Waarom dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Tosh.0 is wel grappig trouwens (nu op Comedy Central)
Niet om de internet filmpjesMaar puur omdat Daniel Tosh gewoon een baas is.
FF tv aan, moet toch wat te doen hebben. Alleen die Daniel is zo fake man.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef The_Groove het volgende:
Tosh.0 is wel grappig trouwens (nu op Comedy Central)
Niet om de internet filmpjesMaar puur omdat Daniel Tosh gewoon een baas is.
Die overacting van hem continue, de hele afgezaagde grappen en het feit dat hij gewoon ballen heeft en belachelijke dingen gewoon doet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg Amerikaans...
Ja maar wees dan origineel en kom met een karakter, een echte troll.. niet als een mongool voor een greenscreen staan schijtlollig commentaar geven bij failvideos en doen als je grappig bentquote:Op maandag 4 juni 2012 01:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die overacting van hem continue, de hele afgezaagde grappen en het feit dat hij gewoon ballen heeft en belachelijke dingen gewoon doet.
Naja meer kans op een prijs dan bij Liverpool (En Feyenoord)quote:Op maandag 4 juni 2012 01:44 schreef Smoofie het volgende:
International competitions
General Harrington Cup
Winners (1): 1923
Balkans Cup
Winners (1): 1966-67
UEFA Champions League
Quarter-Finals (1): 2007–08
UEFA Cup Winners' Cup
Quarter-Finals (1): 1963–64
Fenerbache
Dat is dus niet echt grappig - die filmpjes die hij maakt - die zijn fantastische vaakquote:Op maandag 4 juni 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar wees dan origineel en kom met een karakter, een echte troll.. niet als een mongool voor een greenscreen staan schijtlollig commentaar geven bij failvideos en doen als je grappig bent![]()
Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
Die ken ik dan weer niet, vind het sowieso maar een randdebiel. Heb het een aantal keer gekeken maar hoe hij praat en doet
Next Episode?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
Dadadaadadaaaaaaaaaaaa it's the motherfucking D O double G
Tosh.O is de Bob saggat van deze generatie.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is vooral seizoen 2 en 3 maakt hij vaak filmpjes als een soort persiflage op het internet filmpje - die zijn vaak erg grappig en random.
Die was zo pijnlijk, ik kreeg gewoon medelijden met die Noord-Ierquote:Op maandag 4 juni 2012 03:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag die denen hard aanpakken.
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..quote:Op maandag 4 juni 2012 08:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb zojuist besloten vandaag niet te gaan werken.
Ik ben al geen fan van maandagochtend, maar als er van 9.30 tot 12.30 een onzin-meeting wordt ingepland, blijf ik helemaal thuis.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Toch geen flikker te doen vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |