Ik lees wisselende meningen. Ik heb de Aliens serie trouwens nooit gezien. Geen enkele.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar Prometheus vond ik dus niet veel soeps.
Ga ik binnenkort eens doen. Ik zal kijken of ik een leuke HD versie kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:32 schreef LordVoldemort het volgende:
Is niet nodig om deze te snappen, maar doe jezelf een plezier en kijk tenminste de eerste. Zal je niet tegenvallen, en dan heb je ook wat vergelijkingsmateriaal dat de negatieve reacties wat context geeft.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik lees wisselende meningen. Ik heb de Aliens serie trouwens nooit gezien. Geen enkele.
Moet je maar wat vaker hier rondhangenquote:
quote:
Oeps, verkeerde accountquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik had het ook niet door, Pico. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet op ICM zit.
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.quote:
Is dat niet met dat huidige digitale tv-gedoe?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er een betalend systeem is dat even snel en toegankelijk is dan het huidige downloaden, dan denk ik dat er wel een hoop mensen voor willen betalen.
VODquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.
Als er een betalend systeem is dat even snel en toegankelijk is dan het huidige downloaden, dan denk ik dat er wel een hoop mensen voor willen betalen.
Dat denk ik ook ja. Ik heb nu alles automatisch opgezet. Ik geef aan wat ik wil downloaden, en het verschijnt automatisch op mijn mediacenter, en ik krijg een berichtje op mijn telefoon als het klaar is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is en blijft de eenvoudigste manier om films te kijken. Dan bedoel ik niet eenvoudig als in gratis, maar de snelste manier om een film te kijken die je *nu* wil kijken.
Dat soort dingen werken alleen maar als ze qua aanbod kunnen concurreren met "het internet" en dat is en blijft veel en veel ruimer.quote:
Maar het aanbod verschilt natuurlijk per provider. De provider waar ik ervaring mee heb had wel echt heel veel films, ook minder bekende films, en oude. Maar hangt er ook vanaf waar je naar op zoek bent natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken alleen maar als ze qua aanbod kunnen concurreren met "het internet" en dat is en blijft veel en veel ruimer.
Dat vind ik juist jammer, dat je allemaal van die losse clubjes krijgt die weer aparte deals hebben met distributeurs(denk ik). Iedereen heeft een ander aanbod, andere prijzen, andere manieren van publiceren. Reteirritant! Films/series moeten door 1 club verzameld worden, en door Samsung/LG UPC/Ziggo en al die anderen worden geïmplementeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het aanbod verschilt natuurlijk per provider. De provider waar ik ervaring mee heb had wel echt heel veel films, ook minder bekende films, en oude. Maar hangt er ook vanaf waar je naar op zoek bent natuurlijk
Ja, dat is wel een nadeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:39 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer, dat je allemaal van die losse clubjes krijgt die weer aparte deals hebben met distributeurs(denk ik). Iedereen heeft een ander aanbod, andere prijzen, andere manieren van publiceren. Reteirritant! Films/series moeten door 1 club verzameld worden, en door Samsung/LG UPC/Ziggo en al die anderen worden geïmplementeerd.
quote:Thank you
We have received your information and will email you when Netflix is available in your country.
De 2de kloon van pico?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:01 schreef DragonFodder het volgende:
Fok! Movie Trivia Trivia: van wie zou EVH001 een kloon zijn?
Misschien is het wel een kloon van Patch!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft nog niemand proberen te versieren, dus Robby en FireFox zijn het niet
Deze keer ben ik het nietquote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het topic weer stilgelegd met je zwart wit vragen?
Wel knap dat EVH zo'n onbekende acteur kentquote:
Geen idee ik heb de film nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Denk je dat je hem goed hebt? Stel anders alvast een nieuwe vraag.
[..]
Wel knap dat EVH zo'n onbekende acteur kent.
Dat is overigens wel knap jaquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Indeedquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef DragonFodder het volgende:
Hij heeft nog niemand proberen te versieren, dus Robby en FireFox zijn het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |