Denk dat ik die ook gaat halen. Maar vond het na het uitshirt vorig jaar gehaald te hebben wel weer eens tijd voor een thuisshirt. Loop nu nog in die van 2006-2008quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil ook een halen maar ik wacht liever op die 100 jaar shirts. Dan koop ik gewoon de thuis en uitshirt
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus, ze maken reclame om merchandising te verkopen?
Slim natuurlijk, maar och och als je op die manier al aan extra verkopen moet komen, dan gaat het niet helemaal goed in de clubbeleving...
Waar niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef inZanity het volgende:
Ah HMF loopt zichzelf dus ook alweer in dit topic belachelijk te maken.
Baas hoor, niks ergs aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
Willems toch... Zo op de foto gaan in Auschwitz
[ afbeelding ]
Ook belachelijk die reclame van Nike.... Beetje alle nike clubshirts laten zien en spelers..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.
Een televisiereclame zou ik toch wel genant vinden hoor...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dan zou het minder reclame worden voor de nieuwe kit dan die modeshow van Feyenoord met 800 fotografen en pom-pommeisjes? Je roept ook maar wat, hè?
Dat mag jij vinden, Hans.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een televisiereclame zou ik toch wel genant vinden hoor...
Hé, mag ik voor jou een lans (hihi) breken? Ik vind jou een toffe user hier. Maakt zich niet zo druk, heeft leuke inside info over PSV, loopt niet continue te "Strootmanquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet volgens mij van Nike. Even onder de aandacht brengen dat er een nieuwe kit aan komt. Er is eerst een teaser waarin we een stukje van het nieuwe shirt zien en dat mondt dan uit in deze clip. Zie het niet als reclame, meer als een 'hip' filmpje omdat dat lekker Amerikaans is.
Geruchtje. Even wachten tot het concreet is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Wat moet Leerdam nou denken over de interesse van PSV?
Die weet toch dat een stap naar PSV errug gevaarlijk is .Heeft ZWijnaldum ook al ervaren
Vind eigenlijk dat het niet eens de noemer scouting mag hebben. Al deze spelers kende ik als, inclusief hun kwaliteiten. Het lijkt echt alsof Brands dit soort namen gewoon uit zijn blote hoofd opnoemt, en de gemiddelde speler van Footballmanager grondiger onderzoek doet om nieuwe spelers te ontdekken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is armoe troef bij die scouting van ons..
Tja als hij een stapje terug wil doen is het zijn goed recht natuurlijk. Vraag me alleen oprecht af of hij uberhaupt wel aan spelen toekomt bij PSV.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, Wat moet Leerdam nou denken over de interesse van PSV?
Die weet toch dat een stap naar PSV errug gevaarlijk is .Heeft ZWijnaldum ook al ervaren
Ik zie liever een Depay dan een nieuwe Balazsquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat het niet eens de noemer scouting mag hebben. Al deze spelers kende ik als, inclusief hun kwaliteiten. Het lijkt echt alsof Brands dit soort namen gewoon uit zijn blote hoofd opnoemt, en de gemiddelde speler van Footballmanager grondiger onderzoek doet om nieuwe spelers te ontdekken.
Ik zeg niet dat men moet kijken naar de ene na de andere exotische speler. Maar de technische staf moet toch een meerwaarde hebben kwa kennis/visie en creativiteit tov een reguliere volger van het voetbal? Waar is de tijd dat men Dszudszak wist te vinden? Of wat bekendere spelers in expertskringen als Farfan, Gomes en Salcido? Dat men überhaupt keek naar spelers in Zuid-Amerika?
Ja leuk, maar de specifieke posities heb ik het niet over. Ik heb het over het halen van nieuwe onbekende spelers die pareltjes blijken te zijn. Daar lijkt de huidige bezetting van de relevante posities niet toe in staat te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie liever een Depay dan een nieuwe Balazs
Ik denk dat Brands niet meer een vreemdelingenteam wil. Nu haalt hij uit eigen land. Alleen zijn de prijzen die hij betaald extreem maar ik heb liever dat een Nederlander komt dan een of ander Zuid Amerikaan zwaar aan de drugs met heimwee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de specifieke posities heb ik het niet over. Ik heb het over het halen van nieuwe onbekende spelers die pareltjes blijken te zijn. Daar lijkt de huidige bezetting van de relevante posities niet toe in staat te zijn.
Strootman wilde Duartequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Jan Smit heeft gezegd dat een club een bod heeft uitgebracht op Overtoom maar zegt niet welke. Strootman krijgt zijn zin...
Samen met Vertonghen rellen op de training.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
Kranjčar naar Kiev, Toivonen naar Tottenham?
PSV de thuis spelende club in de Amsterdam ArenA met de JC Schaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen laatste speeldag Twente - PSV![]()
Eerste is RKC-uit.
Sandwich?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen laatste speeldag Twente - PSV![]()
Eerste is RKC-uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |