abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:55:53 #201
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112473922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:

[..]

--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen :D :+

Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes :P
Hier precies het tegenover gestelde, ben nu 26 weken maar heb nog maar een klein buikje. Mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik al over de helft ben.

TW gefeliciteerd *O* *O* *O*

*O* *O* voor alle mijlpalen:D
Be dance |Be real| Be You
pi_112473961
Ik heb even gekeken naar oude buikfoto's en met 17 weken kon je in een strak truitje echt al wel een bol zien :Y. Een wat wijder bloesje kon het nog wel verhullen, maar dat draag ik niet zoveel :+.

Cathmar, ik heb ook wel periodes gehad dat ik veel bandenpijn had. Steeds een week ofzo en dan weer wat minder. Bij een tweeling groeit alles nog een beetje harder, dus ik kan me wel voorstellen dat het pijnlijk is. Hopelijk is het een groeispurt en wordt het snel beter :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:58:46 #203
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474025
Kreeg trouwens vandaag een telefoontje van de werkgever waar ik vrijdag had proefgedraaid.

"Je bent een hele leuke meid en als je niet zwanger was, hadden we je zeker aangenomen"

:(

Vandaag kreeg ik gelukkig een aanvraag voor een ander bedrijf om een paar dagen in te vallen. Weer een paar dagen lekker aan het werk:D Baal echt van sommige mensen...
pi_112474184
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:07:11 #205
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
Baal er zelf ook van, zeker omdat het tijdelijk werk betrof precies tot aan mijn verlof:(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:17:26 #206
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112474750
Dames ik ga aan het werk. Sterkte, veel plezier, knuffels :)

Edit: Niet dus, krijg net een telefoontje (nadeel van invalwerk) dat de derdepartij niet akkoord is met het plaatsen van iemand nieuw op dit korte termijn. Blijf dus nog even jullie vervelen.
Het zit lekker mee vandaag :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Loodje op 05-06-2012 14:25:25 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:46:32 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112476207
Thistleweed, nog van harte gefeliciteerd! *O*
Enne ik lust ook wel een PM met de naam :Y)
pi_112477608
:o Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen :o Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:19:57 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_112477799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef MeNicole2 het volgende:
:o Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen :o Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren :X
lees de mijne maar ;) geeft de burger moed haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_112477882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

lees de mijne maar ;) geeft de burger moed haha
Haha mijn laatste 2 waren ook maar 3 uur allebei. Maar toch...
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 15:24:26 #211
309370 Nanadu
pi_112477977
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was prima ^O^ Net even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak :? Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:29:01 #212
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112478133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Nanadu het volgende:
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was prima ^O^ Net even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak :? Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
Inderdaad, bij jou gaat het dus ook lekker :?

Blij dat het met jouw bloeddruk wel goed gaat! Toch zou ik het wel doorzetten, maar dat ben ik. Je hebt dan zekerheid na de bevalling en jouw verlof dat je weer aan de bak kunt en als de functie leuk is, zou ik daar zeker een stokje voor steken. Is het conflict er met jou en het bedrijf of jou en jouw collega's? Dat zou enorm uitmaken!
Sterkte Nanadu! :*
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2012 @ 15:32:40 #213
309370 Nanadu
pi_112478265
Het conflict is met mijn baas, maar het bedrijf is heel klein. Ik zit er ook wel over te denken om het door te zetten, maar het is meer dat ik eigenlijk weinig zin heb in die spanning in de laatste weken. Aan de andere kant wil ik het ook niet zomaar over mij heen laten gaan, dus tja........
pi_112478365
Nanadu ik had een zelfde soort situatie bij zwangerschap van de oudste. Mijn tijdelijke contract liep 3 weken voordat mijn verlof in ging af. Ze hadden toen al aangegeven dat ik na mijn verlof gewoon weer terug kon komen. Ik vond het wel een fijn idee. Ik heb meteen aangegeven toen dat ik niet meteen na die 10 weken weer terug wilde maar nog iets langer thuis wilde blijven. Was geen probleem want een invaller was er toch. Op 4 augustus ben ik toen bevallen en eind december weer begonnen met werken. En dat was een fijn gevoel. Had alle tijd en wist dat er een vast contract op me lag te wachten. Ik hoefde van het uwv die 3 weken niet te solliciteren :P en ze hebben me meteen een verlofuitkering gegeven. Na mijn verlof heb ik nog geloof ik een maand een ww uitkering gehad en toen weer aan het werk.
Ik vond het dus ideaal.
pi_112479172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:

[..]

--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen :D :+

Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes :P
Bij mij was de buik ook al te zien bij 18 weken en hadden ook heel veel mensen gevraagd of ik zwanger was van een tweeling, maar er zat er toch echt maar 1 in, die heel normaal was qua gewicht. Ik had ook niet belachelijk veel vruchtwater of zo. :)
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_112479442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoor ;) gewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch :)
Hier telefonisch bij nummer 1 :D
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:08:37 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112479771
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO. :) Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft! :)
pi_112479829
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hier telefonisch bij nummer 1 :D
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
Bij mij de eerste keer ook telefonisch en dat had een hele rare reden. Ik had me aangemeld via internet en zij hadden doorgekregen dat het mijn 13e zwangerschap en 12e kindje was :7 toen gingen ze naar mijn geboortedatum kijken (toen was ik 22) en toen bedachten ze dat dat vast niet klopte :D maar toen was het vakantietijd en konden ze niemand meer inplannen. Ik vond het niet heel erg.

TW, van harte gefeliciteerd met je meisje!

Hier gaat het vrij prima. Als ik afspraken heb (werk of prive) dan hoef ik niet te spugen. Dus ik heb elke dag afspraken en druk. Gister had ik niets en heb ik dus heel de dag gespuugd. Maar vandaag is een werkdag, dus voel ik me prima. Primperan durf ik niet goed meer te nemen omdat ik echt van de wereld ben dan. Ik lag op de bank (de dag nadat ik er 2 had genomen) en ik kon mijn ogen niet open houden en zo wazig. Amy liep rond en daar kon ik gewoon niet voor zorgen. Dus op zulke dagen is het gewoon doorbijten. Zie wel op tegen de maand juli. Dan heb ik geen werkafspraken en heb ik Amy heel de maand thuis dus ik voorzie pittige dagen. Ik moet dus nog even veel afspraken verzinnen :+

Hier ook een dikke buik trouwens. Draag al 2 weken positiekleding (ben nu bijna 13 weken)

Woow SE fantastisch nieuws! Wat een opluchting zeg. Gefeliciteerd!

ik mag trouwens wel in het lijstje: Solagratia 12-12-12 ( :7 )
pi_112480331
Ik ben net terug van het ziekenhuis, ik had nu een afspraak bij de arts-assistent. Ze hebben me in het overleg besproken en ik moet vanaf nu onder controle bij de gynaecoloog. Tot 24 weken om de 4 weken, daarna om de 2 weken.
Ik heb nu ook een korte echo gehad. En ik ben weer helemaal verliefd op Caspertje. Ik weet weer even waar ik het voor doe.

Verder vanmorgen overleg op t werk gehad, ik heb aangegeven dat ik het allemaal niet meer zo trek. Mijn coördinator heeft gelijk naar het rooster gekeken, en er is al gelijk een dienst uit gehaald. Verder gaat de planning naar de rest van juni/juli kijken om te zien hoe dat eruit ziet. Zo ontzettend fijn. Verder krijg ik nu meer ruimte om mijn rust te nemen. Ik kan op bepaalde tijden even plat, om zo mijn bekken rust te geven. Zo fijn!
*poef* nu is het weg
pi_112480337
MeNicole, 8 weken zwanger. Gefeliciteerd.

Sonnetje, fijn dat je nu met verlof gaat.

Verder gefeliciteerd met de mijlpalen die ik voorbij zag komen.

Ik heb vandaag de eerste echo gehad. Zo mooi en bijzonder om zo'n kloppend hartje te zien. Ik heb twee foto's (eentje kreeg mijn moeder) meegekregen. Het voelt nu nog echter.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:21:06 #221
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112480364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO. :) Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft! :)
*O* *O* *O*
Enne, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

*O* *O* *O* een knippertje voor Omen!
A grand adventure has begun.
pi_112480370
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Spees_Eend, officieel welkom *O* Wat heerlijk dat de uitslag van de punctie goed was! *O* Pff, ik kan me voorstellen dat het een enorm onzekere en spannende periode geweest moet zijn :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112480381
Spees eend, wat een fijne uitslag!! Gefeliciteerd!
*poef* nu is het weg
pi_112480550
Sola, wat vreemd joh, dat het juist beter gaat als je het druk hebt. Wel vervelend dat je primperan ook niet kan gebruiken als je thuis bent... Hopelijk gaat het vóór juli gewoon vanzelf al beter :*.

Omentielvo, wat fijn een goede echo *O*

KJ, fijn dat het werk zo goed met je meedenkt ^O^.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:02:49 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112482089
Soesa wat een verhaal zeg.. heftig! :* Dat idee lijkt me idd niks, het idee dat er wellicht wat is met je kind.. bah. -O- Fijn dat het iig daarna gewoon allemaal goed was..! :)

Ophelia al 21 weken! :* *G* Tof! Gaat hard he :o

Marjolijntje wat fijn dat je de 37 weken gehaald hebt!! Super! :D *G*
En natuurlijk *O* Voor alle andere mijlpalen :D

Ik vandaag ook, 20 weken! De helft! :o Waar blijft de tijd?? Zeg op, jullie hebben 'm zeker sneller gezet? :{w O-)

Coco thx! :* :D
Whaha en idd dat stukje tekst over dat mensen nog niet kunnen zien dat je zwanger bent klopt echt geen hol van idd :') Bij mij kon je het al een maand geleden duidelijk zien, en nu kan je idd écht niet meer zeggen dat ik gewoon dik ben :') XD

Loodje balen zeg -O-

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren en welkom!! :D *O*

Nog even wat foto's spammen hoor O+ :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')