abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112498980
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef bijtje84 het volgende:
Hoeveel harde buiken mocht je ook alweer hebben per uur?
Daar heb ik geen concrete info over gehad geloof ik. Wel dat je gewoon moet bellen als het je niet lekker zit :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112499900
Tja, niet lekker zit... Een harde buik is niet onwijs lekker ;) maar pijn wil ik het ook weer niet noemen.
Ik hou het vooralsnog op voorwerk.
pi_112508161
Bijtje, anders je vlos gewoon even bellen om het te vragen! Harde buiken hebben ze het bij mij ook niet over gehad, echt alleen maar de weeën.

Nacht was wel okay, wel vroeg wakker. Lag niet lekker meer door mn rug. Ga vanmiddag gewoon weer even liggen :) Hoofdpijn lijkt voor nu iets minder dan gisteren, maar de dag is nog maar net begonnen. ;)

PL, nog even en dan heb je je echo gehad! En dan heb je vast een heel mooi mini-mensje gezien :*

Ik kijk ook niet op tegen de bevalling eigenlijk, ik kan me er nu wel heel 'druk' om gaan maken, maar het komt sowieso en het resultaat is vast prachtig :) Alles is er hier ook wel klaar voor, dus laat maar komen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is mn lief de hele dag+avond weg, daar baal ik wel een beetje van. Maarja, hij is goed bereikbaar per telefoon als het nodig is en vanavond ga ik lekker bij mijn ouders eten :) En vanochtend een skype-overleg voor een evenement wat ik niet ga draaien, maar waarvoor ik wel ga helpen in de voorbereiding. Dus heb wel afleiding genoeg vandaag gelukkig :)

Oh! En meld dus :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112508202
Bijtje: ik heb vrij veel harde buiken, maar mijn baarmoeder is erg gevoelig. Ik krijg een harde buik als ik beweeg, als het kind beweegt, als ik op de fiets stap, als ik er vanaf stap, als ik douche, als ik ga staan etc. En gewoon zomaar, als ik rustig op de bank zit. Ze doen soms gemeen zeer, maar er is verder niks aan de hand. Zolang er geen regelmaat in zit hoef ik me geen zorgen te maken.

Oeh Marjolijntje: jouw eerste keer melden! *O*
Fijn dat de hoofdpijn minder is. Gek hoe dat werkt he, zal wel iets evolutionairs zijn dat zwangere vrouwen in de laatste weken liever niet meer alleen zijn. Ik heb het ook.

Hier 36 weken vandaag.
  woensdag 6 juni 2012 @ 08:12:06 #280
374977 eliis
Relativeer!
pi_112508407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef peace-lover het volgende:

Volgende week donderdag echo en ik vind het steeds spannender :@ Helemaal omdat ik geen "kwaaltjes" heb behalve iets gevoeligere borsten, en ineens vanmorgen overgeven... En dan denk ik aan de ene kant "yessssssss zwangerschapssymptoom" en aan de andere kant "maar dat had ik tot nu toe niet, misschien klopt het wel niet -O- "

Nou ja, we zullen het zien. En ik ben nog steeds 's avonds erg moe, als ik uit werk kom krijg ik niets meer gedaan aan het huishouden :') Wel ben ik steeds vroeg wakker dus dan doe ik dan maar het eea :)
Ik heb maandag mijn eerste echo gehad en ik was bloedzenuwachtig :{ Heel veel succes donderdag! En voel ik me precies hetzelfde als jij (gevoelige borsten, vroeg wakker, moe), alleen ben ik niet misselijk/hoef ik niet over te geven dus daar geniet ik gewoon van :)
pi_112508739
Dank jullie dames :*

Allemaal reacties door elkaar: Had wel bijgelezen maar niet gereageerd, dus het is een rommeltje:

Bijtje84, eerst kijken of ik al wat ontsluiting heb (dan zou het ineens supersnel kunnen gaan), en zo niet dan krijg ik tabletjes. Ik vind het allemaal best en laat het maar over me heenkomen. :)
Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor jou hoor! Met een tweeling zou het ineens kunnen gebeuren dat je ook snel aan de beurt bent. :*

Eliis, dat gevoel van je echofoto's houd je nog wel een tijdje, hahaha, ik vind het tot nu toe nog steeds raar dat wat op de foto staat in mijn buik zit O+ En prijs je nog even gelukkig zonder misselijkheid, al zijn de andere kwaaltjes ook niet het meest geweldig, maar wel een teken dat je echt zwanger bent ;)

Marjolijntje, fijn dat je toch even gebeld hebt. Vandaag wordt een veel betere dag voor je, ik wens je iig een lekkere ontspannen dag toe :* ondanks dat je geen gebrek aan afleiding hebt wel je rust pakken hoor :*

Clauwhee, Mooi dat alles goed was! Doe lekker rustig aan! :*

Hier best goed geslapen, was ook gesloopt na gisteren dus dat was een goed voorteken. Maar wat heb ik me toch raar gedroomd zeg, hahaha. Vandaag weer een dag alleen, maar misschien nog wat met een vriendin doen, kan wel afleiding gebruiken op het moment.
En moet een nieuwe badjas (huidige sluit helemaal niet over mijn buik) en nieuwe slippers hebben voor in het ziekenhuis, maar even zien waar zij zin in heeft.
pi_112508815
Ik ben 15w2d en ik pas nog, bij een 2de zwangerschap, in m'n gewone jeans. :'(. Ik wil een babybuik. Voel me niet erg zwanger zo.
/end egoklaagpost
pi_112508920
Ik ben pas overgegaan op positiebroeken met 20 weken :') vorige.keer met 15 weken ofzo.

Bodpa, ook soort van llm nu vind ik :D

Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's :') (en lelijk :'))
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen :')
pi_112508969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 08:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hehe en vannacht zo lomp gedroomd. Ik kreeg een 4ling, 2 jongens.en 2 meisjes. En ze waren echt groot.voor pasgeboren baby's :') (en lelijk :'))
Oh en ik,wist t van te voren niet. Dus.moest nog 3 namen gaan verzinnen :')
_O- Wauw, stel je voor dat het gebeurd, kan TLC weer een nieuw format lanceren "I didn't know I was pregnant with multiples".
pi_112509117
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht ;(

Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht :+).
pi_112509206
Lunta wel fijn dat ze nu actie ondernemen. Marjoleintje hopelijk voel je vandaag wat beter. Verder ben ik weer vergeten wat er nog meer is verteld.

Hier gister weer goed gekeurt bij de verloskundige. Ze was nog steeds niet ingedaald. Maar dat wist ik wel, aangezien ze af en toe klem ligt tussen m'n ribben of mijn maag in de knel zit. Verder de planning door gesproken. Bij 41weken willen ze proberen te strippen. Nu weer rustig afwachten of er in de tussentijd iets van zelf gebeurd :) Zo naar de tandarts, kijken wat deze zwangerschap me heeft gekost.
pi_112509246
Hahaha mooi he zulke dromen. Je bent zoooo blij als je wakker word en het blijkt niet waar hihi.

Gisteren avond zat er wel regelmaat in de harde buiken / voorweeen. Elke vijf minuten 1. Dat heb ik nu al voor de derde avond op rij. Het hield nu wel langer aan, bijna twee uur. En vannacht om 4 u werd ik ook gewekt door een lekkere oefenwee.
Hopelijk houdt het binnenkort aan, of doet het alvast flink wat voorwerk, dat zou fijn zijn! :)

Marjo hopelijk blijft je hoofdpijn minder vandaag, blijf maar rustig aan doen.

Lunta dat zou voor jou dus ook wel fijn zijn als je maandag al wat ontsluiting zou hebben.
Bij mij wordt dinsdag ook een inwendig onderzoek gedaan (als ze er dan nog niet Zijn ;) ) en bij wat ontsluiting willen ze me dan ook wel een 'zetje' geven. Weet alleen niet op wat voor manier. Maar goed dat zie ik dan wel.

Zo nu ga ik eerst eens een fikse fruitcocktail maken, jummie!
pi_112509267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 07:34 schreef Marjolijntje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was hier ook altijd zo, maar inmiddels is dat omgekeerd :D dat ik soms echt denk: wat zijn er stomme kinderen! :@ die van mij is zo leuk!

:P dus het komt goed!
pi_112509276
Bijtje, als het nog lukt: batsen! :P is misschien net het zetje? ;)
pi_112509348
Bijtje, ligt denk ik aan hoeveel ontsluiting en hoe hard jij roept dat je er klaar mee bent ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Bijtje, als het nog lukt: batsen! :P is misschien net het zetje? ;)
Tip: Doe dat niet in de avond als je nog een nacht wil slapen :') Hier een hele nacht harde buiken en gerommel gehad!
pi_112509404
Lunta en bijtje als jullie veel last van gerommel hebben kun je ook even in bad gaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:29:41 #292
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112509455
Maar volgende week worden er dus in ieder geval verse baby's geboren bij Bijtje en Lunta *O*
En wie weet wat voor verrassingen ons verder, misschien al voor die tijd, nog te wachten staan...

Pffff, ik wil ook ;(
Ik kan echt niet wachten, zit met al mijn plannen al in het stadium "straks, als de baby er is".
Dan kan ik tenminste weer dit en dat en zus en zo...
.... met gevoel voor drama....
pi_112509504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik draag nu een week of twee positiebroeken (ben nu 18w). Buik ontplofte toen ineens. Krijg nu mijn gewone broeken niet eens meer dicht ;(

Op zich niet erg, want vind buik tof, maar wel onpraktisch (heb ineens veel minder draagbare kleding. En zoals nu, het regent keihard en is koud, maar ik heb eigenlijk alleen maar zomerige positiebroeken gekocht :+).
Ik heb juist weinig zomerdingen en was bang dat ik op het laatste moment nog nieuwe kleding moest gaan scoren. Nou, is dát even een meevaller met dit weer }:|.

Bang voor de bevalling is een groot woord. Ik heb er steeds vertrouwen in gehad eigenlijk, maar ik merk dat ik nu, als ik pijnlijke harde buiken heb, toch erg verkramp. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als ik dan bedenk dat weeën nog veel pijnlijker moeten zijn... :X Maar het gaat vast goedkomen, op een vreemde manier heb ik altijd al willen weten hoe het is om te bevallen en nu ga ik het ook echt meemaken binnenkort!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:36:27 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112509575
Rokjes dames, rokjes!
Die van de HEMA zijn ideaal, met een elastiek in de taille. Ik draag ze normaal ook en nu ik zwanger ben kan ik ze nog steeds zonder problemen aan. Heb ze in allerlei kleuren en motieven. Ik heb ook 2 zwangerschapsrokjes, maar daar heb ik straks natuurlijk niet veel meer aan.
Broeken draag ik ook hoor, maar ik heb liever rokjes of jurkjes. Al dan niet met legging eronder.
pi_112509638
Ik draag nu vooral trainingsbroeken en pyjamabroeken, die vind ik toch echt wel het fijnst zitten hoor!
Rokjes en jurkjes zijn ook fijn, al heb ik dan altijd weer last van afzak leggings, ook niet ideaal :P En het is nu toch echt te koud voor blote benen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112509659
Kersjes hier hetzelfde. Kan niet wachten en vooral omdat je daarna weer rustig op kan bouwen en m'n lichaam weer terug heb. Naja nog max 3 weekjes :) voor mij dan.
pi_112509933
Zo, vandaag weer mijlpalendag voor mij, 19 weken *O*
Zometeen naar vk voor controle .. Maar verwacht geen gekke dingen. Alleen mijn buik is nog ieniemienie voor mijn gevoel. Eens kijken wat ze daar over te zeggen heeft.

En vanavond voor het eerst naar de pufclub :%
Zal mij benieuwen :D .. Moet nog zin maken eigenlijk :@
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:59:38 #298
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112510110
*egopost*

Moet Waterijs gaan proberen, heb potje urine ingeleverd wat er niet heel goed uitzag, over uurtjehopelijk uitslag en dan vanmiddag kontakt dieetste
ben benieuwd hoop dat ik thuis mag blijven
pi_112510217
Hier vanmorgen druk geweest op de slaapkamer van de jongens. Nu weer zo moe dat ik er misselijk van ben. Gelukkig slaapt kleine M en en kan ik L even bij me leggen om tv te kijken :O
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:13:12 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112510488
Pardijntje, ik kan je het mango sorbet-ijs van de AH aanbevelen! Heeft me hier een aantal keer echt gered.
Succes meis, ik hoop dat je thuis mag blijven :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')