Dus op zich goed nieuws, toch? Of een beetje vervelend omdat je niet echt weet van waar 't nu kwam?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef maffemuts het volgende:
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef eliis het volgende:
Thistleweed, gefeliciteerd!!![]()
Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.
En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus![]()
Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en dan vloeien nu de tranen toch wel weer rijkelijk, maar met een grote glimlach op mijn gezicht! Ik heb er oprecht zin in!![]()
en mij ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en?
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en?
Donequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |