abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112433620
Wil iedereen wel eens even voorzichtig doen en zichzelf heel houden }:|

En ik zag een goede echo voor Enf! *O*
En een duosticker voor Bijtje ^O^
pi_112433714
As ook al onderuit gegaan, en alle pechdames... :* :* :*

Bijtje, fijn dat je weer bent goegekeurd, spannend zeg!!

Marjolijntje, :* (misschien heb ik er overheen gelezen :@ maar hoe is het nu met je bloeddruk enzo?)

Hier toch nog even actief geweest *) , heb een begin gemaakt met de keuken leeghalen. Bestond voornamelijk uit dingen weggooien, lekker gevoel zeg! Nu hang ik weer op de bank :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112433927
LeNeHe, ik heb donderdag pas weer controle in het zkh. Dan weet ik meer. Ik heb buiten hoofdpijn ook geen last van andere klachten en ik denk dat die hoofdpijn (voor een groot deel) nog steeds veroorzaakt wordt door die stomme verkoudheid.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112436922
Liza ook gevallen, jeetje ook gewoon iets gebroken. Gelukkig is met de baby alles goed.

Wat lief van je vriend Lunta.

Vamp, goed op jezelf letten he, niet te veel doen.

*O* voor alle goedgekeurde bezoeken aan de vlos.

Lenehe, nog wat nuttigs gedaan. En anders geeft dat toch niet zo'n relax dagje. En dat boek moet gewoon uit :P

Hier willen we het geslacht wel weten en mag iedereen het ook weten hoor. Ik kan dat echt niet voor me houden.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef pardijntje het volgende:

2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?

Ik denk ook gewoon over 2 weken, dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de eerste echo.
Pas jij ook goed op jezelf, niet te veel doen hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef Estrys het volgende:
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker :)
Nee was binnen met een ballon aan het voetballen. Sokken aan en laminaat. Niet zo'n goede combi dus. Hier heeft het ook de hele dag geregend.
Dat gevoel in mijn onderbuik is nog niet weg, dus nu maak ik me toch weer een beetje druk. Maar kan er niets mee. Ben al meerdere keren naar de wc geweest omdat ik "bang" ben bloed te zien. Gelukkig is er niets.
pi_112440649
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:

Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn :D Heb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen -O- en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa :') Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet :@
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag! :+ :D
Even totaal offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:27:45 #81
374977 eliis
Relativeer!
pi_112440946
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
pi_112441047
Oww Ellis wat ontzettend spannend! Probeer van het positieve uit te gaan! Ik duim ontzettend voor je!
pi_112441131
Spannend Marjolijntje, hopelijk is de hoofdpijn inderdaad van de verkoudheid komt.

Eliis, zeker spannend, ik ga voor een knipperhartje duimen hoor! Succes straks.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112441419
Succes Eliis
  maandag 4 juni 2012 @ 20:37:15 #85
374977 eliis
Relativeer!
pi_112441586
Dank allemaal!
Brrrr ik probeer me voor te bereiden (ga uit van het goede, en als het niet goed is heeft het niet zo mogen zijn) maar geloof dat ik nu niet meer rationeel kan denken.
Ik sta voor m'n werk te presenteren voor zalen met honderden mensen, best spannend, maar ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in m'n leven als nu :D
pi_112441695
Succes Eliis.

Ik moet morgen weer naar de gyn. Ik krijg dan ook te horen of ik daar blijf of naar de vk ga.

Verder ben ik niet zo aanwezig hier. Ben druk in mijn hoofd, op het werk en met Sofie. Ik ga morgen op het werk bespreken of er niet een dienst van deze week af kan. Ik werk 37 uur, ben dan 1 dag vrij en werk dan weer 2 avonddiensten. Ik ben dan daarna wel weer 5 dagen vrij, maar ik vrees dat je me die dagen op kan vegen.
*poef* nu is het weg
pi_112441831
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
pi_112441908
TW gefeliciteerd! *O*
pi_112441929
TW gefeliciteerd!!!!! Nu heerlijk genieten, Fijn dat ze het zo goed doet aan de borst.
pi_112441964
Jaaaaaa daar is ze *O*
Gefeliciteerd met je dochter tw!!
Lekker gaan genieten!

Eliis, spannend en succes!
pi_112442011
Eliis succes! ^O^
pi_112442014
TW gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O* geniet er van.. hoe was de bevalling dan zo anders dan dat je in je hoofd had ...

Succes Eliis!
pi_112442090
Jaaaaah TW!! Daar is ze dan! O+
Geniet ervan he! :)

We waren je al kwijt :P .. Maar nu weten we waarom! :)
  maandag 4 juni 2012 @ 20:46:36 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112442186
TW, gefeliciteerd met je meisje!

En ik ben wel benieuwd naar de naam dus wie het weet mag me pm-en ;)
pi_112442222
TW, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! *O*

En ik zou ook wel een berichtje met de naam willen hebben :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112442265
TW, gefeliciteerd *O* Oh wat heerlijk! Fijn dat het ondanks dat je het anders in je hoofd had toch een mooie bevalling was! :*
(En hier ook wel heel benieuwd naar haar naam ;) )

Eliis, spannend, succes!
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:12 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112442365
Van harte met je meissie Thistleweed! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:53 #98
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112442409
TW, dus toch!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
En ik ben ook benieuwd naar de naam!
.... met gevoel voor drama....
  maandag 4 juni 2012 @ 20:50:24 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112442438
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even totaal offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt, doe ik zeker! :D Whaha oh is dat zo, alleen bij NL'se? :o dat wist ik niet. Vandaar dat ik ze misschien niet meekreeg :P Maar idd, ga zeker ff terug :D ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef eliis het volgende:
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
He jeetje, wat enorm spannend meis :* helemaal begrijpelijk! Ik duim!

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Jaaa! Wat gaaf! Gefeliciteerd!! O+ Geniet ervan meid!! :* *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112442537
TW, gefeliciteerd met je meisje O+ *O* O+

Ik zit nu mobiel, maar als iemand de naam weet, houd ik me aanbevolen ;)

Eliis, veel succes meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')