Of zoals DonRaja een zakje Skittles.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Echt mannen hebben gewoon zoals Smoofie Monte Cristo en Cohiba op zak.
Hmm, minder, maar hou niet van die rook in mijn gezicht/buurt, maar wel minder.. maar ik vind jointjes wel lekker reuken, word ik rustig van van die geur.quote:
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Roken. Alleen met uitgaan snap ik het wel, als je hebt gedronken, anders
.
Je bent 15 of 16 tochquote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben een Party RokerIk kan stoppen wanneer ik wil dat is handig als je niet verslaafd ben. kost je veel minder geld.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.
Haha we hadden net amnesia haze dat is zo rustgevend. Af en toe blowen is altijd beter dan een drankprobleem.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, minder, maar hou niet van die rook in mijn gezicht/buurt, maar wel minder.. maar ik vind jointjes wel lekker reuken, word ik rustig van van die geur.
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.quote:
Als ik zou roken als ik moet wachten, dan zou ik een kettingroker zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik enkel als je ergens moet wachten voor de rest geen behoefte aan ook.
ja...zo was ik ook ooit.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef The_Groove het volgende:
Ik rook tussen 2 sigaretten en een pakje per dag. Ligt aan de dag als ik druk ben rook ik weinig. Ben vooral een generaalschap roker...helaas ben ik nogal vaak in gezelschap van roker
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16 jaar, dus met het uitgaan alleen zeg maar, ja en op school in de pauzes. Maar alleen roken thuis doe ik nooit.
I'm straight edge bro.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha we hadden net amnesia haze dat is zo rustgevend. Af en toe blowen is altijd beter dan een drankprobleem.
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ouders die dat belovenquote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?
Haha dat dus, tot mijn 18e niet roken dan betalen ze me rijbewijs xDquote:Op maandag 4 juni 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je richting school gaat en als je bij een vriend bent? Behalve thuis want de ouders beloven een rijbewijs als je niet begint met roken?
Nee bij pubers werkt dat juist tegenovergesteldquote:
Ach het is nog altijd beter dan HIV oplopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap sowieso die vmbo kindjes niet die altijd roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |