abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:46:40 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112511576
Cabral naar Pisvee je mag hem hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:48:47 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112511620
-edit- niet doen

[ Bericht 96% gewijzigd door Morpheus2002 op 06-06-2012 10:59:49 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112511799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Vlaar, De Vrij, Bakkal en Mulder zijn wel beter lijkt me. Maar vertel eens, waarom verzin je zelf dingen?
Hoeveel heb jij nou gezien van Feyenoord? De Vrij was zelfs een tijdje zijn basisplaats kwijt, Mulder blunderde VEEL dit seizoen aan het begin en tegen o.a. Ajax thuis.

Vlaar was ook niet geweldig begin van het seizoen. Bakkal alleen tweede seizoenshelft en in toppers goed...

Nee, Leerdam is de belangrijkste man geweest na Guidetti, Clasie en Ahmadi (EVT. Nog Bakkal wegens de BELANGRIJKHEID van zijn goals). Elke persoon die dat ontkent snapt niets van voetbal en hoe het renderen van Ahmadi grotendeels te danken was omdat hij Leerdam in zijn rug had.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:59:36 #54
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_112512006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Cabral naar Pisvee je mag hem hebben.
Noem PSV gewoon zoals ze heten of blijf weg hier.

We gaan hier geen Feyenoord - PSV vergelijking voeren. Dat mond toch alleen maar uit in trollen. Hou het gezellig.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_112512064
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij nou gezien van Feyenoord? De Vrij was zelfs een tijdje zijn basisplaats kwijt, Mulder blunderde VEEL dit seizoen aan het begin en tegen o.a. Ajax thuis.

Vlaar was ook niet geweldig begin van het seizoen. Bakkal alleen tweede seizoenshelft en in toppers goed...

Nee, Leerdam is de belangrijkste man geweest na Guidetti, Clasie en Ahmadi (EVT. Nog Bakkal wegens de BELANGRIJKHEID van zijn goals). Elke persoon die dat ontkent snapt niets van voetbal en hoe het renderen van Ahmadi grotendeels te danken was omdat hij Leerdam in zijn rug had.
Ik denk dat weinig Feyenoorders het met je eens zijn, maar als je dat denkt moet je dat mooi denken. Maar wanneer ga je nou antwoord geven op mijn vraag? Je blijft hem maar ontwijken, zwak hoor.
pi_112512229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik denk dat weinig Feyenoorders het met je eens zijn, maar als je dat denkt moet je dat mooi denken. Maar wanneer ga je nou antwoord geven op mijn vraag? Je blijft hem maar ontwijken, zwak hoor.
Dan denk je verkeerd. Meerdere kranten schreven ook over het belang van Leerdam. Sowieso is je argumentatie nogal afwezig, i.t.t. Wat ik doe (redenen geven waarom de rest, over het hele seizoen gezien, minder was).

En ik ga niet in op trolletjes met de opmerking "verzin je weer dingen". :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:08:57 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_112512303
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan denk je verkeerd. Meerdere kranten schreven ook over het belang van Leerdam. Sowieso is je argumentatie nogal afwezig, i.t.t. Wat ik doe (redenen geven waarom de rest, over het hele seizoen gezien, minder was).

Waar staat de interesse van PSV in Cabral dan? Ik kan het nergens vinden namelijk.
Als het zo is, waar ik dus niet van uitga, is het een hele hele hele slechte zet van PSV.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_112512342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Waar staat de interesse van PSV in Cabral dan? Ik kan het nergens vinden namelijk.
Als het zo is, waar ik dus niet van uitga, is het een hele hele hele slechte zet van PSV.
AD op papier van vandaag. Is een gerucht.
pi_112512367
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mulder vond ik een dramatische keeper, maar heeft zich dit seizoen goed ontwikkelt. Bakkal is erg belangrijk geweest qua doelpunten, Vlaar is idd vooral in de tweede seizoenshelft goed geweest. Maar naar mijn mening overall nog altijd een beter seizoen gehad dan Leerdam. Ook De Vrij vind ik veel talentvoller.

Maar jij bent wel erg hypocriet. Je verwijt het De_Kromme de hele tijd dat hij dingen verzint over Feyenoord en dan ga je huilie huilie doen. Nu verzin je zelf ook dingen zonder bron en dan mag het wel. Lachwekkend zeg.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:11:53 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512395
quote:
'PSV wil Leerdam halen, beweging rondom Cabral'

Een jaar na Georginio Wijnaldum komt mogelijk ook Kelvin Leerdam voor de keuze te staan of hij Feyenoord wil verruilen voor PSV. Volgens Voetbal International staat de naam van de 21-jarige Leerdam op een lijstje in Eindhoven, naast de namen van Gianni Zuiverloon en Ronnie Stam. PSV is zoekende naar een waardig opvolger van Stanislav Manolev. De optie in zijn contract werd gelicht, maar dat deed PSV vooral om een transfervrije aftocht van de Bulgaar te voorkomen.

Leerdam debuteerde in het seizoen 2008/09 in de hoofdmacht van Feyenoord en speelde sindsdien 85 duels in het eerste elftal. Het contract van Leerdam in Rotterdam-Zuid loopt nog tot volgend jaar zomer door. Of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend. PSV lijkt in elk geval belangstelling te hebben.

Behalve Leerdam kan er overigens nóg een speler weggaan bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad weet dat clubs zich verzamelen rond Jerson Cabral. “Er is beweging rondom Jerson. Natuurlijk luisteren we naar de clubs die zich officieel melden. Als trainer Roland Koeman ze nodig denkt te hebben om Champions League te bereiken, zou dat zomaar kunnen”, zegt technisch directeur Martin van Geel over zowel Cabral als Leerdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512398
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

AD op papier van vandaag. Is een gerucht.
Ik heb het AD hier liggen en het staat er niet in. Je valt opnieuw door de mand.
pi_112512415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik heb het AD hier liggen en het staat er niet in. Je valt opnieuw door de mand.
Heb je de Rotterdam versie in Eindhoven? :o
pi_112512420
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Beweging rondom Cabral, maar er staat niks over PSV bij.
pi_112512436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je de Rotterdam versie in Eindhoven? :o
Ik woon niet in Eindhoven.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:12:55 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Beweging rondom Cabral, maar er staat niks over PSV bij.
Je bent scheel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Je bent scheel?
Er staat in de laatste alinea toch niks over PSV? Je kan niet lezen man. Of je bent te dom, dat kan natuurlijk ook nog.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:14:20 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Er staat in de laatste alinea toch niks over PSV? Je kan niet lezen man. Of je bent te dom, dat kan natuurlijk ook nog.
Eerste alinea misschien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen
pi_112512507
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerste alinea misschien?
Ook niet.
pi_112512522
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Leer begrijpend lezen
Het is gewoon een nieuwsbericht over twee spelers van Feyenoord die ze samenvoegen. PSV heeft interesse in Leerdam, en er is beweging rondom Cabral. Staat niets over PSV in wat met hem te maken heeft.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:15:16 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112512525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:14 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ook niet.
Hmmkay. Je bent dus echt scheel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112512541
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:

[..]

quote het dan even man. Het staat er echt niet, hoe graag je het ook zou willen.
pi_112512546
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Zie het zelf ook niet hoor? :?
pi_112512567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zie het zelf ook niet hoor? :?
Het staat er ook gewoon niet. Dat willen de Feyenoorders graag, dat begrijp ik ook wel. Helaas voor hun gaat het niet gebeuren.
pi_112512578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:11 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mulder vond ik een dramatische keeper, maar heeft zich dit seizoen goed ontwikkelt.
Klopt maar was dus in het begin vrij kut. Leerdam was het hele seizoen sterk.

Leerdam > Mulder.

quote:
Bakkal is erg belangrijk geweest qua doelpunten,
Klopt maar voor de rest vrij onzichtbaar. In het Feyenoordtopic was het - vanwege zijn doelpunten - de vraag wie beter was: Leerdam of Bakkal. Twijfelgeval dus, wat ik al aangaf.

quote:
Vlaar is idd vooral in de tweede seizoenshelft goed geweest. Maar naar mijn mening overall nog altijd een beter seizoen gehad dan Leerdam.
Foutieve conclusie. Vlaar zakte meermaals door het ijs, Leerdam gee één wedstrijd dit seizoen. Conclusie: Leerdam > Vlaar.

quote:
Ook De Vrij vind ik veel talentvoller.
Je moet de hypothese niet veranderen. De vraag was wie de belangrijkste spelers voor Feyenoord zijn geweest. De Vrij is een tijdje zelfs zijn basisplaats kwijt geweest omdat BMI het voortreffelijk deed. Leerdam stond elke wedstrijd in het veld. Dat betekent dus dat Leerdam automatisch belangrijker kon zijn voor Feyenoord (en dat ook is geweest).

Ja, De Vrij heeft meer talent (toekomstig WERELDtopper), maar dat was de vraag niet. Kortom: dit seizoen was Leerdam belangrijker dan alle spelers die je noemde.

quote:
Maar jij bent wel erg hypocriet. Je verwijt het De_Kromme de hele tijd dat hij dingen verzint over Feyenoord en dan ga je huilie huilie doen. Nu verzin je zelf ook dingen zonder bron en dan mag het wel. Lachwekkend zeg.
Ik ga hier niet nog een keer op in. Lees het papieren AD voor je "LEUGENS" begint te gillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')