abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112464574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Nou wat een opluchting!! Gefeliciteerd, nu echt ;) *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112464582
Tante Soesa Wat een schrik! Fijn dat alles goed is!
En jompels voor de mijlpalen! *O*
Ophelia over de helft! *O*
Mooie echo MeNicole! *O*

En mooie gewichten voor de jongens van Bijtje! *O*

Hie reen baggernacht gehad....Ben doodmoe, maar wil niet gaan slapen maar poetsen en opruimen.... :o
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112464688
Katy & Marjolijntje LLM!! *O* Fijn dat de 37 weken gehaald zijn ^O^.

Tante Soesa, wat schrikken joh! Gelukkig was alles toch gewoon goed.

Hier had ik gister ook een heel rustig jochie. Maar toen we naar bed gingen en ik me eigenlijk wel zorgen begon te maken, liet hij weer goed van zich horen voelen. Zondag waarschijnlijk te veel gedaan en gister niet echt heel rustig aan gedaan (had een fotoshoot, moest boodschappen doen, 2 wasjes gedraaid, gekookt) dus dat zal wel de oorzaak geweest zijn. Vandaag mag ik van mijn meneer helemaal niets doen. Dus... series here I come 8-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:44:07 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464699
Haha Vamp, daar heb ik nou totaaaaaal geen last van!
De poetsdrang bedoel ik. Nesteldrang is een zwangerschapskwaal die mij tot nu toe altijd heeft weten over te slaan helaas :D
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 09:46:26 #155
309370 Nanadu
pi_112464761
Tante Soesa jeetje wat moet je zijn geschrokken op dat moment, gelukkig is alles wel goed afgelopen en nu op naar je verlof *O*

Een goede echo voor MeNicole *O*

*O* voor de mijlpalen vandaag

Wat fijn dat het zo goed gaat bijtje en dat je jongens zo'n mooi gewicht hebben ^O^

Ik heb net mijn peuter weggebracht en ga zo op weg naar het ziekenhuis voor ijzerinfuus. Ik hoop dat deze keer mijn bloeddruk geen rare dingen doet en dat ik weer de hele dag moet blijven. In ieder geval voel ik baby super veel, dus dat ik positief nieuws :)
pi_112464819
Nesteldrang heb ik ook echt helemaal niet :D

Nanadu, succes in het ziekenhuis, hoop dat je lekker snel weer buiten staat :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112464995
Heeft Eliis zich ondertussen alweer gemeld na die echo van gisteren? Of ben ik zo kippig :?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:58:24 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_112465038
Gefeliciteerd TW!!! (PM welkom ;) )

MeNicole ook weer zwanger, wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_112465058
Van harte, MeNicole! Dit keer een meisje? :7 8 weken al, dat is best ver! Ik ben heel benieuwd hoe je grote jongens gaan reageren! O+
pi_112465128
Haha nou ik ga er eigenlijk van uit dat het weer een jongen word. Anders krijgen we zoveel speelgoed als er ook nog meisjesspul bij moet :P

Ik denk dat het de jongens het wel leuk vinden. Als ik al kijk hoe ze met Matthias zijn O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112465206
TW, ze is er!! O+ van harte gefeliciteerd vrouw! :*

Mijlpalen! *O* en al die verloven (??) die deze week beginnen... De mijne ook eind van de week O+ toch wel een mijlpaal ondanks dat ik al vanaf week 20 niet meer werk :')

Er zitten allemaal mini-kleertjes in de wasmachine hier O+ er komt gewoon echt echt echt weer een baby voor wie die kleertjes zelfs nog te groot gaan zijn de eerste tijd :o

En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
pi_112465439
Hier is het contrast precies andersom :')
Vorige keer niet extreem veel aangekomen, hoewel ik niet helemaal eerlijk tel ;) (eerste 16 weken 6 kilo afgevallen en daarna dus 10 aangekomen).
Nu had ik geen kilo's die eraf gingen, maar wel kilo's erbij ;) Mja tis ook weer niet zo dat ik tonnetje rond wordt ofzo. Geen idee waar de kilo's precies zitten, maar mn broeken en shirts pas ik nog steeds, dus ik geloof t wel.
Heb geen idee hoeveele er nu precies bij zit, mn weegschaal is leeg :')

*O* voor de mijlpalen van KatyM, Marjolijntje, Ophelia en Sorbootje (toch?) *O*
2 LLM's erbij!
Hier ook mijlpaal vandaag, 34 weken *O* Laatste werkdag *O*
Mn baas was al verbaasd dat ik er was *lol* Hij dacht dat mn verlof al begonnen was. Had al eigenlijk geen werkplek meer hehe. Kantoor stroomt een beetje vol :')

Gerbera, minikleertjes O+

Oh een een goede echo voor menicole, fijn zeg!
pi_112465736
TW gefeliciteerd met je dochter O+
Als iemand de naam wil pm'en O-)

Verder *O* voor alle mijlpalen en aankomend verlof! *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112466468
TW gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

En wow menicole, weer een kleine op komst! *O*
Tralalalaaa
pi_112466567
TW, gefeliciteerd!!!! *O*

Menicole, ook gefeliciteerd. De weken vliegen echt voorbij!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:52:13 #166
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112466613
31w1d vandaag en de rest van de week in de ziektewet ivm voorweeen en hardebuiken...
Urine wordt while we speak gechecked, krijg ik straks de uitslag van (hopen dat die uitslag niet jeukt)

Verder even een :* voor de LLM's
en een knuf voor de anderen !
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112467063
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

En weer een paar dames LLM's *O*

Soesa wat eng zeg, gelukkig gaat het goed met je kindje, nog even werken en dan verlof :)

Sonnetje nog een dagje werken en dan verlof.. lekker :)

Hier ook lekker dagje alleen, kind is naar de kdv. Poetsdrang begint hier langzamerhand te komen. Heb alle knuffels en speelgoed gewassen van de dreumes, zo maar eens even bezig met de keuken. Heb nog geen babywasjes gedraaid, wacht er nog even mee. Ik begin wel wat warrig te worden, dingen vergeten, niet goed zien, gisteren zat ik maar te turen naar de bladerdeeg in de winkel, kon het niet vinden :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:06:34 #168
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_112467163
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef bijtje84 het volgende:

[..]

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
Wat dacht je van het idee dat je een meter of meer kind in je buik hebt....hahahahahaha
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:07:34 #169
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112467201
Bijtje, bikkel! Straks gewoon 2 mooie jochies O+

Ik wil ook graag de naam weten van TW :D Ben benieuwd :) Wil iemand hem doorpmmen?

Tante_Soesa, ik ben blij dat er uiteindelijk niks aan de hand was zeg, maar wel even schrikken.

Fijn dat alles goed eruit zag MeNicole2! Echt zwanger dus O+

Nanadu, succes vandaag in het ziekenhuis, hopelijk doet dat ijzerinfuus je goed, dit is ook niks :*

Adesse, Marjolijntje, Phaidra, ik ben benieuwd wat de volgorde zal zijn *O*.

Ik voel me helemaal nog niet LLM.
Het gaat nu eigenlijk wel weer prima. Morgen nog een etentje in Den Haag, ik fiets nog volop en heb eigenlijk nergens last van.
Ook het slapen gaat weer beter, dus jullie hoeven nog geen babynieuws te verwachten van deze kant, maar je weet het nooit.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* Voor alle mijlpalen! 37 weken, het klinkt al best ver he? *) *O*

Ahw Maffe muts, voorweeen en harde buiken, nu al? Jakkes. Wachten op de uitslag maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door KatyM op 05-06-2012 11:17:44 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:10:23 #170
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112467308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:04 schreef Mereltje het volgende:
Ben ook benieuwd naar de naam van dochter TW, iemand PM tje? :)

O-) dit dus.....
pi_112467571
Gefeliciteerd met je meisje TW! *O*

en als iemand een pm/dm over heeft met de naam, dan houd ik me aanbevolen! O-)
vragen mag!
pi_112467871
TW, gefeliciteerd met je *O* dochter *O* !!!
Ook ik ben nieuwsgierig naar een naam-pmmetje O-).

Weer een paar belangrijke maalpijlen! En 2 nieuwe LLM'ers! Succes met die LL ;). w/

Tante Soesa, daar zou ik ook helemaal niet goed van zijn! Wel sterk van je dat je bij twijfel gewoon gebeld hebt en het niet gewoon "aangezien" hebt, geen risico nemen = goed!!!

Sterk hoor Bijtje, zo twee zware jongens al! Vriendin van me is zwanger van ééneiige tweeling en die is vrijdag 40 weken :X (maar eigenlijk denk ik dat ze nu bezig is, want het is op FB opvallend stil *))

Maffemuts, hoop dat alles ok is!

En nog een *O* voor goede echo's! Hopelijk is die van Ellis ook ok!

En ik weet niet of ik alle nieuwe zwangeren al gefeliciteerd heb, bij deze!

Ondertussen mijn gips geruild voor een brace. Ze wouden alleen een nieuwe gips doen als ik foto's wou laten nemen, wel met risico voor de baby. Nou dank je :{w. Bevallen doet ook pijn, ik doe wel ff zou dan met m'n handje.

[quote]0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik kan er niet bij, ik eet gewoon goed, maar ik kom gewoon echt niet aan :') blijf hangen op +6,8 (soms een pondje meer, soms een pondje minder).... bizar!! Ben er blij mee hoor, laat deze nog maar wat restanten van muppet opvreten 8-) maar dat contrast!
[/quote]

dat wil ik ook: (vr)eten en niet bijkomen :7

[ Bericht 3% gewijzigd door OooLizaooO op 05-06-2012 11:28:35 ]
pi_112468002
Soesa wat een schrik, fijn dat alles goed is!

*O* voor alle mijlpalen en MeNicole!

Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn. Verder voel ik me wel goed de laatste dagen eigenlijk en slaap ik als een tierelier *O*. Maar ze wil ff checken op bloeddruk en eiwitten enzo.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112468157
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:37:53 #175
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112468526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:29 schreef adesse het volgende:
KatyM ik ook :) bij de eerste is het begonnen na het strippen na 41 weken en nu ben ik echt heel erg benieuwd. Ene kant het gevoel dat het nog wel even kan duren en andere kant meer bewust dat het gewoon zo maar kan starten.
Gek he? Bij jou komt het nu wel echt dichtbij hoor. Ben benieuwd *O*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')