Geniet ervan meis...
 Geniet ervan meis...  

Geluktquote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup en gereageerd. Ik hoop dat jij het ook hebt gehad dan komt het bij de juiste aan. ;-)

! Genietse!
! Genietse! 

Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:40 schreef Thistleweed het volgende:
Jaaaa! Daar is ze dan, vanochtend geboren, ons mooie meisje! Gisteravond vliezen gebroken, vanaf 12 uur s'nachts weeen en om 11 uur 's ochtends geboren en een natuurtalent aan de borst. En natuurlijk het mooiste meisje van de wereld. Het was een prachtige bevalling hoewel niet geheel zoals ik dat in mijn hoofd hadVoor de naam mag je pmen, hoewel ik niet weet wanneer weer reageer. Voel je vrij om de naam door te pmen.

Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef bijtje84 het volgende:
voor alle vallende dames!! Doen jullie ff voorzichtig met zn alle zeg! * bijtje84 Kijkt streng rond.
Katy hm op zich misschien wel verstandig van je vk dat je je nu dan instelt op een latere datum dan je uitgerekende datum. Om ontzettend wachten te voorkomen
En ik begrijp dat TW zich al een poosje niet gemeld heeft? Als je bezig bent: zet m op meis!!
Ik heb ook weer een sticker gekregen van de gyn vanochtend. Groeiecho was ook keurig. Voldoende vruchtwater allebei. En respectievelijk ruim 2600 en 2800 gram nu.
Volgende week dinsdag terug komen, dan doen we ook een inwedig onderzoek, als ik dan wat ontsluiting zou hebben mag ik waarschijnlijk door 'naar boven' dan gaan ze me een klein zetje geven.
Maar als het dan nog potdicht zit dan moeten we gewoon blijven afwachten.
Maaarrrrr vooralsnog hoop ik eigenlijk dat ik volgende week dinsdag niet eens haal. Gisterenavond wat voorwerk gehad, elke vijf minuten een harde buik en dat voor iets meer dan een uur. Maar daarna stopte het. Jammer. Hihi.

Dank je! Ik zeg ook "lama komen die handel" haha.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wauw! Wat ben jij goed bezig en je jongens ook. Dat gewicht is echt fantastisch. Ik zeg "lama komen die handel" !
Sterkte!

Ik ben benieuwd naar je verhaal.
 Ik ben benieuwd naar je verhaal. Gisteren hebben we alleen maar regen gehad en hebben we gezwommen. Al met al een leuk weekend.
 Gisteren hebben we alleen maar regen gehad en hebben we gezwommen. Al met al een leuk weekend. 

Jemig doe es niet!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef As1981 het volgende:
Even ego maar ik maakte net toch een smak. Ik was met Yaro aan het voetballen, gleef uit en viel zo achterover. plat op mijn rug en hard met mijn hoofd op de grond. Tijdens de vorige zwangerschap kreeg ik het ook steeds voor elkaar om te vallen met domme redenen.
Yaro schrok erg en gaat nu ook steeds nep vallen. En dat terwijl ik zo hard mijn best gedaan heb om het te doen overkomen of het niets is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |