Wat heeft de Stroot ooit iemand aangedaan?quote:That's the PSV-mentality: Toivonen, Mertens, Strootman: all dirty twats.
nouja hij is soms wat opvliegerigquote:Op zondag 3 juni 2012 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die reacties dat ze hopen dat Mertens zijn benen breekt
[..]
Wat heeft de Stroot ooit iemand aangedaan?
Wel krom om Kelly mee te nemen jaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Niet Ferdinand, maar Kelly: "What reasons?!"
Vandaag om 16:44
Jurre de Ruiter
Door een dwaze duw van Dries Mertens moet Chelsea-verdediger Gary Cahill het EK missen. Niet Rio Ferdinand, maar Martin Kelly is opgeroepen als zijn vervanger.
Bondscoach Roy Hodgson heeft Kelly zondag laten weten dat hij zich bij de nationale ploeg moet melden. De 22-jarige verdediger van Liverpool speelde tot op heden pas twee minuten in het Engelse shirt. Bij Liverpool kwam hij afgelopen seizoen tot twaalf optredens.
'Oude rot' Ferdinand snapt dan ook niets van de keuze van Hodgson. De verdediger van Manchester United werd buiten de selectie gehouden en hoeft dus ook nu niet op te komen draven. "What reasons?????!!!", zo reageert de 33-jarige Ferdinand op Twitter.
Engelse media schreven al eerder dat Hodgson wil voorkomen dat Ferdinand mot krijgt met John Terry, die wel bij de selectie zit. Terry raakte in opspraak omdat hij Anton Ferdinand, de jongere broer van Rio, racistisch bejegend zou hebben. Overigens liep ook Terry zaterdag een blessure op.
ik lees dit net op VP, wtf??
wat een belachelijk domme post is dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Als je sowieso valt door een duwtje van Mertens, dan hoef je ook niet mee. Vooral als je een verdediger bent, die Cahill heeft geen fysiek. Het is maar beter dat ze er nu achter kwamen dan op het EK.
Mertens kan er never nooit bij, dus het duwen was niet nodigquote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Als je sowieso valt door een duwtje van Mertens, dan hoef je ook niet mee. Vooral als je een verdediger bent, die Cahill heeft geen fysiek. Het is maar beter dat ze er nu achter kwamen dan op het EK.
Eensquote:Op zondag 3 juni 2012 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat een belachelijk domme post is dit.
Pieters gewoon verkopen voor paar miljoen, zeer matige speler.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Pieters niet weg gaat, dan gaat hij hopelijk LCV spelen.
kan je nagaan dat dat dan één van de beste linksbacks van Nederland is. Linksbacks zijn sowieso dun gezaaid.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters gewoon verkopen voor paar miljoen, zeer matige speler.
Dan mogen ze wel opschieten, want Ajax is al bezig alles leeg te kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Adames het volgende:
PSV/Eindhoven dus ook in het vrouwenvoetbal. Ik neem aan dat jullie het hele team nog bij elkaar moeten 'kopen'?
Alle clubs kopen het bij elkaarquote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Adames het volgende:
PSV/Eindhoven dus ook in het vrouwenvoetbal. Ik neem aan dat jullie het hele team nog bij elkaar moeten 'kopen'?
Vielleicht?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil het nieuwe thuisshirt nou wel eens zien eigenlijk
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef Adames het volgende:
Ja precies, die hebben al alle bekende namen bij elkaar gesprokkeldquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel opschieten, want Ajax is al bezig alles leeg te kopen.
Nou ja, eventueel had Eindhoven al een redelijk vrouwenelftal lopen om amateurbasisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |