Ruilen tegen een vogel die zich te pletter vliegt op het net gewassen, meest onbereikbare raam van het huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
en heeft iemand tips om 220 volt op de ramen te zetten?dat je dan net je hele schuifpui schoon hebt en je kat er met natte modderpoten aan gaat staan krabben
![]()
![]()
aaarrrggghhhhhh!!!
Waar kunnen die lichtbolletjes op wijzen dan, heb ze al weken, zo alsof er vuurvliegjes in mijn ooghoeken zweven. Ook vocht en hoofdpijn, maar lage bloeddruk telkens op controlequote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Mijn vlosje komt vanavond even langs, ipv later deze week. 'Zie' af en toe wat lichtbolletjes uit het niets en heb nog steeds vocht/hoofdpijn.
Wel netjes van haar, hier vanmiddag weer de molen. Ben benieuwd, voel me een beetje raar vandaag. Het rommelt wat onderin, veel harde buiken en ik voel me high. Kan de vermoeidheid zijn van een nacht weinig slaap. Ben benieuwd hoe zwaar hij nu geschat wordt (vorige week iets over de 3 kiloquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Geen idee, maar maak me ook geen zorgen eigenlijk. Ik heb ook steeds een goede bloeddruk, tenminste, tot aan vorige week wel. Maar ze wil wel even m'n urine en bloeddruk controleren zei ze.
Ik vind dit op de een of andere manier toch zó schattigquote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef Lunta het volgende:
Oh wauw Sorbo, wist niet dat je draagmamma was. Poehee, nou moet ik weer huilen, dat vind ik zo bijzonder gebaar. (
--> Afgelopen weekendje-weg vroeg een collega van Martijn me of ik zeker wist dat ik niet zwanger ben van een tweeling.quote:Als dit je eerste zwangerschap is, dan is je groeiende buik nog niet goed te zien met kleding aan. Mensen die niet weten dat je zwanger bent, zullen er nu daarom ook nog niet naar vragen.
Hihi, stomme babybytes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Gerberaatje het volgende:
Volgens babybytes zou mijn baby nu rond de 2000 gram zijn
Volgens de gyn was ze dat een dikke 3,5 week geleden al
Labelloo, lekker op tijd zeghier heb ik morgen telefonische intake
E.e.a. doornemen aan specifieke wensen die je hebt... bij een eerste komen ze altijd bij je thuis (en niet om te checken wat je allemaal hebt hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hihi, stomme babybytes!![]()
Telefonische intake? Wat houdt dat precies in?
Je hormonen hebben gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef Estrys het volgende:
Gefeliciteerd TW![]()
Tante Soesa, fijn dat het in orde bleek.
Verder voor alle echo's, mijlpalen, goedkeuringen etc![]()
Hier gisteren de schoonfamilie ingelicht. Mijn schoonmoeder heeft altijd de neiging om een vergelijking met haar andere (kindloze) kind(eren) te trekken : 'als <insert naam andere zoon> nou een kind krijgt! blabla 'en dat geeft bij mij altijd een beetje het gevoel zoals je heel blij bent met iets en iemand anders zegt: 'ow ja dat heb ik ook'. Het was te verwachten bij haar, maar mijn hormonen zeggen
*stampvoetend*
Mijn schoonvader en vriendin waren heel enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |