Hahaha dat zien wij dus ook gebeuren, dat dat dan ineens een tweeling wordt...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja och, als je graag nog een kindje wil dan doen al die praktische bezwaren er ineens niet meer zo toe.Je gevoel erbij is toch het belangrijkste. Gebera, ik zie het wel voor me, een derde kindje dat dan ineens een tweeling blijkt te zijn, en jullie alle twee dan duodragen.
Maar je ziet het allemaal wel. Ik merk nu ik twee kindjes heb dat een zware zwangerschap me te belastend lijkt. Maar ook ik houd de deur op een kier (een heel klein beetje dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dillema's! Eigenlijk luxe problemenverstandelijk zijn we er wel uit (laatste zwangerschap dit) maar dat stomme gevoel hè!
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missenkom eens melden dame!
Dat deel is ook bagger, maar ik kan oprecht zeggen dat ik het over het geheel genomen een heel leuke, speciale zwangerschap vind. Het is zó bijzonder om mee te maken, om mijn neefje te dragen. Dat doet me de misselijkheid en vermoeidheid vaak vergeten. Alleen nu even niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
Ik slaap nog.steeds op mn buik, net als.vorige.keer.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef As1981 het volgende:
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
Dat is een kwestie van oefenen. Ik krijg 2 kinderbedden met matrassen en een buggy en dan nog kleding voor 4 personen in een auto waar ook nog een gastank in de bagageruimte zit. Ik kreeg wel diep respect.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Dakkoffer Sondaar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol
en dat maar met 1 kind)
Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.
Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussenzoals nu..
Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee
Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helftquote:[b]Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef vamperotica het volgende:[/b!
Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat!Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helftdat is valsspelen
Whaha ja kan ook nog. Ga denk morgen even langs, dat is toch ook in de plaats waar ik werkquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef peace-lover het volgende:
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit
En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet wetenKamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed
Even wandelen met de hond, de zon schijnt!
Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef Lunta het volgende:
Feli voor de goedgekeurden!![]()
KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan?![]()
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
Ah oke, dat wist ik niet! Leuk om te weten en idd logischquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.
Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en helder vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga..
Ja dat denk ik eerder dan. Ze kan denk ik aan de buitenkant niet zien dat het helder is.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
Jaja, ik heb t al ge-edit.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef WupWup het volgende:
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
Nee joh!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.
Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
Groene zeepquote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Enfermera het volgende:
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudtSterkte met je been ook!
Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje!Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig..
Doe ik idd ook na al die verhalen hier!
![]()
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep eroverLekker laten weken en het vuil smolt er zo af!
XD
Inderdaad...Morgen weer een dag!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:
[..]
Groene zeep![]()
![]()
![]()
Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D
Lekker bezig Vamp!
Haha ja hequote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:
[..]
Groene zeep![]()
![]()
![]()
Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D
Lekker bezig Vamp!
Ik denk ook gewoon over 2 weken, dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de eerste echo.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef pardijntje het volgende:
2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?
Nee was binnen met een ballon aan het voetballen. Sokken aan en laminaat. Niet zo'n goede combi dus. Hier heeft het ook de hele dag geregend.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef Estrys het volgende:
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker
Even totaal offtopicquote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijnHeb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen
en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa
Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Even totaal offtopicOh echt, doe ik zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaha oh is dat zo, alleen bij NL'se?
dat wist ik niet. Vandaar dat ik ze misschien niet meekreeg
Maar idd, ga zeker ff terug
He jeetje, wat enorm spannend meisquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef eliis het volgende:
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nuhelemaal begrijpelijk! Ik duim!
Jaaa! Wat gaaf! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Geniet ervan meid!!
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Geluktquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef bijtje84 het volgende:
voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.
Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen
En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!
Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.
Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
Dank je! Ik zeg ook "lama komen die handel" haha.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !
Sterkte!
Jemig doe es niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.
Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en?
Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Cantare het volgende:
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Dankje welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:21 schreef Poppejans het volgende:
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!!
Nou wat een opluchting!! Gefeliciteerd, nu echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
Bijna 8 weken
Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Wat dacht je van het idee dat je een meter of meer kind in je buik hebt....hahahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje?
Gek he? Bij jou komt het nu wel echt dichtbij hoor. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef adesse het volgende:
KatyM ik ookbij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten?dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben
![]()
![]()
aaarrrggghhhhhh!!!
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controlequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kiloquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattigquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.quote:Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
Hihi, stomme babybytes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn
Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al
Labelloo, lekker op tijd zeghier heb ik morgen telefonische intake
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, stomme babybytes!![]()
Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
Je hormonen hebben gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW![]()
Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.
Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc![]()
Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla 'en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen
*stampvoetend*
Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast
Hier precies het tegenover gestelde, ben nu 26 weken maar heb nog maar een klein buikje. Mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik al over de helft ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).
Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
[..]
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen![]()
Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes
Baal er zelf ook van, zeker omdat het tijdelijk werk betrof precies tot aan mijn verlof:(quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
lees de mijne maarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen
Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren
Haha mijn laatste 2 waren ook maar 3 uur allebei. Maar toch...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
lees de mijne maargeeft de burger moed haha
Inderdaad, bij jou gaat het dus ook lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Nanadu het volgende:
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was primaNet even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak
Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
Bij mij was de buik ook al te zien bij 18 weken en hadden ook heel veel mensen gevraagd of ik zwanger was van een tweeling, maar er zat er toch echt maar 1 in, die heel normaal was qua gewicht. Ik had ook niet belachelijk veel vruchtwater of zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).
Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
[..]
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen![]()
Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes
Hier telefonisch bij nummer 1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoorgewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch
Bij mij de eerste keer ook telefonisch en dat had een hele rare reden. Ik had me aangemeld via internet en zij hadden doorgekregen dat het mijn 13e zwangerschap en 12e kindje wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier telefonisch bij nummer 1
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO.Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft!
Spees_Eend, officieel welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO.Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dus op zich goed nieuws, toch? Of een beetje vervelend omdat je niet echt weet van waar 't nu kwam?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef maffemuts het volgende:
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef eliis het volgende:
Thistleweed, gefeliciteerd!!![]()
Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.
En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus![]()
Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en dan vloeien nu de tranen toch wel weer rijkelijk, maar met een grote glimlach op mijn gezicht! Ik heb er oprecht zin in!![]()
en mij ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en?
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en?
Donequote:
QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ook ik denk dat het geen kwaad kan om te bellen marjolijntje.
Ik had eigenlijk 's maandags een afspraak maar mijn dochter hebben ze de zondag er voor met spoed al gehaald. Ik had zelf ook niet het idee dat ik zo ziek was. Maar wij bleken beide aan het sterven te zijn. Dus meid bel voor de zekerheid even. Het is zo'n gemene ziekte die je zelf niet zo ervaart.
Oh ja, mag ik ook nog PM?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Kyara het volgende:
Bellen Marjoleintje!
Iemand nog een pm voor mij met de naam van TW''s dochter?
Wil je m doorsturenquote:
Ben je het wachten nu al beu?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef KatyM het volgende:
Zou zo fijn zijn als ze metvzekerheid kunnen aangeven wanneer zo'n baby geboren wordt he, met een dag of 2 speling erbij. Lijkt me handig. Tis nu maar afwachten.
quote:
Voor de planning is het wel handig ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef KatyM het volgende:
[..]nee hoor, ik ben nog niet echt aan het wachten, genoeg te doen. Maar ben zo benieuwd! En dan kan ik er rekening mee houden in m'n planning
Jij?
Hopelijk kan je beetje slapen en heb je morgen betere dag Marjolijntje.
Fijn dat het voor nu niets ernstigs lijkt te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Heb gebeld, hoofdpijn is waarschijnlijk ook nog door de verkoudheid, niet mega heftig maar wel vervelend. Mag voor nu thuis blijven en me rustig houden. Zodra m'n klachten veranderen of erger worden moet ik bellen en direct langs komen. Afspraak voor donderdag blijft gewoon staan. Nu m'n bed in en slapen.
Bedankt voor al jullie berichtjes!
Ik kijk helemaal niet op tegen de bevalling, het moet nou eenmaal gebeuren en komt heus goed. Daarna heb ik die kleine man in m'n armenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor de planning is het wel handig ja!
Ik heb nog zat te doen ook idd, dus wat mij betreft mag 'ie nog even blijven zitten. Ik krijg het nu nog knap benauwd als ik aan bevallen denk, hopelijk wordt dat de komende tijd ook nog wat minder, als ik het echt zat word.
Daar heb ik geen concrete info over gehad geloof ik. Wel dat je gewoon moet bellen als het je niet lekker zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef bijtje84 het volgende:
Hoeveel harde buiken mocht je ook alweer hebben per uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag is mn lief de hele dag+avond weg, daar baal ik wel een beetje van. Maarja, hij is goed bereikbaar per telefoon als het nodig is en vanavond ga ik lekker bij mijn ouders etenEn vanochtend een skype-overleg voor een evenement wat ik niet ga draaien, maar waarvoor ik wel ga helpen in de voorbereiding. Dus heb wel afleiding genoeg vandaag gelukkig
Oh! En meld dus
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad en ik was bloedzenuwachtigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef peace-lover het volgende:
Volgende week donderdag echo en ik vind het steeds spannenderHelemaal omdat ik geen "kwaaltjes" heb behalve iets gevoeligere borsten, en ineens vanmorgen overgeven... En dan denk ik aan de ene kant "yessssssss zwangerschapssymptoom" en aan de andere kant "maar dat had ik tot nu toe niet, misschien klopt het wel niet
"
Nou ja, we zullen het zien. En ik ben nog steeds 's avonds erg moe, als ik uit werk kom krijg ik niets meer gedaan aan het huishoudenWel ben ik steeds vroeg wakker dus dan doe ik dan maar het eea
quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's(en lelijk
)
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat was hier ook altijd zo, maar inmiddels is dat omgekeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik soms echt denk: wat zijn er stomme kinderen!
die van mij is zo leuk!
dus het komt goed!
Tip: Doe dat niet in de avond als je nog een nacht wil slapenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Bijtje, als het nog lukt: batsen!is misschien net het zetje?
Ik heb juist weinig zomerdingen en was bang dat ik op het laatste moment nog nieuwe kleding moest gaan scoren. Nou, is dát even een meevaller met dit weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht![]()
Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht).
jeetje.. het zit je ook niet mee he? Hopelijk mag je nog thuisblijven!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef pardijntje het volgende:
*egopost*
Moet Waterijs gaan proberen, heb potje urine ingeleverd wat er niet heel goed uitzag, over uurtjehopelijk uitslag en dan vanmiddag kontakt dieetste
ben benieuwd hoop dat ik thuis mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |