abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112468914
En nog even een *O* voor alle andere mijlpalen, goede echo's en verloven! Ik hoop dat we Eliis ook snel terugzien met goed nieuws.
pi_112469069
Tante Soesa, wat een schrik! Fijn dat ze meteen actie hebben genomen en dat alles goed bleek te zijn. :*

KatyM en Marjolijntje *O* *O* Hoera voor jullie mijlpalen!

Maffe, wat rot die harde buiken. :* Hopelijk is alles oké

Bijtje met je tweeling, blijft bijzonder hoor! O+

Eliis, ik hoop echt dat de echo goed was?

Mijn nesteldrang begint een beetje te komen; lijstjes maken en alles moet opgeruimd en weggegooid. 8)7
Krijg een beetje de kriebels; het gaat zo snel en ik moet nog over zoveel dingen nadenken en doen. (denk ik dan hè :D )
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112469324
Haha Liza, misschien omdat er nog zoveel van de vorige keer aanzit :P toen vrat ik ook (wel wat meer, hou mezelf nu wel iets meer in de hand hoor ;)) en toen zat ik rond deze termijn al rond de 20/25 kilo erbij :') (en toen moest ik nog 4 weken, want ben bij 38 weken bevallen)....

Tante Soes :o jemig, doe niet zo eng! Gelukkig alles in orde.... :* bijna verlof dame!

Zo, wasje 2 zit erin O+ de eerste hangt... en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
pi_112469441
Thistleweed, gefeliciteerd met de geboorte van je meisje!
pi_112469921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten? }:| dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben o|O o|O o|O aaarrrggghhhhhh!!!
Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis? -O-
pi_112469935
Gerb en Ophelia :D

Ik had in de eerste week van mn verlof ontzettende nesteldrang. Nu heb ik wat meer rust. Ook wel fijn :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112469992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controle :?
pi_112471458
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112471645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kilo :D ).
pi_112471825
Ik zie ook af en toe van die lichtbolletjes in mijn ogen, net vuurvliegjes. Volgens mij is het wat te laag ijzer. Maar soms zou het ook kunnen wijzen in combi met hoge bloeddruk op zwangerschapsvergiftiging.

Katy en Marjolijntje LLM'ers!! *O*
pi_112471868
Haaaaai dikzakjes!

Een 21 weken zwangere hier *O* *O*

TW gefeliciteerd met je meisje! *O* *O* *O*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:08:56 #187
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112471932
TW van harte gefeliciteerd zeg! *O*
Ik ben ook wel benieuwd naar haar naam. :@
A grand adventure has begun.
pi_112472189
Hoera voor Enf's mooie echo :) O+
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattig :D O+

Over hoeveel kindjes: ik wacht eerst eens af of eentje me überhaupt gaat bevallen :P :+ Martijn zou er graag twee willen, dat zie ik zelf zo ook meer voor me dan 3 stuks. Mgoed, eerst nummer 1 dus even afwachten :)

Liza, oei, gips! Da's niet goed... Wel fijn dat je een goede echo hebt gehad O+

Loodje: hoe is je sollicitatie gegaan?

Kersjes weer een sticker *O*

Thistleweed!! O+ *O* *O* *O* *O* O+ Van harte gefeliciteerd! :*

Tante Soesa, wat ontzettend schrikken! Gelukkig alles in orde O+

Ontzettend benieuwd naar Eliis trouwens... Hoop dat ze zich hier snel meldt met goed nieuws :Y
pi_112472215
En dan sowieso een random smakkerd voor y'all hier! :*
pi_112472368
Ik kijk wekelijks even op babybytes naar het hoe&wat over de baby (hoe groot is ze nu, wat is er al 'af', ontwikkelingen bij moeder, etc).

Daar stond bij 18 weken (dat ben ik overmorgen) dit:
quote:
Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.
--> Een buurvrouw van mijn ouders schrok toen ze hoorde dat ik pas 18 weken ben, die dacht dat ik al maanden verder was.
--> En meer van dit soort verhalen :D :+

Ik geloof dat mijn pens een beetje voorligt op babybytes :P
pi_112472507
Wow Sorboo, 21 weken alweer!! Wat gaat dat snel!

Hier 29 weken vandaag!! *O* En zojuist de intake van de kraamhulp gehad.
pi_112472567
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
pi_112472621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn :P

Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al :')

Labelloo, lekker op tijd zeg :o hier heb ik morgen telefonische intake :)
Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
pi_112472692
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112472727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi, stomme babybytes! :P :+

Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoor ;) gewoon om door te spreken wat je mag verwachten en wat je wensen zijn) bij een 2e doen ze dat vaak telefonisch :)
pi_112473118
Dat is zeker op tijd Gerbera! Zal wel met de vakantieplanning te maken hebben. Mijn kraampakket is trouwens ook al onderweg zag ik.

Coco, dat had ik destijds ook gelezen op babybytes. Ik had toen ook al een flinke buik! Nu begint iedereen ook al te vragen 'Hoe lang moet je nog?', en als ik dan 11 weken zeg vinden ze dat nog erg lang. Ze denken dat ik al verder ben!
pi_112473593
Iedereen zegt tegen mij juist dat ik een hele bescheiden buik heb..
Mijn buik verschilt ook de hele week echt enorm... soms heb ik opeens een stuk grotere buik dan de andere dag.. Het blijft maf.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112473597
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW *O*

Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.

Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc *O*

Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla ' -O- en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen :6 *stampvoetend*

Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast :)
Je hormonen hebben gelijk :P. Dat zou ik ook echt een stomme reactie vinden.

Het eerste dat mijn schoonmoeder vroeg (uiteraard na felicitaties en verbazing - ze hadden het duidelijk niet verwacht): "Gaan jullie nu ook trouwen?" Uh nee? Ik begreep de link niet helemaal, nooit eerder over gehad, we zijn al 12 jaar samen, 7 jaar samenwonend... En dat is het eerste wat in je opkomt? :D Nou ja, ze is heel lief verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112473673
Haha hier andersom. Als ik een niet nauwsluitend truitje of iets aan heb valt er niks te zien :+
Ondertussen voel ik de beeb de hele dag op en neer springen en gymnastieken *O*

Estrys ja da's echt zo'n reactie waarj e dan niks mee kan he .. Beetje jammer wel.
Maar hee tis je schoonmoeder maar :P O-)

Hier beetje anders.. Slecht contact met mijn eigen moeder (vanaf kinds af aan al problemen met haar, ontzettend labiel figuur die ik het liefst zo ver mogelijk uit mijn buurt houd). En links en rechts hoor ik dus dat ze overal loopt te verkondigen dat ze oma wordt. En dan denk ik .. theoretisch misschien wel, maar in de praktijk zal jij weinig oma voor mijn kind zijn.

Schoonmoeder daarentegen is overbezorgd .. soms wel aandoenlijk, soms ook irritant. Gelukkig trekken man en ik ons er soms gewoon lekker niks van aan en dan zeggen we ook: komt goed moeders.. komt goed!
pi_112473809
Over de buiken: mijn buik is nu met 16 weken net zo groot als vorige keer met 30 weken. Ik hou mezelf maar voor dat het komt omdat het er twee zijn. Maar die zijn nu nog maar iets van 11 cm. Waar komt het allemaal vandaan?

Ik heb trouwens enorme banden pijn. Ik ben echt geen zeur over pijn, maar het is echt heel heel erg vervelend. Gaat dit nog over?? Of is het een kwestie van uitzitten? Ik vind het vooral voor mijn meisjes echt niet leuk want ik word er niet echt vrolijker en dat voelen ze.

Ennnn, ik ben normaal gesproken geen angsthaas, maar ik vind het gewoon allemaal doodeng. Dat hele ziekenhuis gedoe. Ik moet me er bij neerleggen, maar vorige keer was ik gewoon lekker thuis. En nu is alles anders en ik ben er nu al nerveus over.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')