Hahaha dat zien wij dus ook gebeuren, dat dat dan ineens een tweeling wordt...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ja och, als je graag nog een kindje wil dan doen al die praktische bezwaren er ineens niet meer zo toe.Je gevoel erbij is toch het belangrijkste. Gebera, ik zie het wel voor me, een derde kindje dat dan ineens een tweeling blijkt te zijn, en jullie alle twee dan duodragen.
Maar je ziet het allemaal wel. Ik merk nu ik twee kindjes heb dat een zware zwangerschap me te belastend lijkt. Maar ook ik houd de deur op een kier (een heel klein beetje dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dillema's! Eigenlijk luxe problemenverstandelijk zijn we er wel uit (laatste zwangerschap dit) maar dat stomme gevoel hè!
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Waar Enf een goede 20 weken echo had en we TW missenkom eens melden dame!
Dat deel is ook bagger, maar ik kan oprecht zeggen dat ik het over het geheel genomen een heel leuke, speciale zwangerschap vind. Het is zó bijzonder om mee te maken, om mijn neefje te dragen. Dat doet me de misselijkheid en vermoeidheid vaak vergeten. Alleen nu even niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou Sorbo, dat klinkt als alle reden om te klagen. Misselijkheid en moeheid vind ik allebei flink bagger, om over overgeven nog maar te zwijgen. Vooral omdat je zelf het zwanger zijn zo graag nog eens mee wilde maken had ik je zo die fijne zwangerschap nóg een keer gegund.
Ik slaap nog.steeds op mn buik, net als.vorige.keer.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:28 schreef As1981 het volgende:
Buikslapen kon ik de vorige keer ook nog tot het einde. Al was het alf op mijn zij. ik ben ook echt een buikslaper. Hopelijk kan dat nu weer.
Dat is een kwestie van oefenen. Ik krijg 2 kinderbedden met matrassen en een buggy en dan nog kleding voor 4 personen in een auto waar ook nog een gastank in de bagageruimte zit. Ik kreeg wel diep respect.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Dakkoffer Sondaar zitten wij nu aan te denken voor de vakanties (wat ook belachelijk is we rijden nu Insignia, best wel belachelijk veel ruimte, maar zelfs 3 dagen Landal vorige week zat de auto propvol
en dat maar met 1 kind)
Nou ja, nooit zeggen we nooit, maar idd Beck... dan zit muppet straks op school -> buitenschoolse opvang, 2 kids op de opvang... En we zijn toch wel een beetje luxepaardjes ook, dus zomervakantie + wintersport (waar we amper wat voor hoeven te betalen want huisje van sch-ouders, maar dan nog) willen we ook nog graag blijven doen, en met 2 kindjes kan dat nog.
Sowieso, áls er nog eentje komt, dan weer het liefst met ongeveer 2 jaar ertussenzoals nu..
Nou ja voor nu houden we het gewoon op twee
Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helftquote:[b]Op maandag 4 juni 2012 10:34 schreef vamperotica het volgende:[/b!
Ik moet zeggen dat deze zwangerschap me in vergelijking met de vorigen qua hormonen en uitbarstingen duizend keer makkelijker afgaat!Heb zeker mn buien hoor, maar voornamelijk als ik al niet lekker in mn vel zit en/of moe ben.... Maar bij, zeker de laatste 2 was het een ramp!
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zeg, toen je erachter kwam was je al op de helftdat is valsspelen
Whaha ja kan ook nog. Ga denk morgen even langs, dat is toch ook in de plaats waar ik werkquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef peace-lover het volgende:
Ik zou even bellen naar de boekwinkel enfermerar, je weet het immers nooit
En als wij het geslacht gaan weten dan wil ik dat niet met iedereen delen. Wordt lastig misschien maar ik denk dat we dan gewoon zeggen dat wij het ook niet wetenKamertje wordt toch neutraal dus dat komt goed
Even wandelen met de hond, de zon schijnt!
Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef Lunta het volgende:
Feli voor de goedgekeurden!![]()
KatyM, wow, ehhh, ik snap die redenering niet zo goed. Hoezo blijft hij langer zitten dan?![]()
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Hoe kunnen ze helder vruchtwater zien dan?
Ah oke, dat wist ik niet! Leuk om te weten en idd logischquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou mijn vk zegt dat allereerst je placenta bepaalt wanneer de baby komt, daarna de baby. Als de placenta dus nog volop werkt en de baby heeft voldoende ruimte etc, is er geen reden om eerder te komen. De placenta raakt immers nog niet 'op'.
Mijn placenta ziet er nu zo mooi, dik en groot uit met 37 wk en helder vruchtwater, de beeb groeit goed, daarom gaat zij ervan uit dat ik over de 40 weken ga..
Ja dat denk ik eerder dan. Ze kan denk ik aan de buitenkant niet zien dat het helder is.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het zou ook om de hoeveelheid kunnen gaan, dat was het geloof ik.
Jaja, ik heb t al ge-edit.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef WupWup het volgende:
Of vruchtwater helder is, zie je inderdaad niet op een echo.
Nee joh!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.
Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.
Groene zeepquote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Enfermera het volgende:
Pardijntje vervelend dat je niks binnenhoudtSterkte met je been ook!
Wat een pech allemaal zeg dames, jeetje!Loodje, vervelend van je auto zeg! Doe idd maar rustig en voorzichtig..
Doe ik idd ook na al die verhalen hier!
![]()
Heb alleen de ovenroosters schoongemaakt, lees; in de gootsteen gegooid met heet water en groene zeep eroverLekker laten weken en het vuil smolt er zo af!
XD
Inderdaad...Morgen weer een dag!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:
[..]
Groene zeep![]()
![]()
![]()
Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D
Lekker bezig Vamp!
Haha ja hequote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Loodje het volgende:
[..]
Groene zeep![]()
![]()
![]()
Idd, rustig aan dames! Ik ga alleen nog maar eten koken, mijn maag rammelt. Gelukkig doet mijn auto het wel weer maar met dit natte weer weet je het niet zeker.
Vanavond maar eens onderuitgezakt zitten, morgen weer een dag:D
Lekker bezig Vamp!
Ik denk ook gewoon over 2 weken, dan moet ik me melden in het ziekenhuis voor de eerste echo.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef pardijntje het volgende:
2 valpartijen beetje uitkijken dames
lisa balen van je hand maar fijn dat de baby rond startende
as wanneer mag je voor je eerste controle?
Nee was binnen met een ballon aan het voetballen. Sokken aan en laminaat. Niet zo'n goede combi dus. Hier heeft het ook de hele dag geregend.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef Estrys het volgende:
Auch As! Pas op. Was je buiten aan het voetballen? Het regent hier al de hele dag non stop. Wij hebben dus een binnen dagje. Heerlijk opgeruimd, met de meubels geschoven en de badkamer gepoetst. De huiskamer oogt nu een stuk minder vol ( is hij ook met veel speelgoed en een kinderbureautje naar zolder). Zo lekker
Even totaal offtopicquote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb net heerlijk 2 spannende boekjes gekocht (oa winnaar van Gouden Strop) voor aankomend weekend, dan gaan we 'even' naar Zuid Frankrijk, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijnHeb helaas niet het geschenk van de week van het spannende boek erbij gekregen
en daar denk ik dan ook niet aan bij de kassa
Ook iets waar ik normaal aan zou denken, maar in mijn huidige staat dus niet
Nu lekker op de bank en niks doen, wel genoeg gedaan voor vandaag!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Even totaal offtopicOh echt, doe ik zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whaha oh is dat zo, alleen bij NL'se?
dat wist ik niet. Vandaar dat ik ze misschien niet meekreeg
Maar idd, ga zeker ff terug
He jeetje, wat enorm spannend meisquote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef eliis het volgende:
Oh jongens wat ben ik zenuwachtig...over iets meer dan een half uur de termijnecho, en dan weet ik of het hartje klopt. Weet even niet waar ik het moet zoeken nuhelemaal begrijpelijk! Ik duim!
Jaaa! Wat gaaf! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.
Geniet ervan meid!!
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |