Daar heb ik geen concrete info over gehad geloof ik. Wel dat je gewoon moet bellen als het je niet lekker zitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef bijtje84 het volgende:
Hoeveel harde buiken mocht je ook alweer hebben per uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag is mn lief de hele dag+avond weg, daar baal ik wel een beetje van. Maarja, hij is goed bereikbaar per telefoon als het nodig is en vanavond ga ik lekker bij mijn ouders etenEn vanochtend een skype-overleg voor een evenement wat ik niet ga draaien, maar waarvoor ik wel ga helpen in de voorbereiding. Dus heb wel afleiding genoeg vandaag gelukkig
Oh! En meld dus
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad en ik was bloedzenuwachtigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef peace-lover het volgende:
Volgende week donderdag echo en ik vind het steeds spannenderHelemaal omdat ik geen "kwaaltjes" heb behalve iets gevoeligere borsten, en ineens vanmorgen overgeven... En dan denk ik aan de ene kant "yessssssss zwangerschapssymptoom" en aan de andere kant "maar dat had ik tot nu toe niet, misschien klopt het wel niet
"
Nou ja, we zullen het zien. En ik ben nog steeds 's avonds erg moe, als ik uit werk kom krijg ik niets meer gedaan aan het huishoudenWel ben ik steeds vroeg wakker dus dan doe ik dan maar het eea
quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's(en lelijk
)
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat was hier ook altijd zo, maar inmiddels is dat omgekeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik soms echt denk: wat zijn er stomme kinderen!
die van mij is zo leuk!
dus het komt goed!
Tip: Doe dat niet in de avond als je nog een nacht wil slapenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Bijtje, als het nog lukt: batsen!is misschien net het zetje?
Ik heb juist weinig zomerdingen en was bang dat ik op het laatste moment nog nieuwe kleding moest gaan scoren. Nou, is dát even een meevaller met dit weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht![]()
Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |