Heb jij helemaal geen geld voor jonge.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
puntje nak erbij en het lukt je wel
Maar goed dat ik dat gratis krijgquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij helemaal geen geld voor jonge.
Nee man, maar gast die het destijds van mij had overgenomen hoef ik nooit bij te betalenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je die andere 300 gram per week maar verkoopt zeker?
Dat komt sowieso wel goed op die voetbalclub waar ik het ga kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
puntje nak erbij en het lukt je wel
Het wordt zwaar pokkeweer man. Had ook een BBQ erbij maar die is uit voorzorg al afgelast.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga BBQ'en, bieren en NL kijken bij vrienden thuisEn laten die nou 2 min. fietsen bij m'n ouders vandaan wonen. Kortom, pitten bij m'n ouders en lekker zuipen
Ach dan eet ik het vlees binnen opquote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt zwaar pokkeweer man. Had ook een BBQ erbij maar die is uit voorzorg al afgelast.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 04-06-2012 om 13:33:56Morgen aan #JongOranje coach Cor Pot vragen of hij een dochter heeft die Douschka heet. En of de loodgieter al bij haar is langsgeweest. reageer retweet
Koertquote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 04-06-2012 om 13:33:56Morgen aan #JongOranje coach Cor Pot vragen of hij een dochter heeft die Douschka heet. En of de loodgieter al bij haar is langsgeweest. reageer retweet
Vond hem tegenvallen, de laatste aflevering danquote:
Maarja, dat is een vereniging en die mogen in principe geen winst maken. Bij mijn oude voetbalclub is het ook 1 euro voor een biertje dus dat zou betekenen dat ik er 20 moet drinken voor ik 'winst' begin te maken. Dat lukt me echt niet hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel goed op die voetbalclub waar ik het ga kijken.
Maar sowieso, 20 euro onbeperkt zuipen. Bazen
Fluitjes toch wel? Maargoed, het is voor alle soorten drank (al drink ik alleen maar bier) En als ik die pot in de kroeg ga kijken ben ik wel wat meer dan 20 euro kwijt.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maarja, dat is een vereniging en die mogen in principe geen winst maken. Bij mijn oude voetbalclub is het ook 1 euro voor een biertje dus dat zou betekenen dat ik er 20 moet drinken voor ik 'winst' begin te maken. Dat lukt me echt niet hoor.
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Fluitjes toch wel? Maargoed, het is voor alle soorten drank (al drink ik alleen maar bier) En als ik die pot in de kroeg ga kijken ben ik wel wat meer dan 20 euro kwijt.
Dat zijn wel goede prijzen ja. Daar betaal je 1.50. Op wedstrijddagen krijg je dan gewoon een fluitje, op doordeweekse dagen ook een flesje.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.
Hertog Jan niet noemenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon flesjes. Jupiler, Hoegaarden, Heineken, Palm. Allemaal 1 euro.
Serieus? Bedankt voor de tip! Wil je het straks nog even herhalen zodat ik 't niet vergeet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Voor de Oranje fans, om 17.30 kun je live via youtube.com/onsoranje naar de training kijken.
Kuttent dan, geen HJ verkopenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat noemen als ze dat daar niet verkopen?
Het is een voetbalvereniging man.quote:
Omdat leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je naar een training van oranje willen kijken
Omdat boeler.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik naar half naakte mannen op een weegschaal ga kijken en dag voor het gevecht
Jupiler is te doen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een voetbalvereniging man.Sowieso als je al kunt kiezen uit Hoegaarden, Palm en Jupiler voor dezelfde prijs hoor je mij niet klagen hoor.
Ik drink niet vaak genoeg en in zodanige mate palm dat ik die theorie kan staven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jupiler is te doen jaPalm ook alleen als dat teveel drinkt schijt je 7 dagen 5x per dag
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Bierdiscussie
Zolang het maar geen dommelsch of amstel is.
Gewoon schultenbrau man.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschilquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
Bier uit blikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standaard freddy's ja. Beste doorzuipbiertje.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef Roffamannetje het volgende:
Drink zelf altijd Heineken, in een kroeg maakt het me niet zo uit, hoewel liever geen amstel
Als Schultenbrau niet te koud is gooi je dat echt met liters tegelijk achterover. Heerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
AH pilsener is ook goed ja. Samen met schultenbrau toch wel de kwaliteitsmerken onder de pauperbiertjes.
Noooo! Met onze vriendengroep hebben we een keer een maatje een kwakglas van +- 1m lang gegeven en helemaal volgegoten met kwak bierquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Typisch het volgende:
Kwak bier.Ooit een keer zo'n grote fles daarvan uit mijn handen laten vallen. Ergste dag uit mijn leven.
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |