Omdat leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je naar een training van oranje willen kijken
Omdat boeler.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik naar half naakte mannen op een weegschaal ga kijken en dag voor het gevecht
Jupiler is te doen jaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een voetbalvereniging man.Sowieso als je al kunt kiezen uit Hoegaarden, Palm en Jupiler voor dezelfde prijs hoor je mij niet klagen hoor.
Ik drink niet vaak genoeg en in zodanige mate palm dat ik die theorie kan staven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jupiler is te doen jaPalm ook alleen als dat teveel drinkt schijt je 7 dagen 5x per dag
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Bierdiscussie
Zolang het maar geen dommelsch of amstel is.
Gewoon schultenbrau man.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschilquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dommelsch. Tijdje veel gedronken, ben het nu kotsbeu. Ik stap over op andere blikjes vanaf vandaag. Tips iemand?
Bier uit blikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Standaard freddy's ja. Beste doorzuipbiertje.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:26 schreef Roffamannetje het volgende:
Drink zelf altijd Heineken, in een kroeg maakt het me niet zo uit, hoewel liever geen amstel
Als Schultenbrau niet te koud is gooi je dat echt met liters tegelijk achterover. Heerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef Caland het volgende:
AH pilsener is ook goed ja. Samen met schultenbrau toch wel de kwaliteitsmerken onder de pauperbiertjes.
Noooo! Met onze vriendengroep hebben we een keer een maatje een kwakglas van +- 1m lang gegeven en helemaal volgegoten met kwak bierquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Typisch het volgende:
Kwak bier.Ooit een keer zo'n grote fles daarvan uit mijn handen laten vallen. Ergste dag uit mijn leven.
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AH Pilsener. Prima goedkoop pils. Verder maakt het mij trouwens geen reet uit eigenlijk wat ik zuip, na 5 biertjes ofzo proef je toch amper verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |