abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112414996
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-06-2012 23:23:10 ]
pi_112415006
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
  maandag 4 juni 2012 @ 10:20:36 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415012
Gerb: whaha ja wilde we al weten, en op een gegeven moment zei ze; 'ohja, het geslacht he. Kijk, hier zie je streepjes, dat is echt kenmerkend voor een meisje, en ik had het al een paar keer gezien dus anders zou ik het nu niet zeggen' O-) XD En later zag je het nog een keer, superduidelijk tussen de beentjes :D
Whihi ja jij kan het weten he :D

Lunta :* gaaf he :D

Marjolijntje: ja zo gaaf O+ ik vind het zooo leuk!
Niet dat het me wat uitmaakte, maar gewoon om het te weten is tof O+

Sorbo :D Whehe goed om te weten 8-)

Ik had ook wel verwacht dat ik niet meer op mn rug zou kunnen slapen, maar met het voedingskussen onder mn knieën lig ik nog aardig lekker O+ ook wel op mn zij hoor, idd met innige omhelzing van het voedingskussen _O-
Buik lukt nu denk ik niet meer, maar dat lukte tot voor kort nog wel.. Uk protesteert alleen steeds meer :P

Clauwhee ja tof he :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112415020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja och, als je graag nog een kindje wil dan doen al die praktische bezwaren er ineens niet meer zo toe. :+ Je gevoel erbij is toch het belangrijkste. Gebera, ik zie het wel voor me, een derde kindje dat dan ineens een tweeling blijkt te zijn, en jullie alle twee dan duodragen. :D Maar je ziet het allemaal wel. Ik merk nu ik twee kindjes heb dat een zware zwangerschap me te belastend lijkt. Maar ook ik houd de deur op een kier (een heel klein beetje dan).
Hahaha dat zien wij dus ook gebeuren, dat dat dan ineens een tweeling wordt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dillema's! Eigenlijk luxe problemen :@ verstandelijk zijn we er wel uit (laatste zwangerschap dit) maar dat stomme gevoel hè! ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:21:53 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415046
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
:D Ja idd, TW! :o

Ohja, ik ging de vaatwasser uitruimen. Mijn vader komt zo even met gebak aan, gezellig ff koffie drinken O+
pi_112415080
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415092
TW! :D *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415150
Aaah Enf wat fijn datj e echo zo leuk en goed was!~ *O* .. en een meisje!! :D .. Echt TE leuk! :D

Gisteren nog met mijn meneer over gehad .. Hij hoeft niet perse te weten wat het wordt .. Maar ik wil het eigenlijk wel weten :@ .. Nou dat vindt ie al lang goed .. Echoscopiste hoeft het niet op een briefje te schrijven ofzo wat ik dan onopvallend ergens in een hoekje hoef open te trekken :D ... En ik kan gewoon typisch jongens- of meidenspul gaan shoppen zonder dat ik het hoef te verstoppen :D

Ja logistiek en financieel wordt het natuurlijk heel anders als je 3 of 4 koters hebt. 3 zou nog wel gaan hier logistiek gezien .. financieel komt dat ook wel goed. maar met 4 moeten we inderdaad aan een andere auto (nou geeft dat niet zozeer.. want die moet er op den duur toch wel komen :+ )
pi_112415153
Ik gun jullie nog meer kindjes Gebra. Misschien ooit. Nu straks eerst genieten van jullie twee dames.

Fijn een goede echo. En een meisje, wat leuk Enfermera.

Sorbootje, knuffel (mobiel en geen idee hoe ik die moet invoeren)
pi_112415203
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
pi_112415210
Ja gerb ik gun jullie ook nog meer kindjes als die wens er is! En veul minder pijn!
pi_112415329
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
Dat deel is ook bagger, maar ik kan oprecht zeggen dat ik het over het geheel genomen een heel leuke, speciale zwangerschap vind. Het is zó bijzonder om mee te maken, om mijn neefje te dragen. Dat doet me de misselijkheid en vermoeidheid vaak vergeten. Alleen nu even niet.
pi_112415352
Veel plezier op huwelijksreis Mango! :W

En een mooie meisjesecho voor Enfermera! *O*

En spannende tijden voor de dames die op hun eerste echo wachten!

Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat! *O* Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!

Als ik mn energie goed verdeel lukt het me verder ook verbazingwekkend goed om mn huishouden bij te houden :D Het enige wat echt wel zwaar begint te worden is alles op de fiets moeten doen en dan vooral als de kids mee moeten... 1 voor, 1 achter en een monster wat zelf fietst, maar af en toe denkt dat ie op een racebaan zit ofzo...

Aan mijn lijf merk ik dat het wel zwaarder is als bij de vorigen en zeker vergeleken bij de eerste...Maar ja dat is dan ook al een eeuwigheid geleden! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112415377
Sorbo... Beetje over je heen gelezen! :*
Kan me best voorstellen dat je het even gehad hebt hoor! Kost ook zo veel energie! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 10:39:39 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415505
Oh ik vergeet enf te feliciteren met de goede echo! En meisjes zijn tof!

Gerb, never say never hè.

3 kindjes gaat m hier denk ik niet worden. Ik vind de opvang echt heel duur. En als ze straks naar de basisschool gaan betaal je je weer blauw omdat ze onderwijsvormen gaan aanpassen. Continu onderwijs van half negen tot twee zonder pauze. Dus opvang te regelen vanaf twee uur ipv half vier.
Qua auto maar ik me niet druk ik hecht totaal geen waarde aan de allernieuwste auto. Als ie maar praktisch is. En veilig genoeg. (heb zelf een jaar of 9 in een opel combo gereden ;) )
  maandag 4 juni 2012 @ 10:41:15 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415551
Sorbo, gewoon ff een klote dag mag gelukkig. Ondanks die enorm bijzondere zwangerschap. Wel enorm respect voor je, je doet het toch maar mooi!
pi_112415559
Ik wil niet eens een tweede, laat staan een derde. Ik moet er écht niet aan denken. Het is veel te leuk zoals het nu is.
pi_112415575
Sorbo balen van het moe zijn en overgeven. Enf wat fijn een goede echo! Nicole kan me voorstellen dat je geschrokken was. Ondanks dat toch gefeliciteerd.

Hier weer niet super geslapen. Naja komt wel weer goed. Zo een kennismakingsgesprek bij een basisschool voor mijn zoontje. Pff niet echt zin in, maar qua tijd is wel handig. Hebben we nog even als we hier geen goed gevoel bij krijgen.
pi_112415642
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (En ja, ik zit dus steevast iedere donderdagavond met een doos tissues op de bank te snotteren).

Hier misschien een tweede, maar dan wel de moeilijke weg, als ik terugkijk op wat we door hebben gemaakt toen we in onzekerheid zaten. Ben zo blij dat alles goed was, zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het volgende keer weer zo te doen met 50% kans dat het met 14 weken allemaal ineenstort.
pi_112415678
Hahaha Lunta, niet huilen jij hormonenbommetje ;)
pi_112416181
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef As1981 het volgende:
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
Ik slaap nog.steeds op mn buik, net als.vorige.keer.

Een derde zou hier op zich wel kunnen, maar.is.kwa.ruimte niet handig. Althans we hebben geen kamer.meer.over, de werkkamer zou dan weg.moeten ofzo. Bureaus zouden in onze kamer wel kunnen (waren ooit.2 kamers namelijk), maar das.ook niet ideaal.
De auto is ook een probleem denk ik. Hadden een zafira en nu een sedan. Kwa ruimte ongeveer even groot (zelfs wel ruimer op de achterbank denk ik), maar kwa.kofferbak minder praktisch. Je kan minder stapelen :P
Nou ja vriend.wil sowieso geen derde, dus dan houdt t op hehe.

Enfermera, wat leuk een meisje O+
pi_112416399
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
  maandag 4 juni 2012 @ 11:10:06 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112416472
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
Dat is een kwestie van oefenen. Ik krijg 2 kinderbedden met matrassen en een buggy en dan nog kleding voor 4 personen in een auto waar ook nog een gastank in de bagageruimte zit. Ik kreeg wel diep respect.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112416494
Hier rammelt mijn vent al voor een tweede. En deze moet er eerst nog uit! En ik denk steeds, eerst maar eens zien allemaal hoe het is met eentje :D.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112416843
Ik was even out (en ben dus niet meer zo goed mee): van m'n fiets gekukeld, iets gebroken in m'n hand en nu dus in de gips! Praktisch! |:(

Extra controle-echo gehad, maar met de baby alles ok, die spartelde nog vrolijk rond, pfieuw!
  maandag 4 juni 2012 @ 11:21:55 #26
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112416940
Oeh Liza dat is balen! :o
Enfermera een goed echo, fijn! *O* En en meisje O+

Sorbo sterkte, snap best dat het heel vermoeiend is die misselijkheid/overgeven in combinatie met slecht slapen... -O-

Nu even het vorige topic lezen :7
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112417121
Jeetje Liza, dat is ff behoorlijk prut! En pijnlijk, gelukkig alles goed met de baby.

Ik heb geloof ik een verwendag te pakken, vanmorgen ontbijt op bed, ga ik net naar beneden om wat te snacken te zoeken, staat er lunch voor me in de koelkast O+
En natuurlijk nu weer :'( ... mag ik mijn eigen hormoonhuishouding weer terug?
pi_112417242
Oei Liza! Mooi dat baby lekker rondspartelde!
pi_112417395
Ik heb net heel eigenwijs mijn bed omgedraaid...Volgens zoonlief ging dat niet zonder 'm uit elkaar te halen, maar op zn kant ging het best :P ( Al was er nu niemand om te helpen)
Nog even iets klem gezeten tussen muur en bed, buik is toch echt al groter als ik dacht! :D
Maar ik ben er achter gekomen dat het echt neit gaat passen, een ledikantje op mijn kamer erbij.... Zoonlief ( de oudste) wil met me ruilen, want hij is ook heel veel bij zn vader en als hij hier is ook niet zoveel op zn kamer...Dus nu op zoek naar een hoogslaper en dan gaan we eind van deze maand (dan hebben ze al zomervakantie) de boel omgooien
Nu even zitten met een koppie thee, viel achteraf gezien toch een beetje tegen :@
pi_112417622
Oh Vamp wat een gedoe he? Wij hadden ook net allemaal verschoven met de kamers. Wij zijn naar zolder, Matthias naar Mikael zijn oude kamer en Mikael naar Matthias zijn oude kamer. En Leander op onze oude kamer. Maar nu moest Mikael dus bij Leander op 1 kamer en dat was nogal een gedoe. Maar het gaat eigenlijk heel goed samen. Dus nu hebben we het kleine kamertje vrij voor de baby. We zitten nu alleen hoe we het met de babykamer gaan doen. Want Matthias heeft die zelf ook nog nodig en we willen eigenlijk niet alles dubbel aan gaan schaffen. Dus denk dat de baby geen eigen commode krijgt. Verschonen doen we toch meestal beneden. Maar dat moeten we dus nog ff kijken allemaal!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112417792
quote:
0s.gif [b]Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef vamperotica het volgende:[/b!

Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat! *O* Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!

Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helft :P dat is valsspelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112417915
Ja inderdaad..Hier had op de twee kleintjes na, iedereen een eigen kamer..I
Ik wil het kleintje voorlopig toch dicht bij me hebben, co sleeper zou ideaal zijn, maar nog vrij prijzig, ook op marktplaats en ik kan een ledikantje lenen van ieman, maar dat paste dus echt niet op mijn kamer..Maar als er straks geruild is, past alles weer prima....Voorlopig! :P
Commode enzo ga ik echt niet meer aanschaffen...Ik gebruik er mijn "kaptafel" wel voor.. is een oud bureautje... plankjes erboven voor mijn troepjes en het babyspul en dan gewoon een aankleedkussen erop.... Wel handig voor als er gebadderd is enzo.. verschonen gebeurde hier sowieso meestal al beneden inderdaad
pi_112417948
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helft :P dat is valsspelen
:P

Was het net zo gegaan als bij de vorige san was ik er veeeeeeeeeel eerder achter gekomen!
pi_112419855
Enf, fijn dat alles goed is!

Liza, wat schrikken :o

Mango, fijne huwelijksreis, geniet ervan O+

Hier net naar de vk geweest. Ik heb een zeer fraaie dikke placenta, prachtig vruchtwater en een flink kind (je zou je bijna trots gaan voelen om een prachtige placenta :') ). Maar dat resulteert erin dat ze echt niet verwacht dat ie er al is met 40 wk, reken maar op 4/5 juli zei ze. En dan een 8 ponder :+.

Dat duurt nog een maand :o .
pi_112420055
Enf wat fijn dat alles goed is O+ Wat zul je opgelucht zijn! En een meisje, wat leuk O+
Nu lekker op die roze wolk gaan zitten he!!

Liza :*

Mango een hele fijne huwelijksreis gewenst. Ik ben ernstig jaloers ;)

Argh en verder ben ik de rest waarop ik wilde reageren al weer kwijt :@

Ik was vanmorgen bij de VK. Heb weer een stempel. Deze parktijk heeft 3 VK's en ik heb ze nu alle 3 gezien.De gene die ik vandaag had vond ik de aardigste. Maar gelukkig zijn ze alle 3 erg aardig.
En er is ook 1 stagiaire bij en die vind ik nogal op mezelf lijken haha. Dus dat is ook wel komisch.
Heb voor de zekerheid ook even mijn ijzergehalte laten checken maar die was helemaal prima (7.6)
Bloeddruk was 70/110, dus dat is ook erg netjes! Mormel groeit verder goed en het blijft toch altijd leuk om weer het hartje te horen (ook al heb ik nu zelf thuis ook zo'n ding)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112420373
Vandaag verloskundige dag ;)
Hier ook net geweest. Ook weer goedgekeurd. Bloeddruk 125/65, prima.dus.
Ik heb een vreemde buik volgens.mn vk. Als.ze voelt lijkt ie heel vol, maar met meten is ie gewoon normaal hehe. Kind is nog niet ingedaald.
Over 2 weken het bevallingsverhaal :X
Zover ben ik nog.helemaal niet :o
Hartje heb ik niet echt gehoord, had een sirene bij me :')
pi_112420534
Enfermera, fijn dat de echo goed was. En wat leuk dat je een meisje krijgt.

Sorbo, ik vind het bijzonder wat je doet. Sterkte met de misselijkheid en niet op je buik kunnen slapen. Ik ben ook een buikslaper en zie al een beetje op dat dit misschien dadelijk niet meer kan.

Skoap en Sonnetje fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn.

Liza, wat schrikken dat je van de fiets gevallen ben zeg. Gelukkig is alles goed met baby. Maar sterkte voor je hand.
pi_112420623
Enfermera, een meisje *O* En heel fijn dat je je zorgen gemaakt hebt om niks :*.

Liza, oi :o Gelukkig is met de baby alles goed. Jij heel veel beterschap met je hand!

Sorbo, :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112420715
Enf krijgt een meisje O+

Mango fijne huwelijksreis, prachtige foto's gezien!

Liza wat balen zeg, maar gelukkig niets aan de hand met je kindje.

KatyM mooi dat de controle weer goed was. Wie weet bevallen we wel op dezelfde dag :D

Skoap weer goedgekeurd :) ik vrees dat ik de VK maar kort zal zien, want wil ik ziekenhuis bevallen en de vorige keer als snel pijnstilling gehad, pethedine en dan word je ook overgedragen. Donderdag krijg ik nog een VK te zien die ik nog niet eerder heb gezien.

Voor alle meiden die het even kunnen gebruiken :*

Een derde kindje zit er hier waarschijnlijk niet in, maar je weet het nooit ;) Huis is te klein, financieel te veel kosten, kan nog wel even doorgaan denk ik. Ben bijna 34 dus qua leeftijd zou het nog kunnen. Las in de Intermediair dat 3 kindjes of meer onder hoger opgeleiden helemaal hip is. Ook vanwege opa en oma's die wel willen oppassen, status, behoefte aan zingeving.

Gisteren heeft mijn vent het huis grondig gepoetst, ik ben zo blij O+ ik voel me ook wel wat schuldig dat ik er geen energie voor heb.. Nu dus beetje bij beetje wat schoonmaken en bijhouden.
  maandag 4 juni 2012 @ 13:07:32 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112421077
Liza, wat doe je nou :o Sterkte met je hand.

Enf een dochter, wat leuk!

Sorbo :*

Manlief heeft 2 maanden terug ook een nieuwe auto gekocht, een Mazda 5. Daar passen we met gemak met het hele gezin in. Zelf rijd ik Opel Corsa, moet met de jongens ook gewoon kunnen (er kan er 1 voorin).
Een eigen kamer hebben we niet voor baby, hij komt lekker bij ons. Te zijner tijd gaan 2 jongens waarschijnlijk een kamer delen, of wij gaan naar de (iets te kleine) zolder verkassen.
We zien wel hoe het loopt, voorlopig blijft baby lekker dicht in de buurt in ieder geval :)

En er gaat hier straks een drastische oplossing komen, ik wil echt nooooooooit meer zwanger raken :N
5x HG gehad en 3 kinderen er aan overgehouden, al met al een mooie eindscore.

En ik denk echt dat TW haar baby al heeft. Of nog druk bezig is. Voor de zekerheid even :% :%
.... met gevoel voor drama....
  maandag 4 juni 2012 @ 13:13:22 #41
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112421319
Bij de VK waar ik heen ga is 1 mannelijke vk, en dat vind ik een beetje spannend :@
pi_112421953
Enf, gefeliciteerd met de goede echo *O*
En een meisje! *O*

Liza, gelukkig alles oke met je kleintje. Beterschap met je hand :*

En TW gewoon al bezig? :%

Ik ben lui.... :O Hang al heel de dag op de bank, deel 2 van de Millenium Trilogie aan het lezen en vanmorgen een vriendin op visite gehad. Ik moet mezelf even een schop geven om wat nuttigs te gaan doen :@
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 4 juni 2012 @ 14:17:48 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112424020
Twink: Ja leuk he O+ Ik vind het ook zo tof dat ik een meid krijg!! :D Vriendin van me zei al; nou kunnen we leuke stoere dingen gaan shoppen voor haar! :D Whehe.

Thanks As, vamp, peacelove, KatyM, Omentielvo, Kersjes en LeNeHe :* :D

Liza! Nee joh! :o Meis das schrikken! He gatsie... Fijn dat alles verder goed was zeg, jeetje. :*

KatyM: jeutje dat schiet al op zeg :o Wel mooi dat alles goed was :P :D Ben benieuwd of je vk gelijk krijgt..

Skoap: ja idd, ik zit al de hele dag met een big smile op mn face, en te pas en te onpas zeg/denk: jeetje, een meid.. O+ :D
Hihi idd!!
Fijn dat je weer een stempel hebt! :*

Phaidra: whaha ja idd XD :D

Mereltje: hey, een naamgenoot! :D Hihi ja leuk he O+

Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn :D Heb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen -O- en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa :') Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet :@
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag! :+ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Enfermera op 04-06-2012 14:28:36 ]
pi_112424139
Feli voor de goedgekeurden! *O*

KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan? :?

Net een middagdutje gedaan, maar meneer vond het nodig mijn lever tot paté te trappen :)
Nu wel echt zin in de controle van morgen, weet iemand hier misschien wat het grote verschil is tussen een 37+ weken en een 38+ weken baby? Behalve dan het formaat.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:31:01 #45
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112424604
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit :D

En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet weten :+ Kamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed :D

Even wandelen met de hond, de zon schijnt! *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 14:34:16 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112424763
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef peace-lover het volgende:
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit :D

En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet weten :+ Kamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed :D

Even wandelen met de hond, de zon schijnt! *O*
Whaha ja kan ook nog. Ga denk morgen even langs, dat is toch ook in de plaats waar ik werk :P Misschien dat ik met de bon nog wat kan fixen ofzo.
Haha ja ga je het voor je proberen te houden? :D Alvast succes :* en dat bedoel ik serieus niet negatief hoor, maar tis lastig! Idd neutrale kamer en zeggen dat je het zelf ook niet weet helpt wel :+
Vriendin van mij probeerde het ook in het begin, maar ik wist wel dat zij het wist. Op een gegeven moment zaten we op msn, en zei ze 'Ja, ik zit hier straks met allemaal mannen'. En daarna: 'kut.'
XD _O- ik moest zo hard lachen :D
Woww, zon?! Serieus? Hier niets dan regen... Have fun! :*
pi_112425141
Wij gaan ook zeggen dat we het niet weten. Gewoon omdat we het grappig vinden dat mensen gaan raden :D vorige keer wel gewoon gezegd. Onze babykamer krijgt een neutraal thema. Ben toch niet zo van roze en blauw.
Vandaag een redelijke dag. Lekker gedoucht, nagels gedaan. Lekker tutten. Meubels verplaatst, gepoetst, Peuter even op weg geholpen met treinrails bouwen nu kijkt hij een dvd en lig ik even languit. vanavond bij m'n schoonmoeder eten, eens kijken of Seb zijn mond gaat houden :P
pi_112425841
Ik wil het dit keer niet weten :')
Whaha nee dat kan ik echt niet. Ik wil liever niet vertellen wat het word maar kan ik toch niet. Loop ik het ziekenhuis uit, bel ik mijn moeder en flap ik het er zo uit :X Ken mezelf wel langer dan vandaag. En als het een meisje word dan word kamertje toch met roze. Dus is het ook niet verborgen te houden!!
pi_112426474
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef Lunta het volgende:
Feli voor de goedgekeurden! *O*

KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan? :?

Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.

Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en voldoende vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga.. :)
pi_112426535
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
pi_112426600
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:20:46 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112426620
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.

Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en helder vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga.. :)
Ah oke, dat wist ik niet! Leuk om te weten en idd logisch :)
pi_112426692
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef KatyM het volgende:

[..]

Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
Ja dat denk ik eerder dan. Ze kan denk ik aan de buitenkant niet zien dat het helder is.
pi_112426800
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.

Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
pi_112427199
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
pi_112427397
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef WupWup het volgende:
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
Jaja, ik heb t al ge-edit.

Klinkt eng As zo achterover vallen, gelukkig is het goed afgelopen :* even van de schrik bekomen maar.

Nu naar de kapper. :).
  maandag 4 juni 2012 @ 15:40:13 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112427444
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.

Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
Nee joh! :o He jeetje, wat vervelend!! Alles goed wel met je?
Ohjee idd... :') Kinderen :P
pi_112427525
Katy en het kan zo zijn dat de kleine morgen in het vruchtwater poept en ie het volgende week dus niet meer naar zijn zin heeft. En dan beval je paar dagen later. Je weet het niet :P
pi_112427695
As dat klinkt als een behoorlijke smakker. Alles goed?
pi_112427714
Ja vooral geschrokken en heb hoofdpijn en ben nu moe. En merk dat het ongesteldheidgevoel nu meer is. Maar dat zal de schrik zijn. ik hoop dat ze zo klaar zijn met de kozijnen kan ik nog een uurtje liggen.

Yaro zegt nu alleen steeds "mama, boem, nog een keer" sadist.
pi_112428180
KatyM, heb ik toch mooi weer wat geleerd. Ik dacht dat het voornamelijk om de ruimte ging die het kindje nog had.

As, oei! Oppassen hoor, en fijn dat Yaro zo lekker meeleeft ;) _O- kinderen hè.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:05:12 #62
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112428595
Sorbo :*

2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?

Goede vk bezoeken! Das altijd fijn!

Vamp (kijkt boos) doe je beetje rustig ?!

Gerbera :*

Wij hebben ook een dakkoffer bij een opel zafira maar de hond gebruikt dan ook de achterbak

Ik heb geloof ik ook wat teveel gedaan, blijf een krampend been houden wat niet lekker gaat met alle ritjes toilet, hou vandaag niks binnen helaas (is vast door dat been morgen weer over!)
pi_112428685
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker :)
pi_112428709
Zeg dames, doe eens niet zo eng met dat vallen! :*je voor de schrik!
  maandag 4 juni 2012 @ 16:37:23 #65
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112430085
Wat een valpartijen:( :*

Vandaag had ik een vreemde dag, vrijdag heb ik een proefdag gedraaid bij een winkel, uiteraard ben ik zwanger en werkt dat niet echt in mijn voordeel gezien die winkel allemaal trappen heeft.

Vandaag op sollicitatiegesprek voor een vaste baan, rijd ik door een diepe plas, valt mijn auto stil. Heb ik weer... Eerst een uur op de hulpdienst wachten, gelukkig startte mijn auto wel weer maar was nog niet super, moet daar binnenkort mee naar de garage. Dus gewoon even anderhalf uur later op sollicitatiegesprek:( Zal vast ook geen goede indruk achter gelaten hebben. Nu maar even eten koken en vanavond ontspannen, morgen weer een dag. Ga me niet meer wagen aan iets vandaag, lees dat valpartijen in de lucht hangen

Hoe is het verder met de ladies?
Be dance |Be real| Be You
  maandag 4 juni 2012 @ 16:40:20 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112430234
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudt :* Sterkte met je been ook!

Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje! -O- Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig.. :) Doe ik idd ook na al die verhalen hier! :o
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep erover :+ Lekker laten weken en het vuil smolt er zo af! *O* XD
pi_112430374
* vamperotica negeert Pardijntjes boze blik en geeft gewoon een dikke knuffel

Pfoe As! Voorzichtig hoor!
Ik ben sowieso een klungel, dus van mezelf wel wat gewend :P
Net wel het even een hartverzakking gehad..Ik liep met mn handen vol natte was, om op te hangen en stap zo op een stuk speelgoed van de kids.... Was vloog alle kanten op! :P Ik kon op de een of andere manier voorkomen dat ik of in spagaat ging, of gewoon plat op mn neus, maar zal morgen wel op de meest vreemde plekken spierpijn hebben! :P

Kids zijn nu heel braaf zelfs de kleinste rommeltjes aan het opruimen.....
  maandag 4 juni 2012 @ 16:48:16 #68
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112430600
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Enfermera het volgende:
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudt :* Sterkte met je been ook!

Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje! -O- Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig.. :) Doe ik idd ook na al die verhalen hier! :o
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep erover :+ Lekker laten weken en het vuil smolt er zo af! *O* XD
Groene zeep *O* *O* *O*

Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D

Lekker bezig Vamp!
pi_112430634
Die emesafene kan je die gewoon door blijven slikken tot een week of 20? Ik ben aan de laatste strip begonnen. Maar eens bellen voor herhaalrecept van de week. Vanmorgen moest ik wel overgeven en ik ben vooral 's avonds nog wel behoorlijk misselijk en geen eetlust. Maar hoef niet echt over te geven. Moet er echt opletten dat ik minimaal vijf keer per dag eet. Het schiet er nogal eens bij in.
pi_112431156
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:

[..]

Groene zeep *O* *O* *O*

Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.

Lekker bezig Vamp!
Inderdaad...Morgen weer een dag!

En ik heb zo mn momenten!

Gisteravond met dochterlief commentaar aan het geven op de dansers bij so you think USA....

Op een gegeven moment hadden we het er over dat iemand dr been niet goed strekte ofzo...
Sta ik op om iets te pakken ofzo en maak ook weer een rare beweging omdat ik ergens ( waarschijnlijk mijn eigen voeten) struikelde...Zegt ze...Nee mam, dat was ook geen mooi recht been.... }:|
pi_112431666
:* voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.

Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen ;)

En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!

Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.

Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
pi_112431883
Bijtje, dat klinkt al goed! Mooie gewichten als de schatting een beetje klopt :Y.

Voor de zekerheid gooi ik er ook nog wat :% :% :% in voor TW!

As, ook al gevallen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112432090
Oh Bijtje, spannend hoor! Mooie gewichten ook *O*

TW, zet hem op! Ik begin toch ook wel een beetje het vermoeden te krijgen dat daar iets gaande is ;)
pi_112432331
Spannend bijtje, komt dichtbij zo zeg :D

Hier alweer de hele dag hoofdpijn en gewoon een bleh gevoel. Ik zit mezelf in de weg :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 4 juni 2012 @ 17:55:05 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112433454
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:

[..]

Groene zeep *O* *O* *O*

Lekker bezig Vamp!
Haha ja he :D O+ Works like a charm!! *)

Bijtje spannend hoor! :* Zet 'm op alvast! :% :D
pi_112433620
Wil iedereen wel eens even voorzichtig doen en zichzelf heel houden }:|

En ik zag een goede echo voor Enf! *O*
En een duosticker voor Bijtje ^O^
pi_112433714
As ook al onderuit gegaan, en alle pechdames... :* :* :*

Bijtje, fijn dat je weer bent goegekeurd, spannend zeg!!

Marjolijntje, :* (misschien heb ik er overheen gelezen :@ maar hoe is het nu met je bloeddruk enzo?)

Hier toch nog even actief geweest *) , heb een begin gemaakt met de keuken leeghalen. Bestond voornamelijk uit dingen weggooien, lekker gevoel zeg! Nu hang ik weer op de bank :P
I found myself alone,
pi_112433927
LeNeHe, ik heb donderdag pas weer controle in het zkh. Dan weet ik meer. Ik heb buiten hoofdpijn ook geen last van andere klachten en ik denk dat die hoofdpijn (voor een groot deel) nog steeds veroorzaakt wordt door die stomme verkoudheid.
pi_112436922
Liza ook gevallen, jeetje ook gewoon iets gebroken. Gelukkig is met de baby alles goed.

Wat lief van je vriend Lunta.

Vamp, goed op jezelf letten he, niet te veel doen.

*O* voor alle goedgekeurde bezoeken aan de vlos.

Lenehe, nog wat nuttigs gedaan. En anders geeft dat toch niet zo'n relax dagje. En dat boek moet gewoon uit :P

Hier willen we het geslacht wel weten en mag iedereen het ook weten hoor. Ik kan dat echt niet voor me houden.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef pardijntje het volgende:

2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?

Ik denk ook gewoon over 2 weken, dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de eerste echo.
Pas jij ook goed op jezelf, niet te veel doen hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef Estrys het volgende:
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker :)
Nee was binnen met een ballon aan het voetballen. Sokken aan en laminaat. Niet zo'n goede combi dus. Hier heeft het ook de hele dag geregend.
Dat gevoel in mijn onderbuik is nog niet weg, dus nu maak ik me toch weer een beetje druk. Maar kan er niets mee. Ben al meerdere keren naar de wc geweest omdat ik "bang" ben bloed te zien. Gelukkig is er niets.
pi_112440649
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:

Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn :D Heb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen -O- en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa :') Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet :@
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag! :+ :D
Even totaal offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:27:45 #81
374977 eliis
Relativeer!
pi_112440946
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
pi_112441047
Oww Ellis wat ontzettend spannend! Probeer van het positieve uit te gaan! Ik duim ontzettend voor je!
pi_112441131
Spannend Marjolijntje, hopelijk is de hoofdpijn inderdaad van de verkoudheid komt.

Eliis, zeker spannend, ik ga voor een knipperhartje duimen hoor! Succes straks.
I found myself alone,
pi_112441419
Succes Eliis
  maandag 4 juni 2012 @ 20:37:15 #85
374977 eliis
Relativeer!
pi_112441586
Dank allemaal!
Brrrr ik probeer me voor te bereiden (ga uit van het goede, en als het niet goed is heeft het niet zo mogen zijn) maar geloof dat ik nu niet meer rationeel kan denken.
Ik sta voor m'n werk te presenteren voor zalen met honderden mensen, best spannend, maar ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in m'n leven als nu :D
pi_112441695
Succes Eliis.

Ik moet morgen weer naar de gyn. Ik krijg dan ook te horen of ik daar blijf of naar de vk ga.

Verder ben ik niet zo aanwezig hier. Ben druk in mijn hoofd, op het werk en met Sofie. Ik ga morgen op het werk bespreken of er niet een dienst van deze week af kan. Ik werk 37 uur, ben dan 1 dag vrij en werk dan weer 2 avonddiensten. Ik ben dan daarna wel weer 5 dagen vrij, maar ik vrees dat je me die dagen op kan vegen.
*poef* nu is het weg
pi_112441831
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
pi_112441908
TW gefeliciteerd! *O*
pi_112441929
TW gefeliciteerd!!!!! Nu heerlijk genieten, Fijn dat ze het zo goed doet aan de borst.
pi_112441964
Jaaaaaa daar is ze *O*
Gefeliciteerd met je dochter tw!!
Lekker gaan genieten!

Eliis, spannend en succes!
pi_112442011
Eliis succes! ^O^
pi_112442014
TW gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O* geniet er van.. hoe was de bevalling dan zo anders dan dat je in je hoofd had ...

Succes Eliis!
pi_112442090
Jaaaaah TW!! Daar is ze dan! O+
Geniet ervan he! :)

We waren je al kwijt :P .. Maar nu weten we waarom! :)
  maandag 4 juni 2012 @ 20:46:36 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112442186
TW, gefeliciteerd met je meisje!

En ik ben wel benieuwd naar de naam dus wie het weet mag me pm-en ;)
pi_112442222
TW, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! *O*

En ik zou ook wel een berichtje met de naam willen hebben :@
pi_112442265
TW, gefeliciteerd *O* Oh wat heerlijk! Fijn dat het ondanks dat je het anders in je hoofd had toch een mooie bevalling was! :*
(En hier ook wel heel benieuwd naar haar naam ;) )

Eliis, spannend, succes!
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:12 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112442365
Van harte met je meissie Thistleweed! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:53 #98
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112442409
TW, dus toch!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
En ik ben ook benieuwd naar de naam!
  maandag 4 juni 2012 @ 20:50:24 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112442438
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even totaal offtopic

SPOILER
Oh echt, doe ik zeker! :D Whaha oh is dat zo, alleen bij NL'se? :o dat wist ik niet. Vandaar dat ik ze misschien niet meekreeg :P Maar idd, ga zeker ff terug :D ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef eliis het volgende:
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
He jeetje, wat enorm spannend meis :* helemaal begrijpelijk! Ik duim!

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Jaaa! Wat gaaf! Gefeliciteerd!! O+ Geniet ervan meid!! :* *G*
pi_112442537
TW, gefeliciteerd met je meisje O+ *O* O+

Ik zit nu mobiel, maar als iemand de naam weet, houd ik me aanbevolen ;)

Eliis, veel succes meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 juni 2012 @ 21:01:38 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112443236
TW gefeliciteerd met je dame!! Geniet ervan.

Eliis, succes nu!
pi_112443430
TW gefeliciteerd met je dame!!

Eliis succes!
pi_112443855
Gefeliciteerd TW *O*
En succes Eliis
  maandag 4 juni 2012 @ 21:11:31 #104
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112443935
Tw gefeliciteerd met jullie dochter!
(ook nieuwsgierig naar naam is)

Ellis spannend! Hopelijk meld je zo dat alles goed was

kj hopelijk kan je een stapje terug met werk

Vamp :*
pi_112444093
Tw gefeliciteerd met je dochter.

Ellis, spannend hoor. Succes
pi_112444209
Becky DM gehad?
pi_112444400
Tw, van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!!! *O* Geniet ervan meis...
(pm staat open hoor, want ik = nieuwsgierig!)
pi_112444581
TW van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het dan anders is gegaan dan je voor ogen had. Maar ga lekker genieten!
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de naam ;)

Ellis succes bij de echo!

En iedereen bedankt, jullie zijn lief! :*
De gewichten zijn inderdaad echt prachtig, en ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar ze. O+
  maandag 4 juni 2012 @ 21:21:41 #109
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112444764
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef As1981 het volgende:
Becky DM gehad?
Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
pi_112444791
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef becky27 het volgende:

[..]

Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
Gelukt :)
pi_112445697
TW; gefeliciteerd met je meisje!!! *O* *O* *O*
I found myself alone,
pi_112446041
TW!! Van harte gefeliciteerd met jullie meid! *O*! Genietse!

Ik wil ook wel een PM met de naam :Y
pi_112446222
TW gefeliciteerd!!!
*poef* nu is het weg
pi_112446231
quote:
Gefeliciteerd!! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:42 #115
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_112446305
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef bijtje84 het volgende:
:* voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.

Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen ;)

En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!

Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.

Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !

Sterkte!
pi_112446493
Bijtje wat gaat je tweetal goed! Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent hoor!
  maandag 4 juni 2012 @ 21:47:25 #117
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112446999
TW gefeliciteerd! *O*

En ik ben ook benieuwd naar de naam :@
pi_112447602
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !

Sterkte!
Dank je! Ik zeg ook "lama komen die handel" haha.
  maandag 4 juni 2012 @ 22:05:57 #119
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112448645
Gefeli TW! ik hoop dat je herstel goed zal gaan, en je kan genieten van je meisje! :*
Enf goede echo gehad zag ik *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 4 juni 2012 @ 22:28:15 #120
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112450709
Gefeliciteerd TW! *O* *O*
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2012 @ 22:42:56 #121
309370 Nanadu
pi_112452244
Gefeliciteerd Twistleweed *O* *O* Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Ik ben weer terug van weekend weg. Ik heb wel deels meegelezen, maar niet kunnen reageren omdat ik meestal op mijn telefoon heb meegelezen. Ik pak het dus vanaf hier weer op.
Weekendje weg was lekker en genoeg afleiding gehad. Wel heb ik gemerkt dat een dagje burgers zoo op dit moment toch iets teveel van het goede is ;) Gisteren hebben we alleen maar regen gehad en hebben we gezwommen. Al met al een leuk weekend.

Morgen weer naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus. Ik hoop dat het helpt deze keer, want de vermoeidheid en duizeligheid wordt alleen maar erger. Daarnaast ben ik erg afwezig hoor ik vanuit mijn omgeving. Kom dus maar op met het ijzer :9
pi_112453446
Gefeliciteerd Twistleweed! *O* *O*
En als iemand nog een PM' etje over heeft! O-)
pi_112454484
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:

Jemig doe es niet!
Dat had je de vorige keer idd ook steeds, en dan ook nog met die dikke buik.
Die heb je nu nog niet, maar dat betekend niet dat je dat dan nu zomaar weer moet gaan doen o|O :*
pi_112455383
gefeliciteerd TW!!!!!!!
  maandag 4 juni 2012 @ 23:22:50 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112455543
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en? O-)
pi_112455567
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en? O-)
pi_112455930
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Er waren wat valpartijen, las ik. :o Voorzichtig joh.

Hier morgen alweer 28 weken, dat schiet lekker op. Kindlief doet het prima en beweegt steeds fanatieker. Net nog alcoholvrij bier over m'n shirt omdat ik omhoog vloog door een porrend/draaiend voetje tegen m'n heupbot. :D Blijft raar.
pi_112456515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Cantare het volgende:
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
pi_112456907
:)

Een tweeling had mij ook wel heel leuk geleken, ik heb zelf een broertje en zusje die tweeling zijn. Maar ja, 't moet je maar net gebeuren. ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:45:00 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_112457087
quote:
Gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_112458976
Helemaal waar Cantare. Voor ons was het ook een totale verrassing! Komt niet voor in de familie's ofzo. Dus echt een cadeautje, zomaar twee tegelijk :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 03:34:03 #132
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462021
Gefeliciteerd TW! Ook ik ben uiteraard nieuwsgierig naar de naam...:D. Zou iemand mij willen pm'en?

Verder ben ik al een tijdje afwezig hier, druk met alles afronden op het werk en merk dat ik al steeds meer in mijn eigen coconnetje terecht kom. Ook erg moe steeds dus het is maar goed dat ik over 3 dagen verlof heb! Ik ben ook verder helemaal niet bijgelezen maar moet even mijn verhaal kwijt.

Gister ochtendje aan de CTG gehangen, ik had de baby een uur of 5 niet gevoeld terwijl ze normaal 's ochtends heel druk is. Het zat me niet lekker dus ik had gebeld en mocht meteen komen. De eerste CTG die werd gemaakt was niet super, ze bewoog eigenlijk nog steeds amper en reageerde ook nergens op. Ook hoorden we een onregelmatigheid in de hartslag en dit terwijl er in de familie best wat hartafwijkingen zitten. Mijn bloeddruk was ook behoorlijk te hoog (tsja, wat wil je op zo'n moment). We moesten ons dan ook melden op de verloskamers voor een uitgebreide CTG van minstens een uur en voorbereiden op opname. Gynaecoloog wilde zelf komen kijken omdat hij het niet helemaal vertrouwde. We werden helemaal persoonlijk naar boven begeleid. Heel lief maar ik ging me steeds meer zorgen maken. Pff... Wat een stress zeg!

Eenmaal boven aangekomen werd ik meteen weer aan het apparaat gehangen en de verpleegkundige die dat deed zei eigenlijk al na 3 minuten: volgens mij is er helemaal niets aan de hand.

Ik heb 3 kwartier gelegen en in die tijd was de baby ontzettend druk, drukker dan normaal. De bewegingen worden aangeven in groene blokjes en bij ons was het gewoon 1 groene streep, achter elkaar door. Hartje klonk heel regelmatig en mijn bloeddruk werd om de 5 minuten gemeten en was ook nog nooit zo laag geweest... Toen de verloskundige langskwam wisten we ook eigenlijk wel dat alles goed was. Zij bevestigde dat ook ('ik heb nog nooit zo'n actieve baby bij een CTG gezien') en mochten we naar huis. De gynaecoloog is uiteindelijk niet eens meer langs geweest.

Heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Kan nu ook niet slapen, blijf steeds maar denken aan het moment dat je denkt: er is iets mis met mijn baby. Wat voelt die buik dan zwaar :(. Nouja, boel drukte om gelukkig helemaal niks. Nu maar weer proberen te slapen.
pi_112462463
Tante Soesa, dat is even schrikken zeg! Gelukkig bewoog ze goed op die tweede ctg. Maar kan me indenken dat je je rot schrikt als ze ineens een blik gedoe open trekken en spreken over opname. Bijna met verlof, zin in?
pi_112462588
TW:gefeliciteerd met je dochter!!!! *O*

Bijtje: bijna niet te geloven hoe goed het gaat he? Echt heel heel erg gaaf.

Wat een schrik Tante Soesa, is het slapen gelukt?
pi_112462595
Tante Soesa wel prettig dat ze direct actie ondernamen.. En dat alles achteraf gelukkig mee viel! Niet raar dat je je zo'n zorgen maakte hoor :N ... Nog een paar dagen meid en dan heb je verlof! Lekker helemaal aan jezelf en je gezinnetje denken :Y
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:00:50 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462957
Goedemorgen :)

Slapen is gelukkig weer gelukt. Het was inderdaad fijn dat er meteen actie werd ondernomen! Ik ben blij dat het allemaal niet nodig was...Vrijdag krijg ik nu een extra controle tussendoor dus dat is ook wel fijn. En wat ben ik blij dat ik nog maar 2 dagen écht hoef te werken (donderdag wordt volgens mij meer van de gezelligheid, lekker lunchen, taart eten, afscheid nemen, kast opruimen e.d.) want ik ben ook echt op nu. Ik kijk dus heel erg uit naar mijn verlof *O*. Nu nog mooi weer... 8-)

Ik las over Bijtje, wat fijn dat alles zo onwijs goed gaat en dat je jongens zo goed groeien!
pi_112463063
Soesa gelukkig was er niets aan de hand!

Vandaag hoe dan ook over de helft, 21 weken! Ineens vind ik het toch wel hard gaan...
pi_112463097
Gaaf hoor bijtje. Zeker omdat ze het zo goed doen. Voor de eerste wilde ik ook altijd een tweeling. toen hij er was, was ik blij dat het er 1 was. Nu mag ik alles nog een keer meemaken.

Wat een schrik tante soesa. wel fijn met de actie en dat alles goed is. nu weer ontspannen en op naar je verlof.

Sonnetje ook bijna verlof. Laatste dagje!!
pi_112463106
Mijlpijl voor ophelia!!
pi_112463146
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112463311
Dat is ook schrikken Soesa, fijn dat toch alles goed was!

En het is weer mijlpalendag! Jompels voor iedereen! *O*

Ennn... Katy en ik zijn 37 weken! *O* Ik ben zo blij dat ik dat gewoon gehaald heb nu :D Echt wel een opluchting hoor! M'n bloeddruk kan doen wat ie wil nu, ze is af O+
pi_112463340
*O* voor alle mijlpalen :)
pi_112463419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:21 schreef Poppejans het volgende:
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
Dankje wel

En nog meer mooie mijlpalen. Twee nieuwe LLM's
pi_112463452
*O* Voor alle mijlpalen, en een extra *O* voor Marjolijntje en KatyM. 37 weken, whieehieeee!
pi_112463823
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
pi_112463902
Fijn MeNicole :) .. Om iets meer zekerheid te hebben en een knippertje te zien!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:10:03 #147
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112463906
Gefeliciteerd met je meisje TW *O* .

Ook een *O* voor bijtje en haar goede tweelingzwangerschap!

En voor MeNicole!! *O* Goed nieuws!

Tante Soesa dat was flink schrikken, maar alles toch nog goed gekomen, dus nog maar een *O* ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:35 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464391
37 weken is een mooie mijlpaal!

Soesa, dat moest schrikken geweest zijn. Gelukkig was het loos alarm en doet je beebje het nog prima.

MeNicole *O*
pi_112464438
Wat fijn menicole dat alled goed was.
pi_112464489
Nicole wat fijn zeg!

Hier voor het eerst wat krampen gehad gister avond. Maar verder niks en heerlijk geslapen. Vanmiddag naar de verloskundige en verder helemaal niks. Kind is naar kdv dus handen even vrij. Misschien zo maar even lekker rommelen. Nu eerst een kop koffie en wat lezen.
pi_112464574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Nou wat een opluchting!! Gefeliciteerd, nu echt ;) *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112464582
Tante Soesa Wat een schrik! Fijn dat alles goed is!
En jompels voor de mijlpalen! *O*
Ophelia over de helft! *O*
Mooie echo MeNicole! *O*

En mooie gewichten voor de jongens van Bijtje! *O*

Hie reen baggernacht gehad....Ben doodmoe, maar wil niet gaan slapen maar poetsen en opruimen.... :o
pi_112464688
Katy & Marjolijntje LLM!! *O* Fijn dat de 37 weken gehaald zijn ^O^.

Tante Soesa, wat schrikken joh! Gelukkig was alles toch gewoon goed.

Hier had ik gister ook een heel rustig jochie. Maar toen we naar bed gingen en ik me eigenlijk wel zorgen begon te maken, liet hij weer goed van zich horen voelen. Zondag waarschijnlijk te veel gedaan en gister niet echt heel rustig aan gedaan (had een fotoshoot, moest boodschappen doen, 2 wasjes gedraaid, gekookt) dus dat zal wel de oorzaak geweest zijn. Vandaag mag ik van mijn meneer helemaal niets doen. Dus... series here I come 8-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:44:07 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464699
Haha Vamp, daar heb ik nou totaaaaaal geen last van!
De poetsdrang bedoel ik. Nesteldrang is een zwangerschapskwaal die mij tot nu toe altijd heeft weten over te slaan helaas :D
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 09:46:26 #155
309370 Nanadu
pi_112464761
Tante Soesa jeetje wat moet je zijn geschrokken op dat moment, gelukkig is alles wel goed afgelopen en nu op naar je verlof *O*

Een goede echo voor MeNicole *O*

*O* voor de mijlpalen vandaag

Wat fijn dat het zo goed gaat bijtje en dat je jongens zo'n mooi gewicht hebben ^O^

Ik heb net mijn peuter weggebracht en ga zo op weg naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus. Ik hoop dat deze keer mijn bloeddruk geen rare dingen doet en dat ik weer de hele dag moet blijven. In ieder geval voel ik baby super veel, dus dat ik positief nieuws :)
pi_112464819
Nesteldrang heb ik ook echt helemaal niet :D

Nanadu, succes in het ziekenhuis, hoop dat je lekker snel weer buiten staat :)
pi_112464995
Heeft Eliis zich ondertussen alweer gemeld na die echo van gisteren? Of ben ik zo kippig :?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:58:24 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_112465038
Gefeliciteerd TW!!! (PM welkom ;) )

MeNicole ook weer zwanger, wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_112465058
Van harte, MeNicole! Dit keer een meisje? :7 8 weken al, dat is best ver! Ik ben heel benieuwd hoe je grote jongens gaan reageren! O+
pi_112465128
Haha nou ik ga er eigenlijk van uit dat het weer een jongen word. Anders krijgen we zoveel speelgoed als er ook nog meisjesspul bij moet :P

Ik denk dat het de jongens het wel leuk vinden. Als ik al kijk hoe ze met Matthias zijn O+
pi_112465206
TW, ze is er!! O+ van harte gefeliciteerd vrouw! :*

Mijlpalen! *O* en al die verloven (??) die deze week beginnen... De mijne ook eind van de week O+ toch wel een mijlpaal ondanks dat ik al vanaf week 20 niet meer werk :')

Er zitten allemaal mini-kleertjes in de wasmachine hier O+ er komt gewoon echt echt echt weer een baby voor wie die kleertjes zelfs nog te groot gaan zijn de eerste tijd :o

En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
pi_112465439
Hier is het contrast precies andersom :')
Vorige keer niet extreem veel aangekomen, hoewel ik niet helemaal eerlijk tel ;) (eerste 16 weken 6 kilo afgevallen en daarna dus 10 aangekomen).
Nu had ik geen kilo's die eraf gingen, maar wel kilo's erbij ;) Mja tis ook weer niet zo dat ik tonnetje rond wordt ofzo. Geen idee waar de kilo's precies zitten, maar mn broeken en shirts pas ik nog steeds, dus ik geloof t wel.
Heb geen idee hoeveele er nu precies bij zit, mn weegschaal is leeg :')

*O* voor de mijlpalen van KatyM, Marjolijntje, Ophelia en Sorbootje (toch?) *O*
2 LLM's erbij!
Hier ook mijlpaal vandaag, 34 weken *O* Laatste werkdag *O*
Mn baas was al verbaasd dat ik er was *lol* Hij dacht dat mn verlof al begonnen was. Had al eigenlijk geen werkplek meer hehe. Kantoor stroomt een beetje vol :')

Gerbera, minikleertjes O+

Oh een een goede echo voor menicole, fijn zeg!
pi_112465736
TW gefeliciteerd met je dochter O+
Als iemand de naam wil pm'en O-)

Verder *O* voor alle mijlpalen en aankomend verlof! *O*
pi_112466468
TW gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

En wow menicole, weer een kleine op komst! *O*
Tralalalaaa
pi_112466567
TW, gefeliciteerd!!!! *O*

Menicole, ook gefeliciteerd. De weken vliegen echt voorbij!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:52:13 #166
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112466613
31w1d vandaag en de rest van de week in de ziektewet ivm voorweeen en hardebuiken...
Urine wordt while we speak gechecked, krijg ik straks de uitslag van (hopen dat die uitslag niet jeukt)

Verder even een :* voor de LLM's
en een knuf voor de anderen !
Gewoon n stuiterballetje
pi_112467063
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

En weer een paar dames LLM's *O*

Soesa wat eng zeg, gelukkig gaat het goed met je kindje, nog even werken en dan verlof :)

Sonnetje nog een dagje werken en dan verlof.. lekker :)

Hier ook lekker dagje alleen, kind is naar de kdv. Poetsdrang begint hier langzamerhand te komen. Heb alle knuffels en speelgoed gewassen van de dreumes, zo maar eens even bezig met de keuken. Heb nog geen babywasjes gedraaid, wacht er nog even mee. Ik begin wel wat warrig te worden, dingen vergeten, niet goed zien, gisteren zat ik maar te turen naar de bladerdeeg in de winkel, kon het niet vinden :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:06:34 #168
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_112467163
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
Wat dacht je van het idee dat je een meter of meer kind in je buik hebt....hahahahahaha
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:34 #169
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112467201
Bijtje, bikkel! Straks gewoon 2 mooie jochies O+

Ik wil ook graag de naam weten van TW :D Ben benieuwd :) Wil iemand hem doorpmmen?

Tante_Soesa, ik ben blij dat er uiteindelijk niks aan de hand was zeg, maar wel even schrikken.

Fijn dat alles goed eruit zag MeNicole2! Echt zwanger dus O+

Nanadu, succes vandaag in het ziekenhuis, hopelijk doet dat ijzerinfuus je goed, dit is ook niks :*

Adesse, Marjolijntje, Phaidra, ik ben benieuwd wat de volgorde zal zijn *O*.

Ik voel me helemaal nog niet LLM.
Het gaat nu eigenlijk wel weer prima. Morgen nog een etentje in Den Haag, ik fiets nog volop en heb eigenlijk nergens last van.
Ook het slapen gaat weer beter, dus jullie hoeven nog geen babynieuws te verwachten van deze kant, maar je weet het nooit.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* Voor alle mijlpalen! 37 weken, het klinkt al best ver he? *) *O*

Ahw Maffe muts, voorweeen en harde buiken, nu al? Jakkes. Wachten op de uitslag maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door KatyM op 05-06-2012 11:17:44 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:10:23 #170
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112467308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

O-) dit dus.....
pi_112467571
Gefeliciteerd met je meisje TW! *O*

en als iemand een pm/dm over heeft met de naam, dan houd ik me aanbevolen! O-)
vragen mag!
pi_112467871
TW, gefeliciteerd met je *O* dochter *O* !!!
Ook ik ben nieuwsgierig naar een naam-pmmetje O-).

Weer een paar belangrijke maalpijlen! En 2 nieuwe LLM'ers! Succes met die LL ;). w/

Tante Soesa, daar zou ik ook helemaal niet goed van zijn! Wel sterk van je dat je bij twijfel gewoon gebeld hebt en het niet gewoon "aangezien" hebt, geen risico nemen = goed!!!

Sterk hoor Bijtje, zo twee zware jongens al! Vriendin van me is zwanger van ééneiige tweeling en die is vrijdag 40 weken :X (maar eigenlijk denk ik dat ze nu bezig is, want het is op FB opvallend stil *))

Maffemuts, hoop dat alles ok is!

En nog een *O* voor goede echo's! Hopelijk is die van Ellis ook ok!

En ik weet niet of ik alle nieuwe zwangeren al gefeliciteerd heb, bij deze!

Ondertussen mijn gips geruild voor een brace. Ze wouden alleen een nieuwe gips doen als ik foto's wou laten nemen, wel met risico voor de baby. Nou dank je :{w. Bevallen doet ook pijn, ik doe wel ff zou dan met m'n handje.

[quote]0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
[/quote]

dat wil ik ook: (vr)eten en niet bijkomen :7

[ Bericht 3% gewijzigd door OooLizaooO op 05-06-2012 11:28:35 ]
pi_112468002
Soesa wat een schrik, fijn dat alles goed is!

*O* voor alle mijlpalen en MeNicole!

Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn. Verder voel ik me wel goed de laatste dagen eigenlijk en slaap ik als een tierelier *O*. Maar ze wil ff checken op bloeddruk en eiwitten enzo.
pi_112468157
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:37:53 #175
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112468526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef adesse het volgende:
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
Gek he? Bij jou komt het nu wel echt dichtbij hoor. Ben benieuwd *O*.
pi_112468914
En nog even een *O* voor alle andere mijlpalen, goede echo's en verloven! Ik hoop dat we Eliis ook snel terugzien met goed nieuws.
pi_112469069
Tante Soesa, wat een schrik! Fijn dat ze meteen actie hebben genomen en dat alles goed bleek te zijn. :*

KatyM en Marjolijntje *O* *O* Hoera voor jullie mijlpalen!

Maffe, wat rot die harde buiken. :* Hopelijk is alles oké

Bijtje met je tweeling, blijft bijzonder hoor! O+

Eliis, ik hoop echt dat de echo goed was?

Mijn nesteldrang begint een beetje te komen; lijstjes maken en alles moet opgeruimd en weggegooid. 8)7
Krijg een beetje de kriebels; het gaat zo snel en ik moet nog over zoveel dingen nadenken en doen. (denk ik dan hè :D )
I found myself alone,
pi_112469324
Haha Liza, misschien omdat er nog zoveel van de vorige keer aanzit :P toen vrat ik ook (wel wat meer, hou mezelf nu wel iets meer in de hand hoor ;)) en toen zat ik rond deze termijn al rond de 20/25 kilo erbij :') (en toen moest ik nog 4 weken, want ben bij 38 weken bevallen)....

Tante Soes :o jemig, doe niet zo eng! Gelukkig alles in orde.... :* bijna verlof dame!

Zo, wasje 2 zit erin O+ de eerste hangt... en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
pi_112469441
Thistleweed, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!
pi_112469921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis? -O-
pi_112469935
Gerb en Ophelia :D

Ik had in de eerste week van mn verlof ontzettende nesteldrang. Nu heb ik wat meer rust. Ook wel fijn :P
pi_112469992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controle :?
pi_112471458
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
pi_112471645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kilo :D ).
pi_112471825
Ik zie ook af en toe van die lichtbolletjes in mijn ogen, net vuurvliegjes. Volgens mij is het wat te laag ijzer. Maar soms zou het ook kunnen wijzen in combi met hoge bloeddruk op zwangerschapsvergiftiging.

Katy en Marjolijntje LLM'ers!! *O*
pi_112471868
Haaaaai dikzakjes!

Een 21 weken zwangere hier *O* *O*

TW gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:08:56 #187
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112471932
TW van harte gefeliciteerd zeg! *O*
Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam. :@
A grand adventure has begun.
pi_112472189
Hoera voor Enf's mooie echo :) O+
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattig :D O+

Over hoeveel kindjes: ik wacht eerst eens af of eentje me überhaupt gaat bevallen :P :+ Martijn zou er graag twee willen, dat zie ik zelf zo ook meer voor me dan 3 stuks. Mgoed, eerst nummer 1 dus even afwachten :)

Liza, oei, gips! Da's niet goed... Wel fijn dat je een goede echo hebt gehad O+

Loodje: hoe is je sollicitatie gegaan?

Kersjes weer een sticker *O*

Thistleweed!! O+ *O* *O* *O* *O* O+ Van harte gefeliciteerd! :*

Tante Soesa, wat ontzettend schrikken! Gelukkig alles in orde O+

Ontzettend benieuwd naar Eliis trouwens... Hoop dat ze zich hier snel meldt met goed nieuws :Y
pi_112472215
En dan sowieso een random smakkerd voor y'all hier! :*
pi_112472368
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
quote:
Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen :D :+

Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes :P
pi_112472507
Wow Sorboo, 21 weken alweer!! Wat gaat dat snel!

Hier 29 weken vandaag!! *O* En zojuist de intake van de kraamhulp gehad.
pi_112472567
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
pi_112472621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
pi_112472692
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
pi_112472727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoor ;) gewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch :)
pi_112473118
Dat is zeker op tijd Gerbera! Zal wel met de vakantieplanning te maken hebben. Mijn kraampakket is trouwens ook al onderweg zag ik.

Coco, dat had ik destijds ook gelezen op babybytes. Ik had toen ook al een flinke buik! Nu begint iedereen ook al te vragen 'Hoe lang moet je nog?', en als ik dan 11 weken zeg vinden ze dat nog erg lang. Ze denken dat ik al verder ben!
pi_112473593
Iedereen zegt tegen mij juist dat ik een hele bescheiden buik heb..
Mijn buik verschilt ook de hele week echt enorm... soms heb ik opeens een stuk grotere buik dan de andere dag.. Het blijft maf.
pi_112473597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
Je hormonen hebben gelijk :P. Dat zou ik ook echt een stomme reactie vinden.

Het eerste dat mijn schoonmoeder vroeg (uiteraard na felicitaties en verbazing - ze hadden het duidelijk niet verwacht): "Gaan jullie nu ook trouwen?" Uh nee? Ik begreep de link niet helemaal, nooit eerder over gehad, we zijn al 12 jaar samen, 7 jaar samenwonend... En dat is het eerste wat in je opkomt? :D Nou ja, ze is heel lief verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112473673
Haha hier andersom. Als ik een niet nauwsluitend truitje of iets aan heb valt er niks te zien :+
Ondertussen voel ik de beeb de hele dag op en neer springen en gymnastieken *O*

Estrys ja da's echt zo'n reactie waarj e dan niks mee kan he .. Beetje jammer wel.
Maar hee tis je schoonmoeder maar :P O-)

Hier beetje anders.. Slecht contact met mijn eigen moeder (vanaf kinds af aan al problemen met haar, ontzettend labiel figuur die ik het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt houd). En links en rechts hoor ik dus dat ze overal loopt te verkondigen dat ze oma wordt. En dan denk ik .. theoretisch misschien wel, maar in de praktijk zal jij weinig oma voor mijn kind zijn.

Schoonmoeder daarentegen is overbezorgd .. soms wel aandoenlijk, soms ook irritant. Gelukkig trekken man en ik ons er soms gewoon lekker niks van aan en dan zeggen we ook: komt goed moeders.. komt goed!
pi_112473809
Over de buiken: mijn buik is nu met 16 weken net zo groot als vorige keer met 30 weken. Ik hou mezelf maar voor dat het komt omdat het er twee zijn. Maar die zijn nu nog maar iets van 11 cm. Waar komt het allemaal vandaan?

Ik heb trouwens enorme banden pijn. Ik ben echt geen zeur over pijn, maar het is echt heel heel erg vervelend. Gaat dit nog over?? Of is het een kwestie van uitzitten? Ik vind het vooral voor mijn meisjes echt niet leuk want ik word er niet echt vrolijker en dat voelen ze.

Ennnn, ik ben normaal gesproken geen angsthaas, maar ik vind het gewoon allemaal doodeng. Dat hele ziekenhuis gedoe. Ik moet me er bij neerleggen, maar vorige keer was ik gewoon lekker thuis. En nu is alles anders en ik ben er nu al nerveus over.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:55:53 #201
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112473922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

[..]

--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.

Hier precies het tegenover gestelde, ben nu 26 weken maar heb nog maar een klein buikje. Mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik al over de helft ben.

TW gefeliciteerd *O* *O* *O*

*O* *O* voor alle mijlpalen:D
pi_112473961
Ik heb even gekeken naar oude buikfoto's en met 17 weken kon je in een strak truitje echt al wel een bol zien :Y. Een wat wijder bloesje kon het nog wel verhullen, maar dat draag ik niet zoveel :+.

Cathmar, ik heb ook wel periodes gehad dat ik veel bandenpijn had. Steeds een week ofzo en dan weer wat minder. Bij een tweeling groeit alles nog een beetje harder, dus ik kan me wel voorstellen dat het pijnlijk is. Hopelijk is het een groeispurt en wordt het snel beter :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:58:46 #203
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474025
Kreeg trouwens vandaag een telefoontje van de werkgever waar ik vrijdag had proefgedraaid.

"Je bent een hele leuke meid en als je niet zwanger was, hadden we je zeker aangenomen"

:(

Vandaag kreeg ik gelukkig een aanvraag voor een ander bedrijf om een paar dagen in te vallen. Weer een paar dagen lekker aan het werk:D Baal echt van sommige mensen...
pi_112474184
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:07:11 #205
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
Baal er zelf ook van, zeker omdat het tijdelijk werk betrof precies tot aan mijn verlof:(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:17:26 #206
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474750
Dames ik ga aan het werk. Sterkte, veel plezier, knuffels :)

Edit: Niet dus, krijg net een telefoontje (nadeel van invalwerk) dat de derdepartij niet akkoord is met het plaatsen van iemand nieuw op dit korte termijn. Blijf dus nog even jullie vervelen.
Het zit lekker mee vandaag :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Loodje op 05-06-2012 14:25:25 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:46:32 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112476207
Thistleweed, nog van harte gefeliciteerd! *O*
Enne ik lust ook wel een PM met de naam :Y)
pi_112477608
:o Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen :o Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren :X
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:19:57 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_112477799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef MeNicole2 het volgende:
:o Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen :o Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren :X
lees de mijne maar ;) geeft de burger moed haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_112477882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

lees de mijne maar ;) geeft de burger moed haha
Haha mijn laatste 2 waren ook maar 3 uur allebei. Maar toch...
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 15:24:26 #211
309370 Nanadu
pi_112477977
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was prima ^O^ Net even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak :? Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:29:01 #212
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112478133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Nanadu het volgende:
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was prima ^O^ Net even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak :? Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
Inderdaad, bij jou gaat het dus ook lekker :?

Blij dat het met jouw bloeddruk wel goed gaat! Toch zou ik het wel doorzetten, maar dat ben ik. Je hebt dan zekerheid na de bevalling en jouw verlof dat je weer aan de bak kunt en als de functie leuk is, zou ik daar zeker een stokje voor steken. Is het conflict er met jou en het bedrijf of jou en jouw collega's? Dat zou enorm uitmaken!
Sterkte Nanadu! :*
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 15:32:40 #213
309370 Nanadu
pi_112478265
Het conflict is met mijn baas, maar het bedrijf is heel klein. Ik zit er ook wel over te denken om het door te zetten, maar het is meer dat ik eigenlijk weinig zin heb in die spanning in de laatste weken. Aan de andere kant wil ik het ook niet zomaar over mij heen laten gaan, dus tja........
pi_112478365
Nanadu ik had een zelfde soort situatie bij zwangerschap van de oudste. Mijn tijdelijke contract liep 3 weken voordat mijn verlof in ging af. Ze hadden toen al aangegeven dat ik na mijn verlof gewoon weer terug kon komen. Ik vond het wel een fijn idee. Ik heb meteen aangegeven toen dat ik niet meteen na die 10 weken weer terug wilde maar nog iets langer thuis wilde blijven. Was geen probleem want een invaller was er toch. Op 4 augustus ben ik toen bevallen en eind december weer begonnen met werken. En dat was een fijn gevoel. Had alle tijd en wist dat er een vast contract op me lag te wachten. Ik hoefde van het uwv die 3 weken niet te solliciteren :P en ze hebben me meteen een verlofuitkering gegeven. Na mijn verlof heb ik nog geloof ik een maand een ww uitkering gehad en toen weer aan het werk.
Ik vond het dus ideaal.
pi_112479172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bij mij was de buik ook al te zien bij 18 weken en hadden ook heel veel mensen gevraagd of ik zwanger was van een tweeling, maar er zat er toch echt maar 1 in, die heel normaal was qua gewicht. Ik had ook niet belachelijk veel vruchtwater of zo. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112479442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoor ;) gewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch :)
Hier telefonisch bij nummer 1 :D
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:08:37 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112479771
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO. :) Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft! :)
pi_112479829
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hier telefonisch bij nummer 1 :D
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
Bij mij de eerste keer ook telefonisch en dat had een hele rare reden. Ik had me aangemeld via internet en zij hadden doorgekregen dat het mijn 13e zwangerschap en 12e kindje was :7 toen gingen ze naar mijn geboortedatum kijken (toen was ik 22) en toen bedachten ze dat dat vast niet klopte :D maar toen was het vakantietijd en konden ze niemand meer inplannen. Ik vond het niet heel erg.

TW, van harte gefeliciteerd met je meisje!

Hier gaat het vrij prima. Als ik afspraken heb (werk of prive) dan hoef ik niet te spugen. Dus ik heb elke dag afspraken en druk. Gister had ik niets en heb ik dus heel de dag gespuugd. Maar vandaag is een werkdag, dus voel ik me prima. Primperan durf ik niet goed meer te nemen omdat ik echt van de wereld ben dan. Ik lag op de bank (de dag nadat ik er 2 had genomen) en ik kon mijn ogen niet open houden en zo wazig. Amy liep rond en daar kon ik gewoon niet voor zorgen. Dus op zulke dagen is het gewoon doorbijten. Zie wel op tegen de maand juli. Dan heb ik geen werkafspraken en heb ik Amy heel de maand thuis dus ik voorzie pittige dagen. Ik moet dus nog even veel afspraken verzinnen :+

Hier ook een dikke buik trouwens. Draag al 2 weken positiekleding (ben nu bijna 13 weken)

Woow SE fantastisch nieuws! Wat een opluchting zeg. Gefeliciteerd!

ik mag trouwens wel in het lijstje: Solagratia 12-12-12 ( :7 )
pi_112480331
Ik ben net terug van het ziekenhuis, ik had nu een afspraak bij de arts-assistent. Ze hebben me in het overleg besproken en ik moet vanaf nu onder controle bij de gynaecoloog. Tot 24 weken om de 4 weken, daarna om de 2 weken.
Ik heb nu ook een korte echo gehad. En ik ben weer helemaal verliefd op Caspertje. Ik weet weer even waar ik het voor doe.

Verder vanmorgen overleg op t werk gehad, ik heb aangegeven dat ik het allemaal niet meer zo trek. Mijn coördinator heeft gelijk naar het rooster gekeken, en er is al gelijk een dienst uit gehaald. Verder gaat de planning naar de rest van juni/juli kijken om te zien hoe dat eruit ziet. Zo ontzettend fijn. Verder krijg ik nu meer ruimte om mijn rust te nemen. Ik kan op bepaalde tijden even plat, om zo mijn bekken rust te geven. Zo fijn!
*poef* nu is het weg
pi_112480337
MeNicole, 8 weken zwanger. Gefeliciteerd.

Sonnetje, fijn dat je nu met verlof gaat.

Verder gefeliciteerd met de mijlpalen die ik voorbij zag komen.

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Zo mooi en bijzonder om zo'n kloppend hartje te zien. Ik heb twee foto's (eentje kreeg mijn moeder) meegekregen. Het voelt nu nog echter.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:21:06 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112480364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO. :) Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft! :)
*O* *O* *O*
Enne, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

*O* *O* *O* een knippertje voor Omen!
A grand adventure has begun.
pi_112480370
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Spees_Eend, officieel welkom *O* Wat heerlijk dat de uitslag van de punctie goed was! *O* Pff, ik kan me voorstellen dat het een enorm onzekere en spannende periode geweest moet zijn :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112480381
Spees eend, wat een fijne uitslag!! Gefeliciteerd!
*poef* nu is het weg
pi_112480550
Sola, wat vreemd joh, dat het juist beter gaat als je het druk hebt. Wel vervelend dat je primperan ook niet kan gebruiken als je thuis bent... Hopelijk gaat het vóór juli gewoon vanzelf al beter :*.

Omentielvo, wat fijn een goede echo *O*

KJ, fijn dat het werk zo goed met je meedenkt ^O^.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:02:49 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112482089
Soesa wat een verhaal zeg.. heftig! :* Dat idee lijkt me idd niks, het idee dat er wellicht wat is met je kind.. bah. -O- Fijn dat het iig daarna gewoon allemaal goed was..! :)

Ophelia al 21 weken! :* *G* Tof! Gaat hard he :o

Marjolijntje wat fijn dat je de 37 weken gehaald hebt!! Super! :D *G*
En natuurlijk *O* Voor alle andere mijlpalen :D

Ik vandaag ook, 20 weken! De helft! :o Waar blijft de tijd?? Zeg op, jullie hebben 'm zeker sneller gezet? :{w O-)

Coco thx! :* :D
Whaha en idd dat stukje tekst over dat mensen nog niet kunnen zien dat je zwanger bent klopt echt geen hol van idd :') Bij mij kon je het al een maand geleden duidelijk zien, en nu kan je idd écht niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') XD

Loodje balen zeg -O-

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren en welkom!! :D *O*

Nog even wat foto's spammen hoor O+ :D
SPOILER
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:04:46 #226
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112482172
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
Gewoon n stuiterballetje
pi_112482398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef maffemuts het volgende:
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
Dus op zich goed nieuws, toch? Of een beetje vervelend omdat je niet echt weet van waar 't nu kwam?

Queza/speeseend, zo blij dat jullie dit goeie nieuws te horen gekregen hebben, oef! Moet een zenuwslopende tijd geweest zijn.

Omentielvo, toch wel fijn hé die bevestiging!

En wat een verhalen over het werk, ik vind het gewoon schandalig dat zwangere vrouwen zo worden "afgescheept", wat gaan ze doen als wij nu eens stoppen met kinderen op de wereld zetten hé? :P
pi_112482414
Nanadu fijn dat je je weer wat beter voelt na het ijzerinfuus!
Ja wat is wijsheid he... Moeilijk blijft dat.
Achteraf denk ik dat ik ook een soort van gediscrimineerd ben in de eerste 3 maanden. Toen ben ik toch gaan werken maar achteraf gezien was dat echt onverantwoord. Toen dreigde het ook op een arbeidsconflict uit te lopen als ik het echt door zou zetten. En wat was nu net wat ik effe niet kon gebruiken. Ben dus ook niet op mijn strepen gaan staan. Maja, ruzie met je werkgever over zoiets wil je ook niet. Nu hoop ik alleen maar dat ik de zwangerschap een beetje goed door kom .. Mochten er weer problemen komen dan houd ik mijn hart eerlijk gezegd wel een beetje vast. En ik ben morgen pas 19 weken dus ik heb nog een poosje te gaan. Ook al krijg je gelijk van verschillende instanties (had de Arbo, FNV en rechtsbijstand achter me staan), dan nog wil dat niet zeggen dat je het gaat 'winnen'. Maar ik ga voor een positief einde :)

Enf ik mag volgende week EIN-DE-LIJK voor mijn 20-weken echo. Bezorgd ben ik niet echt, ik voel het kindje regelmatig bewegen/schoppen. Wel ontzettend benieuwd naar het geslacht! Wat een mooie echofoto's! En wat groot al he :o

Sola jij hebt me de datum wel uitgekozen zeg :D

SpeesEend fijn dat de uitslag van de punctie goed was :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:21:37 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112482873
Spannend maffemuts :* Fijn dat nu iig alles goed is! :)

Twinkle: jaaaaaa! *O* Pft, nog wel lang wachten he. Ja idd, tis zo bijzonder wat je allemaal kan zien.. Snap helemaal dat je je zorgen maakt :* Maar daar gaan we gewoon niet vanuit ok? :D Gezonde frummels ftw *O* Jaa het geslacht, ik vind het zo leuk dat ik dat al weet, echt een leuk halverwege-cadeautje O+ Geweldig!
pi_112484108
*O* verlof *O*

Spees_eend, fijn dat de eerste uitslagen goed waren! *O*

Sola, haha geniaal die reden van de vorige keer de telefonische intake :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:08:59 #231
374977 eliis
Relativeer!
pi_112484686
Thistleweed, gefeliciteerd!! *O*

Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.

En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus O+

Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer *O*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:09:59 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112484720
Sonnetje wat heerlijk, verlof!! *O* :D

Eliis oh wat gaaf! Een verse knipper!! :D *O* Supertof joh :* En leuk dat je te vroeg was, nou mag je nog een keer kijken straks! O+ :D
pi_112484943
*O* voor Sonnetjes verlof!

Spees eend officieel dan nogmaals welkom! En wat fijn dat die uitslagen goed waren zeg.

Enf mooie echo fotos! En volgens mij moeten wij bij elkaar in de omgeving wonen, ik herken de naam van het echo bureau!
Leuk autotje ook joh, kun je je tenminste fijn verplaatsen straks met baby.

Bah wat is stilzitten toch moeilijk. Ik wist echt niet dat ik zo'n muts was hoor! Maar ik vind het helemaal niks om alles te moeten vragen. Ik voel me gewoon zelfs bezwaard tegenover mn eigen vent om te moeten vragen of hij dingen in huis wil doen! Ik wil het zo graag zelf doen. Maar ja, dat mag/kan ik niet meer.
Daar staat wel tegenover dat de fysio vanochtend echt heel erg tevreden was en goed kon voelen dat ik dus bijna niks meer doe. Hopelijk levert het me een vlot herstel voor straks op ;)
pi_112485001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef eliis het volgende:
Thistleweed, gefeliciteerd!! *O*

Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.

En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus O+

Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer *O*
O+
pi_112485188
Ellis *O*
Omentielvo *O*
Son *O*
kaatje, dat is een lekker gevoel, dat je werkgever meedenkt.
S_E wat fijn dat alles goed is ^O^ Wat een spanning zeg!
Maffe, gelukkig was alles ok, houden zo hoor..!
Bijtje, denk daar maar aan, dat je het ergens voor doet en het je straks hopelijk helpt bij het herstellen. Je hebt er ook nog twee in de buik waar je hele dagen al hard voor aan het werk bent, vergeet dat niet :*
pi_112485695
Ellis fijn dat je echo zo goed heeft uitgepakt! Heerlijk gevoel he O+ .. Ik was helemaal in shock toen ik mijn kind zag spartelen :') :D
pi_112485793
Oei, dat is even een berg bijlezen in een paar uurtjes tijd!

Iedereen die knippertjes heeft gezien *O*

Spees eend, heel fijne uitslagen om te krijgen dat soort uitslagen! (Kan erover meepraten).

Enf, toffe auto! En mooie foto's O+

Bijtje, heel goed, hahaha, zelfde schuitje hier, vind het nog steeds moeilijk om hulp te vragen van manlief, maar hij heeft me al heel streng toegesproken dat hij het veel vervelender vindt als ik eigenwijs ben en geen hulp vraag. Dus dat doe ik dan nu maar gewoon.

Net terug van controle in het ziekenhuis, had mijn lievelingsverloskundige O+! Lang verhaal dus ik plak het ff in een spoiler.
SPOILER
Zo en dan vloeien nu de tranen toch wel weer rijkelijk, maar met een grote glimlach op mijn gezicht! Ik heb er oprecht zin in! *O*
pi_112486219
Lunta, wat spannend (en fijn!) dat ze je gaan inleiden!

En jompels voor alle goede echo's en goede uitslagen vandaag *O*

Voor iedereen die het nodig heeft, een dikke :*

Voel me stiekem best wel weer beroerd vandaag, buik voelt naar (maar baby is wel goed actief) rug doet pijn, hoofdpijn, moe.. Heb ruim 4 uur in bed gelegen vanmiddag en voel me stiekem alleen maar slechter :X Ik ben toe aan een goede dag.. Ookal kan ik dan nog steeds niks, maar gewoon.. Ik ben er zo klaar mee nu ;(
pi_112486486
Lunta wat fijn dat voor jou de geboorte nu echt nadert. Ik kan me voorstellen dat het echt een opluchting voor je zal zijn, omdat je lichamelijk nu zo in de kreukels ligt. En geestelijk zal dat ook geen goed doen waarschijnlijk. En fijn dat je er zo positief tegenover staat :)

Ahh Marjolijntje .. ook zo'n kutdag weer .. He, ik gun het jullie allemaal zo dat je je verlof zo relax mogelijk door kunenn komen maar het zit er gewoon niet in voor sommigen :{ . Ik hoop dat morgen een betere dag voor je brengt meissie! :*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:14:36 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112487650
Bijtje: tof! :D Je hebt PM ;)

Lastig he, om dingen te vragen.. maar wel supergaaf dat je zo ver gekomen bent met je tweeling hoor, dat ze al zo'n tijd blijven zitten! :D *O*

Lunta thanks! :D
En wat fijnnn dat ze zo je wensen honoreren zeg! O+ Super! *O* Oh heerlijk. :D Nu komt er iig een eind in zicht! ;)

Marjolijntje :*
pi_112488635
Lunta, wat spannend!! En fijn dat het ziekenhuis zo meedenkt met jullie ^O^.

Marjolijntje, trek je op tijd aan de bel? In combi met je hoge bloeddruk klinkt dit niet goed :*.

Wij gaan zo naar de kijkavond in het bevalcentrum. Ben heel benieuwd :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:39:36 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112488980
Goed nieuws voor Spees_Eend *O*
En voor Eliis *O*
En ook voor Lunta *O*
En voor MM *O*
En Son heeft verlof *O*
En verder weet ik het niet meer :@

Zo, genoeg smilies gebruikt lijkt me.
pi_112489095
Lunta wat spannend en wat fijn voor je! Waar wordt er als eerste mee begonnen?

Marjolijntje :* balen dat je je zo kl#te blijft voelen. Trek je wel op tijd aan de bel als je het echt niet meer trekt?!

Ellis *O* voor je goede echo!

Clauwhee ja dat 'vergeet' ik nog wel eens. Dat er wel twee kindjes in mijn buik zitten. En dat het mij lichamelijk opslokt om die twee te laten groeien enzo.
Ik denk nog steeds wel eens van: niet zeuren, je bent zwanger, niet ziek! Hup doorlopen. Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet!
Iets met je neus en feiten enzo ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:48:55 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112489436
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks :6
pi_112489730
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en? O-)
pi_112489772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
en mij ook?
*poef* nu is het weg
pi_112490079
Ellis, wat fijn dat je een goede echo hebt. En over twee weken alweer. Spannend

Luna. Maandag een hele spannende dag voor jou. Fijn dat ze je daarmee kin helpen

Kersjes, wat een rare mensen heb je toch. Gelukkig dat het je helemaal niks deed

Marjolijntje. Hopelijk gaat het morgen beter.

Ik zit nu in mijn pyjama op de bank en was niet meer van plan om daar af te komen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:10:22 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112490472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks :6
Goed zo! :D ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

en mij ook?
Done :)
pi_112491131
Goed zo Kersjes!! Wat een portret zeg. En dat heeft zelf kinderen gekregen?! Laat maar lekkerlangs je heen gaan hoor
pi_112491371
Kersjes, wat goed dat je je er niks van aangetrokken hebt!

Enf, mag ik ook een PM?

EN ik heb hier donderdagochtend weer een afspraak in het zkh, dan zal ik ook echt wel aangeven dat het nu niet zo lekker meer gaat hier. Bedankt voor jullie reacties!
Heb trouwens een 37 weken bolletje in het buikentopic geplaatst. Over de grootte van buiken gesproken (ging eventjes geleden hier erover) die van mij stelt nog steeds niet veel voor, voor 37 weken hoor :')
pi_112492402
Heel goed Kersjes! Sop en gaarkoken.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:05:44 #252
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112493517
Goed he? *)

Marjolijntje, it's not the size that matters he ;)

Oh jongens, ik ben zo rusteloos. En de kleine ook, is constant aan het breakdancen in mijn buik. Heel raar, ik voel me zo opgewonden en ben stiknerveus. Geen ideeeee waarom :?
pi_112493789
Marjolijntje; ookal heb je donderdag een afspraak, trek dan toch tijdig aan de bel! Wat hierboven al werd gezegd, jouw klachten icm bloeddruk vind ik wel zorgelijk en het doet me heel erg aan mezelf denken toen ik zwanger was en pas nu besef ik dat het echt niet normaal was zoals ik me voelde en ik veel zieker was dan ik zelf dacht! Beter een keer teveel dan te weinig naar het z'huis! Iig :* voor jou! Hoop dat je kleintje niet te lang op zich laat wachten en jij je snel weer de oude voelt!
pi_112493937
Eliis een goede echo *O*

Sonnetje verlof, heerlijk *O*

Kersjes, heel goed ^O^ Stom mens.

Info-avond in het ziekenhuis was interessant. Heel raar idee dat in een van die kamertjes onze zoon geboren zal worden O+ Werd er helemaal week van :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112493943
Ook ik denk dat het geen kwaad kan om te bellen marjolijntje.
Ik had eigenlijk 's maandags een afspraak maar mijn dochter hebben ze de zondag er voor met spoed al gehaald. Ik had zelf ook niet het idee dat ik zo ziek was. Maar wij bleken beide aan het sterven te zijn. Dus meid bel voor de zekerheid even. Het is zo'n gemene ziekte die je zelf niet zo ervaart.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:19:26 #256
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_112494410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ook ik denk dat het geen kwaad kan om te bellen marjolijntje.
Ik had eigenlijk 's maandags een afspraak maar mijn dochter hebben ze de zondag er voor met spoed al gehaald. Ik had zelf ook niet het idee dat ik zo ziek was. Maar wij bleken beide aan het sterven te zijn. Dus meid bel voor de zekerheid even. Het is zo'n gemene ziekte die je zelf niet zo ervaart.
QFT

Marjolijntje ga bellen NU!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:19:50 #257
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112494439
Marjolijntje bellen hoor!

Kersjes goed zo! Lekker niks van aantrekken zo'n stom mens

son verlof!

Goede echo's met ook eerste knipper lichtjes! Goed nieuws

Kj fijn dat je werk zo meedenkt en toch bij de gyn maar ook kunnen spreken :*

ik ga morgen ook maar even bellen voor overleg krijg nu 1 flesje voedingsdrank binnen maar goed het is iets!
Iemand nog een pm met naam over?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:25:25 #258
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112494733
Het is overbodig om te zeggen dat het verstandig is om toch even te bellen he Marjolijntje, al is het maar om te overleggen ? :*

Kersjes goesso! laat haar lekker in d'r sop gaar koken
Pardijntje wat lastig, ik hoop dat het gauw lekkerder gaat (en die flesjes voedingsdrank zijn ook gewoon 'droog' en ranzig tbh... nu ik ze licht verdun met melk krijg ik ze iets makkelijker weg zonder het brok op maag gevoel)
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:27:25 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112494855
Bellen Marjoleintje!

Iemand nog een pm voor mij met de naam van TW''s dochter?
pi_112494949
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Kyara het volgende:
Bellen Marjoleintje!

Iemand nog een pm voor mij met de naam van TW''s dochter?
Oh ja, mag ik ook nog PM? :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:31:43 #261
374977 eliis
Relativeer!
pi_112495091
Dank allemaal *O*
Ben al de hele dag hyper en kan m'n ogen niet van de echo-foto's afhouden. Al lijkt het alsof ik een beetje in de twilight zone zit als ik naar de foto's kijk: ik kijk naar een foto van iets dat in m'n buik zit en als ik dat besef, komt er weer een hele grote glimlach op m'n gezicht O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:39:23 #262
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112495530
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh ja, mag ik ook nog PM? :)
Wil je m doorsturen :)

Eliis, fijn zo'n goede echo!

Jakkes marjolijntje,mzit helemaal in de zenuwen voor je nu. Bellen is wel verstandig denk ik?
pi_112495641
Marjolijntje, liever een keer teveel bellen dan te weinig, toch? Jullie gezondheid is het meest belangrijke op dit moment!

[ Bericht 0% gewijzigd door MizzEnroe op 05-06-2012 22:06:36 ]
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:45:46 #264
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112495886
Zou zo fijn zijn als ze metvzekerheid kunnen aangeven wanneer zo'n baby geboren wordt he, met een dag of 2 speling erbij. Lijkt me handig. Tis nu maar afwachten :+.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:50:28 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_112496175
Marjoleintje, ik krijg hier een Poppedeingevoel bij: bellen dus!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112496553
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef KatyM het volgende:
Zou zo fijn zijn als ze metvzekerheid kunnen aangeven wanneer zo'n baby geboren wordt he, met een dag of 2 speling erbij. Lijkt me handig. Tis nu maar afwachten :+.
Ben je het wachten nu al beu? :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112497014
Heb gebeld, hoofdpijn is waarschijnlijk ook nog door de verkoudheid, niet mega heftig maar wel vervelend. Mag voor nu thuis blijven en me rustig houden. Zodra m'n klachten veranderen of erger worden moet ik bellen en direct langs komen. Afspraak voor donderdag blijft gewoon staan. Nu m'n bed in en slapen.
Bedankt voor al jullie berichtjes! :*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:18:28 #268
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112497812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ben je het wachten nu al beu? :D
:D nee hoor, ik ben nog niet echt aan het wachten, genoeg te doen. Maar ben zo benieuwd! En dan kan ik er rekening mee houden in m'n planning :+

Jij?

Hopelijk kan je beetje slapen en heb je morgen betere dag Marjolijntje.
pi_112498032
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef KatyM het volgende:

[..]

:D nee hoor, ik ben nog niet echt aan het wachten, genoeg te doen. Maar ben zo benieuwd! En dan kan ik er rekening mee houden in m'n planning :+

Jij?

Hopelijk kan je beetje slapen en heb je morgen betere dag Marjolijntje.
Voor de planning is het wel handig ja!

Ik heb nog zat te doen ook idd, dus wat mij betreft mag 'ie nog even blijven zitten. Ik krijg het nu nog knap benauwd als ik aan bevallen denk, hopelijk wordt dat de komende tijd ook nog wat minder, als ik het echt zat word :+.

Marjolijntje fijn dat je even contact hebt gehad. Beterschap :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:22:55 #270
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112498096
Ik heb teruggelezen maar ben de helft alweer vergeten :@

Dus voor iedereen die het nodig heeft een *O* en een :*

Volgende week donderdag echo en ik vind het steeds spannender :@ Helemaal omdat ik geen "kwaaltjes" heb behalve iets gevoeligere borsten, en ineens vanmorgen overgeven... En dan denk ik aan de ene kant "yessssssss zwangerschapssymptoom" en aan de andere kant "maar dat had ik tot nu toe niet, misschien klopt het wel niet -O- "

Nou ja, we zullen het zien. En ik ben nog steeds 's avonds erg moe, als ik uit werk kom krijg ik niets meer gedaan aan het huishouden :') Wel ben ik steeds vroeg wakker dus dan doe ik dan maar het eea :)
pi_112498452
Marjolijntje, :* meid. Die laatste loodjes van jou gaan niet over rozen. Goed dat je gebeld hebt, weten ze er in ieder geval van.

Ik was ook wel blij dat mijn vlos even kwam vanavond. Mijn bloeddruk is hoger, maar urine was goed gelukkig. Ze kon zien dat ik overal nog steeds vocht vasthou nu. Ben ook misselijk vanavond, dus ik moet een paar dagen erg rustig aan doen van dr. Maar als er iets is kan ik haar natuurlijk altijd bellen en komt ze gelijk. Ik heb wel een hele luxe positie hoor, dat besef ik me goed.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:32:18 #272
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112498672
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Heb gebeld, hoofdpijn is waarschijnlijk ook nog door de verkoudheid, niet mega heftig maar wel vervelend. Mag voor nu thuis blijven en me rustig houden. Zodra m'n klachten veranderen of erger worden moet ik bellen en direct langs komen. Afspraak voor donderdag blijft gewoon staan. Nu m'n bed in en slapen.
Bedankt voor al jullie berichtjes! :*
Fijn dat het voor nu niets ernstigs lijkt te zijn :*

Slaap lekker en hopelijk voel je je morgen beter :Y
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:32:28 #273
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112498688
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Voor de planning is het wel handig ja!

Ik heb nog zat te doen ook idd, dus wat mij betreft mag 'ie nog even blijven zitten. Ik krijg het nu nog knap benauwd als ik aan bevallen denk, hopelijk wordt dat de komende tijd ook nog wat minder, als ik het echt zat word.
Ik kijk helemaal niet op tegen de bevalling, het moet nou eenmaal gebeuren en komt heus goed. Daarna heb ik die kleine man in m'n armen O+. Misschien komen bij mij de zenuwen nog hoor.
pi_112498773
Hoeveel harde buiken mocht je ook alweer hebben per uur?
pi_112498823
Marjolijntje fijn dat je toch even gebelt hebt. :* hou je maar lekker rustig!
pi_112498980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef bijtje84 het volgende:
Hoeveel harde buiken mocht je ook alweer hebben per uur?
Daar heb ik geen concrete info over gehad geloof ik. Wel dat je gewoon moet bellen als het je niet lekker zit :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112499900
Tja, niet lekker zit... Een harde buik is niet onwijs lekker ;) maar pijn wil ik het ook weer niet noemen.
Ik hou het vooralsnog op voorwerk.
pi_112508161
Bijtje, anders je vlos gewoon even bellen om het te vragen! Harde buiken hebben ze het bij mij ook niet over gehad, echt alleen maar de weeën.

Nacht was wel okay, wel vroeg wakker. Lag niet lekker meer door mn rug. Ga vanmiddag gewoon weer even liggen :) Hoofdpijn lijkt voor nu iets minder dan gisteren, maar de dag is nog maar net begonnen. ;)

PL, nog even en dan heb je je echo gehad! En dan heb je vast een heel mooi mini-mensje gezien :*

Ik kijk ook niet op tegen de bevalling eigenlijk, ik kan me er nu wel heel 'druk' om gaan maken, maar het komt sowieso en het resultaat is vast prachtig :) Alles is er hier ook wel klaar voor, dus laat maar komen!
SPOILER
Vandaag is mn lief de hele dag+avond weg, daar baal ik wel een beetje van. Maarja, hij is goed bereikbaar per telefoon als het nodig is en vanavond ga ik lekker bij mijn ouders eten :) En vanochtend een skype-overleg voor een evenement wat ik niet ga draaien, maar waarvoor ik wel ga helpen in de voorbereiding. Dus heb wel afleiding genoeg vandaag gelukkig :)

Oh! En meld dus :D
pi_112508202
Bijtje: ik heb vrij veel harde buiken, maar mijn baarmoeder is erg gevoelig. Ik krijg een harde buik als ik beweeg, als het kind beweegt, als ik op de fiets stap, als ik er vanaf stap, als ik douche, als ik ga staan etc. En gewoon zomaar, als ik rustig op de bank zit. Ze doen soms gemeen zeer, maar er is verder niks aan de hand. Zolang er geen regelmaat in zit hoef ik me geen zorgen te maken.

Oeh Marjolijntje: jouw eerste keer melden! *O*
Fijn dat de hoofdpijn minder is. Gek hoe dat werkt he, zal wel iets evolutionairs zijn dat zwangere vrouwen in de laatste weken liever niet meer alleen zijn. Ik heb het ook.

Hier 36 weken vandaag.
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:12:06 #280
374977 eliis
Relativeer!
pi_112508407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef peace-lover het volgende:

Volgende week donderdag echo en ik vind het steeds spannender :@ Helemaal omdat ik geen "kwaaltjes" heb behalve iets gevoeligere borsten, en ineens vanmorgen overgeven... En dan denk ik aan de ene kant "yessssssss zwangerschapssymptoom" en aan de andere kant "maar dat had ik tot nu toe niet, misschien klopt het wel niet -O- "

Nou ja, we zullen het zien. En ik ben nog steeds 's avonds erg moe, als ik uit werk kom krijg ik niets meer gedaan aan het huishouden :') Wel ben ik steeds vroeg wakker dus dan doe ik dan maar het eea :)
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad en ik was bloedzenuwachtig :{ Heel veel succes donderdag! En voel ik me precies hetzelfde als jij (gevoelige borsten, vroeg wakker, moe), alleen ben ik niet misselijk/hoef ik niet over te geven dus daar geniet ik gewoon van :)
pi_112508739
Dank jullie dames :*

Allemaal reacties door elkaar: Had wel bijgelezen maar niet gereageerd, dus het is een rommeltje:

Bijtje84, eerst kijken of ik al wat ontsluiting heb (dan zou het ineens supersnel kunnen gaan), en zo niet dan krijg ik tabletjes. Ik vind het allemaal best en laat het maar over me heenkomen. :)
Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor jou hoor! Met een tweeling zou het ineens kunnen gebeuren dat je ook snel aan de beurt bent. :*

Eliis, dat gevoel van je echofoto's houd je nog wel een tijdje, hahaha, ik vind het tot nu toe nog steeds raar dat wat op de foto staat in mijn buik zit O+ En prijs je nog even gelukkig zonder misselijkheid, al zijn de andere kwaaltjes ook niet het meest geweldig, maar wel een teken dat je echt zwanger bent ;)

Marjolijntje, fijn dat je toch even gebeld hebt. Vandaag wordt een veel betere dag voor je, ik wens je iig een lekkere ontspannen dag toe :* ondanks dat je geen gebrek aan afleiding hebt wel je rust pakken hoor :*

Clauwhee, Mooi dat alles goed was! Doe lekker rustig aan! :*

Hier best goed geslapen, was ook gesloopt na gisteren dus dat was een goed voorteken. Maar wat heb ik me toch raar gedroomd zeg, hahaha. Vandaag weer een dag alleen, maar misschien nog wat met een vriendin doen, kan wel afleiding gebruiken op het moment.
En moet een nieuwe badjas (huidige sluit helemaal niet over mijn buik) en nieuwe slippers hebben voor in het ziekenhuis, maar even zien waar zij zin in heeft.
pi_112508815
Ik ben 15w2d en ik pas nog, bij een 2de zwangerschap, in m'n gewone jeans. :'(. Ik wil een babybuik. Voel me niet erg zwanger zo.
/end egoklaagpost
pi_112508920
Ik ben pas overgegaan op positiebroeken met 20 weken :') vorige.keer met 15 weken ofzo.

Bodpa, ook soort van llm nu vind ik :D

Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's :') (en lelijk :'))
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen :')
pi_112508969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's :') (en lelijk :'))
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen :')
_O- Wauw, stel je voor dat het gebeurd, kan TLC weer een nieuw format lanceren "I didn't know I was pregnant with multiples".
pi_112509117
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht ;(

Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht :+).
pi_112509206
Lunta wel fijn dat ze nu actie ondernemen. Marjoleintje hopelijk voel je vandaag wat beter. Verder ben ik weer vergeten wat er nog meer is verteld.

Hier gister weer goed gekeurt bij de verloskundige. Ze was nog steeds niet ingedaald. Maar dat wist ik wel, aangezien ze af en toe klem ligt tussen m'n ribben of mijn maag in de knel zit. Verder de planning door gesproken. Bij 41weken willen ze proberen te strippen. Nu weer rustig afwachten of er in de tussentijd iets van zelf gebeurd :) Zo naar de tandarts, kijken wat deze zwangerschap me heeft gekost.
pi_112509246
Hahaha mooi he zulke dromen. Je bent zoooo blij als je wakker word en het blijkt niet waar hihi.

Gisteren avond zat er wel regelmaat in de harde buiken / voorweeen. Elke vijf minuten 1. Dat heb ik nu al voor de derde avond op rij. Het hield nu wel langer aan, bijna twee uur. En vannacht om 4 u werd ik ook gewekt door een lekkere oefenwee.
Hopelijk houdt het binnenkort aan, of doet het alvast flink wat voorwerk, dat zou fijn zijn! :)

Marjo hopelijk blijft je hoofdpijn minder vandaag, blijf maar rustig aan doen.

Lunta dat zou voor jou dus ook wel fijn zijn als je maandag al wat ontsluiting zou hebben.
Bij mij wordt dinsdag ook een inwendig onderzoek gedaan (als ze er dan nog niet Zijn ;) ) en bij wat ontsluiting willen ze me dan ook wel een 'zetje' geven. Weet alleen niet op wat voor manier. Maar goed dat zie ik dan wel.

Zo nu ga ik eerst eens een fikse fruitcocktail maken, jummie!
pi_112509267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 07:34 schreef Marjolijntje het volgende:

SPOILER
Dat was hier ook altijd zo, maar inmiddels is dat omgekeerd :D dat ik soms echt denk: wat zijn er stomme kinderen! :@ die van mij is zo leuk!

:P dus het komt goed!
pi_112509276
Bijtje, als het nog lukt: batsen! :P is misschien net het zetje? ;)
pi_112509348
Bijtje, ligt denk ik aan hoeveel ontsluiting en hoe hard jij roept dat je er klaar mee bent ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Bijtje, als het nog lukt: batsen! :P is misschien net het zetje? ;)
Tip: Doe dat niet in de avond als je nog een nacht wil slapen :') Hier een hele nacht harde buiken en gerommel gehad!
pi_112509404
Lunta en bijtje als jullie veel last van gerommel hebben kun je ook even in bad gaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:29:41 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112509455
Maar volgende week worden er dus in ieder geval verse baby's geboren bij Bijtje en Lunta *O*
En wie weet wat voor verrassingen ons verder, misschien al voor die tijd, nog te wachten staan...

Pffff, ik wil ook ;(
Ik kan echt niet wachten, zit met al mijn plannen al in het stadium "straks, als de baby er is".
Dan kan ik tenminste weer dit en dat en zus en zo...
pi_112509504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht ;(

Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht :+).
Ik heb juist weinig zomerdingen en was bang dat ik op het laatste moment nog nieuwe kleding moest gaan scoren. Nou, is dát even een meevaller met dit weer }:|.

Bang voor de bevalling is een groot woord. Ik heb er steeds vertrouwen in gehad eigenlijk, maar ik merk dat ik nu, als ik pijnlijke harde buiken heb, toch erg verkramp. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als ik dan bedenk dat weeën nog veel pijnlijker moeten zijn... :X Maar het gaat vast goedkomen, op een vreemde manier heb ik altijd al willen weten hoe het is om te bevallen en nu ga ik het ook echt meemaken binnenkort!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:36:27 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112509575
Rokjes dames, rokjes!
Die van de HEMA zijn ideaal, met een elastiek in de taille. Ik draag ze normaal ook en nu ik zwanger ben kan ik ze nog steeds zonder problemen aan. Heb ze in allerlei kleuren en motieven. Ik heb ook 2 zwangerschapsrokjes, maar daar heb ik straks natuurlijk niet veel meer aan.
Broeken draag ik ook hoor, maar ik heb liever rokjes of jurkjes. Al dan niet met legging eronder.
pi_112509638
Ik draag nu vooral trainingsbroeken en pyjamabroeken, die vind ik toch echt wel het fijnst zitten hoor!
Rokjes en jurkjes zijn ook fijn, al heb ik dan altijd weer last van afzak leggings, ook niet ideaal :P En het is nu toch echt te koud voor blote benen!
pi_112509659
Kersjes hier hetzelfde. Kan niet wachten en vooral omdat je daarna weer rustig op kan bouwen en m'n lichaam weer terug heb. Naja nog max 3 weekjes :) voor mij dan.
pi_112509933
Zo, vandaag weer mijlpalendag voor mij, 19 weken *O*
Zometeen naar vk voor controle .. Maar verwacht geen gekke dingen. Alleen mijn buik is nog ieniemienie voor mijn gevoel. Eens kijken wat ze daar over te zeggen heeft.

En vanavond voor het eerst naar de pufclub :%
Zal mij benieuwen :D .. Moet nog zin maken eigenlijk :@
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:59:38 #298
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112510110
*egopost*

Moet Waterijs gaan proberen, heb potje urine ingeleverd wat er niet heel goed uitzag, over uurtjehopelijk uitslag en dan vanmiddag kontakt dieetste
ben benieuwd hoop dat ik thuis mag blijven
pi_112510217
Hier vanmorgen druk geweest op de slaapkamer van de jongens. Nu weer zo moe dat ik er misselijk van ben. Gelukkig slaapt kleine M en en kan ik L even bij me leggen om tv te kijken :O
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:13:12 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112510488
Pardijntje, ik kan je het mango sorbet-ijs van de AH aanbevelen! Heeft me hier een aantal keer echt gered.
Succes meis, ik hoop dat je thuis mag blijven :*
pi_112510497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef pardijntje het volgende:
*egopost*

Moet Waterijs gaan proberen, heb potje urine ingeleverd wat er niet heel goed uitzag, over uurtjehopelijk uitslag en dan vanmiddag kontakt dieetste
ben benieuwd hoop dat ik thuis mag blijven
jeetje.. het zit je ook niet mee he? Hopelijk mag je nog thuisblijven!
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')