QFTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ook ik denk dat het geen kwaad kan om te bellen marjolijntje.
Ik had eigenlijk 's maandags een afspraak maar mijn dochter hebben ze de zondag er voor met spoed al gehaald. Ik had zelf ook niet het idee dat ik zo ziek was. Maar wij bleken beide aan het sterven te zijn. Dus meid bel voor de zekerheid even. Het is zo'n gemene ziekte die je zelf niet zo ervaart.
Oh ja, mag ik ook nog PM?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:27 schreef Kyara het volgende:
Bellen Marjoleintje!
Iemand nog een pm voor mij met de naam van TW''s dochter?
Wil je m doorsturenquote:
Ben je het wachten nu al beu?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef KatyM het volgende:
Zou zo fijn zijn als ze metvzekerheid kunnen aangeven wanneer zo'n baby geboren wordt he, met een dag of 2 speling erbij. Lijkt me handig. Tis nu maar afwachten.
quote:
Voor de planning is het wel handig ja!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef KatyM het volgende:
[..]nee hoor, ik ben nog niet echt aan het wachten, genoeg te doen. Maar ben zo benieuwd! En dan kan ik er rekening mee houden in m'n planning
Jij?
Hopelijk kan je beetje slapen en heb je morgen betere dag Marjolijntje.
Fijn dat het voor nu niets ernstigs lijkt te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Heb gebeld, hoofdpijn is waarschijnlijk ook nog door de verkoudheid, niet mega heftig maar wel vervelend. Mag voor nu thuis blijven en me rustig houden. Zodra m'n klachten veranderen of erger worden moet ik bellen en direct langs komen. Afspraak voor donderdag blijft gewoon staan. Nu m'n bed in en slapen.
Bedankt voor al jullie berichtjes!
Ik kijk helemaal niet op tegen de bevalling, het moet nou eenmaal gebeuren en komt heus goed. Daarna heb ik die kleine man in m'n armenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor de planning is het wel handig ja!
Ik heb nog zat te doen ook idd, dus wat mij betreft mag 'ie nog even blijven zitten. Ik krijg het nu nog knap benauwd als ik aan bevallen denk, hopelijk wordt dat de komende tijd ook nog wat minder, als ik het echt zat word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |