Hier precies het tegenover gestelde, ben nu 26 weken maar heb nog maar een klein buikje. Mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik al over de helft ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).
Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
[..]
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen![]()
Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes
Baal er zelf ook van, zeker omdat het tijdelijk werk betrof precies tot aan mijn verlof:(quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. regelrechte discriminatie dus. Echt erg dat dat nog steeds anno 2012 gebeurt.
lees de mijne maarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Zit uit verveling alle bevallingsverhalen terug te lezen
Kon ik beter niet doen. Krijg er nu al de zenuwen van. Dat moet ook nog gebeuren
Haha mijn laatste 2 waren ook maar 3 uur allebei. Maar toch...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
lees de mijne maargeeft de burger moed haha
Inderdaad, bij jou gaat het dus ook lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:24 schreef Nanadu het volgende:
loodje wat een discriminatie zeg. Deels begrijp je wel van een werkgever dat ze liever geen zwangere medewerker aannemen, maar als het maar tijdelijk is dan zie ik het probleem niet zo. Daarnaast mag het ook gewoon niet om deze reden iemand weigeren.
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Ijzer zit er weer in en bloeddruk was primaNet even rechtsbijstand gebeld over mijn werk en zij geven ook aan dat ze om deze reden (zwangerschapsverlof) niet mijn contract later mogen laten ingaan. Ik heb het advies gekregen om eerst rustig met mijn werkgever te praten en aan te geven dat ik advies heb ingewonnen en dat ik graag zie dat mijn contract wel gewoon per 1 augustus wordt verlengd. Mocht mijn werkgever wel moeilijk blijven doen dan sta ik erg sterk in een zaak (ook omdat ze mij een bevestigingsmail heeft gestuurd waarin staat dat zij mij na mijn zwangerschapsverlof graag terug ziet keren in mijn functie). De vraag is alleen of ik zelf nu trek heb in zo'n zaak
Ik laat het maar even bezinken en ga eerst voor donderdag een gesprek aanvragen.
Bij mij was de buik ook al te zien bij 18 weken en hadden ook heel veel mensen gevraagd of ik zwanger was van een tweeling, maar er zat er toch echt maar 1 in, die heel normaal was qua gewicht. Ik had ook niet belachelijk veel vruchtwater of zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).
Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
[..]
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen![]()
Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes
Hier telefonisch bij nummer 1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoorgewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch
Bij mij de eerste keer ook telefonisch en dat had een hele rare reden. Ik had me aangemeld via internet en zij hadden doorgekregen dat het mijn 13e zwangerschap en 12e kindje wasquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier telefonisch bij nummer 1
Dit.keer nog niks gehoord van ze, behalve dat k aangemeld ben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO.Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft!
Spees_Eend, officieel welkomquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kan ondertussen wel uit de kast komen, al zal er denk ik (bijna) niemand zijn die mij hier kent, ik ben bijna alleen actief in SHO.Ik ben 'Qeza' en op dit moment ruim 17 weken zwanger. Vandaag was een enorm spannende dag omdat wij de uitslag van de vruchtwaterpunctie kregen n.a.v. een nekplooi van bijna 5 mm. Down, trisomie 13 en 18 zijn uitgesloten! Dus de eerste uitslagen zijn goed! Een enorme opluchting dus en ik wil iedereen ook nog even bedanken die voor ons geduimd heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |