Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zit er dik in dat hij bij jullie niet op het middenveld komt ja.
[..]
Hij wil het liefst op het middenveld ja. Maar zijn geuitte beweegredenen waren dat het contract van Feyenoord niet genoeg betaalde.
[..]"Gelukkig maar, een van de beste rechtsbacks van Nederland afgelopen seizoen komt niet naar mijn club, waar alleen maar mongolen voetballen in de verdediging".
En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.
Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Hutchinson is een middenvelder apie-ragebol. Die speelde niet veel wedstrijden op de RB, over het algemeen was dat onze Bulgaarse vriend
.
Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lagquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
Leerdam wil op het middenveld spelen, lijkt me daarom sterk dat hij bij PSV wel rechtsback gaat lopen. Al is het daar wel een Rotterdamse enclave aan het worden natuurlijk, bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding.
getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.
Denk niet dat dat echt het probleem was. Leerdam maakt al tijdenlang een probleem over de rechtsback positie. Al durfde hij tegen Been wel z'n muil los te trekken en tegen de KGB natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lag. Lijkt me een onzinreden maar wie weet. Ik zie hem echt wel voor een miljoen per jaar op RB gaan lopen bij PSV.
Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja
Ik was serieusquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.
Van der Wiel was het hele jaar geblesseerd, was dit seizoen niet beter dus. Van Rhijn is een groter talent maar heeft nog genoeg foutjes gemaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?
Yep, Brandsie helpt ons geheel uit de brand (quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.
Wat??quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer dan niet grappig te zijn als je de discussie niet volgt.
Van der Wiel heeft genoeg gespeeld en ik heb ook niet gezegd dat het alleen over dit seizoen gaat. Als je niet wilt toegeven dat hij beter is dan Leerdam heb je een plaat voor je kop. Van Rhijn heeft helemaal geen fouten gemaakt, iig niet die ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van der Wiel was het hele jaar geblesseerd, was dit seizoen niet beter dus. Van Rhijn is een groter talent maar heeft nog genoeg foutjes gemaakt.
Of Janmaat beter is ligt eraan, het zou zich moeten uitwijzen op de trainingen. In het Feyenoordtopic is er een grote discussie geweest wie beter was, de meningen waren ongeveer 50/50 verdeelt. Ik zelf was groter fan van Janmaat.
Hutchinson is een aardige voetballer, maar speelde 10 wedstrijden op RB. Feyenoord had Leerdam meer dan 25 wedstrijden op die plek: in geen van de wedstrijden maakte hij een fout.
Ajax stond voor de winterstop ook wel een keer 6e, wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat??
Jullie stonden 6e en toen hij rb ging spelen werden jullie alsnog 3e, dat is toch een prachtige prestatie dan?
Dat Ajax beter is is niet mijn puntquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax stond voor de winterstop ook wel een keer 6e, wat is je punt?
Ik vind hem niet echt een opvallende speler, maar wellicht is dat juist een uitstekende eigenschap voor een back.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.
Oke, dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is is niet mijn punt
Maar dat die hutchinsson het gewoon goed deed
Daar ging het al de hele tijd over flapdrolquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft genoeg gespeeld en ik heb ook niet gezegd dat het alleen over dit seizoen gaat.
Volgens mij speelde alledrie dit seizoen voor het eerst bij Feyenoord een heel seizoen lang. Over welk seizoen gaat het dan in godsnaam?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Matige speler? Lol. Beste man van Feyenoord na Ahmadi, Clasie en Guidetti.
Wiel is ongetwijfeld beter dan Leerdam, is dan ook een stukje verder in zijn ontwikkeling hé. Dat maakt niet dat Leerdam dit jaar beter gepresteerd heeft dan Van der Wiel. Pwnt.quote:Als je niet wilt toegeven dat hij beter is dan Leerdam heb je een plaat voor je kop. Van Rhijn heeft helemaal geen fouten gemaakt, iig niet die ik me kan herinneren.
Dat valt nog maar te bezien. Sowieso heb je meer aan Leerdam (iets met 'jonge speler', 'geen buiten-EU salaris' en 'hoge transferwaarde').quote:Hutchinson speelde er niet het hele sizoen nee, maar dan kan die nog wel beter zijn dan Leerdam..
Denk niet dat Leerdam en Hutchinson veel voor elkaar onderdoen. Beiden een beetje gemankeerde backs die liever ergens anders spelen. Met als enige verschil dat zo een Hutchinson een buiten EU salaris vangt. Maargoed, geld over de balk smijten is het nieuwe credo in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt een opvallende speler, maar wellicht is dat juist een uitstekende eigenschap voor een back.
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat Ajax beter is is niet mijn punt
Maar dat die hutchinsson het gewoon goed deed
Ja en dit bedoelde ik dus met zelfs wanneer ik serieus ben denken ze hier dat je trolltquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.. Je zegt verdomme iets positiefs over de speler (dankzij hem gingen jullie van de 6e naar de 3e plek), krijg je een "als je de discussie niet volgt rot dan op" om je oren
.
'getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja' leek in eerste instantie niet echt positief, eerder negatief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk hoe erg die gozer zich hier aangevallen voelt.. Je zegt verdomme iets positiefs over de speler (dankzij hem gingen jullie van de 6e naar de 3e plek), krijg je een "als je de discussie niet volgt rot dan op" om je oren
.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef Geo4kant het volgende:
HMF ben je nou zo geil om te discussiėren dat je zelfs met je eigen in discussie gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |