abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112512880
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]

:?

Wat lul je nou man. Ik dacht dat er om een bron werd gevraagd aangaande het Leerdam verhaal.
Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.
pi_112512899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Tompsv12: jij bent dus niet blij als Leerdam naar PSV komt, terwijl hij in de verdediging van Feyenoord voortreffelijk heeft gevoetbald dit seizoen? Dit terwijl de PSV-verdediging zo lek als een mandje was?
Zo voortreffelijk dat Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback haalt. Wat heeft ie het toch goed gedaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:26:32 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.
Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512929
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.
Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.
pi_112512935
Vind het ergens erg vreemd. Leerdam is onderdeel geweest van de sterkste Nederlandse verdediging van dit seizoen. Dat is een rare conclusie, want Feyenoord had meer tegendoelpunten dan Ajax en AZ, right?

Ware het niet dat Leerdam geschorst was in de wedstrijd tegen Groningen, die met 6-0 verloren was. Opvallend was hoe vaak Dani Fernandez COMPLEET kapot gespeeld werd, op de plek waar Leerdam normaal staat.

Alleen díé wedstrijd liet zien hoe belachelijk goed Leerdam eigenlijk is op RB, terwijl het zijn plek niet eens is. Die jongen heeft de minste tegendoelpunten van de eredivisie om zijn oren gekregen uitgemeten naar het aantal doelpunten.

Als je zó'n speler niet eens wilt als PSV supporter, dan zie je het écht verkeerd hoor. ZEKER met jullie verdediging (NOFI, maar die was DRAMA dit seizoen).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 11:27:54 ]
pi_112512981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het ergens erg vreemd. Leerdam is onderdeel geweest van de sterkste Nederlandse verdediging van dit seizoen. Dat is een rare conclusie, want Feyenoord had meer tegendoelpunten dan Ajax en AZ, right?

Ware het niet dat Leerdam geschorst was in de wedstrijd tegen Groningen, die met 6-0 verloren was. Opvallend was hoe vaak Dani Fernandez COMPLEET kapot gespeeld werd, op de plek waar Leerdam normaal staat.

Alleen díé wedstrijd liet zien hoe belachelijk goed Leerdam eigenlijk is op RB, terwijl het zijn plek niet eens is. Die jongen heeft de minste tegendoelpunten van de eredivisie om zijn oren gekregen uitgemeten naar het aantal doelpunten.

Als je zó'n speler niet eens wilt als PSV supporter, dan zie je het écht verkeerd hoor. ZEKER met jullie verdediging (NOFI, maar die was DRAMA dit seizoen).
Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
pi_112512982
STROOTMAN _O_ _O_ _O_ _O_ WILLEMS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Haten op de verdediging van PSV :')!!!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:28:34 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.
Wat jij wilt pikkie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
Leerdam is van nature geen rechtsback en speelt ook liever op het middenveld. En het halen Janmaat is altijd goed: een talentvolle back die de concurrentie aangaat met de huidige backs.
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:29:32 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513035
quote:

[..]

Dubbele bezetting is wel handig he. Als je dan een ervaren transfervrije jongen uit de eigen jeugdopleiding kan halen, waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513055
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Leerdam is van nature geen rechtsback en speelt ook liever op het middenveld.
Maar hij doet het daar toch zo geweldig en is volgens HMF een van de betere. Dan hoef je toch geen nieuwe speler te halen?
pi_112513068
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:30 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Maar hij doet het daar toch zo geweldig en is volgens HMF een van de betere. Dan hoef je toch geen nieuwe speler te halen?
Zie edit
BFF met GGMM
pi_112513100
quote:

[..]

Kap met zeggen dat ik 'je vragen loop te ontwijken'. Het is heel simpel:

1) Leerdam WIL niet op de RB-positie komend seizoen. Hij komt NIET op het middenveld want daar hebben we Ahmadi
2) Leerdam gaat weg bij Feyenoord, hij tekende al lang niet bij en Van Geel móét daar een oplossing voor verzinnen.
3) Met de 45 wedstrijden die Feyenoord komend jaar speelt is een dubbele bezetting op elke positie noodzakelijk.

Ga nou eens INHOUDELIJK in op mijn punten, want je wordt gewoon keihard voor schut gezet.
pi_112513118
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Dubbele bezetting is wel handig he. Als je dan een ervaren transfervrije jongen uit de eigen jeugdopleiding kan halen, waarom niet?
Mokotjo en Schenkeveld kunnen daar toch ook spelen, wil je 4 spelers voor 1 positie hebben?
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:32:20 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mokotjo en Schenkeveld kunnen daar toch ook spelen, wil je 4 spelers voor 1 positie hebben?
Schenkeveld is een pure centrale verdediger, Mokotjo een middenvelder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513190
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Schenkeveld is een pure centrale verdediger, Mokotjo een middenvelder.
Kunnen daar wel gewoon spelen bij een blessure of schorsing van Leerdam. Het aantrekken van Janmaat is dus overbodig als Leerdam zo geweldig is.
pi_112513197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mokotjo is een middenvelder (die tegen Ajax en tegen Heerenveen GEWELDIG als rechtsback speelde, met....... Jawel, LEERDAM als uitblinker op het middenveld _O- ), Schenkeveld een pure Centrale Verdediger.

Jochie, je snapt niets van voetbal en al helemaal niets van Feyenoord zo te zien. Waarom proberen de grote heren de les te lezen? _O-
pi_112513247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Kunnen daar wel gewoon spelen bij een blessure of schorsing van Leerdam. Het aantrekken van Janmaat is dus overbodig als Leerdam zo geweldig is.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

1) Leerdam WIL niet op de RB-positie komend seizoen. Hij komt NIET op het middenveld want daar hebben we Ahmadi
2) Leerdam gaat weg bij Feyenoord, hij tekende al lang niet bij en Van Geel móét daar een oplossing voor verzinnen.
3) Met de 45 wedstrijden die Feyenoord komend jaar speelt is een dubbele bezetting op elke positie noodzakelijk.

Ga nou eens INHOUDELIJK in op mijn punten, want je wordt gewoon keihard voor schut gezet.
Reageer hier nou eerst maar eens op.

En ten tweede: Schenkeveld KAN NIET op Rechtsback, PUNT. Mokotjo eventueel, maar hoort er niet thuis. En Leerdam weigert bij te tekenen, iets wat Van Geel al aan zag komen. Dan is de komst van Janmaat goed geregeld.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:35:28 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen daar spelen, daar is alles mee gezegd. Vlaar kan ook op rechtsback, die wordt daar toch ook niet neergezet :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen? Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan? Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?
pi_112513373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mokotjo is een middenvelder (die tegen Ajax en tegen Heerenveen GEWELDIG als rechtsback speelde, met....... Jawel, LEERDAM als uitblinker op het middenveld _O- ), Schenkeveld een pure Centrale Verdediger.

Jochie, je snapt niets van voetbal en al helemaal niets van Feyenoord zo te zien. Waarom proberen de grote heren de les te lezen? _O-
Op het FN vinden ze Mokotjo allemaal geweldig en op het middenveld is al helemaal geen ruimte voor hem met Clasie, El Ahmadi, Immers, Goossens, Vormer en Vilhena. Kan die toch prima als back-up voor de rechtsback gebruikt worden?
pi_112513391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen? Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan? Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?
Subsidiecentjes?
Daarnaast hadden jullie toch ook Pieters al, waarom dan Willems kopen? Je moet zorgen voor voldoende breedte/continuïteit in de selectie en buitenkansjes zoals Janmaat/Willems niet laten lopen.
BFF met GGMM
pi_112513405
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, ze kunnen daar spelen, daar is alles mee gezegd. Vlaar kan ook op rechtsback, die wordt daar toch ook niet neergezet :')
Sterk argument. Mokotjo komt er op het middenveld helemaal niet maar aan de pas volgend seizoen.
pi_112513426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waarom speelt hij dit seizoen dan wel als rechtsback en zou die dat volgend seizoen opeens niet meer willen?
Lees het fucking nieuws eens. "Omdat het zijn positie niet is". "Omdat hij op het middenveld wil voetballen". Wat interesseren zijn motieven me nou?

quote:
Waarom zou Leerdam wel bij PSV rechtsback willen gaan spelen dan?
Daar gaat hij ongetwijfeld over zeiken ja. Maar dat is ons probleem niet. Waarom hij naar PSV zal willen? Omdat hij denkt daar wel op het middenveld te kunnen spelen misschien. Zou nog een goede middenvelder voor jullie zijn ook: speelde tegen AZ, Heerenveen en Ajax érg goed op het middenveld.

quote:
Schenkeveld en Mokotjo kunnen daar uit nood toch ook spelen?
Als je dalijk CL of EL speelt en lang wil meedoen in de beker en de competitie, heb je niets aan 'uit nood'. Het gaat om spelers die daar HOREN te spelen, die daar góéd zijn.

Ik kan Guidetti ook Rechtsback zetten, dat maakt hem nog geen goede Rechtsback. Feyenoord heeft dalijk voor ELKE positie in de verdediging en op het middenveld een vervanger DIE DAAR OOK HOORT.

ALLEEN de aanval is dit een probleem, en dat heeft met centjes te maken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:39:53 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Sterk argument. Mokotjo komt er op het middenveld helemaal niet maar aan de pas volgend seizoen.
Dit seizoen ook al niet. Boeiend, zit 'ie toch lekker op de bank. Het is geen rechtsback, punt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Leerdam ook niet. Leerdam wil ook niet op RB en tekent daarom niet bij bij Feyenoord.

Mokotjo zie ik ook snel vertrekken, totaal geen ruimte voor op het middenveld komend seizoen. ALS Leerdam vertrekt hebben we - helaas - alleen Janmaat op de RB en hebben we als vervanger eventueel (gelukkig) Mokotjo als 'nood' achter de hand. HET BESTE was geweest om én Janmaat, én Leerdam te hebben, omdat beide gewoon op héél hoog niveau spelen.

En een goede bank betekent langer meedoen op alle facetten. We hebben allemaal gezien hoe AZ instortte door een te kleine selectie die téveel potten in hun poten hadden zitten.
pi_112513506
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Subsidiecentjes?
Daarnaast hadden jullie toch ook Pieters al, waarom dan Willems kopen? Je moet zorgen voor voldoende breedte/continuïteit in de selectie en buitenkansjes zoals Janmaat/Willems niet laten lopen.
Ik zou Janmaat ook halen hoor, had hem ook graag bij PSV gezien. HMF vindt Leerdam echter zo geweldig dat het vrij onnodig is om Janmaat te halen als je Mokotjo ook nog achter de hand hebt.
pi_112513691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leerdam ook niet. Leerdam wil ook niet op RB en tekent daarom niet bij bij Feyenoord.
Dat kunnen we het gerucht dat Leerdam naar PSV gaat ook als onzin bestempelen, want bij PSV hebben we op het middenveld ook genoeg spelers en zal die rechtsback worden. Maar dat wilt ie niet, dus dan zal ie niet naar PSV komen als ik jou moet geloven. Gelukkig maar.
pi_112513705
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik zou Janmaat ook halen hoor, had hem ook graag bij PSV gezien. HMF vindt Leerdam echter zo geweldig dat het vrij onnodig is om Janmaat te halen als je Mokotjo ook nog achter de hand hebt.
Ben je nou echt zo langzaam van begrip?

Ik ga het je één keer uitleggen:

Waarom halen we Schenkeveld terug, als we in het midden al Vlaar, De Vrij, Bruno Martins Indi en Ramsteijn hebben?

En, nu komt ie: DE BESTE TWEE spelers van Feyenoord waren Ahmadi en Clasie op het middenveld. Daarnaast hebben we daar nog Mokotjo, Leerdam (is van origine middenvelder) en wereldtalent Vilhena, en nu OOK Immers (andere rol, net als Vilhena, hoewel Vilhena oorspronkelijk op Ahmadi's plek hoort).

TOCH HALEN WE VORMER. Vormer is een DIRECTE concurrent voor de positie van Ahmadi. Die jongen komt NOOIT aan spelen toe als Ahmadi zo blijft spelen als dit seizoen. Of toch wel? Wie weet krijgt Ahmadi een blessure, wordt hij verkocht, een langdurige schorsing. IN DAT GEVAL IS EEN GOEDE BANK ZEER BELANGRIJK.

Het is ALLERMINST ZEKER dat Janmaat 'automatisch' Leerdam van zijn plek zou stoten. Leerdam zou gewoon de betere speler kunnen zijn daar, en dan is het 'gewoon' pech voor Janmaat, Net zoals De Vrij eruit gehouden werd voor BMI.

Janmaat komt als AANVULLING, zodat er op elke positie MINIMAAL een dubbele bezetting is DIE OOK OP DIE POSITIE THUISHOORT.

Begrijp je het nu wél of heb je écht alleen maar boerenwijsheid in je en ben je te traag van begrip om dit te bevatten?
pi_112513720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik vind het ook zonde dat hij weggaat bij Feyenoord maar het is geen aderlating, juist doordat Janmaat er is voor de backpositie en Vormer voor het middenveld. Ik denk sowieso dat PSV veel plezier zou beleven aan Leerdam, veel meer dan aan Wijnaldum. (ook qua transferwaarde later)
BFF met GGMM
pi_112513749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat kunnen we het gerucht dat Leerdam naar PSV gaat ook als onzin bestempelen, want bij PSV hebben we op het middenveld ook genoeg spelers en zal die rechtsback worden.
Dat zit er dik in dat hij bij jullie niet op het middenveld komt ja.

quote:
Maar dat wilt ie niet, dus dan zal ie niet naar PSV komen als ik jou moet geloven.
Hij wil het liefst op het middenveld ja. Maar zijn geuitte beweegredenen waren dat het contract van Feyenoord niet genoeg betaalde.

quote:
Gelukkig maar.
:') "Gelukkig maar, een van de beste rechtsbacks van Nederland afgelopen seizoen komt niet naar mijn club, waar alleen maar mongolen voetballen in de verdediging".

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 11:47:48 ]
pi_112513791
En voor als je het nu ECHT niet begrijpt:

Je verkiest op dit moment MANOLEV BOVEN LEERDAM. :D :D :D _O- _O- _O-

Herinner me even: maakt Gijp grapjes over MANOLEV in Voetbal International, of over Leerdam? :? Ik ben even in de war.
pi_112513806
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het ook zonde dat hij weggaat bij Feyenoord maar het is geen aderlating, juist doordat Janmaat er is voor de backpositie en Vormer voor het middenveld. Ik denk sowieso dat PSV veel plezier zou beleven aan Leerdam, veel meer dan aan Wijnaldum. (ook qua transferwaarde later)
Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.
pi_112513848
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat kan. Ik vind bijvoorbeeld Hutchinson zeker niet minder dan Leerdam en dan zou ik liever zien dat hij gewoon rechtsback blijft bij PSV.
... Hutchinson is een middenvelder apie-ragebol :'). Die speelde niet veel wedstrijden op de RB, over het algemeen was dat onze Bulgaarse vriend _O-.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:50:53 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513853
Leerdam wil op het middenveld spelen, lijkt me daarom sterk dat hij bij PSV wel rechtsback gaat lopen. Al is het daar wel een Rotterdamse enclave aan het worden natuurlijk, bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zit er dik in dat hij bij jullie niet op het middenveld komt ja.

[..]

Hij wil het liefst op het middenveld ja. Maar zijn geuitte beweegredenen waren dat het contract van Feyenoord niet genoeg betaalde.

[..]

:') "Gelukkig maar, een van de beste rechtsbacks van Nederland afgelopen seizoen komt niet naar mijn club, waar alleen maar mongolen voetballen in de verdediging".
Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.
pi_112513867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?
BFF met GGMM
pi_112513868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

... Hutchinson is een middenvelder apie-ragebol :'). Die speelde niet veel wedstrijden op de RB, over het algemeen was dat onze Bulgaarse vriend _O-.
Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.
pi_112513877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:50 schreef Caland het volgende:
Leerdam wil op het middenveld spelen, lijkt me daarom sterk dat hij bij PSV wel rechtsback gaat lopen. Al is het daar wel een Rotterdamse enclave aan het worden natuurlijk, bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding.
Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lag :'). Lijkt me een onzinreden maar wie weet. Ik zie hem echt wel voor een miljoen per jaar op RB gaan lopen bij PSV.
pi_112513901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Onder Cocu speelde hij alles als rechtsback en dat deed ie erg goed.
getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:52:53 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou je de belangrijkste reden die Leerdam natuurlijk aan gaf was dat zijn salaris niet hoog genoeg lag :'). Lijkt me een onzinreden maar wie weet. Ik zie hem echt wel voor een miljoen per jaar op RB gaan lopen bij PSV.
Denk niet dat dat echt het probleem was. Leerdam maakt al tijdenlang een probleem over de rechtsback positie. Al durfde hij tegen Been wel z'n muil los te trekken en tegen de KGB natuurlijk niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:52 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja
Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.
pi_112513943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:53 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dus als we 3e worden kan hij niet goed spelen? Sterk argument weer. Je komt er wel.
Ik was serieus :')
pi_112513946
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Een van de beste rechtsbacks? Hutchinson, Van der Wiel, Van Rhijn en Janmaat zijn al beter naar mijn meing. En dan zal ik er nog wel 1 of 2 vergeten.
Van der Wiel was het hele jaar geblesseerd, was dit seizoen niet beter dus. Van Rhijn is een groter talent maar heeft nog genoeg foutjes gemaakt.

Of Janmaat beter is ligt eraan, het zou zich moeten uitwijzen op de trainingen. In het Feyenoordtopic is er een grote discussie geweest wie beter was, de meningen waren ongeveer 50/50 verdeelt. Ik zelf was groter fan van Janmaat.

Hutchinson is een aardige voetballer, maar speelde 10 wedstrijden op RB. Feyenoord had Leerdam meer dan 25 wedstrijden op die plek: in geen van de wedstrijden maakte hij een fout.
pi_112513949
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dan kan je weer een afweging maken: Hutchinson is een stuk ouder en daar betaal je qua salaris de hoofdprijs voor (buiten-EU toch?). Is Hutchinson werkelijk zoveel beter dan Leerdam om de afschrijving op zijn transferwaarde (door leeftijd) en hogere salaris te compenseren?
Ik ben wel een fan van Hutchinson en zie hem graag blijven. PSV heeft hem destijds transfervrij gehaald en hij vertrekt dan volgend seizoen ook weer transfervrij. Voor Leerdam moet PSV ook weer een transfersom betalen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')