in die van 2006-2008quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook een halen maar ik wacht liever op die 100 jaar shirts. Dan koop ik gewoon de thuis en uitshirt
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef inZanity het volgende:
Ah HMF loopt zichzelf dus ook alweer in dit topic belachelijk te maken.
Baas hoor, niks ergs aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
Willems toch... Zo op de foto gaan in Auschwitz
[ afbeelding ]
Ook belachelijk die reclame van Nike.... Beetje alle nike clubshirts laten zien en spelers..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.
Een televisiereclame zou ik toch wel genant vinden hoor...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dan zou het minder reclame worden voor de nieuwe kit dan die modeshow van Feyenoord met 800 fotografen en pom-pommeisjes? Je roept ook maar wat, hè?
Dat mag jij vinden, Hans.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een televisiereclame zou ik toch wel genant vinden hoor...
Hé, mag ik voor jou een lans (hihi) breken? Ik vind jou een toffe user hier. Maakt zich niet zo druk, heeft leuke inside info over PSV, loopt niet continue te "Strootmanquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.
Geruchtje. Even wachten tot het concreet is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Wat moet Leerdam nou denken over de interesse van PSV?
Die weet toch dat een stap naar PSV errug gevaarlijk is .Heeft ZWijnaldum ook al ervaren
Vind eigenlijk dat het niet eens de noemer scouting mag hebben. Al deze spelers kende ik als, inclusief hun kwaliteiten. Het lijkt echt alsof Brands dit soort namen gewoon uit zijn blote hoofd opnoemt, en de gemiddelde speler van Footballmanager grondiger onderzoek doet om nieuwe spelers te ontdekken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is armoe troef bij die scouting van ons..
Tja als hij een stapje terug wil doen is het zijn goed recht natuurlijk. Vraag me alleen oprecht af of hij uberhaupt wel aan spelen toekomt bij PSV.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Wat moet Leerdam nou denken over de interesse van PSV?
Die weet toch dat een stap naar PSV errug gevaarlijk is .Heeft ZWijnaldum ook al ervaren
Ik zie liever een Depay dan een nieuwe Balazsquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat het niet eens de noemer scouting mag hebben. Al deze spelers kende ik als, inclusief hun kwaliteiten. Het lijkt echt alsof Brands dit soort namen gewoon uit zijn blote hoofd opnoemt, en de gemiddelde speler van Footballmanager grondiger onderzoek doet om nieuwe spelers te ontdekken.
Ik zeg niet dat men moet kijken naar de ene na de andere exotische speler. Maar de technische staf moet toch een meerwaarde hebben kwa kennis/visie en creativiteit tov een reguliere volger van het voetbal? Waar is de tijd dat men Dszudszak wist te vinden? Of wat bekendere spelers in expertskringen als Farfan, Gomes en Salcido? Dat men überhaupt keek naar spelers in Zuid-Amerika?
Ja leuk, maar de specifieke posities heb ik het niet over. Ik heb het over het halen van nieuwe onbekende spelers die pareltjes blijken te zijn. Daar lijkt de huidige bezetting van de relevante posities niet toe in staat te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie liever een Depay dan een nieuwe Balazs
Ik denk dat Brands niet meer een vreemdelingenteam wil. Nu haalt hij uit eigen land. Alleen zijn de prijzen die hij betaald extreem maar ik heb liever dat een Nederlander komt dan een of ander Zuid Amerikaan zwaar aan de drugs met heimwee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de specifieke posities heb ik het niet over. Ik heb het over het halen van nieuwe onbekende spelers die pareltjes blijken te zijn. Daar lijkt de huidige bezetting van de relevante posities niet toe in staat te zijn.
Strootman wilde Duartequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Jan Smit heeft gezegd dat een club een bod heeft uitgebracht op Overtoom maar zegt niet welke. Strootman krijgt zijn zin...
Samen met Vertonghen rellen op de training.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
Kranjčar naar Kiev, Toivonen naar Tottenham?
PSV de thuis spelende club in de Amsterdam ArenA met de JC Schaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen laatste speeldag Twente - PSV![]()
Eerste is RKC-uit.
Sandwich?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen laatste speeldag Twente - PSV![]()
Eerste is RKC-uit.
Misschien is het ook een optie om gewoon een keer meer dan 3 supporters mee te nemen naar een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 02:26 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens wel waardeloos dat PSV al jaren achter elkaar uit begint en uit eindigt. Een keer thuis beginnen en eindigen zou ook wel weer leuk zijn. Maarja KNVB
Ik zal het doorgeven aan de directiequote:Op donderdag 7 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien is het ook een optie om gewoon een keer meer dan 3 supporters mee te nemen naar een uitwedstrijd.
Ja dat zal vast de enige logische verklaring zijn. Wat een wiskundiglogische openbaring zeg.quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien is het ook een optie om gewoon een keer meer dan 3 supporters mee te nemen naar een uitwedstrijd.
Ja inderdaad! Daarom zijn jullie al een aantal jaar geen kampioen meer geworden, foi foiquote:Op donderdag 7 juni 2012 02:26 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens wel waardeloos dat PSV al jaren achter elkaar uit begint en uit eindigt. Een keer thuis beginnen en eindigen zou ook wel weer leuk zijn. Maarja KNVB
Je snapt toch dat de eerste en laatste wedstrijd van het seizoen leuker zijn om naartoe te gaan, dat gaat een stuk gemakkelijker als je thuis speelt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Daarom zijn jullie al een aantal jaar geen kampioen meer geworden, foi foi
PSV is toch bijna nooit uitverkocht uit. Kan je altijd wel heen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je snapt toch dat de eerste en laatste wedstrijd van het seizoen leuker zijn om naartoe te gaan, dat gaat een stuk gemakkelijker als je thuis speelt.
Zo moeilijk was mijn zin niet. Uit naar Twente kost gewoon stukken meer tijd en moeite dan een thuis wedstrijd, niet iedereen heeft dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is toch bijna nooit uitverkocht uit. Kan je altijd wel heen.
Benieuwd of Sleegers er weer zo een 'wij van WC-eend' verhaal van weet te maken. Brands en oog voor talent.twitter:VIradionl twitterde op donderdag 07-06-2012 om 10:51:52#PSV heeft een oud-speler van #Ajax aangetrokken. @thijsslegers over het oog van Marcel Brands voor talent. 11.10u @viradionl #eredivisie reageer retweet
Joh brandsje krijgt nog eens een standbeeld in Rotterdam. Moet Alleen nog even Cabral en Leerdam kopen voor 10+ miljoen subsidie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
Ene Rik Schouw van Ajax gaat naar PSV.Benieuwd of Sleegers er weer zo een 'wij van WC-eend' verhaal van weet te maken. Brands en oog voor talent.twitter:VIradionl twitterde op donderdag 07-06-2012 om 10:51:52#PSV heeft een oud-speler van #Ajax aangetrokken. @thijsslegers over het oog van Marcel Brands voor talent. 11.10u @viradionl #eredivisie reageer retweet
Rot nou eens op joh met je Cabral, die gozer blijft lekker nog een jaartje bij Feyenoord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh brandsje krijgt nog eens een standbeeld in Rotterdam. Moet Alleen nog even Cabral en Leerdam kopen voor 10+ miljoen subsidie.
quote:
Kwam destijds van Rbc naar Ajaxquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef Caland het volgende:
Ene Rik Schouw van Ajax gaat naar PSV.Benieuwd of Sleegers er weer zo een 'wij van WC-eend' verhaal van weet te maken. Brands en oog voor talent.twitter:VIradionl twitterde op donderdag 07-06-2012 om 10:51:52#PSV heeft een oud-speler van #Ajax aangetrokken. @thijsslegers over het oog van Marcel Brands voor talent. 11.10u @viradionl #eredivisie reageer retweet
Is het weer niet goed joh, of zit je nog steeds in een hoekje te huilen dat je jezelf gister belachelijk maakte met dat Cabral en PSV verhaal?quote:
Zo'n youtube filmpje kan je over iedere boerenlul maken. Ja, zelfs over Cabral.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is het weer niet goed joh, of zit je nog steeds in een hoekje te huilen dat je jezelf gister belachelijk maakte met dat Cabral en PSV verhaal?
Verder kent niemand die speler. Dan mag ik toch wel zeggen dat het er aardig uitziet? Jij bent echt zo'n gefrustreerd mannetje als het over PSV gaat, niet normaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n youtube filmpje kan je over iedere boerenlul maken. Ja, zelfs over Cabral.
Jij voelt je wel heel snel aangevallen, is het niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verder kent niemand die speler. Dan mag ik toch wel zeggen dat het er aardig uitziet? Jij bent echt zo'n gefrustreerd mannetje als het over PSV gaat, niet normaal.
Jij bent wel erg gefrustreerd als het over PSV gaat, is het niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij voelt je wel heel snel aangevallen, is het niet?
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gefrustreerd als het over PSV gaat, is het niet?
Ehh jawelquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verder kent niemand die speler. Dan mag ik toch wel zeggen dat het er aardig uitziet? Jij bent echt zo'n gefrustreerd mannetje als het over PSV gaat, niet normaal.
Omdat ik je werkelijk nog nooit iets positiefs over PSV hebt zien posten en je hier alleen maar komt janken. Soort obsessie?quote:
Ik post gewoon inhoudelijk mee hoor. Zo ook gisteren. Jij bent degene die weer verongelijkt moet doen en persoonlijk wordt. Soort obsessie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat ik je werkelijk nog nooit iets positiefs over PSV hebt zien posten en je hier alleen maar komt janken. Soort obsessie?
Die smileyquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik post gewoon inhoudelijk mee hoor. Zo ook gisteren. Jij bent degene die weer verongelijkt moet doen en persoonlijk wordt. Soort obsessie?
Lees maar terug man. Toen ik zei dat het er niet stond dat PSV interesse zou hebben in Cabral kwam je met opmerkingen als 'ben je scheel' en 'kan je niet lezen'quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb nergens beweerd dat PSV interesse zou hebben in Cabral.
Doe maar eens ja. Of wrijf die stront uit je ogen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lees maar terug man. Toen ik zei dat het er niet stond dat PSV interesse zou hebben in Cabral kwam je met opmerkingen als 'ben je scheel' en 'kan je niet lezen'
Je zei ook nog dat het in de derde alinea stond en daarna in de eerste alinea. Is gewoon allemaal terug te lezen, doe maar eens.
Je kan ook gewoon je eigen ongelijk toegeven hoor, is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar eens ja. Of wrijf die stront uit je ogen.
Het is dat je het zelf inziet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je eigen ongelijk toegeven hoor, is niet zo moeilijk.
Zelfs die Feyenoorder SjaakBauer ofzo zei dat je ongelijk had.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet.
Maar wat had Sleegers te zeggen over dit 21-jarige supertalent?
Dat youtube filmpje zag er anders niet verkeerd uitquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs die Feyenoorder SjaakBauer ofzo zei dat je ongelijk had.
Geen idee wat hij gezegd heeft, het is ook geen supertalent.
Hij is al 21, speelde op amateurbasis nog bij Ajax na mislukte stages bij onder andere Go Ahead Eagles en Antwerp en huurperiodes bij Almere City en Jong NAC. Kortom, het is redelijk om aan te nemen dat het een niet erg bijzondere speler is. Ben benieuwd waarom Brands hem wel interessant vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Brands zal hem wel kennen ofzo, zo gaat dat toch met al zijn aankopenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij is al 21, speelde op amateurbasis nog bij Ajax na mislukte stages bij onder andere Go Ahead Eagles en Antwerp en huurperiodes bij Almere City en Jong NAC. Kortom, het is redelijk om aan te nemen dat het een niet erg bijzondere speler is. Ben benieuwd waarom Brands hem wel interessant vind.
Op een ander forum lees ik dat hij bij die clubs vooral centraal in de verdediging heeft gespeeld en dat het daarom niet echt goed ging. Brands wilde hem op jonge leeftijd al naar AZ halen, maar toen koos hij voor Ajax. Brands heeft er blijkbaar nog vertrouwen in en denkt dat het een laatbloeier is. We zullen wel zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij is al 21, speelde op amateurbasis nog bij Ajax na mislukte stages bij onder andere Go Ahead Eagles en Antwerp en huurperiodes bij Almere City en Jong NAC. Kortom, het is redelijk om aan te nemen dat het een niet erg bijzondere speler is. Ben benieuwd waarom Brands hem wel interessant vind.
Score!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
Brands wilde hem op jonge leeftijd al naar AZ halen
Ja net als Hutchinson, Marcelo, Bentancourt en Zanka idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Brands zal hem wel kennen ofzo, zo gaat dat toch met al zijn aankopen
Bij AZ haalde hij veel spelers uit Zuid-Amerika en IJsland (Sigthorsson en Gudmundsson), dus lijkt me wel he.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Score!
Heeft die man uberhaupt wel een netwerk eigenlijk?
Hutchinson is niet door Brands gehaald toch? En Marcelo een ongelofelijke faler.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja net als Hutchinson, Marcelo, Bentancourt en Zanka idd.
In de VI stond laatst een overzicht van zijn aankopen en daar stond Hutchinson ook bij, maar weet dat niet zeker idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hutchinson is niet door Brands gehaald toch? En Marcelo een ongelofelijke faler.
Fuck, meer feitenkennis dan een boertje over zijn eigen club.
Jij roeptoetert wel héél vaak eerst zonder iets te weten he? Met je 'HMF een weekban veel te kort'quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een overzicht van zijn aankopen en daar stond Hutchinson ook bij, maar weet dat niet zeker idd.
Het stond in de VI, dus dan neem ik aan dat het klopt. Is een prima blad namelijk. Je hebt 6 dagen ban gehad en ik zei 1 week, oh wat erg manquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij roeptoetert wel héél vaak eerst zonder iets te weten he? Met je 'HMF een weekban veel te kort'en 'PSV heeft zich niet gemeld voor Cabral', terwijl mijn connecties in De Kuip (die echt wel iets verder gaan dan een boertje die 2 keer per jaar naar het stadion gaat) iets heel anders zeggen.
Ongelofelijk, gewoon wederom verkeerd zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het stond in de VI, dus dan neem ik aan dat het klopt. Is een prima blad namelijk. Je hebt 6 dagen ban gehad en ik zei 1 week, oh wat erg man
Helaas zit ik goed, dat half jaar was toch beter geweest. Je vervalt alweer in je oude gedrag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongelofelijk, gewoon wederom verkeerd zitten..
Hutchinson is wel door Brands gehaald.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hutchinson is niet door Brands gehaald toch? En Marcelo een ongelofelijke faler.
Fuck, meer feitenkennis dan een boertje over zijn eigen club.
Hutchinson werd in april gehaald, eind mei werd Brands overgenomen van AZ.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Hutchinson is wel door Brands gehaald.
In maart was al bekend dat Brands naar PSV zou gaan, dus dan kan het natuurlijk best dat hij een rol heeft gespeeld bij Hutchinson.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hutchinson werd in april gehaald, eind mei werd Brands overgenomen van AZ.
AZ had Hutchinson willen halen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hutchinson werd in april gehaald, eind mei werd Brands overgenomen van AZ.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij roeptoetert wel héél vaak eerst zonder iets te weten he? Met je 'HMF een weekban veel te kort'en 'PSV heeft zich niet gemeld voor Cabral', terwijl mijn connecties in De Kuip (die echt wel iets verder gaan dan een boertje die 2 keer per jaar naar het stadion gaat) iets heel anders zeggen.
Ik hoop het niet. Faalaankoop voor een positie die geen versterking nodig heeft. Als dat gebeurt, ben ik klaar met Brands. Dan heeft hij definitief niets toe te voegen aan PSV.quote:
Ik hoef Cabral hier ook niet te zien hoor. Maar ben benieuwd of iemand hier buiten HMF het ooit nog over gaat hebben. Heb het idee dat HMF de enige op deze planeet is die, buiten zijn bronnen in de Kuip, het weet. Aangezien ik het echt nog helemaal nergens terug heb gevonden, behalve wat halve comments die blijkbaar niet goed het AD artikel hebben gelezen van gisteren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Faalaankoop voor een positie die geen versterking nodig heeft. Als dat gebeurt, ben ik klaar met Brands. Dan heeft hij definitief niets toe te voegen aan PSV.
Lijkt me vrij logisch: omdat niemand het gepost heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik in dit topic nergens het concept competitieprogramma staan
http://bin617-03.website-(...)20seizoen%201213.pdfquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Googlen is ook een vak.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Jaja, Martin van Geel Alert!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |