De waarheid is hard hequote:
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomen
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het uit is met je vriendje, moet je het maar even melden. Mag via DM of PM
Njos weet dat ik een geintje maakquote:
Oh? Ik ging je net PMenquote:
Weet ik veel wat jij per pm/dm doetquote:Op zondag 3 juni 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al geruime tijd bij geen enkele vrouwelijk publiek een poging ondernomen
Ik ben daar doorgaans heel subtiel in.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft nog niemand proberen te versieren, dus Robby en FireFox zijn het niet
Is versieren een slecht ding tegenwoordig? Ik heb je overgoten met complimenten, en krijg ik nu dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij per pm/dm doet
En ja sorry, je reputatie is gewoon slecht op dat gebied
Iemand overgieten met complimenten terwijl je diegene niet kent en nog nooit gezien hebt is op zijn minst dubieus jaquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is versieren een slecht ding tegenwoordig? Ik heb je overgoten met complimenten, en krijg ik dit.
En nu weet je ook waarom ik er mee gestopt benquote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand overgieten met complimenten terwijl je diegene niet kent en nog nooit gezien hebt is op zijn minst dubieus ja
En toen ben je maar overgegaan op beledigen, terwijl je me nog steeds niet kendequote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En nu weet je ook waarom ik er mee gestopt ben![]()
Complimenten geven is prima...
... aan de juiste persoon
Misschien is dat wel je probleem waarom je blijft hangen bij je ex.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toen ben je maar overgegaan op beledigen, terwijl je me nog steeds niet kende
complimenten krijgen van een wildvreemde die je niet kent is gewoon een beetje scary
Jij blijft volgens mij hangen bij je exquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel je probleem waarom je blijft hangen bij je ex.
Voor een reden ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij blijft volgens mij hangen bij je ex
Ik heb daar geen last van, sorry
Bullshitquote:
quote:Oh, is het nu definitief uit, of blijft hij af en toe bij je "slapen"?
Tja, als we het toch over vooroordelen hebben hé...quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bullshit
Ook met kinderen kan je makkelijk over een ex heen komen
[..]Als je niet weet waar je het over hebt moet je misschien je mond houden
Waarom gebruik je Pico niet meer...quote:
vooroordelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, als we het toch over vooroordelen hebben hé...
Sorry, jij zocht de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |