Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die ken ik dan weer niet, vind het sowieso maar een randdebiel. Heb het een aantal keer gekeken maar hoe hij praat en doet
Next Episode?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dadadaadadaaaaaaaaaaaa it's the motherfucking D O double G
Tosh.O is de Bob saggat van deze generatie.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.
Die was zo pijnlijk, ik kreeg gewoon medelijden met die Noord-Ierquote:Op maandag 4 juni 2012 03:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag die denen hard aanpakken.
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..quote:Op maandag 4 juni 2012 08:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb zojuist besloten vandaag niet te gaan werken.
Ik ben al geen fan van maandagochtend, maar als er van 9.30 tot 12.30 een onzin-meeting wordt ingepland, blijf ik helemaal thuis.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..
Nee nog niet. Ben net weer aan de studie dus dat doe ik morgen wel of vanavond voor ik ga slapen.quote:
Laat gaan er komt nog een herkansingquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet nog leren, tentamen over 2 uur, nog nooit boek open gedaan, geen enkele les gevolgd
Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
Hele weekend word je kenkerbrak wakker om 9-10 uur 's ochtends. En op je vrije maandag, terwijl je niks hebt gezopen de dag ervoor, slaap je door tot 12 uur![]()
Waar gaat je tentamen over?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet nog leren, tentamen over 2 uur, nog nooit boek open gedaan, geen enkele les gevolgd
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat je van alcohol lichter gaat slapen en daardoor vaker en eerder wakker wordt.
Kut is dat he, dan kun je er niet meer over zeiken. Of naja, dan kun je jezelf uitleggen waarom je dat niet hoeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn dat er overal wel een logische verklaring voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |