Oke volgende keer ga ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
'getuige de 3e plek die jullie behaalde deed ie het prachtig ja' leek in eerste instantie niet echt positief, eerder negatief.
Je leek nogal sarcastisch met je 'deed ie het prachtig'quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dit bedoelde ik dus met zelfs wanneer ik serieus ben denken ze hier dat je trollt
Ongelooflijk
Je kan wel blijven doorgaan met hoe geweldig je Leerdam vindt, daar ben ik het niet mee eens en ga ik het ook nooit mee eens worden. IK vind Hutchinson, Van Rhijn, Van der Wiel en Janmaat beter. Dat jij dat niet vindt laten we dan maar zo. Een normale discussie valt er toch niet te voeren met jou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar ging het al de hele tijd over flapdrol
[..]
Volgens mij speelde alledrie dit seizoen voor het eerst bij Feyenoord een heel seizoen lang. Over welk seizoen gaat het dan in godsnaam?.
[..]
Wiel is ongetwijfeld beter dan Leerdam, is dan ook een stukje verder in zijn ontwikkeling hé. Dat maakt niet dat Leerdam dit jaar beter gepresteerd heeft dan Van der Wiel. Pwnt.
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Sowieso heb je meer aan Leerdam (iets met 'jonge speler', 'geen buiten-EU salaris' en 'hoge transferwaarde').
Leer mensen eerst eens een beetje kennen voor je als een hysterische vrouw gaat blaten in dat geval.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je leek nogal sarcastisch met je 'deed ie het prachtig'
Niet heel vreemd dat ik daar dan op reageer lijkt me.
Ga jij nou bepalen waar ik wel en niet mag komen? Het moet niet gekker worden joh. Debiel dat je er rondloopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer mensen eerst eens een beetje kennen voor je als een hysterische vrouw gaat blaten in dat geval.
Maar laat me je waarschuwen: verneuk de slowchat niet. Het is niet lullig bedoelt, maar PSV'ers hadden daar in het verleden nogal een handje van. Nu het leuk loopt kan je gezellig meedoen, maar houd de sfeer zoals hij is en ga niet overal om zitten calimero'en. Stevenmac die me daar een teringmongooltje noemt wordt gewoon als normaal gezien, net als ik hem pest met zijn wijf die uitgewoond werd door twee homofiele negers met piemels ter grootte van de euromast.
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga jij nou bepalen waar ik wel en niet mag komen? Het moet niet gekker worden joh. Debiel dat je er rondloopt.
Dat bepaal ik ook wel zelf. Is hij de baas van de slowchat ofzo? Tering zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doen
Leuk voor je. Je blijft maar niet in gaan op posts. Jammer zeg. Je bent net Wilders: we roepen wat wij vinden: de argumenten van anderen horen we niet eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan wel blijven doorgaan met hoe geweldig je Leerdam vindt, daar ben ik het niet mee eens en ga ik het ook nooit mee eens worden. IK vind Hutchinson, Van Rhijn, Van der Wiel en Janmaat beter.
discussiequote:Dat jij dat niet vindt laten we dan maar zo. Een normale discussie valt er toch niet te voeren met jou.
Ik heb hier niets verkeerd gedaan. Geen enkele reden waarom ik een ban zou krijgen. Sterker nog: ik durf te wedden dat GGMM mijn gedrag in dit topic vandaag een pluim en een sticker geeft, en de opmerking 'ga zo door'.quote:Let maar op, dadelijk moet GGMM je weer helpen nadat je een ban hebt gekregen.
Ik nodig hem zelfs letterlijk uit in de slowchat en geef hem adviezen mee hoe hij zich níét moet gedragen omdat dat niet gewaardeerd wordt. On-ge-lo-fe-lijk, en wederom een bevestiging van de mening die hier al maanden heerst over PSV'ers.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat je leuk mee moet doen
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk voor je. Je blijft maar niet in gaan op posts. Jammer zeg. Je bent net Wilders: we roepen wat wij vinden: de argumenten van anderen horen we niet eens.
[..]
discussie
Uitspraak: dɪsˈkʏsi de -woord (vrouwelijk) discussies Zelfst. Naamw. gesprek waarbij iedereen zijn mening geeft over een bepaald onderwerp.
Vreemd... Ik heb op een of andere manier het gevoel dat ik dat zojuist een uur lang heb gedaan.
Jij kan niet hebben dat je gewoon een andere mening toebedeeld bent (die nogal zwak is) en dat je nogal afgemaakt wordt. Jammer joh.
[..]
Ik heb hier niets verkeerd gedaan. Geen enkele reden waarom ik een ban zou krijgen. Sterker nog: ik durf te wedden dat GGMM mijn gedrag in dit topic vandaag een pluim en een sticker geeft, en de opmerking 'ga zo door'.
Niet zo piepen: het is precies het gedrag waar andere forumusers zich zo aan ergeren: PSV'ers die niet om kunnen gaan met de mening van anderen en daarom maar gaan piepen als onze grote eendenvriend met een eierhoed op zijn hoofd.
Ja, die adviezen van jou moet ik natuurlijk wel aannemen. Jouw gedrag is namelijk zo geweldig, daar kan ik zeker nog wat van leren. Bedankt man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik nodig hem zelfs letterlijk uit in de slowchat en geef hem adviezen mee hoe hij zich níét moet gedragen omdat dat niet gewaardeerd wordt. On-ge-lo-fe-lijk, en wederom een bevestiging van de mening die hier al maanden heerst over PSV'ers.
Wat dat betreft vind ik Geo4kant een fijne vent.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke volgende keer ga ik zeggen
Jullie werden alsnog 3e maar dat heeft niks met die prutser te maken
Je doet heel veel aannames die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GGMM zal best tevreden zijn ja, nadat ie je zelf na een terechte ban gaat helpen om weer te kunnen posten is hij totaal niet meer objectief te noemen. Kruip lekker in zijn kont zou ik zeggen.
Heerenveen had een beter ticket gehad als ze hadden gewonnen van Feyenoord. Heerenveen kwam zelfs nog op voorsprong.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.
Wat een lange tekst man, kan dat niet in wat minder woorden. Ik zeg dat hij je heeft geholpen, maakt niet uit in welke vorm. Dat is dus ook gewoon gebeurd als ik je verhaal lees. Na al dat provoceren hier en in andere topics vind ik 1 week (?) vrij kort moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je doet heel veel aannames die nergens op gebaseerd zijn.
- De ban was terecht, de lengte onterecht
- GGMM heeft mij niet laten bannen, noch laten unbannen
- GGMM heeft enkel de DM's die ik hem stuurde met daarin argumentatie waarom de lengte van de ban onredelijk was doorgestuurd aan de Forumadmin die mij gebanned heeft
- Dit heeft hij gedaan op mijn verzoek, aangezien ik zelf niet via mail in contact wilde treden met de FA. De FA wilde niet met mij in gesprek per DM, en dus was GGMM 'middleman'.
- Kortom: GGMM heeft NIETS gedaan om mij 'vrij te pleiten', dat heb ik zelf gedaan. Hij was alleen de 'messenger'.
Spreek je dus niet uit over zaken waar je tótáál geen kennis van hebt. Dus bijvoorbeeld over mijn bans en unbans, en over voetbal, kun je beter je mond houden.
Verder is GGMM een topvent die op mij een positieve invloed heeft. Af en toe heb ik hele felle discussies met die gozer gehad, zowel via DM als via het Forum. En weet je wat? Ook al zijn we het lang niet met elkaar eens, heb ik aan GGMM een onwijs leuke vent leren kennen, voor wie ik ontzettend veel respect heb. Nooit de confrontatie ontlopen, zoveel mogelijk (oogluikend) toestaan en niet als een herr-stalin over het forum regeren.
Wees blij met een vent met GGMM en waag het niet om over zijn objectiviteit te oordelen. Het feit dat een groot Ajaxfan zijn tijd en energie stopt in een Feyenoorder op de manier hoe hij het doet (en dan heb ik het niet over een unban, maar over gesprekken over van alles en nog wat), bewijst dat er geen objectievere mod op dit forum rondloopt dán GGMM.
Nogmaals, je oordeelt weer zonder van de hoed en de rand te wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een lange tekst man, kan dat niet in wat minder woorden. Ik zeg dat hij je heeft geholpen, maakt niet uit in welke vorm. Dat is dus ook gewoon gebeurd als ik je verhaal lees. Na al dat provoceren hier en in andere topics vind ik 1 week (?) vrij kort moet ik zeggen.
Er staat ook een vraagteken achter, lezen blijft een kunst. Hoelang was je ban dan? 2 weken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, je oordeelt weer zonder van de hoed en de rand te weten.
Gast, houd gewoon op.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er staat ook een vraagteken achter, lezen blijft een kunst. Hoelang was je ban dan? 2 weken?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de corruptie binnen de KNVB die het programma zo in elkaar zette dat Heerenveen wel moest verliezen.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is GGMM een topvent die op mij een positieve invloed heeft. Af en toe heb ik hele felle discussies met die gozer gehad, zowel via DM als via het Forum. En weet je wat? Ook al zijn we het lang niet met elkaar eens, heb ik aan GGMM een onwijs leuke vent leren kennen, voor wie ik ontzettend veel respect heb. Nooit de confrontatie ontlopen, zoveel mogelijk (oogluikend) toestaan en niet als een herr-stalin over het forum regeren.
Wees blij met een vent met GGMM en waag het niet om over zijn objectiviteit te oordelen. Het feit dat een groot Ajaxfan zijn tijd en energie stopt in een Feyenoorder op de manier hoe hij het doet (en dan heb ik het niet over een unban, maar over gesprekken over van alles en nog wat), bewijst dat er geen objectievere mod op dit forum rondloopt dán GGMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |