abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112455567
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd TW!
En als iemand het weet, zou die mij dan de naam willen PM-en? O-)
pi_112455930
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Er waren wat valpartijen, las ik. :o Voorzichtig joh.

Hier morgen alweer 28 weken, dat schiet lekker op. Kindlief doet het prima en beweegt steeds fanatieker. Net nog alcoholvrij bier over m'n shirt omdat ik omhoog vloog door een porrend/draaiend voetje tegen m'n heupbot. :D Blijft raar.
pi_112456515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Cantare het volgende:
Bijtje, wauw, gewoon 5400 gram kind in je buik! Geweldig dat het zo goed gaat, toch extra bijzonder bij zo'n tweelingzwangerschap.

Bizar als je het zo ziet staan. 5400 gram kinderen in mijn buik. Plus twee plonzen vruchtwater en twee placenta's... Pff hihi niet te lang bij stil staan.
Bijzonder dat het zo goed gaat, dat het kan, is het absoluut. Besef ik me ook heel goed.
pi_112456907
:)

Een tweeling had mij ook wel heel leuk geleken, ik heb zelf een broertje en zusje die tweeling zijn. Maar ja, 't moet je maar net gebeuren. ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:45:00 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_112457087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Gefeliciteerd! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_112458976
Helemaal waar Cantare. Voor ons was het ook een totale verrassing! Komt niet voor in de familie's ofzo. Dus echt een cadeautje, zomaar twee tegelijk :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 03:34:03 #132
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462021
Gefeliciteerd TW! Ook ik ben uiteraard nieuwsgierig naar de naam...:D. Zou iemand mij willen pm'en?

Verder ben ik al een tijdje afwezig hier, druk met alles afronden op het werk en merk dat ik al steeds meer in mijn eigen coconnetje terecht kom. Ook erg moe steeds dus het is maar goed dat ik over 3 dagen verlof heb! Ik ben ook verder helemaal niet bijgelezen maar moet even mijn verhaal kwijt.

Gister ochtendje aan de CTG gehangen, ik had de baby een uur of 5 niet gevoeld terwijl ze normaal 's ochtends heel druk is. Het zat me niet lekker dus ik had gebeld en mocht meteen komen. De eerste CTG die werd gemaakt was niet super, ze bewoog eigenlijk nog steeds amper en reageerde ook nergens op. Ook hoorden we een onregelmatigheid in de hartslag en dit terwijl er in de familie best wat hartafwijkingen zitten. Mijn bloeddruk was ook behoorlijk te hoog (tsja, wat wil je op zo'n moment). We moesten ons dan ook melden op de verloskamers voor een uitgebreide CTG van minstens een uur en voorbereiden op opname. Gynaecoloog wilde zelf komen kijken omdat hij het niet helemaal vertrouwde. We werden helemaal persoonlijk naar boven begeleid. Heel lief maar ik ging me steeds meer zorgen maken. Pff... Wat een stress zeg!

Eenmaal boven aangekomen werd ik meteen weer aan het apparaat gehangen en de verpleegkundige die dat deed zei eigenlijk al na 3 minuten: volgens mij is er helemaal niets aan de hand.

Ik heb 3 kwartier gelegen en in die tijd was de baby ontzettend druk, drukker dan normaal. De bewegingen worden aangeven in groene blokjes en bij ons was het gewoon 1 groene streep, achter elkaar door. Hartje klonk heel regelmatig en mijn bloeddruk werd om de 5 minuten gemeten en was ook nog nooit zo laag geweest... Toen de verloskundige langskwam wisten we ook eigenlijk wel dat alles goed was. Zij bevestigde dat ook ('ik heb nog nooit zo'n actieve baby bij een CTG gezien') en mochten we naar huis. De gynaecoloog is uiteindelijk niet eens meer langs geweest.

Heel verhaal maar ik moest het even kwijt. Kan nu ook niet slapen, blijf steeds maar denken aan het moment dat je denkt: er is iets mis met mijn baby. Wat voelt die buik dan zwaar :(. Nouja, boel drukte om gelukkig helemaal niks. Nu maar weer proberen te slapen.
pi_112462463
Tante Soesa, dat is even schrikken zeg! Gelukkig bewoog ze goed op die tweede ctg. Maar kan me indenken dat je je rot schrikt als ze ineens een blik gedoe open trekken en spreken over opname. Bijna met verlof, zin in?
pi_112462588
TW:gefeliciteerd met je dochter!!!! *O*

Bijtje: bijna niet te geloven hoe goed het gaat he? Echt heel heel erg gaaf.

Wat een schrik Tante Soesa, is het slapen gelukt?
pi_112462595
Tante Soesa wel prettig dat ze direct actie ondernamen.. En dat alles achteraf gelukkig mee viel! Niet raar dat je je zo'n zorgen maakte hoor :N ... Nog een paar dagen meid en dan heb je verlof! Lekker helemaal aan jezelf en je gezinnetje denken :Y
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:00:50 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112462957
Goedemorgen :)

Slapen is gelukkig weer gelukt. Het was inderdaad fijn dat er meteen actie werd ondernomen! Ik ben blij dat het allemaal niet nodig was...Vrijdag krijg ik nu een extra controle tussendoor dus dat is ook wel fijn. En wat ben ik blij dat ik nog maar 2 dagen écht hoef te werken (donderdag wordt volgens mij meer van de gezelligheid, lekker lunchen, taart eten, afscheid nemen, kast opruimen e.d.) want ik ben ook echt op nu. Ik kijk dus heel erg uit naar mijn verlof *O*. Nu nog mooi weer... 8-)

Ik las over Bijtje, wat fijn dat alles zo onwijs goed gaat en dat je jongens zo goed groeien!
pi_112463063
Soesa gelukkig was er niets aan de hand!

Vandaag hoe dan ook over de helft, 21 weken! Ineens vind ik het toch wel hard gaan...
pi_112463097
Gaaf hoor bijtje. Zeker omdat ze het zo goed doen. Voor de eerste wilde ik ook altijd een tweeling. toen hij er was, was ik blij dat het er 1 was. Nu mag ik alles nog een keer meemaken.

Wat een schrik tante soesa. wel fijn met de actie en dat alles goed is. nu weer ontspannen en op naar je verlof.

Sonnetje ook bijna verlof. Laatste dagje!!
pi_112463106
Mijlpijl voor ophelia!!
pi_112463146
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_112463311
Dat is ook schrikken Soesa, fijn dat toch alles goed was!

En het is weer mijlpalendag! Jompels voor iedereen! *O*

Ennn... Katy en ik zijn 37 weken! *O* Ik ben zo blij dat ik dat gewoon gehaald heb nu :D Echt wel een opluchting hoor! M'n bloeddruk kan doen wat ie wil nu, ze is af O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112463340
*O* voor alle mijlpalen :)
pi_112463419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 08:21 schreef Poppejans het volgende:
spuit11
As1981 ik zie nu pas dat je weer zwanger bent, wat leuk gefeliciteerd!! *O*
Dankje wel

En nog meer mooie mijlpalen. Twee nieuwe LLM's
pi_112463452
*O* Voor alle mijlpalen, en een extra *O* voor Marjolijntje en KatyM. 37 weken, whieehieeee!
pi_112463823
*O* Bijna 8 weken *O* Voor nu tenminste even. Over 2,5 week nog een echo om de precieze datum vast te stellen. Zag er allemaal al wel goed uit. Het had al stompjes en hartje klopte goed.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112463902
Fijn MeNicole :) .. Om iets meer zekerheid te hebben en een knippertje te zien!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:10:03 #147
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112463906
Gefeliciteerd met je meisje TW *O* .

Ook een *O* voor bijtje en haar goede tweelingzwangerschap!

En voor MeNicole!! *O* Goed nieuws!

Tante Soesa dat was flink schrikken, maar alles toch nog goed gekomen, dus nog maar een *O* ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:30:35 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112464391
37 weken is een mooie mijlpaal!

Soesa, dat moest schrikken geweest zijn. Gelukkig was het loos alarm en doet je beebje het nog prima.

MeNicole *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_112464438
Wat fijn menicole dat alled goed was.
pi_112464489
Nicole wat fijn zeg!

Hier voor het eerst wat krampen gehad gister avond. Maar verder niks en heerlijk geslapen. Vanmiddag naar de verloskundige en verder helemaal niks. Kind is naar kdv dus handen even vrij. Misschien zo maar even lekker rommelen. Nu eerst een kop koffie en wat lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')