Indien een dergelijke zin in VBL-SC verschijnt is het 100% zeker dat konijn deel uitmaakt van de conversatiequote:Op maandag 4 juni 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Jij wilde het graag zonder doen ik drong nog aan
Smoofie heeft altijd recht van spreken het wordt enkel zelden ingezien vanwege zijn afkomst stelletje racisten.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denken dat je niks met je leven kan doen als je geen VWO hebt gedaan
People are fucking stupid. Get over itquote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vwo is ook. Ook genoeg dom volk daar, net zoals op de uni.
Eindhoven was het toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
Als je geïnfecteerd bent met HIV moet je gewoon Darwin gaan spelen en alle domme lelijke wijven gaan neuken om die zooi uit te roeien.
Ik voel me al gauw superieur ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
People are fucking stupid. Get over it
Echt hequote:Op maandag 4 juni 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Je zou aids binnen 1 generatie kunnen uitroeien door iedereen met aids te doden.
Gewoon beginnen met Friesland en Limburg.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. bedoel, jammer.. maar hey de wereld is beter af zonder.
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kent iemand de serie Van god Los van BNN? Dat is best een zieke serie.
Kijk nu alle afleveringen achter elkaar, is toch 1 leuke aflevering bij voor Nederlandse begrippen. Maar goed......quote:
Nederlanders kunnen niet acteren.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
Kent iemand de serie Van god Los van BNN? Dat is best een zieke serie.
Ach dat keek ik als kind ook alleen maar om de tieten van Tatjana te zienquote:
Ik denk dat 75% van de PVV stemmers de politiek niet goed genoeg volgt. De problemen van Europa snappen ze niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Ook al die mensen die op nujij en RTL ofzo reageren over Europa en de crisis.
Waarom reageert alleen maar PVV en SP volk daar? Echt kk dom zijn al die mensen man. Dat soort volk zou niet mogen stemmen.
Heel veel mensen snappen er niets van, EU ontbinden , weg met de euro en dat het alleen de schuld is van Spanje enzquote:Op maandag 4 juni 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat 75% van de PVV stemmers de politiek niet goed genoeg volgt. De problemen van Europa snappen ze niet.
Waarom stem je op Wilders?
Ja hij zorgt voor een veilig Nederland waar ouderen goed verzorgd worden en zonder lastige Marokkanen![]()
Sowieso mensen die zeiken over hoe 'slecht' we het wel niet hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen er niets van, EU ontbinden , weg met de euro en dat het alleen de schuld is van Spanje enz. Echt kk dom zijn ze. Dat we armer zijn geworden door de euro
_____!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |