Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.quote:
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.
Hmmm oke. Een krat is toch ook best handigquote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.
Waarom niet? Blik is primaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Omdat ik het praktischer vind. Lekker zo'n handig 6packje ipv zo'n groot krat wat hier toch maar in de weg staat. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Zit bliksmaak aan.quote:
Heldquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het praktischer vind. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.quote:
Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.
Minder erg dan ermee gooienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die bier overgieten mogen wel dood trouwens.
Oke. Daarnaast is het ook duurder.quote:
Hoe bedoel je 'overgieten'?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die in de kroeg met bier gaan staan smijten. Die mogen van mij zeer pijnlijk aan hun einde komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |