quote:Op maandag 4 juni 2012 00:53 schreef The_Groove het volgende:
Jameson on the rocks.
Me like.
Degelijke sterke drank verpesten met ijs![]()
Whiskey wordt juist beter met een beetje water.quote:
Wat gooi je in de vriezer? Je sterke drank?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gooi het altijd in de vriezer.
In de zomer dan.
Jup, water maar absoluut geen ijs. Slechts 2 druppeltjes water met een pipet is het officieel. Maar als jij het met ijs lekkerder vindt moet je het vooral zo drinken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Whiskey wordt juist beter met een beetje water.
Ken je feiten
Ja. Als het warm buiten is, vind ik het gekoeld in de zon op een 1 of andere manier lekkerder.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat gooi je in de vriezer? Je sterke drank?
Bittere meuk omdat mensen niet kunnen tappen. (Bier wordt bitter als het teveel met zuurstof in aanraking komt - schuimlaag = beschermlaag maar als je de tap door het schuim steekt wordt het ranzig)quote:Op maandag 4 juni 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
En idd van die smerige tapbiertjes in drukke uitgaansgelegenheden trek ik slecht. Het is gewoon oprecht vies en het zit niet goed in m'n maag op een of andere manier. Van dat doodgeslagen bier zonder koolzuur in zo'n klein kutglaasje.
Z'n calipposquote:Op maandag 4 juni 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat gooi je in de vriezer? Je sterke drank?
Ik drink in de zomer sowieso weinig whisky.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Als het warm buiten is, vind ik het gekoeld in de zon op een 1 of andere manier lekkerder.
Mwauh, met ijs wordt het iets verfrissender - vooral in de zomer hou ik er niet van drank te drinken die niet echt koeler dan de tempratuur zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, water maar absoluut geen ijs. Slechts 2 druppeltjes water met een pipet is het officieel. Maar als jij het met ijs lekkerder vindt moet je het vooral zo drinken.
Klopt, maar als je er ijs in doet smelt het zodanig dat de smaak gewoon vertroebelt door de hoeveelheid water. Zonde van je dure whisky in mijn ogen. Maar bij Jameson zou het mezelf ook echt een zorg wezen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwauh, met ijs wordt het iets verfrissender - vooral in de zomer hou ik er niet van drank te drinken die niet echt koeler dan de tempratuur zijn.
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga op bed liggen. Anders zit ik hier over 3 kwartier nog. Later
We blijven arme studentenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar als je er ijs in doet smelt het zodanig dat de smaak gewoon vertroebelt door de hoeveelheid water. Zonde van je dure whisky in mijn ogen. Maar bij Jameson zou het mezelf ook echt een zorg wezen.
Lucky Strikequote:Op maandag 4 juni 2012 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Nergens ijs bij. Goede malts met klein beetje water. En een pakje Gauloises natuurlijk
Lucky's rook ik als er geen Gauloises isquote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Lucky Strike
It's Toasted! (als je Mad Man gaat kijken snap je 'm)
Voetbal volk is gewoon te dom. Daarom ben ik tot 2x toe met voetbal gekapt. Ik trok het niveau gewoon totaal niet. Moet gewoon is op zoek naar een echt leuk team want die zijn er genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:03 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben eens voor aanvang van een toernooi van team gewisseld. Ik zou bij het 1e team reserve staan met als reden dat echte voetballers bier drinken
Gualoises is m'n 3e keus, Marlboro rookte ik tot 2 jaar geleden.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lucky's rook ik als er geen Gauloises is
Ik snap er anders ook geen reet van.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Voetbal volk is gewoon te dom. Daarom ben ik tot 2x toe met voetbal gekapt. Ik trok het niveau gewoon totaal niet. Moet gewoon is op zoek naar een echt leuk team want die zijn er genoeg.
Gister aan het cricketen, lopen er voetballers van HFC B1 langs ''Huh wtf is dit voor een rare sport er staat maar 1 team in het veld''![]()
![]()
Lucky Strikequote:Op maandag 4 juni 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gualoises is m'n 3e keus, Marlboro rookte ik tot 2 jaar geleden.
Cricket ziet er leuk uit, ik snap alleen de regels/telling niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Voetbal volk is gewoon te dom. Daarom ben ik tot 2x toe met voetbal gekapt. Ik trok het niveau gewoon totaal niet. Moet gewoon is op zoek naar een echt leuk team want die zijn er genoeg.
Gister aan het cricketen, lopen er voetballers van HFC B1 langs ''Huh wtf is dit voor een rare sport er staat maar 1 team in het veld''![]()
![]()
Vind Marlboro ranzigquote:Op maandag 4 juni 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gualoises is m'n 3e keus, Marlboro rookte ik tot 2 jaar geleden.
Het is zo simpel - het ziet er alleen ingewikkeld uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cricket ziet er leuk uit, ik snap alleen de regels/telling niet.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik rook zelf niet, maar dat is nog altijd stoerder dan een mannelijke collega die Belinda Menthol rookt...
the fuck?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Ik rook zelf niet, maar dat is nog altijd stoerder dan een mannelijke collega die Belinda Menthol rookt...
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef DonRaja het volgende:
Dus dat. Ik had er ook 0,0% verstand van, dus toe hij mij een keer vroeg om tijdens de pauze een pakje mee te brengen snapte ik dequote:
Ik wou bijna dezelfde reactie plaatsen maar durfde niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Roken. Alleen met uitgaan snap ik het wel, als je hebt gedronken, anders
.
Ik ben een Party Rokerquote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
.
En van een joint?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik krijg het gelijk benauwd als die rook naar mij toe komt..
Vaak geweldig maar wel alleen voor mensen die alles hebben gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Community, af en toe geweldig. Helaas te veel uitschieters naar beneden
Of zoals DonRaja een zakje Skittles.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Echt mannen hebben gewoon zoals Smoofie Monte Cristo en Cohiba op zak.
Hmm, minder, maar hou niet van die rook in mijn gezicht/buurt, maar wel minder.. maar ik vind jointjes wel lekker reuken, word ik rustig van van die geur.quote:
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
.
Je bent 15 of 16 tochquote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben een Party RokerIk kan stoppen wanneer ik wil dat is handig als je niet verslaafd ben. kost je veel minder geld.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.
Haha we hadden net amnesia haze dat is zo rustgevend. Af en toe blowen is altijd beter dan een drankprobleem.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, minder, maar hou niet van die rook in mijn gezicht/buurt, maar wel minder.. maar ik vind jointjes wel lekker reuken, word ik rustig van van die geur.
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.quote:
Als ik zou roken als ik moet wachten, dan zou ik een kettingroker zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.
ja...zo was ik ook ooit.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef The_Groove het volgende:
Ik rook tussen 2 sigaretten en een pakje per dag. Ligt aan de dag als ik druk ben rook ik weinig. Ben vooral een generaalschap roker...helaas ben ik nogal vaak in gezelschap van roker
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.
I'm straight edge bro.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha we hadden net amnesia haze dat is zo rustgevend. Af en toe blowen is altijd beter dan een drankprobleem.
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ouders die dat belovenquote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?
Haha dat dus, tot mijn 18e niet roken dan betalen ze me rijbewijs xDquote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?
Nee bij pubers werkt dat juist tegenovergesteldquote:
Ach het is nog altijd beter dan HIV oplopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap sowieso die vmbo kindjes niet die altijd roken.
Ook pas sinds 4 maanden, komt toen ik begon met uitgaan je dan wel zin in krijgt. Maar eigenlijk ben ik een profiteurquote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap sowieso die vmbo kindjes niet die altijd roken.
Ja kk homo ben je toch, had je wel mogen zeggen dat je HIV had.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach het is nog altijd beter dan HIV oplopen.
Jij woont ook in een zielig dorpje. Hier in the hood is het wel andersquote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook pas sinds 4 maanden, komt toen ik begon met uitgaan je dan wel zin in krijgt. Maar eigenlijk ben ik een profiteurkoop zelf vrijwel nooit. Maar dat van VMBO slaat nergens op want zo veel roken er bij mij in de klas niet.
... Jij wilde het graag zonder doen ik drong nog aanquote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja kk homo ben je toch, had je wel mogen zeggen dat je HIV had.
Ga VMBO nou niet verdedigen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook pas sinds 4 maanden, komt toen ik begon met uitgaan je dan wel zin in krijgt. Maar eigenlijk ben ik een profiteurkoop zelf vrijwel nooit. Maar dat van VMBO slaat nergens op want zo veel roken er bij mij in de klas niet.
Ik was onwetendquote:Op maandag 4 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Jij wilde het graag zonder doen ik drong nog aan
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef Typisch het volgende:
Aan roken drank beginnen.Dan ben je gewoon mentaal zwak en beïnvloedbaar.
Hier word alleen super veel geblowedquote:Op maandag 4 juni 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij woont ook in een zielig dorpje. Hier in the hood is het wel anders
Haarlem Hemp cityquote:Op maandag 4 juni 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier word alleen super veel gebloweddat krijg je als in zo'n stink dorp niks te doen hebt.
Hier nog meer denk ik. Ik had mn eerste toen ik 11 was.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier word alleen super veel gebloweddat krijg je als in zo'n stink dorp niks te doen hebt.
Ach joh gewoon tripje Afrika beetje AIDS remmers schansen en jatten. (Je schijnt AIDS remmers ook te kunnen fijnmalen en oproken)quote:
Nou eigenlijk ben ik van mijn VMBO alleen nog mijn diploma uitreiking. Volgend jaar HAVOquote:
Ik dacht dat douchen hielpquote:Op maandag 4 juni 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach joh gewoon tripje Afrika beetje AIDS remmers schansen en jatten. (Je schijnt AIDS remmers ook te kunnen fijnmalen en oproken)
Een VMBO'er met ambitiequote:Op maandag 4 juni 2012 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik van mijn VMBO alleen nog mijn diploma uitreiking. Volgend jaar HAVO
Nou als ik aan mijn vrienden uit Amsterdam vertel wat er hier gebruikt word dan schrikken ze wel. Alleen daar word er veel openlijker over gesproken. Hier is het allemaal stiekemquote:Op maandag 4 juni 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier nog meer denk ik. Ik had mn eerste toen ik 11 was.
Ligt ook wat voor mensen je vrienden zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou als ik aan mijn vrienden uit Amsterdam vertel wat er hier gebruikt word dan schrikken ze wel. Alleen daar word er veel openlijker over gesproken. Hier is het allemaal stiekem
Vwo is ookquote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denken dat je niks met je leven kan doen als je geen VWO hebt gedaan
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geïnfecteerd bent met HIV moet je gewoon Darwin gaan spelen en alle domme lelijke wijven gaan neuken om die zooi uit te roeien.
Indien een dergelijke zin in VBL-SC verschijnt is het 100% zeker dat konijn deel uitmaakt van de conversatiequote:Op maandag 4 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Jij wilde het graag zonder doen ik drong nog aan
Smoofie heeft altijd recht van spreken het wordt enkel zelden ingezien vanwege zijn afkomst stelletje racisten.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denken dat je niks met je leven kan doen als je geen VWO hebt gedaan
People are fucking stupid. Get over itquote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vwo is ook. Ook genoeg dom volk daar, net zoals op de uni.
Eindhoven was het toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geïnfecteerd bent met HIV moet je gewoon Darwin gaan spelen en alle domme lelijke wijven gaan neuken om die zooi uit te roeien.
Ik voel me al gauw superieur ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
People are fucking stupid. Get over it
Echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Je zou aids binnen 1 generatie kunnen uitroeien door iedereen met aids te doden.
Gewoon beginnen met Friesland en Limburg.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. bedoel, jammer.. maar hey de wereld is beter af zonder.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kent iemand de serie Van god Los van BNN? Dat is best een zieke serie.
Kijk nu alle afleveringen achter elkaar, is toch 1 leuke aflevering bij voor Nederlandse begrippen. Maar goed......quote:
Nederlanders kunnen niet acteren.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kent iemand de serie Van god Los van BNN? Dat is best een zieke serie.
Ach dat keek ik als kind ook alleen maar om de tieten van Tatjana te zienquote:
Ik denk dat 75% van de PVV stemmers de politiek niet goed genoeg volgt. De problemen van Europa snappen ze niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Ook al die mensen die op nujij en RTL ofzo reageren over Europa en de crisis.
Waarom reageert alleen maar PVV en SP volk daar? Echt kk dom zijn al die mensen man. Dat soort volk zou niet mogen stemmen.
Heel veel mensen snappen er niets van, EU ontbinden , weg met de euro en dat het alleen de schuld is van Spanje enzquote:Op maandag 4 juni 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat 75% van de PVV stemmers de politiek niet goed genoeg volgt. De problemen van Europa snappen ze niet.
Waarom stem je op Wilders?
Ja hij zorgt voor een veilig Nederland waar ouderen goed verzorgd worden en zonder lastige Marokkanen![]()
Sowieso mensen die zeiken over hoe 'slecht' we het wel niet hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen er niets van, EU ontbinden , weg met de euro en dat het alleen de schuld is van Spanje enz. Echt kk dom zijn ze. Dat we armer zijn geworden door de euro
_____!.
Waarom dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Tosh.0 is wel grappig trouwens (nu op Comedy Central)
Niet om de internet filmpjesMaar puur omdat Daniel Tosh gewoon een baas is.
FF tv aan, moet toch wat te doen hebben. Alleen die Daniel is zo fake man.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Tosh.0 is wel grappig trouwens (nu op Comedy Central)
Niet om de internet filmpjesMaar puur omdat Daniel Tosh gewoon een baas is.
Die overacting van hem continue, de hele afgezaagde grappen en het feit dat hij gewoon ballen heeft en belachelijke dingen gewoon doet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg Amerikaans...
Ja maar wees dan origineel en kom met een karakter, een echte troll.. niet als een mongool voor een greenscreen staan schijtlollig commentaar geven bij failvideos en doen als je grappig bentquote:Op maandag 4 juni 2012 01:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die overacting van hem continue, de hele afgezaagde grappen en het feit dat hij gewoon ballen heeft en belachelijke dingen gewoon doet.
Naja meer kans op een prijs dan bij Liverpool (En Feyenoord)quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
International competitions
General Harrington Cup
Winners (1): 1923
Balkans Cup
Winners (1): 1966-67
UEFA Champions League
Quarter-Finals (1): 2007–08
UEFA Cup Winners' Cup
Quarter-Finals (1): 1963–64
Fenerbache
Dat is dus niet echt grappig - die filmpjes die hij maakt - die zijn fantastische vaakquote:Op maandag 4 juni 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar wees dan origineel en kom met een karakter, een echte troll.. niet als een mongool voor een greenscreen staan schijtlollig commentaar geven bij failvideos en doen als je grappig bent![]()
Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die ken ik dan weer niet, vind het sowieso maar een randdebiel. Heb het een aantal keer gekeken maar hoe hij praat en doet
Next Episode?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dadadaadadaaaaaaaaaaaa it's the motherfucking D O double G
Tosh.O is de Bob saggat van deze generatie.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.
Die was zo pijnlijk, ik kreeg gewoon medelijden met die Noord-Ierquote:Op maandag 4 juni 2012 03:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag die denen hard aanpakken.
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..quote:Op maandag 4 juni 2012 08:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb zojuist besloten vandaag niet te gaan werken.
Ik ben al geen fan van maandagochtend, maar als er van 9.30 tot 12.30 een onzin-meeting wordt ingepland, blijf ik helemaal thuis.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..
Nee nog niet. Ben net weer aan de studie dus dat doe ik morgen wel of vanavond voor ik ga slapen.quote:
Laat gaan er komt nog een herkansingquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet nog leren, tentamen over 2 uur, nog nooit boek open gedaan, geen enkele les gevolgd
Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Hele weekend word je kenkerbrak wakker om 9-10 uur 's ochtends. En op je vrije maandag, terwijl je niks hebt gezopen de dag ervoor, slaap je door tot 12 uur![]()
Waar gaat je tentamen over?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet nog leren, tentamen over 2 uur, nog nooit boek open gedaan, geen enkele les gevolgd
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.
Kut is dat he, dan kun je er niet meer over zeiken. Of naja, dan kun je jezelf uitleggen waarom je dat niet hoeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.
Jup en dat is ook de reden waarom je nooit uitgerust bent na het stappen, zelfs als je 12 uur geslapen hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.
Er is niks mooiersquote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Tjacka het volgende:
Misschien wordt het tijd om op mij zelf te gaan wonen.
Dat is een breed onderwerp, ik zou skippenquote:
Heerlijk iddquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is niks mooiers
Doe ik nu ook een half jaar
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is niks mooiers
Doe ik nu ook een half jaar
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.
En sowieso altijd 12 uur er uit komt. Maar omdat hun nou aan het verbouwen zijn valt het pas op..
Heb je wajong uitkering ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.
En sowieso altijd 12 uur er uit komt. Maar omdat hun nou aan het verbouwen zijn valt het pas op..
Haha preciesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.
Hoop het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.
14 juni hier Nederlands spreken. Spreekbeurt dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 14 juni één tentamen, 21 juni één tentamen en 28 juni twee tentamens
Ja, het is heerlijk. Maar ik vind het tegenwoordig op z'n tijd wel eens eenzaam hoor. Vooral als je het druk hebt en anderen hebben het druk dan kan het wel heel stil zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is een breed onderwerp, ik zou skippen
[..]
Heerlijk idd
Geen zusjes die uren in de badkamer zitten, moeders die aan je kop zeuren als je thuiskomt na een drukke werkdag
Neem een Russin in huis. Vroeger kreeg je op Fok! nog weleens Russian bride reclame bannersquote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk. Maar ik vind het tegenwoordig op z'n tijd wel eens eenzaam hoor. Vooral als je het druk hebt en anderen hebben het druk dan kan het wel heel stil zijn.
Niet teveel zuipen en gillen dan de avond ervoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 juni hier Nederlands spreken. Spreekbeurt dus.
1 dag na Nederland - Duitsland.
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.quote:
Jup, heb alleen 't probleem dat ik dan bij m'n ouders zit en dat al m'n maten 20 km verderop wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.
Waarom niet gewoon met je maten kijken dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, heb alleen 't probleem dat ik dan bij m'n ouders zit en dat al m'n maten 20 km verderop wonen.Dus zal vooral nuchter worden als er samen gekeken wordt.
Ja, dan moet ik dus met de auto. Je kunt daar niet normaal met het OV man.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met je maten kijken dan?
puntje nak erbij en het lukt je welquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.
Heb jij helemaal geen geld voor jonge.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
puntje nak erbij en het lukt je wel
Maar goed dat ik dat gratis krijgquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen geld voor jonge.
Nee man, maar gast die het destijds van mij had overgenomen hoef ik nooit bij te betalenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je die andere 300 gram per week maar verkoopt zeker?
Dat komt sowieso wel goed op die voetbalclub waar ik het ga kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
puntje nak erbij en het lukt je wel
Het wordt zwaar pokkeweer man. Had ook een BBQ erbij maar die is uit voorzorg al afgelast.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga BBQ'en, bieren en NL kijken bij vrienden thuisEn laten die nou 2 min. fietsen bij m'n ouders vandaan wonen. Kortom, pitten bij m'n ouders en lekker zuipen
Ach dan eet ik het vlees binnen opquote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt zwaar pokkeweer man. Had ook een BBQ erbij maar die is uit voorzorg al afgelast.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 04-06-2012 om 13:33:56Morgen aan #JongOranje coach Cor Pot vragen of hij een dochter heeft die Douschka heet. En of de loodgieter al bij haar is langsgeweest. reageer retweet
Koertquote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 04-06-2012 om 13:33:56Morgen aan #JongOranje coach Cor Pot vragen of hij een dochter heeft die Douschka heet. En of de loodgieter al bij haar is langsgeweest. reageer retweet
Vond hem tegenvallen, de laatste aflevering danquote:
Maarja, dat is een vereniging en die mogen in principe geen winst maken. Bij mijn oude voetbalclub is het ook 1 euro voor een biertje dus dat zou betekenen dat ik er 20 moet drinken voor ik 'winst' begin te maken. Dat lukt me echt niet hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed op die voetbalclub waar ik het ga kijken.
Maar sowieso, 20 euro onbeperkt zuipen. Bazen
Fluitjes toch wel? Maargoed, het is voor alle soorten drank (al drink ik alleen maar bier) En als ik die pot in de kroeg ga kijken ben ik wel wat meer dan 20 euro kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maarja, dat is een vereniging en die mogen in principe geen winst maken. Bij mijn oude voetbalclub is het ook 1 euro voor een biertje dus dat zou betekenen dat ik er 20 moet drinken voor ik 'winst' begin te maken. Dat lukt me echt niet hoor.
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Fluitjes toch wel? Maargoed, het is voor alle soorten drank (al drink ik alleen maar bier) En als ik die pot in de kroeg ga kijken ben ik wel wat meer dan 20 euro kwijt.
Dat zijn wel goede prijzen ja. Daar betaal je 1.50. Op wedstrijddagen krijg je dan gewoon een fluitje, op doordeweekse dagen ook een flesje.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.
Hertog Jan niet noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.
Serieus? Bedankt voor de tip! Wil je het straks nog even herhalen zodat ik 't niet vergeet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Voor de Oranje fans, om 17.30 kun je live via youtube.com/onsoranje naar de training kijken.
Kuttent dan, geen HJ verkopenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat noemen als ze dat daar niet verkopen?
Het is een voetbalvereniging man.quote:
Omdat leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je naar een training van oranje willen kijken
Omdat boeler.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik naar half naakte mannen op een weegschaal ga kijken en dag voor het gevecht
Jupiler is te doen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een voetbalvereniging man.Sowieso als je al kunt kiezen uit Hoegaarden, Palm en Jupiler voor dezelfde prijs hoor je mij niet klagen hoor.
Ik drink niet vaak genoeg en in zodanige mate palm dat ik die theorie kan staven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jupiler is te doen jaPalm ook alleen als dat teveel drinkt schijt je 7 dagen 5x per dag
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Bierdiscussie
Zolang het maar geen dommelsch of amstel is.
Gewoon schultenbrau man.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschilquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
Bier uit blikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standaard freddy's ja. Beste doorzuipbiertje.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef Roffamannetje het volgende:
Drink zelf altijd Heineken, in een kroeg maakt het me niet zo uit, hoewel liever geen amstel
Als Schultenbrau niet te koud is gooi je dat echt met liters tegelijk achterover. Heerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
AH pilsener is ook goed ja. Samen met schultenbrau toch wel de kwaliteitsmerken onder de pauperbiertjes.
Noooo! Met onze vriendengroep hebben we een keer een maatje een kwakglas van +- 1m lang gegeven en helemaal volgegoten met kwak bierquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Typisch het volgende:
Kwak bier.Ooit een keer zo'n grote fles daarvan uit mijn handen laten vallen. Ergste dag uit mijn leven.
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschil
Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.quote:
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.
Hmmm oke. Een krat is toch ook best handigquote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.
Waarom niet? Blik is primaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Omdat ik het praktischer vind. Lekker zo'n handig 6packje ipv zo'n groot krat wat hier toch maar in de weg staat. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Zit bliksmaak aan.quote:
Heldquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het praktischer vind. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.quote:
Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.
Minder erg dan ermee gooienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die bier overgieten mogen wel dood trouwens.
Oke. Daarnaast is het ook duurder.quote:
Hoe bedoel je 'overgieten'?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die in de kroeg met bier gaan staan smijten. Die mogen van mij zeer pijnlijk aan hun einde komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Maar niet praktischer. Geen gezeik met statiegeld -> extra moeite.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Daarnaast is het ook duurder.
Luilakquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar niet praktischer. Geen gezeik met statiegeld -> extra moeite.
Van het ene in het andere glas. Soms doen ze dat wel eens als jij je biertje al bijna leeg hebt en zij nog met een volle staan en je staat op het punt van vertrekken. Of als ze vinden dat hun biertje bijna dood is. Op de één of andere manier verdwijnt dan alle smaakquote:
Ik kom gelukkig, op het voetbal na, nooit op plekken waar dat gebeurt.quote:
Huistelefoon? Wel herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word net gebeld door een of ander nummer dat ik niet ken. Uiteraard neem ik als autist niet op. Staat er ineens een vrouwtje van 'de Zonnebloem' op m'n voicemail.![]()
Gebeurt mij zo vaak dat mensen bellen en dat het een verkeerd nummer is.
Het is gewoon irritant. Ik heb hier nu ook een stuk of 10 flesjes op m'n balkon staan die daar al 2 maanden rondslingeren.quote:
Ha, het bekende fenomeen. Gebeurt bij ons tegenwoordig nauwelijks meer, maar vroeger vaak genoeg toen ik net begon met studeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het ene in het andere glas. Soms doen ze dat wel eens als jij je biertje al bijna leeg hebt en zij nog met een volle staan en je staat op het punt van vertrekken. Of als ze vinden dat hun biertje bijna dood is. Op de één of andere manier verdwijnt dan alle smaak
Breng ze dan naar de supermarktquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant. Ik heb hier nu ook een stuk of 10 flesjes op m'n balkon staan die daar al 2 maanden rondslingeren.
Nee, m'n mobiele nummer.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huistelefoon? Wel herkenbaar.
Ik neem de huistelefoon nooit op, heb er ook geen op mijn kamer.. word er gek van.
Maar mijn mobiele nummer geef ik niet aan veel mensen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, m'n mobiele nummer.Heb ook een keer vanuit het niks een MMS'je met een foto erin gekregen van een of ander lelijk oud wijf met de bijschrift 'ik vond het gezellig' oid.
Ter verdediging: ik was de dagen voor dat MMSje volledig sober.
Sweet lordquote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer naar beneden met de lift en 10 meter naar rechts lopen.
onzin, blik heeft bij de meeste bieren zelfs een positief effect op de smaak omdat bier in blik bij de productie een fractie van een seconde minder in contact komt met zuurstof dan bij bier in flesjes. Zo lang je het thuis maar daarna in glas schenkt.quote:
En daar vooral dat gaan doen bij Guus Meeuwis het regent meters bier ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die in de kroeg met bier gaan staan smijten. Die mogen van mij zeer pijnlijk aan hun einde komen.
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En daar vooral dat gaan doen bij Guus Meeuwis het regent meters bier ofzo.
Dat heb ik hier ook nog nooit meegemaakt hoor. Dat soort dingen gebeurt meestal alleen bij tentfeesten of concerten van Guus Meeuwis naar mijn ervaring.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.
Deze hoorde ik van de week in de auto, op de radio. Van die mega catchy tunes en simpele refreintjes.. is de mens erg kwetsbaar voor. Maar inderdaad klonk best .. aardig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Vind dit wel een lekker nummertje.
Alleen die clip.
Kampioenschap van PSV kom je zeiknat thuis.. bah bah dan stink je.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook nog nooit meegemaakt hoor. Dat soort dingen gebeurt meestal alleen bij tentfeesten of concerten van Guus Meeuwis naar mijn ervaring.
Beter op de hoofden voor je dan over je eigen jas inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
Bij belangrijke doelpunten in de Kuip bijvoorbeeld is het wel gewoon beter om het weg te gooien dan het in je hand te houden.
Waarheid.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter op de hoofden voor je dan over je eigen jas inderdaad.
Kijk wel eens zo'n dvd mee bij mijn ouders.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |