abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:18:11 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zie het zelf ook niet hoor? :?
Er werd toch om een bron gevraagd aangaande de geruchten. Die geef ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512643
Oke dan is Leerdam beter dan hun joh, wat boeit mij het. Ik ga me niet druk maken over dat cluppie van je. Ik vind Leerdam een hele matige speler die ik niet bij PSV hoef te zien.

En nogmaals het staat niet in het AD. Leer lezen.
pi_112512656
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen goede bron dus, want er staat niks over Cabral en PSV. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
pi_112512667
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, er werd een bron gevraag aangaande de geruchten Cabral naar PSV. Die geef je dus niet.
pi_112512671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:16 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het staat er ook gewoon niet. Dat willen de Feyenoorders graag, dat begrijp ik ook wel. Helaas voor hun gaat het niet gebeuren.
Het staat wel in de Rotterdamse editie van het AD. Ga nou maar eens goed zoeken, ik ga het niet uitspellen voor je.

Buiten het feit dat mijn geruchten uit de club vrijwel altijd kloppen. Ik was de persoon die via wat maten die de club nauwgezet volgen wist dat Castaignos in gesprek was met Van Geel. De interesse in Bakkal vermeldde ik als eerste hier (of op FeyenoordNetwork, dat weet ik niet eens meer helemaal).

Dat krijg je als je je club wel regelmatig bezoekt en verder gaat dan lomp bier zuipen in het stadion en "boeruh" brullen. Dan weet je wat meer dan de gemiddelde supporter.

Elite enzo.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:20:17 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:19 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Geen goede bron dus, want er staat niks over Cabral en PSV. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Het is toch alleen Leerdam die in de belangstelling staat bij PSV? Cabral zie ik niet naar PSV gaan. Al weet je het nooit met Brands, een DVD'tje van Feyenoord - Roda en hij is verkocht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
Oke dan is Leerdam beter dan hun joh, wat boeit mij het.
Niet veel, maar kom dan geen onjuiste beweringen maken.

quote:
Ik ga me niet druk maken over dat cluppie van je. Ik vind Leerdam een hele matige speler die ik niet bij PSV hoef te zien.
Dan heb ik vervelend nieuws voor je :') Want Brandsje gaat Rotterdam weer lekker subsidiecentjes overboeken.

quote:
En nogmaals het staat niet in het AD. Leer lezen.
Tijd voor een brilletje.
pi_112512705
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is toch alleen Leerdam die in de belangstelling staat bij PSV? Cabral zie ik niet naar PSV gaan. Al weet je het nooit met Brands, een DVD'tje van Feyenoord - Roda en hij is verkocht.
HMF zei net ook Cabral
pi_112512719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het staat wel in de Rotterdamse editie van het AD. Ga nou maar eens goed zoeken, ik ga het niet uitspellen voor je.
Dat geloof ik dus niet, anders het het allang op verschillende sites gestaan en dat is dus niet het geval. Ook op het FN wordt er niks over gepost en als PSV echt interesse had dan had er daar echt wel gestaan. Die worden namelijk helemaal gek als de naam PSV valt.
pi_112512747
quote:

[..]

Dat is dus reden één. Maar vraag even aan Arie (die spotter), die heeft dus geruchten dat één van de geïntereseerde clubs in Cabral PSV is. Ook RKC schijnt interesse hebben getoond (lol, wut?) en een Engelse club, al weet ik niet meer welke.
pi_112512764
quote:

[..]

Je zegt net zelf nog dat ik scheel ben omdat ik in het nieuwsbericht niet zie staan dat PSV interesse heeft in Cabral. Nu gaat het opeens over Leerdam. Je komt niet echt sterk over moet ik zeggen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:23:04 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Je zegt net zelf nog dat ik scheel ben omdat ik in het nieuwsbericht niet zie staan dat PSV interesse heeft in Cabral. Nu gaat het opeens over Leerdam. Je komt niet echt sterk over moet ik zeggen.
Ik dacht sowieso dat het over Leerdam ging. Over Cabral heb ik ook niks gelezen. Zag verder ook nog geen bron staan in dit topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512814
Maargoed, Tompsv12: jij bent dus niet blij als Leerdam naar PSV komt, terwijl hij in de verdediging van Feyenoord voortreffelijk heeft gevoetbald dit seizoen? Dit terwijl de PSV-verdediging zo lek als een mandje was?
pi_112512819
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik dacht sowieso dat het over Leerdam ging. Over Cabral heb ik ook niks gelezen. Zag verder ook nog geen bron staan in dit topic.
Jij quote mij op de vorige pagina wanneer ik zeg dat ik het van Cabral en PSV niet zie staan. Jouw reactie: 'ben je scheel?'
Je dacht dus zelf ook dat het er stond.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:25:21 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jij quote mij op de vorige pagina wanneer ik zeg dat ik het van Cabral en PSV niet zie staan. Jouw reactie: 'ben je scheel?'
Je dacht dus zelf ook dat het er stond.
:?

Wat lul je nou man. Ik dacht dat er om een bron werd gevraagd aangaande het Leerdam verhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512880
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:

[..]

:?

Wat lul je nou man. Ik dacht dat er om een bron werd gevraagd aangaande het Leerdam verhaal.
Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.
pi_112512899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, Tompsv12: jij bent dus niet blij als Leerdam naar PSV komt, terwijl hij in de verdediging van Feyenoord voortreffelijk heeft gevoetbald dit seizoen? Dit terwijl de PSV-verdediging zo lek als een mandje was?
Zo voortreffelijk dat Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback haalt. Wat heeft ie het toch goed gedaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:26:32 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hahahahaha, ja geloof je het zelf. Je maakt jezelf zo belachelijk, mooi om te zien.
Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512929
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Ik ben degene die zich hier belachelijk maakt. Voel je niet zo aangevallen joh.
Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.
pi_112512935
Vind het ergens erg vreemd. Leerdam is onderdeel geweest van de sterkste Nederlandse verdediging van dit seizoen. Dat is een rare conclusie, want Feyenoord had meer tegendoelpunten dan Ajax en AZ, right?

Ware het niet dat Leerdam geschorst was in de wedstrijd tegen Groningen, die met 6-0 verloren was. Opvallend was hoe vaak Dani Fernandez COMPLEET kapot gespeeld werd, op de plek waar Leerdam normaal staat.

Alleen díé wedstrijd liet zien hoe belachelijk goed Leerdam eigenlijk is op RB, terwijl het zijn plek niet eens is. Die jongen heeft de minste tegendoelpunten van de eredivisie om zijn oren gekregen uitgemeten naar het aantal doelpunten.

Als je zó'n speler niet eens wilt als PSV supporter, dan zie je het écht verkeerd hoor. ZEKER met jullie verdediging (NOFI, maar die was DRAMA dit seizoen).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 11:27:54 ]
pi_112512981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het ergens erg vreemd. Leerdam is onderdeel geweest van de sterkste Nederlandse verdediging van dit seizoen. Dat is een rare conclusie, want Feyenoord had meer tegendoelpunten dan Ajax en AZ, right?

Ware het niet dat Leerdam geschorst was in de wedstrijd tegen Groningen, die met 6-0 verloren was. Opvallend was hoe vaak Dani Fernandez COMPLEET kapot gespeeld werd, op de plek waar Leerdam normaal staat.

Alleen díé wedstrijd liet zien hoe belachelijk goed Leerdam eigenlijk is op RB, terwijl het zijn plek niet eens is. Die jongen heeft de minste tegendoelpunten van de eredivisie om zijn oren gekregen uitgemeten naar het aantal doelpunten.

Als je zó'n speler niet eens wilt als PSV supporter, dan zie je het écht verkeerd hoor. ZEKER met jullie verdediging (NOFI, maar die was DRAMA dit seizoen).
Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
pi_112512982
STROOTMAN _O_ _O_ _O_ _O_ WILLEMS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Haten op de verdediging van PSV :')!!!!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:28:34 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Lees pagina 3 maar eens terug. Je geloofde zelf ook dat dat van Cabral en PSV er stond. Nu blijkt het niet zo te zijn en probeer je je er uit te lullen. Mooi om te zien dat dat niet echt lukt.
Wat jij wilt pikkie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112513028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Waarom haalt Feyenoord met Janmaat een nieuwe rechtsback dan als Leerdam zo geweldig is. Geef daar dan eens antwoord op ipv mijn vragen steeds te ontwijken.
Leerdam is van nature geen rechtsback en speelt ook liever op het middenveld. En het halen Janmaat is altijd goed: een talentvolle back die de concurrentie aangaat met de huidige backs.
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:29:32 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112513035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dubbele bezetting is wel handig he. Als je dan een ervaren transfervrije jongen uit de eigen jeugdopleiding kan halen, waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')