Ik lees wisselende meningen. Ik heb de Aliens serie trouwens nooit gezien. Geen enkele.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar Prometheus vond ik dus niet veel soeps.
Ga ik binnenkort eens doen. Ik zal kijken of ik een leuke HD versie kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef LordVoldemort het volgende:
Is niet nodig om deze te snappen, maar doe jezelf een plezier en kijk tenminste de eerste. Zal je niet tegenvallen, en dan heb je ook wat vergelijkingsmateriaal dat de negatieve reacties wat context geeft.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lees wisselende meningen. Ik heb de Aliens serie trouwens nooit gezien. Geen enkele.
Moet je maar wat vaker hier rondhangenquote:
quote:
Oeps, verkeerde accountquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik had het ook niet door, Pico. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet op ICM zit.
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.quote:
Is dat niet met dat huidige digitale tv-gedoe?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er een betalend systeem is dat even snel en toegankelijk is dan het huidige downloaden, dan denk ik dat er wel een hoop mensen voor willen betalen.
VODquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.
Als er een betalend systeem is dat even snel en toegankelijk is dan het huidige downloaden, dan denk ik dat er wel een hoop mensen voor willen betalen.
Dat denk ik ook ja. Ik heb nu alles automatisch opgezet. Ik geef aan wat ik wil downloaden, en het verschijnt automatisch op mijn mediacenter, en ik krijg een berichtje op mijn telefoon als het klaar is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.
Dat soort dingen werken alleen maar als ze qua aanbod kunnen concurreren met "het internet" en dat is en blijft veel en veel ruimer.quote:
Maar het aanbod verschilt natuurlijk per provider. De provider waar ik ervaring mee heb had wel echt heel veel films, ook minder bekende films, en oude. Maar hangt er ook vanaf waar je naar op zoek bent natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken alleen maar als ze qua aanbod kunnen concurreren met "het internet" en dat is en blijft veel en veel ruimer.
Dat vind ik juist jammer, dat je allemaal van die losse clubjes krijgt die weer aparte deals hebben met distributeurs(denk ik). Iedereen heeft een ander aanbod, andere prijzen, andere manieren van publiceren. Reteirritant! Films/series moeten door 1 club verzameld worden, en door Samsung/LG UPC/Ziggo en al die anderen worden geïmplementeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het aanbod verschilt natuurlijk per provider. De provider waar ik ervaring mee heb had wel echt heel veel films, ook minder bekende films, en oude. Maar hangt er ook vanaf waar je naar op zoek bent natuurlijk
Ja, dat is wel een nadeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer, dat je allemaal van die losse clubjes krijgt die weer aparte deals hebben met distributeurs(denk ik). Iedereen heeft een ander aanbod, andere prijzen, andere manieren van publiceren. Reteirritant! Films/series moeten door 1 club verzameld worden, en door Samsung/LG UPC/Ziggo en al die anderen worden geïmplementeerd.
quote:Thank you
We have received your information and will email you when Netflix is available in your country.
De 2de kloon van pico?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
Fok! Movie Trivia Trivia: van wie zou EVH001 een kloon zijn?
Misschien is het wel een kloon van Patch!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft nog niemand proberen te versieren, dus Robby en FireFox zijn het niet
Deze keer ben ik het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het topic weer stilgelegd met je zwart wit vragen?
Wel knap dat EVH zo'n onbekende acteur kentquote:
Geen idee ik heb de film nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk je dat je hem goed hebt? Stel anders alvast een nieuwe vraag.
[..]
Wel knap dat EVH zo'n onbekende acteur kent.
Dat is overigens wel knap jaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Indeedquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
De waarheid is hard hequote:
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomen
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het uit is met je vriendje, moet je het maar even melden. Mag via DM of PM
Njos weet dat ik een geintje maakquote:
Oh? Ik ging je net PMenquote:
Weet ik veel wat jij per pm/dm doetquote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomen
Ik ben daar doorgaans heel subtiel in.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
Is versieren een slecht ding tegenwoordig? Ik heb je overgoten met complimenten, en krijg ik nu dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij per pm/dm doet
En ja sorry, je reputatie is gewoon slecht op dat gebied
Iemand overgieten met complimenten terwijl je diegene niet kent en nog nooit gezien hebt is op zijn minst dubieus jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is versieren een slecht ding tegenwoordig? Ik heb je overgoten met complimenten, en krijg ik dit.
En nu weet je ook waarom ik er mee gestopt benquote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand overgieten met complimenten terwijl je diegene niet kent en nog nooit gezien hebt is op zijn minst dubieus ja
En toen ben je maar overgegaan op beledigen, terwijl je me nog steeds niet kendequote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nu weet je ook waarom ik er mee gestopt ben![]()
Complimenten geven is prima...
... aan de juiste persoon
Misschien is dat wel je probleem waarom je blijft hangen bij je ex.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen ben je maar overgegaan op beledigen, terwijl je me nog steeds niet kende
complimenten krijgen van een wildvreemde die je niet kent is gewoon een beetje scary
Jij blijft volgens mij hangen bij je exquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je probleem waarom je blijft hangen bij je ex.
Voor een reden ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij blijft volgens mij hangen bij je ex
Ik heb daar geen last van, sorry
Bullshitquote:
quote:Oh, is het nu definitief uit, of blijft hij af en toe bij je "slapen"?
Tja, als we het toch over vooroordelen hebben hé...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bullshit
Ook met kinderen kan je makkelijk over een ex heen komen
[..]Als je niet weet waar je het over hebt moet je misschien je mond houden
Waarom gebruik je Pico niet meer...quote:
vooroordelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, als we het toch over vooroordelen hebben hé...
Sorry, jij zocht de aanval.
Semi-serieusquote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vooroordelen?
Je zwetst
En ik zocht nergens de aanval, ik moest toevallig lachen om een opmerking over je, dat jij dan overal serieus op in gaat moet je zelf weten
Je volgt me!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Nu in FMT: De Sluwe Firefox vs. tombolafan
Nu in AKQ: De Sluwe Firefox vs. Mainport
Gelijktijdig!
Nee hoor, ik kom regelmatig in beide topics, zoals je zelf ook weet.quote:
En waarom is hij sluw en ik "gewoon" tombolafan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Nu in FMT: De Sluwe Firefox vs. tombolafan
Nu in AKQ: De Sluwe Firefox vs. Mainport
Gelijktijdig!
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef Mainport het volgende:
Ik praat niet met criminelen met een strafblad die een pistool thuis hebben liggen
Let eens op dat allerlaatste woordje in die post. Of ben je ook nog ergens anders aan't tieren?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom is hij sluw en ik "gewoon" tombolafan?
Ja, daar kan ik ook alles onder gooienquote:
Zeg dan dat hij de "vervelende" firefox is ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Let eens op dat allerlaatste woordje in die post. Of ben je ook nog ergens anders aan't tieren?
Ah, kom op nou, je hapt zo lekker. Njos en wyccie lijken daar toch meer vat op te hebben, en spelen het spelletje net zo hard mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook alles onder gooienAls het te serieus lijkt te worden doen alsof het niet echt serieus bedoeld was
Zowel bij het zogenaamd versieren/complimenteren als bij het beledigen was dat je excuus volgens mij.
Als je kennelijk niet (meer) normaal op mij kunt reageren prima, dan zal ik jou negeren als het dan gezellig blijft hier
bovenstaande post was een grapje, voor het weer semi-serieus genomen wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dan dat hij de "vervelende" firefox is ofzo
Ik voel me beledigdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bovenstaande post was een grapje, voor het weer semi-serieus genomen wordt
Ik weet niet in hoeverre jij tegen njos en wyccie hetzelfde gedrag hebt vertoond als tegen mij, inclusief dms etc, dus ik kan niet beoordelen of onze situaties te vergelijken zijn, sorry.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, kom op nou, je hapt zo lekker. Njos en wyccie lijken daar toch meer vat op te hebben, en spelen het spelletje net zo hard mee.
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.
Deze was ook nog leukquote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Mainport het volgende:
Bedoel je de meet waarbij jij betrapt was op het opzoeken van de antwoorden van de filmquiz op je telefoon?
Ik ben benieuwd of je je pistool ook had meegenomen
Ik heb een lepel in huis.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij tegen njos en wyccie hetzelfde gedrag hebt vertoond als tegen mij, inclusief dms etc, dus ik kan niet beoordelen of onze situaties te vergelijken zijn, sorry.
Dan is de situatie dus niet te vergelijken hm? Aangezien je dat naar mij wel hebt gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Ik denk het wel. Hij is zo'n omhoog gevallen pik die het woord sarcasme niet kent.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Ja, tombola niet zo happen en fox niet zo wanhopig doen, serieus of niet. Klaar nu.
En zou Mainport nou echt geloven dat fox door de mand viel op de meet?.
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Ik gooide een hengeltje uit in een opgedroogd riviertje.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is de situatie dus niet te vergelijken hm? Aangezien je dat naar mij wel hebt gedaan
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivierquote:Op maandag 4 juni 2012 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gooide een hengeltje uit in een opgedroogd riviertje.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hemquote:
en al die dm's die nu aan pico gestuurd worden dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Ik vond het best wel leuk gevondenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Godver, Mainport had ook een prima comebackquote:
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.
Beloofd?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk zal vanaf nu niet meer op hem reageren
Welterustenquote:
Je was me voor:quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Welterusten schatjequote:
op mij te wachten?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Geen Ipad in bed meenemen lieverd!quote:
Inderdaad, ik vind Pico leuker.quote:
Jawel, maar dat ging ergens anders over.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb naar mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Valt ook wel weer mee johquote:
och liever op maandag dan in het weekendquote:
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
och liever op maandag dan in het weekend
Ja maar ik wilde wandelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee joh
Door zulke dagen leer je warmer en droger weer meer te waarderen
Ying en Yang
Ga je woensdag een wedstrijd lopen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Wat dát betreft (hardlopen) hoop ik dat het woensdag (deels) droog is.
Dat kan nog steedsquote:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat kan nog steedsTegen regen kan je je kleden
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Gillingham het volgende:
Nee, nee. Dan staat hardlopen 'gewoon' weer op de planning.
Heb jij een baby?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m niet
Dat is toch juist lekker, om in de regen te hardlopen. Dan raak je toch al bezweet en voel je je vies, dus dan maak het niet meer uit. En daarnaast zijn er minder mensen op straat, dus rustig (dat vind ik zelf wel fijn).quote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.
Ik wilde vanochtend gaan hadlopen, maar ik heb nog geen hardloopregenjack. Geen zin om kletsnat en koud thuis te komen. Hopelijk heb ik vanavond als het droog is nog zin en puf.
Wie moet ik aanmoedigen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Doe je ook mee met wedstrijden? In Den Haag heb je er een paar mooie.
Ik heb een oppasbabyquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb jij een baby?
Oh ja, dat heb je wel eens gezegd.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet echt serieus mee bezig, niet zoals sommigen in het hardlooptopic. Voor mij geldt het belangrijkste dat ik aan mijn conditie werk en dat ik prettig loop. Snelheid doet er niet echt toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.
Als ik een wedstrijd loop wil ik wel een redelijk resultaat neerzetten en ik ben pas de laatste maanden weer een beetje fatsoenlijk op conditie aan't komen. De marathon is nog steeds een vaag doel van me.
Jij loopt wel wedstrijden? In Nijmegen heb je natuurlijk de Marikenloop, waar ik niet aan mocht deelnemen, en de Zevenheuvelenloop.
Ik heb geen idee hoe je dr uit ziet, maar ik zal je aanmoedigen en aan de kant staan met een pakje :quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
volgend jaar weer een halve marathon, waarschijnlijk die in Den Haag.
quote:De Marikenloop is een jaarlijkse hardloopwedstrijd voor vrouwen, een zogenaamde "ladies run". De wedstrijd gaat over vijf of tien kilometer en wordt op de 3e zondag van mei gehouden in Nijmegen. De wedstrijd is genoemd naar de bekendste Nijmeegse vrouw uit de historie: Mariken, de hoofdrolspeelsters uit het 15e-eeuwse mirakelspel Mariken van Nieumeghen.
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogen
Is er sinds 2003, zonder voorgangers.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel wie mariken van nimwegen is (te lui om het voluit te typen). Maar dat het een ladiesrun was wist ik niet. Dacht trouwens dat Nijmegen al een ladiesrun had? Of hebben ze die dan omgedoopt naar?
Mooie vrouwen zijn na 10 km rennen (bijna) net zo mooi. Een enkeling zelfs aantrekkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!Maar ik zou alleen bij de start gaan kijken dan... Dan ziet iedereen er nog fris en fruitig uit
Zo vaak komen ze niet voorbijquote:
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Mwa, toeval weet ik niet. Het is vooral puzzelen, en als ik mobiel zit, een stuk makkelijker te maken dan een plaatje.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.![]()
Uiteraard. Ik heb het echter met veel meer dingen dan met initialen. Alleen bij initialen heb ik altijd het idee dat het meer toeval dan filmkennis is. Ongeacht het type film, want die verschillen houd je toch.
Het is voor een vraagsteller erg makkelijk om een initialenvraag te stellen, maar ik vind er weinig (uitdaging) aan.
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Dat meen je niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Weer aan het klagen over mijn vragen...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.
En met alle vragen van Sands
Die zijn 90% ook kutquote:
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente filmquote:
Gulden middenwegquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
Ik vind dat je je vragen gewoon moet stellen, er zijn er genoeg die er wél raad mee weten. Ik vind ze alleen persoonlijk kut, maar dat lijkt me geen goede reden om ze niet meer te stellenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat Harry Snotter vragen van hornage Pico euh LordVoldemort maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
Daar is maar 1 passend antwoord op:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
Zijn er problemen met MK vragen?
We zoeken je op en we'll kick ya ass als je problemen hebt met ons jonguh!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
true en ik weet bijna nergens antwoord op maar stel daarna gewoon ook vrouwenfilmvragenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
Chuck rukt zijn arm eraf en slaat hem ermee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef hornage het volgende:
No way dude, I'll beat the crap out of his beard, even with one eye!
[ afbeelding ]
Echt waar? Wist ik niet, ik vind het makkelijker blind te volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef LordVoldemort het volgende:
Jongens, Chuck Norris is een homofobe redneck die deze internetfaam écht niet heeft verdiend.
het associatie spel gaat verder:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het makkelijker blind te volgen.
Ik heb wel veel vrouwen gezien, maar het was bij de finish toen iedereen richting huis ging. En daar liepen ook genoeg mannen bij (alleen niet in sportieve kledij... daarom heb ik er verder niet op gelet...)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Van mij mogen mannen zich best opgeven als protest. Andersom waren er allang klachten geweest over discriminatie.
Pico wil zeker niet eerste op de ranglijst van FMT staan, daarom gebruikt hij elk half jaar een nieuwe kloon.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:01 schreef hornage het volgende:
tombola alles aan het nazoeken nu, balend over de makkelijke open vraag die ze stelde
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzo
Indd jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
damn, game of thrones weer afgelopen. Het koude gat van de zomer...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time (als je toch nieuwe series wil volgen).
Beide gekeken. Wat nu?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Zodiac.
Die wil ik ook graag zien, maar ik heb 'm niet.
Dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
over een maandje komt breaking bad weer en volgende week start falling skies weer, laatste is niet top maar wel acceptabel. Verder begint in juli covert affairs weer en is er vorige week een op het oog aardige sf serie begonnen. Ben de naam ff kwijt, maar begint met een C.. dus genoeg uren.. Daarnaast OS. EK en TdF dus ik kom weer tijd te kort want moet mn huis ook nog verbouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Dan stap je over op oudere seriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is waarMaar heb liever series.
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad best stil qua series
Je had gewoon nooit Firefly moeten kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
continuum heb ik idd net binnen, ben benieuwd. Fallen Skies kan me niet bekoren.
Ik mis Firefly
firefly. 12 glorieuze uren!quote:
heb je ooit een seizoen gevolgd?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je ooit een seizoen gevolgd?
comedyseries om te volgen:
scrubs
Natuurlijk, mijn tijd hequote:
Ik ben zelf niet zo'n serie kijker dus veel tips heb ik niet, maar The Lakes vond ik wel een jaren 90 serie die het kijken waard was.quote:
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!quote:
Bedankt nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!
jawel, genoeg verrassinkjes nog over hoor.quote:
Haha okee.. Ik weet niet welke seizoenen ik heb gezien eigenlijk, is al lang geleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!
Als je van comedie houdt zijn Arrested Development (quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Thanks allemaal, meeste van die series heb ik al, maar sommige nog niet
kun je beter white collar kijken. beetje t zelfde maar in mijn optiek beter.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
Is er een elektromagnetische storm geweest vannacht? Vanochtend leek bij niemand de richtingaanwijzer het te doen
Alleen Jehova's rijden 84 op de snelwegquote:
onaangemame verassing.. Een plek waar ik dagelijks langs rij stond 2 weken lang iedere werkdag kennelijk een flitsbrigade.. Jammer dat ik daar pas 10 dagen later achter kwam toen opeens dagelijks een brief in de bus kwam.. ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. De teller staat precies op 10....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Alleen Jehova's rijden 84 op de snelweg
ouch! zit er een maximum aan? mijn vader is wel eens op de heen- én terugweg geflitst, daar had ie beroep tegen aangetekend en hij heeft er maar één hoeven betalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
onaangemame verassing.. Een plek waar ik dagelijks langs rij stond 2 weken lang iedere werkdag kennelijk een flitsbrigade.. Jammer dat ik daar pas 10 dagen later achter kwam toen opeens dagelijks een brief in de bus kwam.. ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. De teller staat precies op 10....
bebouwde kom en ik rij daar normaal 60-65
geen idee, mag mijn eega uitzoeken.. Maar ze zijn tussen de 90 en 120 euroquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ouch! zit er een maximum aan? mijn vader is wel eens op de heen- én terugweg geflitst, daar had ie beroep tegen aangetekend en hij heeft er maar één hoeven betalen.
Dus in toto zo'n 1000¤? auch!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee, mag mijn eega uitzoeken.. Maar ze zijn tussen de 90 en 120 euro
quote:
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef Dopekoe het volgende:
Ran's manier om te zeggen dat het niet 'wezen' is maar 'zijn'
Wees wel bang. Alleen enzo. Ugh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.
Einde taalles.
zelfs ik vind het een beetje veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef LordVoldemort het volgende:
3 op rij vind ik wel wat veel eigenlijk.
Mee eens. Paintvragen zijn leuk, maar graag ook wat afwisseling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef LordVoldemort het volgende:
3 op rij vind ik wel wat veel eigenlijk.
Die is vervelend inderdaad. Net als de eeuwige d/t fouten, groter als, bedoeling ipv bedoening, een aantal zijn ipv is, zich irriteren... enz.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.
Einde taalles.
Ik heb dat ook. Overigens is ..zich irriteren niet fout meer. Het is geaccepteerd taalgebruiktquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is vervelend inderdaad. Net als de eeuwige d/t fouten, groter als, bedoeling ipv bedoening, een aantal zijn ipv is, zich irriteren... enz.
Eerst ergerde ik me altijd ontzettend aan taal- en schrijffouten, maar nu maak ik er zelf steeds meer en ben ik wat meer vergevingsgezind
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Overigens is ..zich irriteren niet fout meer. Het is geaccepteerd taalgebruikt
Weet niks met Spacekquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef DragonFodder het volgende:
Als jullie je eens allemaal met mijn vraag bezig gingen houden?
Wad sal jei un heekol aan mei hebbuh zeghquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerst erger ik me altijd ontzettend aan taal- en schrijffouten,
Nah, alleen maar medelijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef RanTheMan het volgende:
Wad sal jei un heekol aan mei hebbuh zegh
Och ik ben tevreden met mijzelf hoor! Dus medelijden is niet nodig, tenzij je mee wenst te betalen aan mijn bekeuringenquote:
En, is je vrouw boos op je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Och ik ben tevreden met mijzelf hoor! Dus medelijden is niet nodig, tenzij je mee wenst te betalen aan mijn bekeuringen
Fred -> zoon -> Freddyquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is echt wel een bekende actrice hoor, ik kan er alleen geen films mee bedenken. En Kevin heet Spacey.
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...quote:
Wauw! Zo makkelijk zou ik er nooit mee wegkomen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...
Pfoe dat is tof van haar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wauw! Zo makkelijk zou ik er nooit mee wegkomen!
Tsja ik heb geen Delorean dus wat kan ik er nog aan doen?quote:
Oeh, dan gaat de eerste ruzie een knaller worden!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik heb geen Delorean dus wat kan ik er nog aan doen?
In al die jaren dat we bij elkaar zijn hebben we nog nooit een woordenwisseling gehad, laat staan een ruzie.. Volledige harmonie
mwoah, zeg nooit nooit, maar ik zou niet weten war we in vredesnaam ruzie over moeten maken, dat is zo verschrikkelijk zinloos..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oeh, dan gaat de eerste ruzie een knaller worden!!
Maar zelfs geen woordenwisseling? Is er dan niet één van jullie die dingen opkropt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah, zeg nooit nooit, maar ik zou niet weten war we in vredesnaam ruzie over moeten maken, dat is zo verschrikkelijk zinloos..
Maar misschien krijgen we ruzie wanneer ik haar een x laat leeglopen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah, zeg nooit nooit, maar ik zou niet weten war we in vredesnaam ruzie over moeten maken, dat is zo verschrikkelijk zinloos..
Maar misschien krijgen we ruzie wanneer ik haar een x laat leeglopen![]()
Ik zweer het je, zo ontstaan bijlmoordenaars!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar zelfs geen woordenwisseling? Is er dan niet één van jullie die dingen opkropt?
Niemand gelooft het, maar echt geen enkele woordenwisseling, tuurlijk soms zijn we het niet eens, maar dan overtuigt de 1 de ander met argumenten, raken we in een impasse dan doen we gewoon ons eigen ding.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar zelfs geen woordenwisseling? Is er dan niet één van jullie die dingen opkropt?
Ik geloof het wel hoor, goede relatie hebben jullie danquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Niemand gelooft het, maar echt geen enkele woordenwisseling, tuurlijk soms zijn we het niet eens, maar dan overtuigt de 1 de ander met argumenten, raken we in een impasse dan doen we gewoon ons eigen ding.
Mijn ouders hadden zo'n relatie en hebben het toch ruim 25 jaar met elkaar uitgehouden. Maar uiteindelijk werkte het natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef RanTheMan het volgende:
En als iemand dan 6-7 jaar alles opkropt dan was het er vast wel eens uit gekomen..
Argh, werken en FMT'enquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die fout zal ik je dan ook maar excuseren.
Vind ik ook apart. Die kwam toch direct na Mulholland Dr. uit? Kan me herinneren dat Mulholland Dr. een hele Lynch-hype ontketende (ook gezien aantal votes), daarom dacht ik ook dat velen daarna Inland Empire gezien zou hebben.quote:
Dus ik ben niet de enigste met bedenkingen over opzoekerij van hem...?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef hornage het volgende:
Bij deze mijn excuses voor mijn fout en een serieuze verdenking van opzoekerij voor De_Kardinaal
Nopesquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enigste met bedenkingen over opzoekerij van hem...?
Als Patch er was geweest dan stonden er wel meer mensen op de zwarte lijst.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Enige...quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
ENIGE!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Nopes
Ik ben de enigste trouwens want ik ben FMT Hunk
www.flitsservice.nlquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
onaangemame verassing.. Een plek waar ik dagelijks langs rij stond 2 weken lang iedere werkdag kennelijk een flitsbrigade.. Jammer dat ik daar pas 10 dagen later achter kwam toen opeens dagelijks een brief in de bus kwam.. ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. De teller staat precies op 10....
bebouwde kom en ik rij daar normaal 60-65
Dat is toch geen serieuze opmerking?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef RanTheMan het volgende:
@DF ik denk dat er weinigen zijn die weten wie sissy spacek is.. Of is dat de moeder van Kevin? maar dan kom ik er nog niet uit
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef JayHovah het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Nopes
Ik ben de enigste trouwens want ik ben FMT Hunk
Ik heb een groter probleem met sommige Lynch-fans. Degenen die uitlatingen doen als "Ik heb 'm ondertussen 12 keer gezien en ik heb een dozijn analytische naslagwerken gelezen die proberen uit te leggen wat het allemaal misschien zou kunnen betekenen. Ik begrijp er nog steeds geen fuck van. Wat zit die film toch briljant in elkaar."quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee
En for the record: ik heb zo'n antiperistaltische enorme schijtpleurishekel aan Lynchfilms zeg! Zelfs Dune is, ondanks het geweldige bronmateriaal, het aanzien nauwelijks waard. Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik kan helemaal niks met zijn stijl.
Dat klinkt ook wel bekend ja. Beetje als met sommige moderne kunst. Onbegrijpelijk, dus briljant is een rare gevolgtrekking.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een groter probleem met sommige Lynch-fans. Degenen die uitlatingen doen als "Ik heb 'm ondertussen 12 keer gezien en ik heb een dozijn analytische naslagwerken gelezen die proberen uit te leggen wat het allemaal misschien zou kunnen betekenen. Ik begrijp er nog steeds geen fuck van. Wat zit die film toch briljant in elkaar."
Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat soort analyses altijd zo onzinnig en pretentieus.
Als de film wat met je doet, prima, maar ga je niet afvragen of dat ook is wat de regisseur voor ogen had. Onderga een film, analyseer het niet.
Hornage, wtf! Ben je stoned ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.
Iets wat het nieuws dagelijks met ons doet en wat bijv het weer met ons doet..:P Zoiets ofzo
The Elephant Man is een goede film alleen over zijn andere films ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
Het enige wat zijn films bij me oproepen, zijn vervreemding en irritatie
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen The Elephant Man en Straight Story enerzijds en Blue Velvet en Lost Highway anderzijds. De eerste twee zijn toegankelijker en meer recht-toe-recht-aan, van die laatste twee kreeg ik een beetje een naar gevoel. Op zich denk ik dat dat ook wel goed is, want ik denk wel dat dat zijn bedoeling is en daarin is hij dus wel een geslaagde regisseur, maar of ik het goede films vind...... ik weet 't niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.
Iets wat het nieuws dagelijks met ons doet en wat bijv het weer met ons doet..:P Zoiets ofzo
Nee hoor, zo nuchter als het maar zijn kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hornage, wtf! Ben je stoned ofzo?
Dat dan weer wel. Al vind ik seizoen 2 ook weer naar het vervelende neigenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Twin Peaks is uiteraard wel briljant.
Al die lagen! Geen wonder dat jij FMT hunk bent!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee hoor, zo nuchter als het maar zijn kan
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al dat Lynch gebash doet me verlangen naar een nieuwe Lynch filmHelaas lijkt er de komende jaren niks in de planning te staan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.
Als je het door Lynch laat verfilmen ben ik voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.
Hij weet wel veel he?quote:
vooral verrassend doeltreffend.quote:
Geen idee, ik heb hem nooit nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is Mainport wanneer je hem nodig heb
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef LordVoldemort het volgende:
Oh, en ik heb eindelijk Serenity gezien. Ik snap echt niet waarom iedereen daar zo enthousiast over was. Compleet middelmatig op ieder vlak.
Openingsshot: flashback in een flashback in een flashback.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef LordVoldemort het volgende:
Leg me eens uit wat er zo geweldig aan is.
Heb je ook gelijk in, da's wel zo netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef LordVoldemort het volgende:
De enige reden dat ik 't post is omdat ik de verdenking op tafel wil hebben. Niet weer dat geroddel hier in de slowchat zonder dat iemand je erop wijst. Bij dezen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |