Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.quote:
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor gewoon 's avonds een blikje of 2 voor het slapen gaan he. Dan heb ik liever gewoon iets lekkers.
Hmmm oke. Een krat is toch ook best handigquote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't praktisch, gewoon dat blikje wegdonderen en geen gezeik met statiegeld. Ook heb je dan 33 cl ipv 25 of 30. Meestal heb ik dan na 2 blikjes wel genoeg.
Waarom niet? Blik is primaquote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Omdat ik het praktischer vind. Lekker zo'n handig 6packje ipv zo'n groot krat wat hier toch maar in de weg staat. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom koop je in hemelsnaam blikjes bier?
Zit bliksmaak aan.quote:
Heldquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat ik het praktischer vind. Maar ik zal vanavond speciaal voor jou wat flesjes kopen.
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.quote:
Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat proef je niet? Heb ik ook met Coca Cola uit blik... niet zo lekker imo.
Minder erg dan ermee gooienquote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die bier overgieten mogen wel dood trouwens.
Oke. Daarnaast is het ook duurder.quote:
Hoe bedoel je 'overgieten'?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Mensen die in de kroeg met bier gaan staan smijten. Die mogen van mij zeer pijnlijk aan hun einde komen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Maar niet praktischer. Geen gezeik met statiegeld -> extra moeite.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Daarnaast is het ook duurder.
Luilakquote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar niet praktischer. Geen gezeik met statiegeld -> extra moeite.
Van het ene in het andere glas. Soms doen ze dat wel eens als jij je biertje al bijna leeg hebt en zij nog met een volle staan en je staat op het punt van vertrekken. Of als ze vinden dat hun biertje bijna dood is. Op de één of andere manier verdwijnt dan alle smaakquote:
Ik kom gelukkig, op het voetbal na, nooit op plekken waar dat gebeurt.quote:
Huistelefoon? Wel herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word net gebeld door een of ander nummer dat ik niet ken. Uiteraard neem ik als autist niet op. Staat er ineens een vrouwtje van 'de Zonnebloem' op m'n voicemail.![]()
Gebeurt mij zo vaak dat mensen bellen en dat het een verkeerd nummer is.
Het is gewoon irritant. Ik heb hier nu ook een stuk of 10 flesjes op m'n balkon staan die daar al 2 maanden rondslingeren.quote:
Ha, het bekende fenomeen. Gebeurt bij ons tegenwoordig nauwelijks meer, maar vroeger vaak genoeg toen ik net begon met studeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het ene in het andere glas. Soms doen ze dat wel eens als jij je biertje al bijna leeg hebt en zij nog met een volle staan en je staat op het punt van vertrekken. Of als ze vinden dat hun biertje bijna dood is. Op de één of andere manier verdwijnt dan alle smaak
Breng ze dan naar de supermarktquote:Op maandag 4 juni 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant. Ik heb hier nu ook een stuk of 10 flesjes op m'n balkon staan die daar al 2 maanden rondslingeren.
Nee, m'n mobiele nummer.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huistelefoon? Wel herkenbaar.
Ik neem de huistelefoon nooit op, heb er ook geen op mijn kamer.. word er gek van.
Maar mijn mobiele nummer geef ik niet aan veel mensen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, m'n mobiele nummer.Heb ook een keer vanuit het niks een MMS'je met een foto erin gekregen van een of ander lelijk oud wijf met de bijschrift 'ik vond het gezellig' oid.
Ter verdediging: ik was de dagen voor dat MMSje volledig sober.
Sweet lordquote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer naar beneden met de lift en 10 meter naar rechts lopen.
onzin, blik heeft bij de meeste bieren zelfs een positief effect op de smaak omdat bier in blik bij de productie een fractie van een seconde minder in contact komt met zuurstof dan bij bier in flesjes. Zo lang je het thuis maar daarna in glas schenkt.quote:
En daar vooral dat gaan doen bij Guus Meeuwis het regent meters bier ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die in de kroeg met bier gaan staan smijten. Die mogen van mij zeer pijnlijk aan hun einde komen.
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En daar vooral dat gaan doen bij Guus Meeuwis het regent meters bier ofzo.
Dat heb ik hier ook nog nooit meegemaakt hoor. Dat soort dingen gebeurt meestal alleen bij tentfeesten of concerten van Guus Meeuwis naar mijn ervaring.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.
Deze hoorde ik van de week in de auto, op de radio. Van die mega catchy tunes en simpele refreintjes.. is de mens erg kwetsbaar voor. Maar inderdaad klonk best .. aardig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
Vind dit wel een lekker nummertje.
Alleen die clip.
Kampioenschap van PSV kom je zeiknat thuis.. bah bah dan stink je.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook nog nooit meegemaakt hoor. Dat soort dingen gebeurt meestal alleen bij tentfeesten of concerten van Guus Meeuwis naar mijn ervaring.
Beter op de hoofden voor je dan over je eigen jas inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
Bij belangrijke doelpunten in de Kuip bijvoorbeeld is het wel gewoon beter om het weg te gooien dan het in je hand te houden.
Waarheid.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter op de hoofden voor je dan over je eigen jas inderdaad.
Kijk wel eens zo'n dvd mee bij mijn ouders.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je daarvoor in Brabant wonen ofzo? Kan het me namelijk niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |