abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112414996
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-06-2012 23:23:10 ]
pi_112415006
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
  maandag 4 juni 2012 @ 10:20:36 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415012
Gerb: whaha ja wilde we al weten, en op een gegeven moment zei ze; 'ohja, het geslacht he. Kijk, hier zie je streepjes, dat is echt kenmerkend voor een meisje, en ik had het al een paar keer gezien dus anders zou ik het nu niet zeggen' O-) XD En later zag je het nog een keer, superduidelijk tussen de beentjes :D
Whihi ja jij kan het weten he :D

Lunta :* gaaf he :D

Marjolijntje: ja zo gaaf O+ ik vind het zooo leuk!
Niet dat het me wat uitmaakte, maar gewoon om het te weten is tof O+

Sorbo :D Whehe goed om te weten 8-)

Ik had ook wel verwacht dat ik niet meer op mn rug zou kunnen slapen, maar met het voedingskussen onder mn knieën lig ik nog aardig lekker O+ ook wel op mn zij hoor, idd met innige omhelzing van het voedingskussen _O-
Buik lukt nu denk ik niet meer, maar dat lukte tot voor kort nog wel.. Uk protesteert alleen steeds meer :P

Clauwhee ja tof he :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112415020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja och, als je graag nog een kindje wil dan doen al die praktische bezwaren er ineens niet meer zo toe. :+ Je gevoel erbij is toch het belangrijkste. Gebera, ik zie het wel voor me, een derde kindje dat dan ineens een tweeling blijkt te zijn, en jullie alle twee dan duodragen. :D Maar je ziet het allemaal wel. Ik merk nu ik twee kindjes heb dat een zware zwangerschap me te belastend lijkt. Maar ook ik houd de deur op een kier (een heel klein beetje dan).
Hahaha dat zien wij dus ook gebeuren, dat dat dan ineens een tweeling wordt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dillema's! Eigenlijk luxe problemen :@ verstandelijk zijn we er wel uit (laatste zwangerschap dit) maar dat stomme gevoel hè! ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 10:21:53 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112415046
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missen :o kom eens melden dame!
:D Ja idd, TW! :o

Ohja, ik ging de vaatwasser uitruimen. Mijn vader komt zo even met gebak aan, gezellig ff koffie drinken O+
pi_112415080
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415092
TW! :D *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112415150
Aaah Enf wat fijn datj e echo zo leuk en goed was!~ *O* .. en een meisje!! :D .. Echt TE leuk! :D

Gisteren nog met mijn meneer over gehad .. Hij hoeft niet perse te weten wat het wordt .. Maar ik wil het eigenlijk wel weten :@ .. Nou dat vindt ie al lang goed .. Echoscopiste hoeft het niet op een briefje te schrijven ofzo wat ik dan onopvallend ergens in een hoekje hoef open te trekken :D ... En ik kan gewoon typisch jongens- of meidenspul gaan shoppen zonder dat ik het hoef te verstoppen :D

Ja logistiek en financieel wordt het natuurlijk heel anders als je 3 of 4 koters hebt. 3 zou nog wel gaan hier logistiek gezien .. financieel komt dat ook wel goed. maar met 4 moeten we inderdaad aan een andere auto (nou geeft dat niet zozeer.. want die moet er op den duur toch wel komen :+ )
pi_112415153
Ik gun jullie nog meer kindjes Gebra. Misschien ooit. Nu straks eerst genieten van jullie twee dames.

Fijn een goede echo. En een meisje, wat leuk Enfermera.

Sorbootje, knuffel (mobiel en geen idee hoe ik die moet invoeren)
pi_112415203
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
pi_112415210
Ja gerb ik gun jullie ook nog meer kindjes als die wens er is! En veul minder pijn!
pi_112415329
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
Dat deel is ook bagger, maar ik kan oprecht zeggen dat ik het over het geheel genomen een heel leuke, speciale zwangerschap vind. Het is zó bijzonder om mee te maken, om mijn neefje te dragen. Dat doet me de misselijkheid en vermoeidheid vaak vergeten. Alleen nu even niet.
pi_112415352
Veel plezier op huwelijksreis Mango! :W

En een mooie meisjesecho voor Enfermera! *O*

En spannende tijden voor de dames die op hun eerste echo wachten!

Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat! *O* Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!

Als ik mn energie goed verdeel lukt het me verder ook verbazingwekkend goed om mn huishouden bij te houden :D Het enige wat echt wel zwaar begint te worden is alles op de fiets moeten doen en dan vooral als de kids mee moeten... 1 voor, 1 achter en een monster wat zelf fietst, maar af en toe denkt dat ie op een racebaan zit ofzo...

Aan mijn lijf merk ik dat het wel zwaarder is als bij de vorigen en zeker vergeleken bij de eerste...Maar ja dat is dan ook al een eeuwigheid geleden! :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112415377
Sorbo... Beetje over je heen gelezen! :*
Kan me best voorstellen dat je het even gehad hebt hoor! Kost ook zo veel energie! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 10:39:39 #15
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415505
Oh ik vergeet enf te feliciteren met de goede echo! En meisjes zijn tof!

Gerb, never say never hè.

3 kindjes gaat m hier denk ik niet worden. Ik vind de opvang echt heel duur. En als ze straks naar de basisschool gaan betaal je je weer blauw omdat ze onderwijsvormen gaan aanpassen. Continu onderwijs van half negen tot twee zonder pauze. Dus opvang te regelen vanaf twee uur ipv half vier.
Qua auto maar ik me niet druk ik hecht totaal geen waarde aan de allernieuwste auto. Als ie maar praktisch is. En veilig genoeg. (heb zelf een jaar of 9 in een opel combo gereden ;) )
  maandag 4 juni 2012 @ 10:41:15 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112415551
Sorbo, gewoon ff een klote dag mag gelukkig. Ondanks die enorm bijzondere zwangerschap. Wel enorm respect voor je, je doet het toch maar mooi!
pi_112415559
Ik wil niet eens een tweede, laat staan een derde. Ik moet er écht niet aan denken. Het is veel te leuk zoals het nu is.
pi_112415575
Sorbo balen van het moe zijn en overgeven. Enf wat fijn een goede echo! Nicole kan me voorstellen dat je geschrokken was. Ondanks dat toch gefeliciteerd.

Hier weer niet super geslapen. Naja komt wel weer goed. Zo een kennismakingsgesprek bij een basisschool voor mijn zoontje. Pff niet echt zin in, maar qua tijd is wel handig. Hebben we nog even als we hier geen goed gevoel bij krijgen.
pi_112415642
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (En ja, ik zit dus steevast iedere donderdagavond met een doos tissues op de bank te snotteren).

Hier misschien een tweede, maar dan wel de moeilijke weg, als ik terugkijk op wat we door hebben gemaakt toen we in onzekerheid zaten. Ben zo blij dat alles goed was, zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het volgende keer weer zo te doen met 50% kans dat het met 14 weken allemaal ineenstort.
pi_112415678
Hahaha Lunta, niet huilen jij hormonenbommetje ;)
pi_112416181
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef As1981 het volgende:
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
Ik slaap nog.steeds op mn buik, net als.vorige.keer.

Een derde zou hier op zich wel kunnen, maar.is.kwa.ruimte niet handig. Althans we hebben geen kamer.meer.over, de werkkamer zou dan weg.moeten ofzo. Bureaus zouden in onze kamer wel kunnen (waren ooit.2 kamers namelijk), maar das.ook niet ideaal.
De auto is ook een probleem denk ik. Hadden een zafira en nu een sedan. Kwa ruimte ongeveer even groot (zelfs wel ruimer op de achterbank denk ik), maar kwa.kofferbak minder praktisch. Je kan minder stapelen :P
Nou ja vriend.wil sowieso geen derde, dus dan houdt t op hehe.

Enfermera, wat leuk een meisje O+
pi_112416399
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
  maandag 4 juni 2012 @ 11:10:06 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112416472
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Dakkoffer Son :P daar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol :') en dat maar met 1 kind)

Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.

Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussen ;) zoals nu..

Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee :+
Dat is een kwestie van oefenen. Ik krijg 2 kinderbedden met matrassen en een buggy en dan nog kleding voor 4 personen in een auto waar ook nog een gastank in de bagageruimte zit. Ik kreeg wel diep respect.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112416494
Hier rammelt mijn vent al voor een tweede. En deze moet er eerst nog uit! En ik denk steeds, eerst maar eens zien allemaal hoe het is met eentje :D.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112416843
Ik was even out (en ben dus niet meer zo goed mee): van m'n fiets gekukeld, iets gebroken in m'n hand en nu dus in de gips! Praktisch! |:(

Extra controle-echo gehad, maar met de baby alles ok, die spartelde nog vrolijk rond, pfieuw!
  maandag 4 juni 2012 @ 11:21:55 #26
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112416940
Oeh Liza dat is balen! :o
Enfermera een goed echo, fijn! *O* En en meisje O+

Sorbo sterkte, snap best dat het heel vermoeiend is die misselijkheid/overgeven in combinatie met slecht slapen... -O-

Nu even het vorige topic lezen :7
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112417121
Jeetje Liza, dat is ff behoorlijk prut! En pijnlijk, gelukkig alles goed met de baby.

Ik heb geloof ik een verwendag te pakken, vanmorgen ontbijt op bed, ga ik net naar beneden om wat te snacken te zoeken, staat er lunch voor me in de koelkast O+
En natuurlijk nu weer :'( ... mag ik mijn eigen hormoonhuishouding weer terug?
pi_112417242
Oei Liza! Mooi dat baby lekker rondspartelde!
pi_112417395
Ik heb net heel eigenwijs mijn bed omgedraaid...Volgens zoonlief ging dat niet zonder 'm uit elkaar te halen, maar op zn kant ging het best :P ( Al was er nu niemand om te helpen)
Nog even iets klem gezeten tussen muur en bed, buik is toch echt al groter als ik dacht! :D
Maar ik ben er achter gekomen dat het echt neit gaat passen, een ledikantje op mijn kamer erbij.... Zoonlief ( de oudste) wil met me ruilen, want hij is ook heel veel bij zn vader en als hij hier is ook niet zoveel op zn kamer...Dus nu op zoek naar een hoogslaper en dan gaan we eind van deze maand (dan hebben ze al zomervakantie) de boel omgooien
Nu even zitten met een koppie thee, viel achteraf gezien toch een beetje tegen :@
pi_112417622
Oh Vamp wat een gedoe he? Wij hadden ook net allemaal verschoven met de kamers. Wij zijn naar zolder, Matthias naar Mikael zijn oude kamer en Mikael naar Matthias zijn oude kamer. En Leander op onze oude kamer. Maar nu moest Mikael dus bij Leander op 1 kamer en dat was nogal een gedoe. Maar het gaat eigenlijk heel goed samen. Dus nu hebben we het kleine kamertje vrij voor de baby. We zitten nu alleen hoe we het met de babykamer gaan doen. Want Matthias heeft die zelf ook nog nodig en we willen eigenlijk niet alles dubbel aan gaan schaffen. Dus denk dat de baby geen eigen commode krijgt. Verschonen doen we toch meestal beneden. Maar dat moeten we dus nog ff kijken allemaal!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112417792
quote:
0s.gif [b]Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef vamperotica het volgende:[/b!

Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat! *O* Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!

Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helft :P dat is valsspelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112417915
Ja inderdaad..Hier had op de twee kleintjes na, iedereen een eigen kamer..I
Ik wil het kleintje voorlopig toch dicht bij me hebben, co sleeper zou ideaal zijn, maar nog vrij prijzig, ook op marktplaats en ik kan een ledikantje lenen van ieman, maar dat paste dus echt niet op mijn kamer..Maar als er straks geruild is, past alles weer prima....Voorlopig! :P
Commode enzo ga ik echt niet meer aanschaffen...Ik gebruik er mijn "kaptafel" wel voor.. is een oud bureautje... plankjes erboven voor mijn troepjes en het babyspul en dan gewoon een aankleedkussen erop.... Wel handig voor als er gebadderd is enzo.. verschonen gebeurde hier sowieso meestal al beneden inderdaad
pi_112417948
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helft :P dat is valsspelen
:P

Was het net zo gegaan als bij de vorige san was ik er veeeeeeeeeel eerder achter gekomen!
pi_112419855
Enf, fijn dat alles goed is!

Liza, wat schrikken :o

Mango, fijne huwelijksreis, geniet ervan O+

Hier net naar de vk geweest. Ik heb een zeer fraaie dikke placenta, prachtig vruchtwater en een flink kind (je zou je bijna trots gaan voelen om een prachtige placenta :') ). Maar dat resulteert erin dat ze echt niet verwacht dat ie er al is met 40 wk, reken maar op 4/5 juli zei ze. En dan een 8 ponder :+.

Dat duurt nog een maand :o .
pi_112420055
Enf wat fijn dat alles goed is O+ Wat zul je opgelucht zijn! En een meisje, wat leuk O+
Nu lekker op die roze wolk gaan zitten he!!

Liza :*

Mango een hele fijne huwelijksreis gewenst. Ik ben ernstig jaloers ;)

Argh en verder ben ik de rest waarop ik wilde reageren al weer kwijt :@

Ik was vanmorgen bij de VK. Heb weer een stempel. Deze parktijk heeft 3 VK's en ik heb ze nu alle 3 gezien.De gene die ik vandaag had vond ik de aardigste. Maar gelukkig zijn ze alle 3 erg aardig.
En er is ook 1 stagiaire bij en die vind ik nogal op mezelf lijken haha. Dus dat is ook wel komisch.
Heb voor de zekerheid ook even mijn ijzergehalte laten checken maar die was helemaal prima (7.6)
Bloeddruk was 70/110, dus dat is ook erg netjes! Mormel groeit verder goed en het blijft toch altijd leuk om weer het hartje te horen (ook al heb ik nu zelf thuis ook zo'n ding)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112420373
Vandaag verloskundige dag ;)
Hier ook net geweest. Ook weer goedgekeurd. Bloeddruk 125/65, prima.dus.
Ik heb een vreemde buik volgens.mn vk. Als.ze voelt lijkt ie heel vol, maar met meten is ie gewoon normaal hehe. Kind is nog niet ingedaald.
Over 2 weken het bevallingsverhaal :X
Zover ben ik nog.helemaal niet :o
Hartje heb ik niet echt gehoord, had een sirene bij me :')
pi_112420534
Enfermera, fijn dat de echo goed was. En wat leuk dat je een meisje krijgt.

Sorbo, ik vind het bijzonder wat je doet. Sterkte met de misselijkheid en niet op je buik kunnen slapen. Ik ben ook een buikslaper en zie al een beetje op dat dit misschien dadelijk niet meer kan.

Skoap en Sonnetje fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn.

Liza, wat schrikken dat je van de fiets gevallen ben zeg. Gelukkig is alles goed met baby. Maar sterkte voor je hand.
pi_112420623
Enfermera, een meisje *O* En heel fijn dat je je zorgen gemaakt hebt om niks :*.

Liza, oi :o Gelukkig is met de baby alles goed. Jij heel veel beterschap met je hand!

Sorbo, :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112420715
Enf krijgt een meisje O+

Mango fijne huwelijksreis, prachtige foto's gezien!

Liza wat balen zeg, maar gelukkig niets aan de hand met je kindje.

KatyM mooi dat de controle weer goed was. Wie weet bevallen we wel op dezelfde dag :D

Skoap weer goedgekeurd :) ik vrees dat ik de VK maar kort zal zien, want wil ik ziekenhuis bevallen en de vorige keer als snel pijnstilling gehad, pethedine en dan word je ook overgedragen. Donderdag krijg ik nog een VK te zien die ik nog niet eerder heb gezien.

Voor alle meiden die het even kunnen gebruiken :*

Een derde kindje zit er hier waarschijnlijk niet in, maar je weet het nooit ;) Huis is te klein, financieel te veel kosten, kan nog wel even doorgaan denk ik. Ben bijna 34 dus qua leeftijd zou het nog kunnen. Las in de Intermediair dat 3 kindjes of meer onder hoger opgeleiden helemaal hip is. Ook vanwege opa en oma's die wel willen oppassen, status, behoefte aan zingeving.

Gisteren heeft mijn vent het huis grondig gepoetst, ik ben zo blij O+ ik voel me ook wel wat schuldig dat ik er geen energie voor heb.. Nu dus beetje bij beetje wat schoonmaken en bijhouden.
  maandag 4 juni 2012 @ 13:07:32 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112421077
Liza, wat doe je nou :o Sterkte met je hand.

Enf een dochter, wat leuk!

Sorbo :*

Manlief heeft 2 maanden terug ook een nieuwe auto gekocht, een Mazda 5. Daar passen we met gemak met het hele gezin in. Zelf rijd ik Opel Corsa, moet met de jongens ook gewoon kunnen (er kan er 1 voorin).
Een eigen kamer hebben we niet voor baby, hij komt lekker bij ons. Te zijner tijd gaan 2 jongens waarschijnlijk een kamer delen, of wij gaan naar de (iets te kleine) zolder verkassen.
We zien wel hoe het loopt, voorlopig blijft baby lekker dicht in de buurt in ieder geval :)

En er gaat hier straks een drastische oplossing komen, ik wil echt nooooooooit meer zwanger raken :N
5x HG gehad en 3 kinderen er aan overgehouden, al met al een mooie eindscore.

En ik denk echt dat TW haar baby al heeft. Of nog druk bezig is. Voor de zekerheid even :% :%
.... met gevoel voor drama....
  maandag 4 juni 2012 @ 13:13:22 #41
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112421319
Bij de VK waar ik heen ga is 1 mannelijke vk, en dat vind ik een beetje spannend :@
pi_112421953
Enf, gefeliciteerd met de goede echo *O*
En een meisje! *O*

Liza, gelukkig alles oke met je kleintje. Beterschap met je hand :*

En TW gewoon al bezig? :%

Ik ben lui.... :O Hang al heel de dag op de bank, deel 2 van de Millenium Trilogie aan het lezen en vanmorgen een vriendin op visite gehad. Ik moet mezelf even een schop geven om wat nuttigs te gaan doen :@
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 4 juni 2012 @ 14:17:48 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112424020
Twink: Ja leuk he O+ Ik vind het ook zo tof dat ik een meid krijg!! :D Vriendin van me zei al; nou kunnen we leuke stoere dingen gaan shoppen voor haar! :D Whehe.

Thanks As, vamp, peacelove, KatyM, Omentielvo, Kersjes en LeNeHe :* :D

Liza! Nee joh! :o Meis das schrikken! He gatsie... Fijn dat alles verder goed was zeg, jeetje. :*

KatyM: jeutje dat schiet al op zeg :o Wel mooi dat alles goed was :P :D Ben benieuwd of je vk gelijk krijgt..

Skoap: ja idd, ik zit al de hele dag met een big smile op mn face, en te pas en te onpas zeg/denk: jeetje, een meid.. O+ :D
Hihi idd!!
Fijn dat je weer een stempel hebt! :*

Phaidra: whaha ja idd XD :D

Mereltje: hey, een naamgenoot! :D Hihi ja leuk he O+

Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn :D Heb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen -O- en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa :') Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet :@
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag! :+ :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Enfermera op 04-06-2012 14:28:36 ]
pi_112424139
Feli voor de goedgekeurden! *O*

KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan? :?

Net een middagdutje gedaan, maar meneer vond het nodig mijn lever tot paté te trappen :)
Nu wel echt zin in de controle van morgen, weet iemand hier misschien wat het grote verschil is tussen een 37+ weken en een 38+ weken baby? Behalve dan het formaat.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:31:01 #45
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112424604
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit :D

En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet weten :+ Kamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed :D

Even wandelen met de hond, de zon schijnt! *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 14:34:16 #46
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112424763
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef peace-lover het volgende:
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit :D

En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet weten :+ Kamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed :D

Even wandelen met de hond, de zon schijnt! *O*
Whaha ja kan ook nog. Ga denk morgen even langs, dat is toch ook in de plaats waar ik werk :P Misschien dat ik met de bon nog wat kan fixen ofzo.
Haha ja ga je het voor je proberen te houden? :D Alvast succes :* en dat bedoel ik serieus niet negatief hoor, maar tis lastig! Idd neutrale kamer en zeggen dat je het zelf ook niet weet helpt wel :+
Vriendin van mij probeerde het ook in het begin, maar ik wist wel dat zij het wist. Op een gegeven moment zaten we op msn, en zei ze 'Ja, ik zit hier straks met allemaal mannen'. En daarna: 'kut.'
XD _O- ik moest zo hard lachen :D
Woww, zon?! Serieus? Hier niets dan regen... Have fun! :*
pi_112425141
Wij gaan ook zeggen dat we het niet weten. Gewoon omdat we het grappig vinden dat mensen gaan raden :D vorige keer wel gewoon gezegd. Onze babykamer krijgt een neutraal thema. Ben toch niet zo van roze en blauw.
Vandaag een redelijke dag. Lekker gedoucht, nagels gedaan. Lekker tutten. Meubels verplaatst, gepoetst, Peuter even op weg geholpen met treinrails bouwen nu kijkt hij een dvd en lig ik even languit. vanavond bij m'n schoonmoeder eten, eens kijken of Seb zijn mond gaat houden :P
pi_112425841
Ik wil het dit keer niet weten :')
Whaha nee dat kan ik echt niet. Ik wil liever niet vertellen wat het word maar kan ik toch niet. Loop ik het ziekenhuis uit, bel ik mijn moeder en flap ik het er zo uit :X Ken mezelf wel langer dan vandaag. En als het een meisje word dan word kamertje toch met roze. Dus is het ook niet verborgen te houden!!
pi_112426474
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef Lunta het volgende:
Feli voor de goedgekeurden! *O*

KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan? :?

Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.

Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en voldoende vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga.. :)
pi_112426535
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
pi_112426600
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:20:46 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112426620
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.

Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en helder vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga.. :)
Ah oke, dat wist ik niet! Leuk om te weten en idd logisch :)
pi_112426692
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef KatyM het volgende:

[..]

Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
Ja dat denk ik eerder dan. Ze kan denk ik aan de buitenkant niet zien dat het helder is.
pi_112426800
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.

Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
pi_112427199
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
pi_112427397
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef WupWup het volgende:
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
Jaja, ik heb t al ge-edit.

Klinkt eng As zo achterover vallen, gelukkig is het goed afgelopen :* even van de schrik bekomen maar.

Nu naar de kapper. :).
  maandag 4 juni 2012 @ 15:40:13 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112427444
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.

Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
Nee joh! :o He jeetje, wat vervelend!! Alles goed wel met je?
Ohjee idd... :') Kinderen :P
pi_112427525
Katy en het kan zo zijn dat de kleine morgen in het vruchtwater poept en ie het volgende week dus niet meer naar zijn zin heeft. En dan beval je paar dagen later. Je weet het niet :P
pi_112427695
As dat klinkt als een behoorlijke smakker. Alles goed?
pi_112427714
Ja vooral geschrokken en heb hoofdpijn en ben nu moe. En merk dat het ongesteldheidgevoel nu meer is. Maar dat zal de schrik zijn. ik hoop dat ze zo klaar zijn met de kozijnen kan ik nog een uurtje liggen.

Yaro zegt nu alleen steeds "mama, boem, nog een keer" sadist.
pi_112428180
KatyM, heb ik toch mooi weer wat geleerd. Ik dacht dat het voornamelijk om de ruimte ging die het kindje nog had.

As, oei! Oppassen hoor, en fijn dat Yaro zo lekker meeleeft ;) _O- kinderen hè.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:05:12 #62
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112428595
Sorbo :*

2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?

Goede vk bezoeken! Das altijd fijn!

Vamp (kijkt boos) doe je beetje rustig ?!

Gerbera :*

Wij hebben ook een dakkoffer bij een opel zafira maar de hond gebruikt dan ook de achterbak

Ik heb geloof ik ook wat teveel gedaan, blijf een krampend been houden wat niet lekker gaat met alle ritjes toilet, hou vandaag niks binnen helaas (is vast door dat been morgen weer over!)
pi_112428685
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker :)
pi_112428709
Zeg dames, doe eens niet zo eng met dat vallen! :*je voor de schrik!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 4 juni 2012 @ 16:37:23 #65
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112430085
Wat een valpartijen:( :*

Vandaag had ik een vreemde dag, vrijdag heb ik een proefdag gedraaid bij een winkel, uiteraard ben ik zwanger en werkt dat niet echt in mijn voordeel gezien die winkel allemaal trappen heeft.

Vandaag op sollicitatiegesprek voor een vaste baan, rijd ik door een diepe plas, valt mijn auto stil. Heb ik weer... Eerst een uur op de hulpdienst wachten, gelukkig startte mijn auto wel weer maar was nog niet super, moet daar binnenkort mee naar de garage. Dus gewoon even anderhalf uur later op sollicitatiegesprek:( Zal vast ook geen goede indruk achter gelaten hebben. Nu maar even eten koken en vanavond ontspannen, morgen weer een dag. Ga me niet meer wagen aan iets vandaag, lees dat valpartijen in de lucht hangen

Hoe is het verder met de ladies?
Be dance |Be real| Be You
  maandag 4 juni 2012 @ 16:40:20 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112430234
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudt :* Sterkte met je been ook!

Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje! -O- Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig.. :) Doe ik idd ook na al die verhalen hier! :o
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep erover :+ Lekker laten weken en het vuil smolt er zo af! *O* XD
pi_112430374
* vamperotica negeert Pardijntjes boze blik en geeft gewoon een dikke knuffel

Pfoe As! Voorzichtig hoor!
Ik ben sowieso een klungel, dus van mezelf wel wat gewend :P
Net wel het even een hartverzakking gehad..Ik liep met mn handen vol natte was, om op te hangen en stap zo op een stuk speelgoed van de kids.... Was vloog alle kanten op! :P Ik kon op de een of andere manier voorkomen dat ik of in spagaat ging, of gewoon plat op mn neus, maar zal morgen wel op de meest vreemde plekken spierpijn hebben! :P

Kids zijn nu heel braaf zelfs de kleinste rommeltjes aan het opruimen.....
  maandag 4 juni 2012 @ 16:48:16 #68
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112430600
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Enfermera het volgende:
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudt :* Sterkte met je been ook!

Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje! -O- Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig.. :) Doe ik idd ook na al die verhalen hier! :o
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep erover :+ Lekker laten weken en het vuil smolt er zo af! *O* XD
Groene zeep *O* *O* *O*

Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D

Lekker bezig Vamp!
Be dance |Be real| Be You
pi_112430634
Die emesafene kan je die gewoon door blijven slikken tot een week of 20? Ik ben aan de laatste strip begonnen. Maar eens bellen voor herhaalrecept van de week. Vanmorgen moest ik wel overgeven en ik ben vooral 's avonds nog wel behoorlijk misselijk en geen eetlust. Maar hoef niet echt over te geven. Moet er echt opletten dat ik minimaal vijf keer per dag eet. Het schiet er nogal eens bij in.
pi_112431156
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:

[..]

Groene zeep *O* *O* *O*

Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.

Lekker bezig Vamp!
Inderdaad...Morgen weer een dag!

En ik heb zo mn momenten!

Gisteravond met dochterlief commentaar aan het geven op de dansers bij so you think USA....

Op een gegeven moment hadden we het er over dat iemand dr been niet goed strekte ofzo...
Sta ik op om iets te pakken ofzo en maak ook weer een rare beweging omdat ik ergens ( waarschijnlijk mijn eigen voeten) struikelde...Zegt ze...Nee mam, dat was ook geen mooi recht been.... }:|
pi_112431666
:* voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.

Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen ;)

En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!

Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.

Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.
pi_112431883
Bijtje, dat klinkt al goed! Mooie gewichten als de schatting een beetje klopt :Y.

Voor de zekerheid gooi ik er ook nog wat :% :% :% in voor TW!

As, ook al gevallen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112432090
Oh Bijtje, spannend hoor! Mooie gewichten ook *O*

TW, zet hem op! Ik begin toch ook wel een beetje het vermoeden te krijgen dat daar iets gaande is ;)
pi_112432331
Spannend bijtje, komt dichtbij zo zeg :D

Hier alweer de hele dag hoofdpijn en gewoon een bleh gevoel. Ik zit mezelf in de weg :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 4 juni 2012 @ 17:55:05 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112433454
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:

[..]

Groene zeep *O* *O* *O*

Lekker bezig Vamp!
Haha ja he :D O+ Works like a charm!! *)

Bijtje spannend hoor! :* Zet 'm op alvast! :% :D
pi_112433620
Wil iedereen wel eens even voorzichtig doen en zichzelf heel houden }:|

En ik zag een goede echo voor Enf! *O*
En een duosticker voor Bijtje ^O^
pi_112433714
As ook al onderuit gegaan, en alle pechdames... :* :* :*

Bijtje, fijn dat je weer bent goegekeurd, spannend zeg!!

Marjolijntje, :* (misschien heb ik er overheen gelezen :@ maar hoe is het nu met je bloeddruk enzo?)

Hier toch nog even actief geweest *) , heb een begin gemaakt met de keuken leeghalen. Bestond voornamelijk uit dingen weggooien, lekker gevoel zeg! Nu hang ik weer op de bank :P
I found myself alone,
pi_112433927
LeNeHe, ik heb donderdag pas weer controle in het zkh. Dan weet ik meer. Ik heb buiten hoofdpijn ook geen last van andere klachten en ik denk dat die hoofdpijn (voor een groot deel) nog steeds veroorzaakt wordt door die stomme verkoudheid.
pi_112436922
Liza ook gevallen, jeetje ook gewoon iets gebroken. Gelukkig is met de baby alles goed.

Wat lief van je vriend Lunta.

Vamp, goed op jezelf letten he, niet te veel doen.

*O* voor alle goedgekeurde bezoeken aan de vlos.

Lenehe, nog wat nuttigs gedaan. En anders geeft dat toch niet zo'n relax dagje. En dat boek moet gewoon uit :P

Hier willen we het geslacht wel weten en mag iedereen het ook weten hoor. Ik kan dat echt niet voor me houden.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef pardijntje het volgende:

2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?

Ik denk ook gewoon over 2 weken, dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de eerste echo.
Pas jij ook goed op jezelf, niet te veel doen hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef Estrys het volgende:
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker :)
Nee was binnen met een ballon aan het voetballen. Sokken aan en laminaat. Niet zo'n goede combi dus. Hier heeft het ook de hele dag geregend.
Dat gevoel in mijn onderbuik is nog niet weg, dus nu maak ik me toch weer een beetje druk. Maar kan er niets mee. Ben al meerdere keren naar de wc geweest omdat ik "bang" ben bloed te zien. Gelukkig is er niets.
pi_112440649
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:

Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn :D Heb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen -O- en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa :') Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet :@
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag! :+ :D
Even totaal offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juni 2012 @ 20:27:45 #81
374977 eliis
Relativeer!
pi_112440946
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
pi_112441047
Oww Ellis wat ontzettend spannend! Probeer van het positieve uit te gaan! Ik duim ontzettend voor je!
pi_112441131
Spannend Marjolijntje, hopelijk is de hoofdpijn inderdaad van de verkoudheid komt.

Eliis, zeker spannend, ik ga voor een knipperhartje duimen hoor! Succes straks.
I found myself alone,
pi_112441419
Succes Eliis
  maandag 4 juni 2012 @ 20:37:15 #85
374977 eliis
Relativeer!
pi_112441586
Dank allemaal!
Brrrr ik probeer me voor te bereiden (ga uit van het goede, en als het niet goed is heeft het niet zo mogen zijn) maar geloof dat ik nu niet meer rationeel kan denken.
Ik sta voor m'n werk te presenteren voor zalen met honderden mensen, best spannend, maar ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in m'n leven als nu :D
pi_112441695
Succes Eliis.

Ik moet morgen weer naar de gyn. Ik krijg dan ook te horen of ik daar blijf of naar de vk ga.

Verder ben ik niet zo aanwezig hier. Ben druk in mijn hoofd, op het werk en met Sofie. Ik ga morgen op het werk bespreken of er niet een dienst van deze week af kan. Ik werk 37 uur, ben dan 1 dag vrij en werk dan weer 2 avonddiensten. Ik ben dan daarna wel weer 5 dagen vrij, maar ik vrees dat je me die dagen op kan vegen.
*poef* nu is het weg
pi_112441831
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
pi_112441908
TW gefeliciteerd! *O*
pi_112441929
TW gefeliciteerd!!!!! Nu heerlijk genieten, Fijn dat ze het zo goed doet aan de borst.
pi_112441964
Jaaaaaa daar is ze *O*
Gefeliciteerd met je dochter tw!!
Lekker gaan genieten!

Eliis, spannend en succes!
pi_112442011
Eliis succes! ^O^
pi_112442014
TW gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O* geniet er van.. hoe was de bevalling dan zo anders dan dat je in je hoofd had ...

Succes Eliis!
pi_112442090
Jaaaaah TW!! Daar is ze dan! O+
Geniet ervan he! :)

We waren je al kwijt :P .. Maar nu weten we waarom! :)
  maandag 4 juni 2012 @ 20:46:36 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112442186
TW, gefeliciteerd met je meisje!

En ik ben wel benieuwd naar de naam dus wie het weet mag me pm-en ;)
pi_112442222
TW, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! *O*

En ik zou ook wel een berichtje met de naam willen hebben :@
pi_112442265
TW, gefeliciteerd *O* Oh wat heerlijk! Fijn dat het ondanks dat je het anders in je hoofd had toch een mooie bevalling was! :*
(En hier ook wel heel benieuwd naar haar naam ;) )

Eliis, spannend, succes!
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:12 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112442365
Van harte met je meissie Thistleweed! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 4 juni 2012 @ 20:49:53 #98
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112442409
TW, dus toch!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
En ik ben ook benieuwd naar de naam!
.... met gevoel voor drama....
  maandag 4 juni 2012 @ 20:50:24 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112442438
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even totaal offtopic

SPOILER
Oh echt, doe ik zeker! :D Whaha oh is dat zo, alleen bij NL'se? :o dat wist ik niet. Vandaar dat ik ze misschien niet meekreeg :P Maar idd, ga zeker ff terug :D ;)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef eliis het volgende:
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nu :{
He jeetje, wat enorm spannend meis :* helemaal begrijpelijk! Ik duim!

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd had :D Voor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Jaaa! Wat gaaf! Gefeliciteerd!! O+ Geniet ervan meid!! :* *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')