abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:04:46 #226
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112482172
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112482398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:04 schreef maffemuts het volgende:
Urine was schoon, bloeddruk stabiel, Donderdag hercontrole op alles +echo bij de gyn.
Dus op zich goed nieuws, toch? Of een beetje vervelend omdat je niet echt weet van waar 't nu kwam?

Queza/speeseend, zo blij dat jullie dit goeie nieuws te horen gekregen hebben, oef! Moet een zenuwslopende tijd geweest zijn.

Omentielvo, toch wel fijn hé die bevestiging!

En wat een verhalen over het werk, ik vind het gewoon schandalig dat zwangere vrouwen zo worden "afgescheept", wat gaan ze doen als wij nu eens stoppen met kinderen op de wereld zetten hé? :P
pi_112482414
Nanadu fijn dat je je weer wat beter voelt na het ijzerinfuus!
Ja wat is wijsheid he... Moeilijk blijft dat.
Achteraf denk ik dat ik ook een soort van gediscrimineerd ben in de eerste 3 maanden. Toen ben ik toch gaan werken maar achteraf gezien was dat echt onverantwoord. Toen dreigde het ook op een arbeidsconflict uit te lopen als ik het echt door zou zetten. En wat was nu net wat ik effe niet kon gebruiken. Ben dus ook niet op mijn strepen gaan staan. Maja, ruzie met je werkgever over zoiets wil je ook niet. Nu hoop ik alleen maar dat ik de zwangerschap een beetje goed door kom .. Mochten er weer problemen komen dan houd ik mijn hart eerlijk gezegd wel een beetje vast. En ik ben morgen pas 19 weken dus ik heb nog een poosje te gaan. Ook al krijg je gelijk van verschillende instanties (had de Arbo, FNV en rechtsbijstand achter me staan), dan nog wil dat niet zeggen dat je het gaat 'winnen'. Maar ik ga voor een positief einde :)

Enf ik mag volgende week EIN-DE-LIJK voor mijn 20-weken echo. Bezorgd ben ik niet echt, ik voel het kindje regelmatig bewegen/schoppen. Wel ontzettend benieuwd naar het geslacht! Wat een mooie echofoto's! En wat groot al he :o

Sola jij hebt me de datum wel uitgekozen zeg :D

SpeesEend fijn dat de uitslag van de punctie goed was :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:21:37 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112482873
Spannend maffemuts :* Fijn dat nu iig alles goed is! :)

Twinkle: jaaaaaa! *O* Pft, nog wel lang wachten he. Ja idd, tis zo bijzonder wat je allemaal kan zien.. Snap helemaal dat je je zorgen maakt :* Maar daar gaan we gewoon niet vanuit ok? :D Gezonde frummels ftw *O* Jaa het geslacht, ik vind het zo leuk dat ik dat al weet, echt een leuk halverwege-cadeautje O+ Geweldig!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112484108
*O* verlof *O*

Spees_eend, fijn dat de eerste uitslagen goed waren! *O*

Sola, haha geniaal die reden van de vorige keer de telefonische intake :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:08:59 #231
374977 eliis
Relativeer!
pi_112484686
Thistleweed, gefeliciteerd!! *O*

Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.

En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus O+

Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer *O*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:09:59 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112484720
Sonnetje wat heerlijk, verlof!! *O* :D

Eliis oh wat gaaf! Een verse knipper!! :D *O* Supertof joh :* En leuk dat je te vroeg was, nou mag je nog een keer kijken straks! O+ :D
pi_112484943
*O* voor Sonnetjes verlof!

Spees eend officieel dan nogmaals welkom! En wat fijn dat die uitslagen goed waren zeg.

Enf mooie echo fotos! En volgens mij moeten wij bij elkaar in de omgeving wonen, ik herken de naam van het echo bureau!
Leuk autotje ook joh, kun je je tenminste fijn verplaatsen straks met baby.

Bah wat is stilzitten toch moeilijk. Ik wist echt niet dat ik zo'n muts was hoor! Maar ik vind het helemaal niks om alles te moeten vragen. Ik voel me gewoon zelfs bezwaard tegenover mn eigen vent om te moeten vragen of hij dingen in huis wil doen! Ik wil het zo graag zelf doen. Maar ja, dat mag/kan ik niet meer.
Daar staat wel tegenover dat de fysio vanochtend echt heel erg tevreden was en goed kon voelen dat ik dus bijna niks meer doe. Hopelijk levert het me een vlot herstel voor straks op ;)
pi_112485001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:08 schreef eliis het volgende:
Thistleweed, gefeliciteerd!! *O*

Ik heb gister dus de eerste echo gehad, en alles is goed! Ik ben altijd broodnuchter, maar ik was zo ontzettend zenuwachtig dat ik lag te trillen op de onderzoeksbank. Heb het hartje zien kloppen en horen kloppen, en het nam echt m'n adem weg. Dat is het allermooiste wat ik ooit heb gezien en gehoord in mijn leven.

En nu voel ik me echt echt zwanger, en ik ben helemaal hoteldebotel verliefd op het kindje dat ik heb gezien in m'n buik al zag het er op de echo uit als een boon met een neus O+

Ze hebben een foutje gemaakt; was eigenlijk te vroeg voor een echo (vrijdag negen weken zwanger); dus nu mag ik over twee weken weer *O*
O+
pi_112485188
Ellis *O*
Omentielvo *O*
Son *O*
kaatje, dat is een lekker gevoel, dat je werkgever meedenkt.
S_E wat fijn dat alles goed is ^O^ Wat een spanning zeg!
Maffe, gelukkig was alles ok, houden zo hoor..!
Bijtje, denk daar maar aan, dat je het ergens voor doet en het je straks hopelijk helpt bij het herstellen. Je hebt er ook nog twee in de buik waar je hele dagen al hard voor aan het werk bent, vergeet dat niet :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112485695
Ellis fijn dat je echo zo goed heeft uitgepakt! Heerlijk gevoel he O+ .. Ik was helemaal in shock toen ik mijn kind zag spartelen :') :D
pi_112485793
Oei, dat is even een berg bijlezen in een paar uurtjes tijd!

Iedereen die knippertjes heeft gezien *O*

Spees eend, heel fijne uitslagen om te krijgen dat soort uitslagen! (Kan erover meepraten).

Enf, toffe auto! En mooie foto's O+

Bijtje, heel goed, hahaha, zelfde schuitje hier, vind het nog steeds moeilijk om hulp te vragen van manlief, maar hij heeft me al heel streng toegesproken dat hij het veel vervelender vindt als ik eigenwijs ben en geen hulp vraag. Dus dat doe ik dan nu maar gewoon.

Net terug van controle in het ziekenhuis, had mijn lievelingsverloskundige O+! Lang verhaal dus ik plak het ff in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dan vloeien nu de tranen toch wel weer rijkelijk, maar met een grote glimlach op mijn gezicht! Ik heb er oprecht zin in! *O*
pi_112486219
Lunta, wat spannend (en fijn!) dat ze je gaan inleiden!

En jompels voor alle goede echo's en goede uitslagen vandaag *O*

Voor iedereen die het nodig heeft, een dikke :*

Voel me stiekem best wel weer beroerd vandaag, buik voelt naar (maar baby is wel goed actief) rug doet pijn, hoofdpijn, moe.. Heb ruim 4 uur in bed gelegen vanmiddag en voel me stiekem alleen maar slechter :X Ik ben toe aan een goede dag.. Ookal kan ik dan nog steeds niks, maar gewoon.. Ik ben er zo klaar mee nu ;(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112486486
Lunta wat fijn dat voor jou de geboorte nu echt nadert. Ik kan me voorstellen dat het echt een opluchting voor je zal zijn, omdat je lichamelijk nu zo in de kreukels ligt. En geestelijk zal dat ook geen goed doen waarschijnlijk. En fijn dat je er zo positief tegenover staat :)

Ahh Marjolijntje .. ook zo'n kutdag weer .. He, ik gun het jullie allemaal zo dat je je verlof zo relax mogelijk door kunenn komen maar het zit er gewoon niet in voor sommigen :{ . Ik hoop dat morgen een betere dag voor je brengt meissie! :*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:14:36 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112487650
Bijtje: tof! :D Je hebt PM ;)

Lastig he, om dingen te vragen.. maar wel supergaaf dat je zo ver gekomen bent met je tweeling hoor, dat ze al zo'n tijd blijven zitten! :D *O*

Lunta thanks! :D
En wat fijnnn dat ze zo je wensen honoreren zeg! O+ Super! *O* Oh heerlijk. :D Nu komt er iig een eind in zicht! ;)

Marjolijntje :*
pi_112488635
Lunta, wat spannend!! En fijn dat het ziekenhuis zo meedenkt met jullie ^O^.

Marjolijntje, trek je op tijd aan de bel? In combi met je hoge bloeddruk klinkt dit niet goed :*.

Wij gaan zo naar de kijkavond in het bevalcentrum. Ben heel benieuwd :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:39:36 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112488980
Goed nieuws voor Spees_Eend *O*
En voor Eliis *O*
En ook voor Lunta *O*
En voor MM *O*
En Son heeft verlof *O*
En verder weet ik het niet meer :@

Zo, genoeg smilies gebruikt lijkt me.
.... met gevoel voor drama....
pi_112489095
Lunta wat spannend en wat fijn voor je! Waar wordt er als eerste mee begonnen?

Marjolijntje :* balen dat je je zo kl#te blijft voelen. Trek je wel op tijd aan de bel als je het echt niet meer trekt?!

Ellis *O* voor je goede echo!

Clauwhee ja dat 'vergeet' ik nog wel eens. Dat er wel twee kindjes in mijn buik zitten. En dat het mij lichamelijk opslokt om die twee te laten groeien enzo.
Ik denk nog steeds wel eens van: niet zeuren, je bent zwanger, niet ziek! Hup doorlopen. Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet!
Iets met je neus en feiten enzo ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:48:55 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112489436
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks :6
.... met gevoel voor drama....
pi_112489730
Iemand die me de naam van dochterlief van TW wil pm'en? O-)
pi_112489772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
en mij ook?
*poef* nu is het weg
pi_112490079
Ellis, wat fijn dat je een goede echo hebt. En over twee weken alweer. Spannend

Luna. Maandag een hele spannende dag voor jou. Fijn dat ze je daarmee kin helpen

Kersjes, wat een rare mensen heb je toch. Gelukkig dat het je helemaal niks deed

Marjolijntje. Hopelijk gaat het morgen beter.

Ik zit nu in mijn pyjama op de bank en was niet meer van plan om daar af te komen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:10:22 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112490472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Weten jullie laatst nog dat akkefietje met de moeder van mijn baas op het schoolplein?
Vanmiddag ging ik oudste halen, zij was er ook, en ik zag groen en geel van ellende. Stond te tollen op mijn benen en deed zo mijn best daar niet ter plekke over te geven. Het viel schijnbaar op, er kwamen wat moeders naar me toe om te vragen of het wel ging. Zij niet, ze keek me met een vuile blik aan.
En het deed me lekker niks :6
Goed zo! :D ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:54 schreef OooLizaooO het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

en mij ook?
Done :)
pi_112491131
Goed zo Kersjes!! Wat een portret zeg. En dat heeft zelf kinderen gekregen?! Laat maar lekkerlangs je heen gaan hoor
pi_112491371
Kersjes, wat goed dat je je er niks van aangetrokken hebt!

Enf, mag ik ook een PM?

EN ik heb hier donderdagochtend weer een afspraak in het zkh, dan zal ik ook echt wel aangeven dat het nu niet zo lekker meer gaat hier. Bedankt voor jullie reacties!
Heb trouwens een 37 weken bolletje in het buikentopic geplaatst. Over de grootte van buiken gesproken (ging eventjes geleden hier erover) die van mij stelt nog steeds niet veel voor, voor 37 weken hoor :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')