Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Hele weekend word je kenkerbrak wakker om 9-10 uur 's ochtends. En op je vrije maandag, terwijl je niks hebt gezopen de dag ervoor, slaap je door tot 12 uur![]()
Waar gaat je tentamen over?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet nog leren, tentamen over 2 uur, nog nooit boek open gedaan, geen enkele les gevolgd
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.
Kut is dat he, dan kun je er niet meer over zeiken. Of naja, dan kun je jezelf uitleggen waarom je dat niet hoeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.
Jup en dat is ook de reden waarom je nooit uitgerust bent na het stappen, zelfs als je 12 uur geslapen hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.
Er is niks mooiersquote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Tjacka het volgende:
Misschien wordt het tijd om op mij zelf te gaan wonen.
Dat is een breed onderwerp, ik zou skippenquote:
Heerlijk iddquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is niks mooiers
Doe ik nu ook een half jaar
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is niks mooiers
Doe ik nu ook een half jaar
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.
En sowieso altijd 12 uur er uit komt. Maar omdat hun nou aan het verbouwen zijn valt het pas op..
Heb je wajong uitkering ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen ouders die zeuren als je 12 uur uit je bed komt. Terwijl je gewoon vrij heb.
En sowieso altijd 12 uur er uit komt. Maar omdat hun nou aan het verbouwen zijn valt het pas op..
Haha preciesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.
Hoop het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doe je straks precies het zelfde bij jouw kinderen.
14 juni hier Nederlands spreken. Spreekbeurt dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 14 juni één tentamen, 21 juni één tentamen en 28 juni twee tentamens
Ja, het is heerlijk. Maar ik vind het tegenwoordig op z'n tijd wel eens eenzaam hoor. Vooral als je het druk hebt en anderen hebben het druk dan kan het wel heel stil zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is een breed onderwerp, ik zou skippen
[..]
Heerlijk idd
Geen zusjes die uren in de badkamer zitten, moeders die aan je kop zeuren als je thuiskomt na een drukke werkdag
Neem een Russin in huis. Vroeger kreeg je op Fok! nog weleens Russian bride reclame bannersquote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is heerlijk. Maar ik vind het tegenwoordig op z'n tijd wel eens eenzaam hoor. Vooral als je het druk hebt en anderen hebben het druk dan kan het wel heel stil zijn.
Niet teveel zuipen en gillen dan de avond ervoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 juni hier Nederlands spreken. Spreekbeurt dus.
1 dag na Nederland - Duitsland.
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.quote:
Jup, heb alleen 't probleem dat ik dan bij m'n ouders zit en dat al m'n maten 20 km verderop wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.
Waarom niet gewoon met je maten kijken dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, heb alleen 't probleem dat ik dan bij m'n ouders zit en dat al m'n maten 20 km verderop wonen.Dus zal vooral nuchter worden als er samen gekeken wordt.
Ja, dan moet ik dus met de auto. Je kunt daar niet normaal met het OV man.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met je maten kijken dan?
puntje nak erbij en het lukt je welquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man. 3 uur 's middags al aan de zuip. Geen klote van die wedstrijden meekrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |